Dat is een deurtje te ver.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:04 schreef Diemux het volgende:
Wist je dat je een mond ook kan gebruiken om te praten? Probeer het eens bij je vriendin!
praten schijnt voor vrouwen ook te tellen als orale sexquote:Op donderdag 20 september 2012 12:04 schreef Diemux het volgende:
Wist je dat je een mond ook kan gebruiken om te praten? Probeer het eens bij je vriendin!
Koop een buttplug als stille hint broquote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef ddww het volgende:
juist omdat ik er binnenkort eens over wil beginnen dacht ik: laat ik eens wat voor-info onderzoeken. zelf vind ik het erg aangenaam om te doen, en wat ik zo bemerk kan het haar wel erg doen kronkelen
wie zegt dat??quote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De vuistregel is: alleen gebleekte anussen laten meedelen in het befspel.
Heb je ook zo'n regel voor je vuist?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De vuistregel is: alleen gebleekte anussen laten meedelen in het befspel.
Inderdaad, die luidt: "10 vingers in de schede is altijd beter dan geen enkele benede"quote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n regel voor je vuist?
De heruitgegeven versie van de Kama Sutraquote:
ik heb de oude versie nog. snel maar bij bol.com bestellen. moet natuurlijk wel een up to date versie hebben. heb jij een samenvatting voor mij?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De heruitgegeven versie van de Kama Sutra
De kloe is dat, als de anus niet gebleekt is, het teveel aan een poepkleur doet denken, wat voor de meeste mensen een turndown is. Bepaalde fetishisten uitgezonderd natuurlijk, zoals Bruine Ronnie.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik heb de oude versie nog. snel maar bij bol.com bestellen. moet natuurlijk wel een up to date versie hebben. heb jij een samenvatting voor mij?
geen ervaring er mee. ga nooit die kant op...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De kloe is dat, als de anus niet gebleekt is, het teveel aan een poepkleur doet denken, wat voor de meeste mensen een turndown is. Bepaalde fetishisten uitgezonderd natuurlijk, zoals Bruine Ronnie.
Nouja per vrouw verschilt, de ene wil er niets van weten en de ander geniet er volop van.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef ddww het volgende:
juist omdat ik er binnenkort eens over wil beginnen dacht ik: laat ik eens wat voor-info onderzoeken. zelf vind ik het erg aangenaam om te doen, en wat ik zo bemerk kan het haar wel erg doen kronkelen
Kontliktips.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Snap niet echt wat je met het topic wil bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |