Jamaar keiharde waarheidquote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hallo, 2007 belde, ze willen hun cabaret terug.
Sterker nog, als hij in de 16-17 eeuw opkwam voor de Spaanse reconquista, zou hij in NL als landverrader gezien worden en gemarteld worden tot dood aan toe.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"We" hebben "jullie"?Deed je zelf mee, meneer Inquisitie?
![]()
Ken je Omar Ibn Khattab?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus op hoop van zegen gaan we er maar van uit dat D_H geen domme wannabe internetracistheld is die niet bewust feiten verdraaid en ervoor kiest om selectief posts te lezen teneinde maar wat dappere edoch futiele pogingen tot belediging te posten? De vis wordt duur betaald dan....
Misschien dat hij daarom zo zuur isquote:Op donderdag 20 september 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij in de 16-17 eeuw opkwam voor de Spaanse reconquista, zou hij in NL als landverrader gezien worden en gemarteld worden tot dood aan toe.
Nee?quote:
Dan moeten we wel concluderen dat reincarnatie bestaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarom zo zuur is
[..]
Over hem zeiden ze dat zijn ezel eerder het licht zou zijn, maar hij nietquote:Nee?
Ik geloof dat die Doners verkoopt hier op de hoek.quote:
Lekker?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik geloof dat die Doners verkoopt hier op de hoek.
dat is het altijd.quote:
Ik heb ook niet zo veel keus he, de Hollandse pot is zo eenzijdig.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Multiculturele verrijking zeg ik je, laat sommigen dat hier niet horen.
Zulke martelingen zou niemand mogen ondergaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo veel keus he, de Hollandse pot is zo eenzijdig.
Wat is er mis met je schouders ophalen als iemand roept 'je moeder is een hoer!' terwijl je weet dat niet zo is ?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef BansheeBoy het volgende:
"Ik mag van de wet beledigen dus dan doe ik het ook...." Wat is er mis met het gebruiken van je verstand?²
Lijkt me geinigquote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef sonnyspek het volgende:
Vanavond Pownews die Schulz confronteert!
Nu.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef sonnyspek het volgende:
Vanavond Pownews die Schulz confronteert!
Ja, daar hebben ze het echt over in de moskees in NL.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef rja het volgende:
Morgen is weer vrijdag.
Benieuwd welke ambassades nu weer bestormd worden, naar een donderspeech in de Moskee
Kijk je nou op van quotes die je zelf bedenkt?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:09 schreef sonnyspek het volgende:
'Do you want the jihad in Europe?'
'...'
'Hello?'
'Get out of here'
Wat moet ik hier van denken? Het zou toch niet...
Ik weet niet of jij net Pownews heb gekeken.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Kijk je nou op van quotes die je zelf bedenkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |