quote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Scorpie het volgende:
2011 belde, ze wilden hun hype terug.
Alleen lamers doen er nog aan mee. Precies in TS zijn straatje dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Zoiets is eventjes grappig, maar deze grap begint nu wel een erg lange baard te krijgen.
Ja en dan kapotneuken en dan als ze boos worden zo van "heben we toch gekocht" enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef GekkePoes het volgende:
Wie doet er mee, om haar een verjaardagskaart te sturen? dan wel een briefje van 5 erin.
hoe kan een jaartal nou bellenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Scorpie het volgende:
2011 belde, ze wilden hun hype terug.
HAH ECHT NIETquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef LompeHork het volgende:
HALLO HALLO DIT IS 2011, GEEF MIJN TOPIC TERUG!!!11!!!EINZ
En iedereen maar lachen en wijzen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:32 schreef DragonBlade het volgende:
Even met 100 Fokkers aankomen zetten in Haren
Je stelt me teleur, Nestalgjen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef Nestalgie het volgende:
Weet niet eens waar dat pokke dorp ligt
Ergens in Friesland geloof ik, of Duitsland.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef Nestalgie het volgende:
Weet niet eens waar dat pokke dorp ligt
Zoiets is niet te stoppen, dus tuurlijk gaat het door.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Nestalgie het volgende:
Het gaat niet doorstaat zelfs op teletext
Dan hoop ik dat ze voor dit nog de "organisator" kunnen vinden, want dat meisje heeft er geen fuck mee te maken. Die is niet eens thuis meldde ze al, ergens best sneu.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Brah in Duitsland was dit ook en die organisator heeft een boete van 100k ofzo gekregen omdat hij de kosten voor alle politie-inzet moest betalen.
Pics?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:48 schreef CytiseChromatique het volgende:
Een wereldvreemde schizotypische autistische paranoďde anorexia-patiënt als ik heeft daar niets te zoeken
Gaat gek feestje worden, ik film wel voor julliequote:Op vrijdag 21 september 2012 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen die naar Haren gaat gelijk oppakken. Zo kun je de rotte appels uit de maatschappij halen.
Doen ze ook dacht ik. Politie controleert bij Haren Station je id. Als je niet uit de omgeving komt, word je opgepakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen die naar Haren gaat gelijk oppakken. Zo kun je de rotte appels uit de maatschappij halen.
Als ze een straatverbod o.i.d. hebben vanavond en jij loopt daar, mogen ze je oppakken. Hoewel ze waarschijnlijk iedereen alleen maar wegsturen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:46 schreef smitjew het volgende:
denken dat de politie je zonder reden op pakt
beetje logisch nadenkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:57 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als ze een straatverbod o.i.d. hebben vanavond en jij loopt daar, mogen ze je oppakken. Hoewel ze waarschijnlijk iedereen alleen maar wegsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |