Blijkt een bug/bekend probleem te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Doler12 het volgende:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Doler12' (for 1 minute) ... MD5Tool Mismatch: Update\Patch\Data\cas_50.cas (len=2048)
wtf
Lijkt? Nu gaat je mannetje daadwerkelijk een andere soort shell pakken, wel zo realistischquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Gibson02 het volgende:
Btw, even wat anders:
Hebben ze een vertraging in gesteld wanneer je in een tank van wapen wisselt? Voorheen kon je namelijk je Canister shell/guided shell afvuren en dan meteen je main cannon erachteraan. Nu lijkt het wel alsof je eerst 1 seconden moet wachten voordat je kan vuren.
Zijn er meer mensen die dat hebben of ben ik de enigste?
Dit hebben ze inderdaad aangepast met de laatste patches.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Gibson02 het volgende:
Btw, even wat anders:
Hebben ze een vertraging in gesteld wanneer je in een tank van wapen wisselt? Voorheen kon je namelijk je Canister shell/guided shell afvuren en dan meteen je main cannon erachteraan. Nu lijkt het wel alsof je eerst 1 seconden moet wachten voordat je kan vuren.
Dit is inderdaad anders heel jammerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Gibson02 het volgende:
Btw, even wat anders:
Zitten best leuke dingen tussenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef robuust89 het volgende:
http://blogs.battlefield.com/2012/10/pitch-your-map-winners/
Daarom nu de LMG erop knikkeren ipv canister. Die kan je wel gewoon instand gebruiken en doet zn werk beter dan de HMG.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Gibson02 het volgende:
Btw, even wat anders:
Zag ik jou nou gisteren op CMA metro?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Blijkt een bug/bekend probleem te zijn.
samen keertje nigguhs knallen? Moet t wel weer installerenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij doe ik iets verkeerd of heeft werkelijk waar IEDEREEN premium en is BF3 uitgestorven.
Ik zie met de normale BF3 versie (dus geen DLC meuk, geen premium) maar een stuk of tien servers waar mensen in zitten.
En daarvan zijn er nog 3 japans ook nog
Nouja, dan ga ik wel weer dark souls spelen.
Sure, maar ik zie echt heel weinig servers online met 'vanilla' BF3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
samen keertje nigguhs knallen? Moet t wel weer installeren
met server finder had ik nooit een probleem, maand geleden sinds ik het laatst speeldequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sure, maar ik zie echt heel weinig servers online met 'vanilla' BF3
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:50 schreef piere het volgende:
[..]
Zag ik jou nou gisteren op CMA metro?
Cool! Die knife only servers hebben nu dus wel zinquote:Knife takedown fix
Fixed so that there can be multiple knife kills at the same time on a server.
Rationale: We had a bug where only one knife takedown could take place at any one time on one server. If you attempted a knife takedown at the exact same time as someone else on the server, the takedown animation wouldn’t play, and your opponent wouldn’t take any damage. This has now been fixed.
Had gemerkt idd dat het knifen veel sneller ging. Meteen 22 in een metrorondequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Cool! Die knife only servers hebben nu dus wel zin
Stel je filter beter in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sure, maar ik zie echt heel weinig servers online met 'vanilla' BF3
Ik weet niet meer wat die gasten aan het doen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef JK het volgende:
Ik dacht dat alleen Battlelog er half uit zou liggen. Ligt zelfs Origin er uit voor onderhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |