Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Ik verkeer in een staat van algehele rust vanwege de DtD Zo enorm veel zin in, al lijken de afstanden in Amsterdam op de kaart veel groter dan de afstanden in de polder.
het was hier vanmiddag lekker loopweer maar tegenwind toch wat rillerig
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Wat betreft die rust, ik heb geen flauw idee omdat dit mijn eerste prestatieloop wordt (in feb begonnen). Ik ga de komende tijd wel experimenteren met rust, of zoals YUR al zegt een heel klein rondje de dag voor een wedstrijd.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dankjewel, goeie tips! Absoluut niet wat ik gedaan heb, maar ik heb er vertrouwen in omdat ik dit al een paar keer geoefend heb (paar dagen rust, denken om eten en daarna 15 km.)
Gisteravond gelopen in short en lange mouwen shirt. Jaren gevoetbald en dan loop je ook met -3 gewoon in je korte broek, de beentjes warmen wel op. Overigens gisteren ook nog flink aan het zweten geslagen, want de lange mouwen werden toch wel warm na 10 minuten lopen. Beetje lastig kiezen welke kleding ik aantrek bij deze temperaturen!
Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef YUR het volgende: Ik blijf me vasthouden aan "kleden alsof het 10 graden warmer is". Werkt voor mij over het algemeen best aardig
Dat werkt tot nu toe voor mij ook goed. Probleem is alleen de stukken wandelen, dan merk je toch wel dat je wat afkoelt. Wat dat betreft kun je beter doorlopen.
Vanavond maar ff geleerde blik naar buiten werpen voordat ik ga lopen
Jeej Gister avond voor de eerste keer op de weg gelopen i.p.v. in het bos. Merk wel dat ik nu wat meer spierpijn heb van de harde ondergrond. Verder ging het erg goed, en erg leuk om te zien dat je ook echt vooruit komt. i.p.v. de rondjes rennen in het bos.
Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef YUR het volgende: Ik blijf me vasthouden aan "kleden alsof het 10 graden warmer is". Werkt voor mij over het algemeen best aardig
Hmm.. da's misschien voor mij ook wel een aardige vuistregel. Eens kijken hoe dat uit gaat pakken de komende tijd
Op donderdag 20 september 2012 09:45 schreef Klonterpot het volgende: Hmm.. ik zie er tegenop om zondag in een korte tight te lopen. Ik ben een enorme koukleum en heb het nu volledig aangekleed + zomerjas al bokkoud buiten.
Ja same here. En natuurlijk krijg je het wel warm van het lopen, maar daarvoor sta je toch te verkleumen in het startvak lijkt me Misschien een jasje meenemen ofzo.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik heb een vrij strak vest, die doe ik altijd aan als ik begin , eenmaal warm, stroop ik 'm naar beneden en knoop ik de mouwen om m'n middel. Na het lopen weer aan om niet teveel af te koelen. Onder het vest zat gister nog een singlet en dat was echt warm genoeg.