SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Armoured Kill Release datum: September 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.-weg-![]()
![]()
Armored Kill
C4 feestje; iedereen pakt blind een voertuig.Vooral die nieuwe tanks zijn tof; maken een enorme rookwolk waar je in kan rijden met een jeepje oid tot ze stil staan. Paar c4tjes erop en naar de volgende tank.
[ Bericht 36% gewijzigd door drumstickNL op 20-09-2012 09:58:02 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
M'n pc is besteld, komt als het goed is zaterdag binnen. Zaterdag tot 23:00 ofzo werken, dus misschien nog even 's avonds gamen maar zondag gaat het los! Ik zie jullie zondag op Battlefield
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Wat voor pc?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef JaimyLee het volgende:
M'n pc is besteld, komt als het goed is zaterdag binnen. Zaterdag tot 23:00 ofzo werken, dus misschien nog even 's avonds gamen maar zondag gaat het los! Ik zie jullie zondag op Battlefield![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef drumstickNL het volgende:
laptop core i3 2,3 ghz intel graphicss; alles op ultra jonge![]()
![]()
![]()
![]()
Deze pc: http://gamepc.nl/amd-game-pcquote:
Maar dan met wat extra dingen, 6 core ipv 4 core, iets beter moederbord, betere koeling, 120GB SSD.
Ik laat hem door hun ook nog overclocken binnen de garantie, en koop er een Battlefield 3 bundel bij. Dat is het spel + Razer blackwidow Ultimate, Battlefield 3 edition (toetsenbord) + Razer Imperator 2012, Battlefield 3 edition (muis)
Omdat we hem voor 12 uur hebben besteld zou hij eigenlijk er morgen moeten zijn, maar ik heb de videokaart laten veranderen naar dezelfde kaart, maar dan V2. Die krijgen zij morgen binnen dus dan is de pc er als het goed is zaterdag. Ik heb die videokaart erin laten zetten omdat deze wel 2 DVI uitgangen heeft, en de standaard niet. Ik heb namelijk 2 beeldschermen staan met DVI in
Barts Padawan
Ja met Ati Eyefinity.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
6 serie Nvidia ondersteunt het ook op 1 kaart mits je displayport adapters/monitoren hebt.quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 12:43 schreef Auti het volgende:
Daar moet BF3 wel redelijk op kunnen draaien ja.
Barts Padawan
Aan recensies te lezen zit alles altijd heel netjes in elkaarquote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ze hem een beetje netjes in elkaar zetten, ik doe altijd zelfbouw.
Ze installeren Windows ook meteen, dus het is aanzetten en gamen maar!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Windows zelf installen is een eitjePC opbouwen is ook niet zo moeilijk
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!![]()
Ligt er maar net aan wat je er in heb zitten en wat de mogelijkheden van je kast zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
-weg-![]()
Heel moeilijk is het niet, maar dat ze het even voor me doen is natuurlijk altijd handigquote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Barts Padawan
BF3 kost tot middernacht een tientje via Origin.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik ben ook altijd zo lui. Kost iets maar scheelt moeitequote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Heel moeilijk is het niet, maar dat ze het even voor me doen is natuurlijk altijd handig
fok you ja!![]()
Gamen op een laptopquote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef drumstickNL het volgende:
laptop core i3 2,3 ghz intel graphicss; alles op ultra jongeZeg me dat je er ten minste aparte speakers voor hebt of laat je het draaien op de klote speakertjes van die lappy?
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Deze kastquote:Op donderdag 20 september 2012 13:55 schreef Auti het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je er in heb zitten en wat de mogelijkheden van je kast zijn.![]()
Cooler Master Cosmos IIPeople assume too much.![]()
HAF Xquote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef very het volgende:
[..]
Deze kast![]()
Cooler Master Cosmos II![]()
-weg-![]()
Ik heb de HAF 932
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Juist leuk toch, zelf in elkaar zetten? Doe het eigenlijk al sinds m'n eerste PC.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef piere het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo lui. Kost iets maar scheelt moeite![]()
Lelijke lichtbakken die hafjesWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |