SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Armoured Kill Release datum: September 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.-weg-![]()
![]()
Armored Kill
C4 feestje; iedereen pakt blind een voertuig.Vooral die nieuwe tanks zijn tof; maken een enorme rookwolk waar je in kan rijden met een jeepje oid tot ze stil staan. Paar c4tjes erop en naar de volgende tank.
[ Bericht 36% gewijzigd door drumstickNL op 20-09-2012 09:58:02 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
M'n pc is besteld, komt als het goed is zaterdag binnen. Zaterdag tot 23:00 ofzo werken, dus misschien nog even 's avonds gamen maar zondag gaat het los! Ik zie jullie zondag op Battlefield
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Wat voor pc?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef JaimyLee het volgende:
M'n pc is besteld, komt als het goed is zaterdag binnen. Zaterdag tot 23:00 ofzo werken, dus misschien nog even 's avonds gamen maar zondag gaat het los! Ik zie jullie zondag op Battlefield![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef drumstickNL het volgende:
laptop core i3 2,3 ghz intel graphicss; alles op ultra jonge![]()
![]()
![]()
![]()
Deze pc: http://gamepc.nl/amd-game-pcquote:
Maar dan met wat extra dingen, 6 core ipv 4 core, iets beter moederbord, betere koeling, 120GB SSD.
Ik laat hem door hun ook nog overclocken binnen de garantie, en koop er een Battlefield 3 bundel bij. Dat is het spel + Razer blackwidow Ultimate, Battlefield 3 edition (toetsenbord) + Razer Imperator 2012, Battlefield 3 edition (muis)
Omdat we hem voor 12 uur hebben besteld zou hij eigenlijk er morgen moeten zijn, maar ik heb de videokaart laten veranderen naar dezelfde kaart, maar dan V2. Die krijgen zij morgen binnen dus dan is de pc er als het goed is zaterdag. Ik heb die videokaart erin laten zetten omdat deze wel 2 DVI uitgangen heeft, en de standaard niet. Ik heb namelijk 2 beeldschermen staan met DVI in
Barts Padawan
Ja met Ati Eyefinity.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
6 serie Nvidia ondersteunt het ook op 1 kaart mits je displayport adapters/monitoren hebt.quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 12:43 schreef Auti het volgende:
Daar moet BF3 wel redelijk op kunnen draaien ja.
Barts Padawan
Aan recensies te lezen zit alles altijd heel netjes in elkaarquote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ze hem een beetje netjes in elkaar zetten, ik doe altijd zelfbouw.
Ze installeren Windows ook meteen, dus het is aanzetten en gamen maar!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Windows zelf installen is een eitjePC opbouwen is ook niet zo moeilijk
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!![]()
Ligt er maar net aan wat je er in heb zitten en wat de mogelijkheden van je kast zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
-weg-![]()
Heel moeilijk is het niet, maar dat ze het even voor me doen is natuurlijk altijd handigquote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Barts Padawan
BF3 kost tot middernacht een tientje via Origin.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik ben ook altijd zo lui. Kost iets maar scheelt moeitequote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Heel moeilijk is het niet, maar dat ze het even voor me doen is natuurlijk altijd handig
fok you ja!![]()
Gamen op een laptopquote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef drumstickNL het volgende:
laptop core i3 2,3 ghz intel graphicss; alles op ultra jongeZeg me dat je er ten minste aparte speakers voor hebt of laat je het draaien op de klote speakertjes van die lappy?
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Deze kastquote:Op donderdag 20 september 2012 13:55 schreef Auti het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je er in heb zitten en wat de mogelijkheden van je kast zijn.![]()
Cooler Master Cosmos IIPeople assume too much.![]()
HAF Xquote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef very het volgende:
[..]
Deze kast![]()
Cooler Master Cosmos II![]()
-weg-![]()
Ik heb de HAF 932
Would you like to know more?
Juist leuk toch, zelf in elkaar zetten? Doe het eigenlijk al sinds m'n eerste PC.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef piere het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo lui. Kost iets maar scheelt moeite![]()
Lelijke lichtbakken die hafjesWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

M5K eindelijk in de pocket, na een potje Gunmaster.... leuk als je halverwege inspringt en je met je handpistooltje tegen machinegeweren mag spelen. Maargoed, uiteindelijk nog in de top 5 gekomen. Van de 5 mensen... en dus onderaan geeindigd.
Daarna AK gedaan, maar zonder teamspeak is dat echt geen doen. En ik moet snel de cannister shell unlocken op de tank destroyers, kan je mooi heli's mee uit de lucht schieten.
En weer veel Metro doen om één en ander nog te unlocken... sluggen met een shotgun blijft ook mooi.![]()
Canister shell voor de choppers? Noobquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:48 schreef JK het volgende:
M5K eindelijk in de pocket, na een potje Gunmaster.... leuk als je halverwege inspringt en je met je handpistooltje tegen machinegeweren mag spelen. Maargoed, uiteindelijk nog in de top 5 gekomen. Van de 5 mensen... en dus onderaan geeindigd.
Daarna AK gedaan, maar zonder teamspeak is dat echt geen doen. En ik moet snel de cannister shell unlocken op de tank destroyers, kan je mooi heli's mee uit de lucht schieten.
En weer veel Metro doen om één en ander nog te unlocken... sluggen met een shotgun blijft ook mooi.Dat doe je gewoon met de main!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Met het moeten wachten op het herladen wanneer je van normale shells naar canister gaat schiet het toch niet meer op om die te gebruiken, denk dat je dan op veel momenten net te laat bent. Doe mij ook maar die normale, dan heb je sowieso een kill als dat ding raakt
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
![]()
Ik hou het liefst van strak en zonder die kermis lichtjes. Dit was ook een van de weinige kasten waar mijn Mugen 2 koelbloktoren makkelijk inpasten. Lekker ruime kast met erg goede airflow. Is fluisterstil met minimale fan snelheid en mijn CPU(overgeclockt) blijft keurig onder de 40 graden tijdens BF3.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gibson02 op 21-09-2012 15:28:37 ]![]()
Ik krijg net een mailtje dat m'n pc is verzonden! Wachten op morgen
Maar morgen werken tot 22.00
Barts Padawan
Ach dag erna is zondag, gewoon snachts doorgaan dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef JaimyLee het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat m'n pc is verzonden! Wachten op morgen
Maar morgen werken tot 22.00. En op ts komen
.
![]()
ts zal ik zeker doen, snachts doorgaan zullen m'n ouders denk ik niet zo blij van worden :3quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ach dag erna is zondag, gewoon snachts doorgaan dus. En op ts komen
.
Barts Padawan
Weet iemand een goede naam voor me op Battlefield?
Barts Padawan
Kilstarquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand een goede naam voor me op Battlefield?![]()
![]()
Raar, als je in Metro echt alleen maar revived, en dus een aantal keer achter elkaar dood gaat. Moet je weer 10 seconden wachten, heel raar dit.![]()
![]()
JaimyLee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand een goede naam voor me op Battlefield?haha
![]()
Dacht ik ook aan, maar iets te standaard omdat het gewoon m'n echte naam isquote:
Barts Padawan
JaimyUTD?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar iets te standaard omdat het gewoon m'n echte naam is.
![]()
OK, ga ik daar mee oefenen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Canister shell voor de choppers? NoobDat doe je gewoon met de main!
![]()
![]()
Dat moeten ze echt patchen; komop zeg; een chopper raken met je main tank shizzle?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Canister shell voor de choppers? NoobDat doe je gewoon met de main!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Is niet zo moeilijk. De meeste komen op je af en dalen dan, vliegen over je heen en draaien zich om je nog een keer te beschieten en vliegen dan redelijk laag. Als je omdraait kan je ze zo uit de lucht schieten. Verder wel even kijken of die blijft hangen of gelijk verder gaat. Makkie.quote:![]()
![]()
Inderdaad, laagvliegende heli's moeten gewoon door kunnen vliegen als ze door hun eigen schuld een tankshell tegen hun raam krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt patchen; komop zeg; een chopper raken met je main tank shizzle?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Hoezo,quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt patchen; komop zeg; een chopper raken met je main tank shizzle?
Wat denk je wat er in het echie gebeurt wanneer je een tankkogel tegen je heli aan krijgt. Dan vlieg je ook niet verder tenzij je geluk hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Eindelijk lukt het hemquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef JK het volgende:
Het is me idd gelukt, met de M1128 een shell door een helikopter geschoten.![]()
![]()
Eindelijk? Poging 1 fyi.
Gister met TheNiker rondjes Metro gedaan na AK... Lvl 100 sniper die echt enorm goed was. Maarja, 1219 uur op de teller. Echt no-life. Ging echt nergens meer over.![]()
![]()
Track and trace
22.09.2012:
Chauffeur is onderweg
![]()
![]()
Barts Padawan
Buiten dat het nog -nooit- gebeurd is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoezo,
Wat denk je wat er in het echie gebeurt wanneer je een tankkogel tegen je heli aan krijgt. Dan vlieg je ook niet verder tenzij je geluk hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
oh please; alsof een tank in het echt een op volle snelheid vliegende heli kunnen raken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inderdaad, laagvliegende heli's moeten gewoon door kunnen vliegen als ze door hun eigen schuld een tankshell tegen hun raam krijgen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
In het echt ja, daarom is het ook een spelletje en geen simulatie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oh please; alsof een tank in het echt een op volle snelheid vliegende heli kunnen raken.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Komop zeg; verder geen argumenten meer? Misschien wil ik wel een "klein" beetje realisme?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
en als die voor je neus hovert?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oh please; alsof een tank in het echt een op volle snelheid vliegende heli kunnen raken.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ander verhaal; dan zou het inderdaad mogelijk moeten zijn. Het gaat mij erom dat ik in veteran 5/10 keer door een tank gekilled kan worden terwijl ik geen slechte piloot ben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
en als die voor je neus hovert?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Bedoel je niet een klein beetje realisme op de punten waar het je goed uit komt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Komop zeg; verder geen argumenten meer? Misschien wil ik wel een "klein" beetje realisme?
Als een tankshell je kan raken dan ben je niet meteen een slechte piloot, in de meeste situaties wel een domme omdat je dan te laag bent gegaan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ga anders lekker Arma spelen ofzo, daar kan dat vast niet en ownen mensen je minder hard.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Helikopters stellen idd niet zo heel veel meer voor tegenover dat soort rijdend spul.
Daarom speel ik ook weer Metro en af en toe AK. AK is echt alleen leuk als TeamSpeak vol zit, in je eentje kan je het echt vergeten. Al blijft Alborz Mountains wel een geweldige map.![]()
![]()
Als een heli op volle snelheid in een rechte baan op je af vliegt ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oh please; alsof een tank in het echt een op volle snelheid vliegende heli kunnen raken.
Had je maar niet zo laag moeten vliegen.
En in het echt gebeurt het inderdaad niet zo vaak want er zijn relatief gezien niet zoveel oorlogen waar tanks en heli's aan beide kanten worden ingezet. Plus in het echie zijn ze wat voorzichtiger met munitie enzo. Terwijl in battlefield het niet uitmaakt hoeveel kogels je in een tank wegschiet je hebt toch oneindig. Nou dan neem ik ook wel schoten op een heli als ik de kans krijg. En het geluk zit in een klein hoekje he.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

of omdat je dus niet op zit te letten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedoel je niet een klein beetje realisme op de punten waar het je goed uit komt?
Als een tankshell je kan raken dan ben je niet meteen een slechte piloot, in de meeste situaties wel een domme omdat je dan te laag bent gegaan.
Domme piloot = dode piloot.
En ga dan niet klagen dat die mechanics niet kloppen want dat is gewoon zwak.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Je mag vinden wat je wil maar als ik vaker dood ga door tanks dan door AA of andere heli's / vliegtuigen dan zegt dat voor mij genoeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als een heli op volle snelheid in een rechte baan op je af vliegt ja tuurlijk.
Had je maar niet zo laag moeten vliegen.
En in het echt gebeurt het inderdaad niet zo vaak want er zijn relatief gezien niet zoveel oorlogen waar tanks en heli's aan beide kanten worden ingezet. Plus in het echie zijn ze wat voorzichtiger met munitie enzo. Terwijl in battlefield het niet uitmaakt hoeveel kogels je in een tank wegschiet je hebt toch oneindig. Nou dan neem ik ook wel schoten op een heli als ik de kans krijg. En het geluk zit in een klein hoekje he.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ja, dat je je tactics aan moet passen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je wil maar als ik vaker dood ga door tanks dan door AA of andere heli's / vliegtuigen dan zegt dat voor mij genoeg.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

En doelwit worden van de bovenstaande? Het moet gewoon niet zo makkelijk kunnen, ik doe het zelf ook wel eens in een tank en het is gewoon bizar makkelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja, dat je je tactics aan moet passen.
edit: na opzoeken blijkt dat het slechts een of twee keer ooit in het echt is gebeurd. I rest my case.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zou mooi zijn, Battlefield met brandstof en munitie wat je bij moet tanken/laden bij je basis en ergens op de kaart 1 flagpoint waar je kan tanken/herladen (net zoals nu 1 flagpoint voor de C-130).
Daarnaast de mogelijkheid hebben om als infantry terug naar je basis te lopen om je kit te verwisselen.![]()
Ja, en in 2 minuten is de benzinepomp opgeblazen door een grappenmakerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef JK het volgende:
Zou mooi zijn, Battlefield met brandstof en munitie wat je bij moet tanken/laden bij je basis en ergens op de kaart 1 flagpoint waar je kan tanken/herladen (net zoals nu 1 flagpoint voor de C-130).
Daarnaast de mogelijkheid hebben om als infantry terug naar je basis te lopen om je kit te verwisselen.
En ik in een tank vind dat helikopters veel te sterk zijn. Dusss. Het is mooi zo. het werkt en als heli moet je gewoon niet te dicht bij tanks in de buurt komen blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En doelwit worden van de bovenstaande? Het moet gewoon niet zo makkelijk kunnen, ik doe het zelf ook wel eens in een tank en het is gewoon bizar makkelijk.
edit: na opzoeken blijkt dat het slechts een of twee keer ooit in het echt is gebeurd. I rest my case.
Want als je meer afstand houd is er niks aan de hand.
Laten we het er op houden dat ik nog nooit met een normale tankshell ben neergeschoten in een heli.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Speel je normal? Want ik speel nooit normal; kan zijn dat de gameplay daarin anders is.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Maakt geen verschil. Normal en hardcore, 1 tankshell en je heli ligt tegen de grond.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef drumstickNL het volgende:
Speel je normal? Want ik speel nooit normal; kan zijn dat de gameplay daarin anders is.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Och, genoeg in BF3 met de Frostbite2 engine wat nog steeds niet kapot kan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, en in 2 minuten is de benzinepomp opgeblazen door een grappenmaker![]()
Ja inderdaad dus die lol gaat niet opquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, en in 2 minuten is de benzinepomp opgeblazen door een grappenmaker![]()
![]()
Ik had het over gameplay; niet over damage.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maakt geen verschil. Normal en hardcore, 1 tankshell en je heli ligt tegen de grond.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oh please; alsof een tank in het echt een op volle snelheid vliegende heli kunnen raken.. Ok, is dan niet uit de lucht geschoten, maar het wordt wel eens geprobeerd blijkbaar.
[ Bericht 4% gewijzigd door BugWorks op 22-09-2012 15:49:17 ]![]()
Was dit al niet zo bij Bf2? Vliegtuigen 1 x bom gooien en nieuwe halen door laag over het vliegveld te vliegen, helicopters die iets van ongeveer 30/36 raketten konden schieten voor ze nieuwe moesten halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef JK het volgende:
Daarnaast de mogelijkheid hebben om als infantry terug naar je basis te lopen om je kit te verwisselen.![]()
Dat was inderdaad in BF2 ja en dat was ook gewoon leuk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Was dit al niet zo bij Bf2? Vliegtuigen 1 x bom gooien en nieuwe halen door laag over het vliegveld te vliegen, helicopters die iets van ongeveer 30/36 raketten konden schieten voor ze nieuwe moesten halen.![]()
Volgens mij is die reconstructie gewoon redelijk falend.. Ik denk eerder dat die Irakezen met hun machinegeweren op die helicopter schoten, ipv het grote kanon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:43 schreef BugWorks het volgende:
[..]
. Ok, is dan niet uit de lucht geschoten, maar het wordt wel eens geprobeerd blijkbaar.
Schrap dat.. Net ff het einde van dit filmpje gekeken:
Blijkbaar kon die Irakees z'n shells in de lucht laten ontploffen. Dan hoef je alleen maar in de buurt te schieten, geen direct hit nodig.
[ Bericht 21% gewijzigd door Jeff89 op 22-09-2012 16:28:00 ]![]()
idd.. bf2 had dat ja, reloaden met die hap. Volgens mij BF1942 ook al, weet ik niet zeker.
Maar ook een kitwissel in de basis zou niet misstaan. Anders moet je eerst weer dood of de wapens van een andere kit oppakken met net niet het wapen dat je wilt gebruiken.![]()
Bij BF1942 kon je inderdaad ammo halen op de basis; goede reden om mensen de skill om te landen aan te leren.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het zou gewoon een lucky shot moeten zijn en niet effectiever dan AA; maarja blijkbaar is dat niet arcade genoeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:43 schreef BugWorks het volgende:
[..]
. Ok, is dan niet uit de lucht geschoten, maar het wordt wel eens geprobeerd blijkbaar.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
En trouwens met geavanceerde tracking systemen is er geen kunst aan om een snel bewegend object de lucht uit te knallen. (je kogel moet wel wat sneller zijn natuurlijk)
Zolang de beweging maar constant is en in dezelfde richting is kun je alles raken met een tankkanon.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Je hoefde daarvoor toch niet te laden, maar slechts over te vliegen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:52 schreef drumstickNL het volgende:
Bij BF1942 kon je inderdaad ammo halen op de basis; goede reden om mensen de skill om te landen aan te leren.People assume too much.![]()
Als je het goed deed wel. Laag genoeg over de gehele landingsbaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:27 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij kreeg je dan niet alles.![]()
Was maar een klein stukje van je landingsbaan dat ammo of reparatie gaf. Op volle snelheid zou je dus meerdere keren over heen moeten vliegen om te repareren.![]()
Kom ik op Hammer #02, Metro 1000 ticket... zie in description dat autoshotguns niet toegestaan zijn.Dus ik vrolijk met m'n SPAS-12 met slugs m'n eerste kill maken. Hop, gekicked. Sukkels, die admins.. niet eens verschil weten tussen auto- en pumpaction. Mag ik weer achteraan in de rij op nr 9 staan. Dikke lul voor ze.![]()
Ondanks het verschil tussen auto-en pumpaction vind ik het ergens wel logisch dat die dan ook niet toegestaan isquote:Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef JK het volgende:
Kom ik op Hammer #02, Metro 1000 ticket... zie in description dat autoshotguns niet toegestaan zijn.Dus ik vrolijk met m'n SPAS-12 met slugs m'n eerste kill maken. Hop, gekicked. Sukkels, die admins.. niet eens verschil weten tussen auto- en pumpaction. Mag ik weer achteraan in de rij op nr 9 staan. Dikke lul voor ze.Daarbij is de Spas-12 naast pump-action ook een semi-automaat.
Bron: Wikiquote:The SPAS-12 is a dual-mode shotgun, meaning it can be set to cycle either semi-automatically or through pump-actionPeople assume too much.![]()
SPAS12 vuurt wel een stuk sneller dan de 870, maar doet minder damage. Kutkick dus
graag verwijderen![]()
Blijkbaar vallen ze daar over dan... 870MCS mag blijkbaar wel daar (er was een plekje vrij)
Toch is die SPAS ook best lekker hoor.. als je eenmaal de slugs dan hebt.![]()
Zou het trouwens werken dat, als ik inlog op de origin op mijn broertje zijn pc, dat hij dan ook mijn DLC's krijgt en kan houden als ik uitlog? Klinkt als een stomme bug, maar het werkt wel zo met de apps op de ipad van mijn moeder
graag verwijderen![]()
Oh wacht, nu wel weer een kick vanwege de 870MCS... rare kutserver, was met de M60E4 lekker aan het sproeien, even wisselen met shotgun en weg... pffff...![]()
Met origin zal het echt wel aan de username zijn gekoppeld, of je moet in elk geval wel inloggen op Origin... bij Apple is het zo dat je 5 apparaten mag hebben en daar dus ook software op mag downloaden.
Dennis, je bent ingehaald qua afstand met headshot....
11 kilometer:
http://battlelog.battlefi(...)BF3/stats/658966307/
Veel succes!
[ Bericht 48% gewijzigd door JK op 23-09-2012 13:41:37 ]![]()
er komen steeds meer servers met een anti winning team switch systeemben er zeer over te spreken
de rondes eindigen op die servers met hoogstens 100 tickets verschil
en als het potje met 150 tickets + verschilt worden de teams gescrambled
paradijs die servers
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Zijn er spelers die zoals bij BF2 generaal 4 sterren zijn geworden( is die optie er?) en alle onderscheidingen,unlocks e.d. al hebben behaalt en dus eigenlijk uitgespeeld zijn?
Bij MW3 is dat onderstaand persoon geworden(volgens hem zelf)
![]()
11 miljoen meter is iets meer dan 11 Kilometer. Just sayin'.quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef JK het volgende:
Met origin zal het echt wel aan de username zijn gekoppeld, of je moet in elk geval wel inloggen op Origin... bij Apple is het zo dat je 5 apparaten mag hebben en daar dus ook software op mag downloaden.
Dennis, je bent ingehaald qua afstand met headshot....
11 kilometer:
http://battlelog.battlefi(...)BF3/stats/658966307/
Veel succes!Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik heb de basisschool nooit afgemaakt, na groep 3 ben ik meteen aan het werk gegaan.quote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
11 miljoen meter is iets meer dan 11 Kilometer. Just sayin'.
Ik zag even de laatste komma aan voor een punt. Geloofwaardig genoeg? Anders geldt m'n eerste zin.![]()
![]()
Heeft Kim Dotcom zoveel tijd over joh? Ik kwam in BF2 niet eens zo heel ver, het ranken duurde echt verschrikkelijk lang. Ik was maar een gunnery sergeant. Maar ik speelde ook per ongeluk heel wat uurtjes unranked.. dat was niet zo slim.quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef Iwanius het volgende:
Zijn er spelers die zoals bij BF2 generaal 4 sterren zijn geworden( is die optie er?) en alle onderscheidingen,unlocks e.d. al hebben behaalt en dus eigenlijk uitgespeeld zijn?
Bij MW3 is dat onderstaand persoon geworden(volgens hem zelf)![]()
LOL, check deze bug, hij is er sinds AK wel uitgehaald, maar misschien snap je nu
wel waarom je zo vaak werd neergehaald;
Ik heb er niets van gemerkt, ik zat toen alleen nog maar in Metro, maar nu met AK is het dus
blijkbaar wel opgelost gelukkig.![]()
Generaal 4 in BF2 moest je in de top 100 van de maand staan en dat was heel moeilijk.quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef Iwanius het volgende:
Bij MW3 is dat onderstaand persoon geworden(volgens hem zelf)![]()
LOL, check deze bestaande bug;
Als jij iemand wilt neersteken, maar iemand anders doet dit tegelijkertijd in het spel, dan kan dit niet. Met andere woorden: er kan maar 1 persoon op de server op een specifiek moment z'n mes gebruiken. Hoe groot is de kans? Volgens mij niet zo groot, maar op knife & pistol servers misschien toch wel heel wat groter.
![]()
Zomg! Vandaar dat knifen heel moeilijk is op een 64 man knife-only serverquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef JK het volgende:
Als jij iemand wilt neersteken, maar iemand anders doet dit tegelijkertijd in het spel, dan kan dit niet. Met andere woorden: er kan maar 1 persoon op de server op een specifiek moment z'n mes gebruiken. Hoe groot is de kans? Volgens mij niet zo groot, maar op knife & pistol servers misschien toch wel heel wat groter.
Maar dit is onzin want ik knife zovaak iemand terwijl een ander dat ook doet.quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef JK het volgende:
Als jij iemand wilt neersteken, maar iemand anders doet dit tegelijkertijd in het spel, dan kan dit niet. Met andere woorden: er kan maar 1 persoon op de server op een specifiek moment z'n mes gebruiken. Hoe groot is de kans? Volgens mij niet zo groot, maar op knife & pistol servers misschien toch wel heel wat groter.![]()
Dan moeten we het een keer proberen... het gaat echt om tegelijkertijd he.quote:Op zondag 23 september 2012 20:01 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Maar dit is onzin want ik knife zovaak iemand terwijl een ander dat ook doet.![]()
Zitten wel een paar ziek vette kills tussen jaquote:
Vraag me af hoeveel van die dingen puur geluk zijn of gewoon skillPeople assume too much.![]()
Ik moet zeggen dat ik dit probleem echt constant had op een knife only server ..quote:Op zondag 23 september 2012 20:01 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Maar dit is onzin want ik knife zovaak iemand terwijl een ander dat ook doet.![]()
Volgens Dennis lul je maar wat, want hij kan het namelijk wel.quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit probleem echt constant had op een knife only server ..![]()
![]()
Wat ben jij toch ook een eikel hèquote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens Dennis lul je maar wat, want hij kan het namelijk wel.![]()
Een hele grote!quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een eikel hè![]()
en je battlelog? lol.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef FerryNL het volgende:
Mochten er mensen willen spelen dan is mijn naam bij Origin: XxFerryxXNL
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een eikel hèHeeft het toch met lullen te makenquote:.
![]()
Als ik een avond lang bf3 record en alle kills achter elkaar zet lijkt het ook alsof ik zieke skills heb.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef very het volgende:
[..]
Zitten wel een paar ziek vette kills tussen ja
Vraag me af hoeveel van die dingen puur geluk zijn of gewoon skill-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Daaromquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als ik een avond lang bf3 record en alle kills achter elkaar zet lijkt het ook alsof ik zieke skills heb.
People assume too much.![]()
Ik ben dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Heb je toegevoegd, rubbels1995 is de naamquote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef FerryNL het volgende:
Mochten er mensen willen spelen dan is mijn naam bij Origin: XxFerryxXNL
![]()
![]()
![]()
Het is wel echt wennen zeg als je altijd COD heb gespeeld.Maar die grote maps, damn zeg die zijn wel vet hoor
![]()
![]()
Erg cool, alleen zo vervelend als je halverwege uit je voertuig moet bailen en een kolere eind moet lopen .. de tank battles zijn erg leuk op de grote maps.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:14 schreef FerryNL het volgende:
Maar die grote maps, damn zeg die zijn wel vet hoor![]()
Ik zeg maar niks....quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:14 schreef FerryNL het volgende:
Het is wel echt wennen zeg als je altijd COD heb gespeeld.![]()
![]()
![]()
Request Pickup / Suicide?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Erg cool, alleen zo vervelend als je halverwege uit je voertuig moet bailen en een kolere eind moet lopen .. de tank battles zijn erg leuk op de grote maps.People assume too much.![]()
Suicide meestal idd, op de een of andere manier is er nooit iemand in de buurt, en als ze er wel zijn, rijden ze gewoon door.quote:![]()
Dat heb ik ook vaak...roepen om pickup, evt. zelf nog typen om pickup, maar nee hoor....heli gaat er gewoon in 1 eentje vandoor. Terwijl je zoveel sterker bent met een gunner aan boord.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Suicide meestal idd, op de een of andere manier is er nooit iemand in de buurt, en als ze er wel zijn, rijden ze gewoon door.People assume too much.![]()
Ja klopt zijn altijd van die mongolen die stug doorrijden. Ik wacht bijna altijd of rijd terug om mensen op te halen, zelf als ze er niet om vragen. En dan hoop ik maar dat ze dat ook bij mij doen, tegen beter weten in
.
Mensen oppikken als je op snelheid er langsheen blaast? Daar kunnen we niet aan beginnen.
Laatst ook een leuke gehad zit je in je mobile artillery een beetje rustig om je heen te schieten. Duikt er opeens een driehoekje op op de minimap vlak bij mijn vrachtwagentje. Dus ik denk daar heb ik iets voor die upgrade dat je een gaswolkje veroorzaakt en waar dat driehoekje op magische wijzen van verdwijnt. Dus vol goede moed druk ik maar eens op X. Het driehoekje bleef leven en ik kreeg een suicide....
Conclusie de russen maken hun voertuigen ook niet meer zoals in de goede oude tijd
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Gister trouwens echt een epische pot gespeeld op Death Valley...ik moet maar eens potjes gaan recorden hahaPeople assume too much.![]()
Ik probeer het ook altijd zoveel mogelijk te doen. Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:27 schreef Afwazig het volgende:
Ja klopt zijn altijd van die mongolen die stug doorrijden. Ik wacht bijna altijd of rijd terug om mensen op te halen, zelf als ze er niet om vragen. En dan hoop ik maar dat ze dat ook bij mij doen, tegen beter weten in
.
Ook gewoon mensen helpen met hun unlocks als ze erom vragen. Helaas had ik gister ook weer zo'n flapdrol die mij op zijn Havoc af ziet komen rijden terwijl ik op Q spam "Pick me up! I need a pickup!" en dan doodleuk voor mijn neus opstijgen zonder gunner.
Sommige lonewolfs hebben het Battlefield concept nog niet echt gesnapt![]()
![]()
Veel plezier met jullie feminisme, ipv dat Dice aan balance werkt willen ze het vrouwvriendelijker maken.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
?!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Veel plezier met jullie feminisme, ipv dat Dice aan balance werkt willen ze het vrouwvriendelijker maken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wat dan, kan ik binnenkort mijzelf in-game het uiterlijk aanmeten van een lekker oostbloksletje om nerds mee te ownen?
Dat is het enige onderwerp waar ik wel eens wat over heb gelezen met betrekking tot het leuker maken voor vrouwelijke gamers. Als ze dat gaan doen dan slaat het waarschijnlijk steeds verder door en krijgen we van EA Battlefield 4: The Sims.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
https://twitter.com/femfreq/status/250321024002961409quote:
https://twitter.com/EA_DI(...)871041/photo/1/largeWomen with dicks and weak men with vaginas.
Geen nood toch, meisjes die verslaan je nu vast ook al wel, alleen nu merk je er gewoon nog niet zo veel van.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Whoopdidoo, ze hebben een lezing gehad daar. Het is niet alsof ik ergens een hele lijst met veranderingen zie staan die door deze lezing komen.quote:Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Heel spannend allemaal, je moet zelf ook wel een beetje vrouw zijn om hierover te klagenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Whoopdidoo, ze hebben een lezing gehad daar. Het is niet alsof ik ergens een hele lijst met veranderingen zie staan die door deze lezing komen.![]()
![]()
Bedankt voor deze totaal nutteloze bijdrage aan dit topic.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Veel plezier met jullie feminisme, ipv dat Dice aan balance werkt willen ze het vrouwvriendelijker maken.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Veel plezier met jullie feminisme, ipv dat Dice aan balance werkt willen ze het vrouwvriendelijker maken.!
!
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

lol, gebanned op noobgroup omdat ik 3 LVG kills maakte. Al vele avonden gaat het mis, elke keer misbruiken mensen de bug in het proconscript en admins komen bijna niet online. Komt er 1 online omdat iemand begint te zeiken omdat ik 'm 1x killde op die manier (ik ging al vele malen dood door explosives).. guess what, meteen die ban aan m'n broek hangen.
Trieste admins... niet eens even uitzoeken hoe of wat, nee, meteen iemand bannen voor 3 kills, terwijl de tegenpartij 40 kills op die manier maakt en door mag blijven spelen.
Edit; even op hun TS-server gekomen, babbeltje gemaakt, het is een tempban van 8 uur.
Britse lui.
[ Bericht 16% gewijzigd door JK op 26-09-2012 21:40:47 ]![]()
goed dat je het even navraagtquote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef JK het volgende:
lol, gebanned op noobgroup omdat ik 3 LVG kills maakte. Al vele avonden gaat het mis, elke keer misbruiken mensen de bug in het proconscript en admins komen bijna niet online. Komt er 1 online omdat iemand begint te zeiken omdat ik 'm 1x killde op die manier (ik ging al vele malen dood door explosives).. guess what, meteen die ban aan m'n broek hangen.
Trieste admins... niet eens even uitzoeken hoe of wat, nee, meteen iemand bannen voor 3 kills, terwijl de tegenpartij 40 kills op die manier maakt en door mag blijven spelen.
Edit; even op hun TS-server gekomen, babbeltje gemaakt, het is een tempban van 8 uur.
Britse lui.
Ja, het is toch mijn favo metro non explosive server, met shotguns. Beetje slugsnipen enzo.Maar het blijft orritant dat elke keer kutkindjes gaan fraggen en m320 underslung gebruiken. Tijd dat procon dat gaat detecteren.
![]()
Alsof mensen die BF3 nog steeds leuk vinden nog te redden waren.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Veel plezier met jullie feminisme, ipv dat Dice aan balance werkt willen ze het vrouwvriendelijker maken..
![]()
Daar is niets meer aan te doenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alsof mensen die BF3 nog steeds leuk vinden nog te redden waren..
![]()
![]()
Kunnen we dan ook kleur uit kiezen van onze personage. Als Russen speel je vaak alleen maar tegen neger poppetjesrussia vs africa
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Alleen nieuwe graka erin en nieuwe voeding plus een kast :quote:
http://www.alternate.nl/h(...)024347/?tk=7&lk=4031
http://www.alternate.nl/h(...)139038/?tk=7&lk=3892
http://www.alternate.nl/h(...)983979/?tk=7&lk=3866![]()
Jij heb veul auto's gewassenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:39 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Alleen nieuwe graka erin en nieuwe voeding plus een kast :
http://www.alternate.nl/h(...)024347/?tk=7&lk=4031
http://www.alternate.nl/h(...)139038/?tk=7&lk=3892
http://www.alternate.nl/h(...)983979/?tk=7&lk=3866
Mooie kast wel.![]()
Haha ja heel veelquote:Op donderdag 27 september 2012 17:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Jij heb veul auto's gewassen
Mooie kast wel.
En heb hem zelf gemaakt![]()
![]()
![]()
Heb het spel een maand ofzo, en gewoon omdat ik er trots op ben.![]()
![]()
1e plek van het team
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
doe je goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het spel een maand ofzo, en gewoon omdat ik er trots op ben.![]()
![]()
1e plek van het team![]()
Nu nog de eerste plek van beide teams
Heb pas wat rondes Metro gedaan maar dat is saai met veel mensen er in, met explosieven nog een stukje erger. Zonder explosieven kan je vrij bewegen maar als er 5 man op je schieten zodra je naar een trap toe loopt dan doe je ook niet veel meer
En dan speel je Operation Firestorm met 64 man, en dat maakt alles weer goed.
[/quote]![]()
Metro 64 non explosive en dan met een M60E4 op een bepaalde plek knallen, is altijd raak.
Ik blijf het de beste map vinden om wapens te unlocken en je K/D naar boven te trekken, niet voor niets is mijn e-penis gegroeid van 0.6 naar 2.5 millimeter (en groeiende!).
Van de week ook de X-COM Enemy Unknown demo gespeeld... hmmm geloof dat ie 18 jaar terug toch leuker was. En dan nu nog met de Unreal engine aankomen... ik heb het idee dat ik toch een beetje een gfx-hoer ben geworden, ondanks dat ik ook weet dat gameplay veel belangrijker is.![]()
Het is zo eentonig en het blijft vrijwel elke ronde enkel rond B zonder uitbraken. Als ik snelle unlocks wil dan ga ik gewoon TDM spelen op Canals. Wilde wat vervelen met een bolt action enzo, dat ging ook wel maar niet snel genoeg.
[/quote]![]()
Als het rond B blijft zonder uitbraken, zijn beide teams even goed. Toch maak ik regelmatig baserapes aan beide kanten mee. Er hoeven maar een paar level 100's een trap op te rennen... soms bewaken ze die echt slecht of met maar 1 of 2 man. Dan kan je zo doorschieten naar een vlag.
En soms blijft het inderdaad een half uur knallen op de zijtrappen en de roltrappen. Maarja, zo vliegen de unlocks je om de oren.. TDM wel eens gespeeld, maar dat vond ik niets. Misschien ook wel omdat ik op een server kwam waar de vijand op een dak zat, waar je normaal niet op kan komen en aan het mortieren was.![]()
Ik heb echt nooit gesnapt wat mensen nou leuke vinden aan Metro. Vond het gelijk bij de release al kut en dat is niks veranderd.Would you like to know more?
Ik vond het bij de release de meest kloterige map die er bestond, niet BF-waardig. Helemaal omdat ik alleen maar in voertuigen wilde rondrijden en er hier geen een in zat. Eigenlijk is het ook geen BF... maar COD is ook KUT om te doen.![]()
![]()
Het is alleen makkelijk om unlocks te scoren want het is inderdaad geen BF dit. Het is een beetje spray en pray en natuurlijk campers paradise.Would you like to know more?
Maar voor vehicle unlocks moet je nog steeds het echte slagveld op.
Maar voor AK moet je echt op TS met een squad gaan spelen... sowieso heel BF3 is gebaseerd op teamplay en zonder TS of iets wat er op lijkt schiet het allemaal niet op. En ik heb ook niet altijd zin om een uur lang BF3 te spelen en maar een paar kills te halen. En dan heb ik nog zoveel spellen om te spelen op de consoles.. de Vita al de deur uit gedaan, scheelt me weer.![]()
![]()
Ik speel gewoon conquest large metro met explosives en alles, zorgen dat je bij RU hoort, zorgen dat je de trappen bij B rondlopen met je medic/ammo crates en je defib, ondertussen je m416 / m1014 bij je houden, en scorequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:47 schreef JK het volgende:
Metro 64 non explosive en dan met een M60E4 op een bepaalde plek knallen, is altijd raak.
Ik blijf het de beste map vinden om wapens te unlocken en je K/D naar boven te trekken, niet voor niets is mijn e-penis gegroeid van 0.6 naar 2.5 millimeter (en groeiende!).
Van de week ook de X-COM Enemy Unknown demo gespeeld... hmmm geloof dat ie 18 jaar terug toch leuker was. En dan nu nog met de Unreal engine aankomen... ik heb het idee dat ik toch een beetje een gfx-hoer ben geworden, ondanks dat ik ook weet dat gameplay veel belangrijker is.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
In Metro zijn die granaten etc. irritant, daarnaast ben je sneller door een chokehold heen. En de meeste punten haal je simpelweg bij B.
Nog irritanter is als er een vriendje van de tegenpartij in jouw team zit en C4 gaat plakken op de muur en dat vriendje aan de andere kant er op schiet en meteen 10 kills heeft.
Die M40 sniper is ook nog wel aardig. Van een lijk gejat en toch flink wat kills mee kunnen maken met een RDS erop ipv een scope. En slugsnipen is ook heerlijk, een 7x scope op een shotgun...
blijft toch wel leuk, dat BF3...![]()
Woehoe ik heb BF3 even vanonder het stof gehaald en meteen de premium editie gekocht want armored kill zag er toch wel vet uit![]()
Maar wat is alles ineens anders zegIedereen is ineens level 100 ofzo en ik kom daar aan met m'n level 2
Toen ik ermee stopte was dat al best hoog![]()
Ik kan mezelf gelukkig weer vermaken op BF3![]()
![]()
De level 100's schieten idd als paddestoelen uit de grond. Voornamelijk kiddo's die geen leven hebben of uitkeringstrekkers.![]()
Is toch juist leuk als laag lvl die hoge gasten, ik kon alle mappen al enzo en heb er denk flink wat kunnen verbazen
[/quote]![]()
lvl 100's zijn niet speciaal beter ofzo. Het enige verschil is dat ze geen leven hebben en meer kogels hebben afgevuurd. Verder zitten er een hoop statshoeren bij![]()
![]()
Hoeft niet speciaal beter, toch zie ik ze met soms 500 uur al lvl 100 zijn. Al zijn er genoeg cheaters met aimbots, glitches etc.![]()
De meerderheid daarvan die het snel halen spelen waarschijnlijk een hoop close quarters. Als ik enkel dat zou spelen en mijn SPM van de dubbel XP week deel dan zou ik elke 3 uur 1 colonel rank omhoog gaan en na 310 uur al de lvl 100 halen.
Zelfde mappen waar je veel punten kan halen achter elkaar + dubbel XP zo nu en dan + close quarters geeft iedereen de kans om een achterlijk hoog SPM te halen zonder dat je er goed voor hoeft te zijn. Enkel TDM spelen op Canals haal je zo al 1000 SPM mee denk ik, dat redde ik in ieder geval op de Xbox al vaak en dan heb je een stuk minder tegenstanders om te schieten en te spotten met je motion sensor.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Volgens mij ben ik best goed!
Barts Padawan
RPG-noobquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:12 schreef JaimyLee het volgende:
Volgens mij ben ik best goed!
[ afbeelding ]
Ik RPG nooitquote:
Dit was allemaal met PP2000 als het goed isNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Waar heb je het over?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:54 schreef JK het volgende:
LSAT specialist? SKS Specialist? Nieuwe assignments die op Battlelog nog niet staan?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Nou, bij assignments op Battlelog zie je nog niet de nieuwe camo-assignments, maar in-game wel.. o.a. voor LSAT, SKS, UMP-45... en nog 2 andere wapens. Beetje onzinnige rotopdrachten weer. Ook bijv. met een EOD-bot 10 dingen stukmaken van de vijand. Ook een berg mortieren. Als er iets niet lekker meer werkt, is het wel mortieren.
edit; ze hebben ze er net bij gedaan in Battlelog.
[ Bericht 8% gewijzigd door JK op 01-10-2012 17:15:42 ]![]()
Dat ze die dingen niet allemaal in 1 keer verzinnen... Heel de tijd die herhaling is een beetje vermoeiend. Heb je veel kills met een wapen, moet je hem nog een keer gebruiken om er nog meer kills mee te maken. Leuke assignments ja, voor mensen die 1 trucje hebben en zo eens gemotiveerd worden om iets anders te doen.
Die van de EOD bot is helemaal een drama dan, als ze dat ding nu functioneel zouden maken. Voor die mortar kunnen we naar hardcore, ging een aantal mensen goed af twee dagen terug.
Ach, het had ook iets boeiends kunnen zijn wat je als beloning kreeg in plaats van gare camo's.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Bah, sniperavond op Metro vanwege die achterlijke camo-assignments van Dice.
Zo is er geen zak meer aan. Geen heftig geknal, nee elkaar op afstand houden en constante suppressie, waardoor je geen zak raakt.![]()
Ik ga eens proberen even geen BF3 te doen tot ik weekend heb. En mijn weekend begint al op vrijdag.![]()
![]()
Terwijl de SKS juist briljant is op de korte afstand met een kobra/holo scope...quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef JK het volgende:
Bah, sniperavond op Metro vanwege die achterlijke camo-assignments van Dice.
Zo is er geen zak meer aan. Geen heftig geknal, nee elkaar op afstand houden en constante suppressie, waardoor je geen zak raakt.![]()
Ik ga eens proberen even geen BF3 te doen tot ik weekend heb. En mijn weekend begint al op vrijdag..
![]()
Dat M1 Garand feelingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:01 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Terwijl de SKS juist briljant is op de korte afstand met een kobra/holo scope....
Dan gewoon niet doen, toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef dennis3d het volgende:
Die nieuwe camo dingen vind ik echt onzin.... nog meer moeite doen voor een camo als wapen.People assume too much.![]()
Ik snap je...maar het zijn ook geen lastig te halen assignments of zo...dus gewoon die wapens die er voor nodig zijn een beetje gebruiken en je krijgt ze vanzelf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:09 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar het is gewoon het feit dat het raar is.
Misschien is dat heel de opzet...gebruik verschillende wapens...dat houdt het leuk
People assume too much.![]()
Tsja, leg dat de rest eens uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:01 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Terwijl de SKS juist briljant is op de korte afstand met een kobra/holo scope....
![]()
![]()
Zo inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:13 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor dreun dat geeft![]()
![]()
MoH is toegevoegd aan Battlelog vandaag met als resultaat voor BF3 diverse bugs, zoals deze.
Ze kunnen ook nooit iets goed testen, meteen live gaan met grote bugs. Hahahaha.:)![]()
Origin ligt eruit voor een update
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Denk dat ze als de sodemieter het één en ander echt wel moesten aanpassen, want met de toevoeging van MoH hebben ze echt een faalupdate uitgebracht. Zoveel fuckups bij EA/ESN/Dice, niet normaal.![]()
![]()
Ah het draait weer. Wat een prutskutten, zelfs 'Noshahr Canals' heet nu gewoon 'Canals'. Zeker te moeilijk om uit te spreken.
Tijd dat Dice eens gaat nadenken over de mogelijkheid de blauwe filter uit te schakelen, op Tweakers zijn ze al lekker bezig met 'illegale' tools om de kleuren aan te passen. Eentje kon zelfs wapens etc. aanpassen.. maar Dice wil er maar niet aan om de kleuren aan te passen. Die Gustav Halling is gewoon een zak. Luistert niet naar de community, vind ook de Gunship in Rush niet OP ofzo.![]()
Haha niets leuker dan een rondje reviven en dan alle revives te jatten van een rank 31 (geen colonel)
die helemaal gaat flippen. Granaten gaat gooien, mijn medpacks kapot schiet, mij aan het beschieten is. En ELKE keer pik ik zijn punten voor z'n neus weg. Uiteindelijk issie maar gewoon gaan aanvallen, maar dat is toch wel lachen.. mijn ping lag lager dus ik had de revives eerder te pakken. Daarnaast was ik ook wel erg fanatiek bezig, had hij even pech dat ik de nr.1 van het team werd.
Zo, het weekend is begonnen.
Deze is ook mooi;
http://battlelog.battlefi(...)5454900/1/193877774/
Aimking = me. Met 1 kill zonder wapen... blijkbaar met 60% van de MAV tegen iemand aangevlogen. Kwam het potje in met nog 60 tickets en ingesloten in een baserape, dan is de MAV mijn wapen. En dan ben je zo aimking van het hele potje.![]()
Waarom zouden ze zelf die kleuren aanpassen? Ik neem aan dat het een bewuste keus was om die kleurenfilter te gebruiken. Dat er mensen zijn die liever meer bonte kleuren hebben is verder niet echt een reden om dat dan maar aan te gaan passen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:13 schreef JK het volgende:
Ah het draait weer. Wat een prutskutten, zelfs 'Noshahr Canals' heet nu gewoon 'Canals'. Zeker te moeilijk om uit te spreken.
Tijd dat Dice eens gaat nadenken over de mogelijkheid de blauwe filter uit te schakelen, op Tweakers zijn ze al lekker bezig met 'illegale' tools om de kleuren aan te passen. Eentje kon zelfs wapens etc. aanpassen.. maar Dice wil er maar niet aan om de kleuren aan te passen. Die Gustav Halling is gewoon een zak. Luistert niet naar de community, vind ook de Gunship in Rush niet OP ofzo.
Persoonlijk vind ik de kleuren prima...brengt gelijk een sfeer met zich mee.People assume too much.![]()
Ik heb ook geen enkel probleem met de kleuren maar er zeuren er genoeg over, laat ze zelf beslissen dan. Dan heeft iemand een oplossing online gezet voor mensen en dan is het weer niet goed en worden ze gekickt via PB (al weet ik niet of het echt puur en alleen een mod was die aan de tint zat).
Ik zou denk ik trouwens niet meer weten waar ik ben zonder die tintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Catkiller op 05-10-2012 02:53:36 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Keuze om in of uit te schakelen. Zo is iedereen blij en hoeft er niets te veranderen. Iets meer kleur mag wel van mij, dat geeft nog een fijner gevoel bij het doodschieten van de medemens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:27 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zelf die kleuren aanpassen? Ik neem aan dat het een bewuste keus was om die kleurenfilter te gebruiken. Dat er mensen zijn die liever meer bonte kleuren hebben is verder niet echt een reden om dat dan maar aan te gaan passen.
Persoonlijk vind ik de kleuren prima...brengt gelijk een sfeer met zich mee.
Maar als het zo blijft is het ook geen probleem. Ben niet anders gewend.![]()
Hoeveel games ken jij met de optie om de in-game kleurenfilter aan te passen naar specifieke wensen? Ze kiezen gewoon voor een bepaalde stijl en houden het daarbij. Iets wat in mijn ogen volstrekt normaal is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:18 schreef JK het volgende:
[..]
Keuze om in of uit te schakelen. Zo is iedereen blij en hoeft er niets te veranderen. Iets meer kleur mag wel van mij, dat geeft nog een fijner gevoel bij het doodschieten van de medemens.
Maar als het zo blijft is het ook geen probleem. Ben niet anders gewend.People assume too much.![]()
Poll
What's the top Battlelog feature?
-Platoon Emblem Creator
-Warfighter Nations Globe
-All of it
Goede keuzes wel
Door die nutteloze camo unlocks heb ik zoiets van, ik ga liever Borderlands 2 spelen.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Zou toch super vet zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort van Dino Riders
En dan uiteraard niet standaard, maar gewoon als extra gamemode ofzo...net als die zombie-dilly van CODPeople assume too much.![]()
Het lijkt mij wel grappig ja, maar ik kan ook wel zonder. Ik vind het niet in de lijn van de game vallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:58 schreef very het volgende:
[..]
Zou toch super vet zijn.
En dan uiteraard niet standaard, maar gewoon als extra gamemode ofzo...net als die zombie-dilly van COD-weg-![]()
Nee....hèhèquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel grappig ja, maar ik kan ook wel zonder. Ik vind het niet in de lijn van de game vallen.
Maar dat doen zombies ook niet in een moderne oorlogsgame.
Toch vind ik het een leuke afwisseling soms. Je moet het ook gewoon helemaal los van de game zelf zien.People assume too much.![]()
Hoeveel games passen een grauwe blauwe filter toe?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef very het volgende:
[..]
Hoeveel games ken jij met de optie om de in-game kleurenfilter aan te passen naar specifieke wensen? Ze kiezen gewoon voor een bepaalde stijl en houden het daarbij. Iets wat in mijn ogen volstrekt normaal is.
Feit blijft dat er trucjes zijn om de filter weg te halen, eerst had je de FXAA injector, welke in het niet valt bij dit, maar de vraag er naar is er.... maar Dice houd voet bij stuk en wil het niet eens als optie plaatsen. Net zoals ze de gunship in Rush niet willen verwijderen, ook al hebben de attackers ALTIJD voordeel hier aan. Ze moeten al aanvallen en dan hebben ze ook nog een gunship tot de beschikking.
Maargoed, deze nieuwe methode heeft ook de mogelijkheid om wapens aan te passen, bijv 55 pellets in 1 shotgunshell, no recoil, no supression etc. je kan zeer accuraat je hele magazijn leegschieten op 1 punt. Je schiet dus gewoon je complete magazijn weg in een vijand zonder ook maar één kogel te missen vanwege bijv. spread.
Er is vraag naar, Dice kan dit misschien dan beter gewoon bij een volgende update aanbieden. Dan kan je zelf kiezen of je het wilt gebruiken of niet (en standaard gewoon de filter aan).![]()
Zou wel vet zijn als je met een paar man tegen dino's kon vechten met kekke AI-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het spel is nu dus echt zwaar verneukt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:15 schreef JK het volgende:
Maargoed, deze nieuwe methode heeft ook de mogelijkheid om wapens aan te passen, bijv 55 pellets in 1 shotgunshell, no recoil, no supression etc. je kan zeer accuraat je hele magazijn leegschieten op 1 punt. Je schiet dus gewoon je complete magazijn weg in een vijand zonder ook maar één kogel te missen vanwege bijv. spread.-weg-![]()
Serious sam 3 kan het. P en dat is de enige dacht ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef very het volgende:
[..]
Hoeveel games ken jij met de optie om de in-game kleurenfilter aan te passen naar specifieke wensen? Ze kiezen gewoon voor een bepaalde stijl en houden het daarbij. Iets wat in mijn ogen volstrekt normaal is.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

O, je bedoelt die cheat injection?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:15 schreef JK het volgende:
Maargoed, deze nieuwe methode heeft ook de mogelijkheid om wapens aan te passen, bijv 55 pellets in 1 shotgunshell, no recoil, no supression etc. je kan zeer accuraat je hele magazijn leegschieten op 1 punt. Je schiet dus gewoon je complete magazijn weg in een vijand zonder ook maar één kogel te missen vanwege bijv. spread.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Gemaakt door Danger Close; Niet gekocht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef rubbels het volgende:
Wie gaat er hier trouwens MoH Warfighter kopen? (behalve Dennis en ik)
Nee, ik vond die vorige vrij matig. Het geluid was wel dik, maar dat is het dan ook wel.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Spel is niet zwaar verneukt hoor, op unranked servers wellicht wel, maar ranked heb je volgens mij nu wel een pb ban wave en een md5 checker. Dus ranked heb je je echt niet meer zorgen te maken dan voorheen. Helios Framework 3.0 was er bijv. al vele, vele maanden en die kan door pb ook niet gezien worden.. zelfs pb screenshots zien 'm niet. Ik weet zeker dat een aantal lvl 100's dit gebruiken... heb ook wel eens tijdens het spelen meegemaakt dat een speler al wist waar ik achter een muur lag, terwijl hij door een baserape heen brak en ik halverwege ergens lag te wachten. Hij had geen MAV of T-UGS, geen spot van een vriend.. nee, hij had radar en zo'n box om elke vijand heen (ook achter muren). Zoiets valt wel op, maar ach, hoe vaak maak je zoiets mee...
MoH Warfighter? No thanks... het is van EA, die had ik na BF2 eigenlijk al geen geld meer willen geven.![]()
Die vorige MOH was buggy as hell.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gemaakt door Danger Close; Niet gekocht.
Nee, ik vond die vorige vrij matig. Het geluid was wel dik, maar dat is het dan ook wel.
Ik ben noodgedwongen gestopt omdat ik tegen een onzichtbare muur op liep als ik een grot uit wou lopen. Mijn mannetjes liepen niet mee en bleven staan waar ze staan. Wat ik ook deed.
Zonde.
De nieuwe zal in 1e instantie een download worden.
Maar wil het wel weer een kans geven...al die gouden tijden die ik met MOHAA heb gehad ben ik niet vergeten.People assume too much.![]()
Ik denk dat de MoH multiplayer best wel prut zal zijn (met een buddysysteem enzo), blijf dan gewoon wel BF3 spelen.![]()
Heb BF3 al geen week meer gespeeldHet ziet er mooi uit hoor maar voor mij is het toch persoonlijk te langzaam. Ben dat snelle van COD echt zo gewend geraakt.
![]()
![]()
Ga je toch CQ spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef FerryNL het volgende:
Heb BF3 al geen week meer gespeeldHet ziet er mooi uit hoor maar voor mij is het toch persoonlijk te langzaam. Ben dat snelle van COD echt zo gewend geraakt.
Zoals Afwazig al zegt, Close Quarters maps en/of Team Deathmatch zijn dan meer je ding waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef FerryNL het volgende:
(ook handig om wat sneller wapens/attachments te unlocken).
![]()
Kom er nu achter dat er in Battlelog echt fouten nu zijn.
Als je naar een Battlereport kijkt, gaat eerst alles met '1', dan '2', dan '3'.
Dus na 1 komt 10, 11, 12 etc. niet '2'. Staat allemaal leuk door elkaar heen... tenzij je op 'view more players' klikt, dan zie je wel een normale lijst. Lekker handig lezen weer.
Soms vraag ik me echt af welke idioten er testen. Of dat er uberhaupt een testafdeling is bij Dice en een nacontrole bij EA... ik denk het niet.![]()
Zeg, dat kost geld!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:18 schreef JK het volgende:
Kom er nu achter dat er in Battlelog echt fouten nu zijn.
Als je naar een Battlereport kijkt, gaat eerst alles met '1', dan '2', dan '3'.
Dus na 1 komt 10, 11, 12 etc. niet '2'. Staat allemaal leuk door elkaar heen... tenzij je op 'view more players' klikt, dan zie je wel een normale lijst. Lekker handig lezen weer.
Soms vraag ik me echt af welke idioten er testen. Of dat er uberhaupt een testafdeling is bij Dice en een nacontrole bij EA... ik denk het niet.
Alsof ze niet met Premium meer dan genoeg hebben binnengeharkt.
Maargoed, je krijgt in principe wel waar voor je geld.. genoeg maps, wat voertuigen en wapens er bij.
Je hebt ook DLC waarbij je prut krijgt en wat allang op de disc of cartridge stond, maar wat je alleen moet unlocken.
Maar ze mogen best wat beter testen.. en ik snap nog steeds niet waarom ze 'Noshahr' verwijderd hebben. Of heeft EA USA er problemen mee omdat het Iran betreft?![]()
Heb ik wat gemist ?! Geen noshahr meer?!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef JK het volgende:
. en ik snap nog steeds niet waarom ze 'Noshahr' verwijderd hebben. Of heeft EA USA er problemen mee omdat het Iran betreft?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Het heet nu gewoon "Canals". De map bestaat nog gewoon.
[/quote]![]()
Het is opzich wel een leuke mapquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:57 schreef JK het volgende:
Maar de vraag is: waarom?
Ach, wat maakt het ook uit, die map heb ik in geen maanden meer gedaan.![]()
![]()
Hij is wel aardig, ja. Maar om te unlockhoeren alleen in tdm. Heb nog zoveel unlocks om te halen... honderden.![]()
Andere invalshoek: Hoe staat het met het online spelen tegen bijvoorbeeld andere 'clans'? of in het ergste geval het team van DICE (als dat er is) Ik bedoel dus of jullie merken goed met andere internationale spelers op hun servers kunt samenspelen?![]()
staat al in pre orderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef rubbels het volgende:
Wie gaat er hier trouwens MoH Warfighter kopen? (behalve Dennis en ik)
![]()
![]()
Clanwars? BoF heeft geen clan meer, zo dood als alles op een kerkhof.
Ik kom eigenlijk weinig clans tegen, maarja ik zit dan ook bijna alleen maar vast op één plek... die ik een beetje zat begin te worden, vooral als je een shitty team hebt, welke geen samenwerking kent.![]()
Vandaag ff tank superiority aan het spelen geslagen, damn wat kan dat geinig maar frustrerend zijn.
Het gaat van baserapes zelfs met de mortars aan toe tot aan soflams, beacons slopen met een mav.
Wat wel opvalt is als er een beetje samen gewerkt wordt dat het een groot verschil maakt, meer dan in de andere game modussen.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Misschien is dat wel een mooie manier om nog wat mortar kills bij elkaar te sprokkelen.
Ik vond 'm bij Alborz Mountains wel vermakelijk, tank superiority.![]()
Jets, die zijn pas verneukt! Ben net weer is mijn favoriete server uitgepest. Kwam de basis nog niet eens uit met mijn tank.![]()
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Doler12' (for 1 minute) ... MD5Tool Mismatch: Update\Patch\Data\cas_50.cas (len=2048)
wtf![]()
![]()
Blijkt een bug/bekend probleem te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Doler12 het volgende:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Doler12' (for 1 minute) ... MD5Tool Mismatch: Update\Patch\Data\cas_50.cas (len=2048)
wtf![]()
Btw, even wat anders:
Hebben ze een vertraging in gesteld wanneer je in een tank van wapen wisselt? Voorheen kon je namelijk je Canister shell/guided shell afvuren en dan meteen je main cannon erachteraan. Nu lijkt het wel alsof je eerst 1 seconden moet wachten voordat je kan vuren.
Zijn er meer mensen die dat hebben of ben ik de enigste?![]()
Lijkt? Nu gaat je mannetje daadwerkelijk een andere soort shell pakken, wel zo realistischquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Gibson02 het volgende:
Btw, even wat anders:
Hebben ze een vertraging in gesteld wanneer je in een tank van wapen wisselt? Voorheen kon je namelijk je Canister shell/guided shell afvuren en dan meteen je main cannon erachteraan. Nu lijkt het wel alsof je eerst 1 seconden moet wachten voordat je kan vuren.
Zijn er meer mensen die dat hebben of ben ik de enigste?
Dit hebben ze inderdaad aangepast met de laatste patches.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Gibson02 het volgende:
Btw, even wat anders:
Dit is inderdaad anders heel jammerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Gibson02 het volgende:
Btw, even wat anders:
![]()
Zitten best leuke dingen tussenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef robuust89 het volgende:
http://blogs.battlefield.com/2012/10/pitch-your-map-winners/![]()
![]()
Daarom nu de LMG erop knikkeren ipv canister. Die kan je wel gewoon instand gebruiken en doet zn werk beter dan de HMG.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Gibson02 het volgende:
Btw, even wat anders:
Zijn er meer mensen die dat hebben of ben ik de enigste?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Zag ik jou nou gisteren op CMA metro?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Blijkt een bug/bekend probleem te zijn.
fok you ja!![]()
Van een NL server gekickt vanwege md5tool? Ik bedoel, wtf?
Ik werd wel weer voor cheater uitgemaakt na de zoveelste headshot met de pkp pecheneg![]()
Zou het daarmee te maken hebben![]()
![]()
Volgens mij doe ik iets verkeerd of heeft werkelijk waar IEDEREEN premium en is BF3 uitgestorven.
Ik zie met de normale BF3 versie (dus geen DLC meuk, geen premium) maar een stuk of tien servers waar mensen in zitten.
En daarvan zijn er nog 3 japans ook nog
Nouja, dan ga ik wel weer dark souls spelen.![]()
samen keertje nigguhs knallen? Moet t wel weer installerenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij doe ik iets verkeerd of heeft werkelijk waar IEDEREEN premium en is BF3 uitgestorven.
Ik zie met de normale BF3 versie (dus geen DLC meuk, geen premium) maar een stuk of tien servers waar mensen in zitten.
En daarvan zijn er nog 3 japans ook nog
Nouja, dan ga ik wel weer dark souls spelen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Sure, maar ik zie echt heel weinig servers online met 'vanilla' BF3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
samen keertje nigguhs knallen? Moet t wel weer installeren![]()
![]()
met server finder had ik nooit een probleem, maand geleden sinds ik het laatst speeldequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sure, maar ik zie echt heel weinig servers online met 'vanilla' BF3Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:50 schreef piere het volgende:
[..]
Zag ik jou nou gisteren op CMA metro?![]()
![]()
Cool! Die knife only servers hebben nu dus wel zinquote:Knife takedown fix
Fixed so that there can be multiple knife kills at the same time on a server.
Rationale: We had a bug where only one knife takedown could take place at any one time on one server. If you attempted a knife takedown at the exact same time as someone else on the server, the takedown animation wouldn’t play, and your opponent wouldn’t take any damage. This has now been fixed.
Rationale: The gunship has been a bit overpowered and spawning too fast in Rush, especially on servers running modified vehicle spawn times. This tweak makes the gunship only spawn for the attackers after each crate, except the initial spawn on round start. In effect, this means that after the gunship is destroyed, a new M-COM needs to be destroyed before the gunship can respawn at all.
WOEI.
![]()
Had gemerkt idd dat het knifen veel sneller ging. Meteen 22 in een metrorondequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Cool! Die knife only servers hebben nu dus wel zin
fok you ja!![]()
Stel je filter beter in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sure, maar ik zie echt heel weinig servers online met 'vanilla' BF3![]()
Ik weet niet meer wat die gasten aan het doen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef JK het volgende:
Ik dacht dat alleen Battlelog er half uit zou liggen. Ligt zelfs Origin er uit voor onderhoud.![]()
Sorry, heb ik heul niet gezien, heet je ingame ook Piere ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:38 schreef piere het volgende:
[..]
en dan niet ff reageren als ik je groet![]()
Pieredebler is de naam online. Als je in mijn squad zat, ik was doorgebroken en je zou niet lezen dan zou ik pissed zijn. Nu begrijp ik wel dat je niet elk jostibericht leestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sorry, heb ik heul niet gezien, heet je ingame ook Piere ?
fok you ja!![]()
Sterker nog, heel vaak zet ik de chat verborgen, er wordt tegenwoordig alleen maar geflamed door pubertjes zonder skills. Ik zal weer wat vaker op TS komen, ik was een tijdje gestopt met BF3, begon te vervelen ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:28 schreef piere het volgende:
[..]
Pieredebler is de naam online. Als je in mijn squad zat, ik was doorgebroken en je zou niet lezen dan zou ik pissed zijn. Nu begrijp ik wel dat je niet elk jostibericht leest![]()
ow op TS kom ik nauwelijks hoor. Ben ook nog nooit op de BOF speak geweest. Ben meer van het chatten, kan je wat zeggen wanneer je het wilt en dat flamen ach...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:48 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sterker nog, heel vaak zet ik de chat verborgen, er wordt tegenwoordig alleen maar geflamed door pubertjes zonder skills. Ik zal weer wat vaker op TS komen, ik was een tijdje gestopt met BF3, begon te vervelen ..
fok you ja!![]()
Ts leeft bijna niet meer, nog een paar man van de vaste kern en dat ook niet elke avond. Komt met volgende dlc wel weer.
Eind okt weer dbl xp.![]()
Ik had hem ook ff zo ingesteld en wat verder gefilterd, maar het is idd uitgestorven .. het ligt blijkbaar niet aan jouquote:![]()
![]()
Ik bedoel, dit is het meeste wat ik 'uit zoomen' kanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik had hem ook ff zo ingesteld en wat verder gefilterd, maar het is idd uitgestorven .. het ligt blijkbaar niet aan jouIk heb geen enkele expansion.
Wat een faal zeg. Volgens mij spelen er nog veel meer Battlefield Bad Company 2![]()
Bip vaker op TSquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:48 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sterker nog, heel vaak zet ik de chat verborgen, er wordt tegenwoordig alleen maar geflamed door pubertjes zonder skills. Ik zal weer wat vaker op TS komen, ik was een tijdje gestopt met BF3, begon te vervelen ..![]()
![]()
Scroll naar beneden, dan blijft ie servers laden. Door blijven scrollen. Ik krijg een scrollbar van ongeveer 1cm lang. Net zo groot als mijn piemel dus. Er staan echt nog genoeg servers die vanilla draaien hoor.quote:![]()
Okay ik zal het nu uittest0n! (al heb ik liever zoals vroegah dat ie meteen 3000 servers laadt ofzo, scheelt mij weer kilocalorieën verbranden omdat ik moet scrollen jeweet)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef JK het volgende:
[..]
Scroll naar beneden, dan blijft ie servers laden. Door blijven scrollen. Ik krijg een scrollbar van ongeveer 1cm lang. Net zo groot als mijn piemel dus. Er staan echt nog genoeg servers die vanilla draaien hoor.![]()
Iemand bezig nu die ik kan joinen?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik kom vanaf nu ook weer wat vaker online. Ben vanaf morgen weer een zolder... euh..? woonkamer autistquote:Koos Werkloos dus.
![]()
![]()
Werkloos ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:54 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik kom vanaf nu ook weer wat vaker online. Ben vanaf morgen weer een zolder... euh..? woonkamer autistKoos Werkloos dus.
Ben je ontslagen.![]()
Contract werd niet verlengd. Maar het komt op het zelfde neerquote:![]()
Ach. Misschien ga ik bij een volgende werkgever wel het zelfde verdienen maar dan zonder 30 overuren in de week![]()
Wel jammer tho.... vond het werk en de collega's echt leuk. Maar goed. That's life![]()
Dat is kut man.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:17 schreef Re.active het volgende:
[..]
Contract werd niet verlengd. Maar het komt op het zelfde neer![]()
Ach. Misschien ga ik bij een volgende werkgever wel het zelfde verdienen maar dan zonder 30 overuren in de week![]()
Wel jammer tho.... vond het werk en de collega's echt leuk. Maar goed. That's life![]()
Er was ooit een tijd dat we gewoon zelf maps konden makenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef robuust89 het volgende:
http://blogs.battlefield.com/2012/10/pitch-your-map-winners/
EA
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Reactive, das balen.. maargoed, 30 overuren per week is ook niet normaal. Had al zo'n idee dat dan je contract niet verlengd zou zijn ipv een op staande voetje.
Nouja, we zien je dan wel weer terug op TS en BF3.
Lekker op zoek naar een andere baan.. ik werd ook ontslagen (maar dat zou eind dit jaar zijn, zelf gekozen om 5 maanden eerder weg te gaan) en heb nu erg flexibele baan qua werktijden en heb fulltime 40 vakantiedagen (ik werk gemiddeld 36u per week, dus 36 vakantiedagen) en kan het nog steeds op de fiets bereiken. Niets te klagen dus.Alleen de periode met de crisis is dan wat minder, maar dan nog voldoende banen te vinden, zo lang je maar de kwalificaties hebt.
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dus nu verwacht je dat we je aanraken en je aura aanschouwen?![]()
![]()
Ik zal ook maar weer is wat vaker op TS komen.
@reactive: Balen man van je baan. Hopelijk kan je snel wat nieuws vinden!![]()
Ik ben wel wat aan het spelen maar TS ga ik niet aan beginnen als er iemand bij me zit
[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: