Dat is een deurtje te ver.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:04 schreef Diemux het volgende:
Wist je dat je een mond ook kan gebruiken om te praten? Probeer het eens bij je vriendin!
praten schijnt voor vrouwen ook te tellen als orale sexquote:Op donderdag 20 september 2012 12:04 schreef Diemux het volgende:
Wist je dat je een mond ook kan gebruiken om te praten? Probeer het eens bij je vriendin!
Koop een buttplug als stille hint broquote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef ddww het volgende:
juist omdat ik er binnenkort eens over wil beginnen dacht ik: laat ik eens wat voor-info onderzoeken. zelf vind ik het erg aangenaam om te doen, en wat ik zo bemerk kan het haar wel erg doen kronkelen
wie zegt dat??quote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De vuistregel is: alleen gebleekte anussen laten meedelen in het befspel.
Heb je ook zo'n regel voor je vuist?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De vuistregel is: alleen gebleekte anussen laten meedelen in het befspel.
Inderdaad, die luidt: "10 vingers in de schede is altijd beter dan geen enkele benede"quote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n regel voor je vuist?
De heruitgegeven versie van de Kama Sutraquote:
ik heb de oude versie nog. snel maar bij bol.com bestellen. moet natuurlijk wel een up to date versie hebben. heb jij een samenvatting voor mij?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De heruitgegeven versie van de Kama Sutra
De kloe is dat, als de anus niet gebleekt is, het teveel aan een poepkleur doet denken, wat voor de meeste mensen een turndown is. Bepaalde fetishisten uitgezonderd natuurlijk, zoals Bruine Ronnie.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik heb de oude versie nog. snel maar bij bol.com bestellen. moet natuurlijk wel een up to date versie hebben. heb jij een samenvatting voor mij?
geen ervaring er mee. ga nooit die kant op...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De kloe is dat, als de anus niet gebleekt is, het teveel aan een poepkleur doet denken, wat voor de meeste mensen een turndown is. Bepaalde fetishisten uitgezonderd natuurlijk, zoals Bruine Ronnie.
Nouja per vrouw verschilt, de ene wil er niets van weten en de ander geniet er volop van.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef ddww het volgende:
juist omdat ik er binnenkort eens over wil beginnen dacht ik: laat ik eens wat voor-info onderzoeken. zelf vind ik het erg aangenaam om te doen, en wat ik zo bemerk kan het haar wel erg doen kronkelen
Kontliktips.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Snap niet echt wat je met het topic wil bereiken
Dat laat je toch ook niet doen als je net bent wezen schijten en je erna nog niet gedoucht hebtquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef Jivis het volgende:
Ik vind dat echt een smerig idee, het gat likken waar wellicht een halfuurtje terug nog een bruine rakker uit is geperst.
Ohja, vrouwen poepen niet.
Tuurlijk wel! Alleen zullen sommigen dan misschien bepaalde dingen misschien niet doen of anders.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
Ik vraag me altijd af of al die mensen die 'van tevoren' douchen ooit spontane seks hebben ...
Misschien is het wel andersom, als mevrouw zich vies voelt. Laat zij zich weer even ''schoon''likken door meneer. Voelt mevrouw zich schoon, dan is een tong bij de anus overbodig.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Kan ook dat als ze niet aan biedt dat ze zich daar niet schoon genoeg voelt.
In ieder geval niet haar aars likken als ze sinds haar laatste douchebeurt is wezen schijten. Verder maakt het me weinig uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:55 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Alleen zullen sommigen dan misschien bepaalde dingen misschien niet doen of anders.
Praten Lassie en Fikkie ook terug ja?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:58 schreef TheClown1 het volgende:
gisteravond met de vrouwtjes besproken. ze vond het niks dus we proberen het niet
Je moet het ook niet bespreken , je moet doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:58 schreef TheClown1 het volgende:
gisteravond met de vrouwtjes besproken. ze vond het niks dus we proberen het niet
die was 15 jaar geleden al niet leuk meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Sanna_ het volgende:
'Je weet wat beffen is, toch? Wat is baffen dan? Da's de anus likken. En weet je wat boffen is? Da's als je niet hoeft te baffen'
Haha, jij bent zowaar grappig!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Sanna_ het volgende:
'Je weet wat beffen is, toch? Wat is baffen dan? Da's de anus likken. En weet je wat boffen is? Da's als je niet hoeft te baffen'
Dat is kut voor je danquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
die was 15 jaar geleden al niet leuk meer
valt wel mee hoorquote:
Hoe grappig ben jij danquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Sanna_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:46 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoe grappig ben jij danWel grappig hoor, jij bent gewoon zuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |