abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117019695
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Welke leugens?
Ik lees toch al 12 jaar hier op fok dat de telegraaf altijd liegt. Waarom nu niet na wat cherrypikken?
  donderdag 20 september 2012 @ 12:36:52 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117019696
oh ja, was wel te verwachten dat de pvv debielen in brussel wat zouden gaan ondernemen natuurlijk,
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_117019766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik lees toch al 12 jaar hier op fok dat de telegraaf altijd liegt. Waarom nu niet na wat cherrypikken?
Hey, daar hebben we de slachtofferrol weer.
  donderdag 20 september 2012 @ 12:40:18 #54
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_117019800
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hey, daar hebben we de slachtofferrol weer.
Hij heeft gelijk. Telegraaf wordt altijd afgebrand tenzij het in het voordeel is van 'de ander'. Hypocriet is dat, niets meer dan dat Gert.
pi_117019825
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Re het volgende:
oh ja, was wel te verwachten dat de pvv debielen in brussel wat zouden gaan ondernemen natuurlijk,
Die doen dat tenminste op democratische wijze binnen de kaders van de wet zoals het hoort.

Wat is je probleem daarmee of had je rellen en geweld gehoopt zoals je matties dat doen?
  donderdag 20 september 2012 @ 12:42:46 #56
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_117019864
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

:{w }:| :N

doet me toch beetje denken aan southpark afl.
Zal mij een zorg zijn, ze willen niet over één kam geschoren worden maar doen er zelf niks aan. Dus goed als dan door normale mensen gewenning wordt geregeld.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_117019905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat de Telegraaf altijd liegt. Dus welk gedeelte van je post was een leugen? Alles? Waarom dan de moeite nemen het te quoten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_117019932
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Die doen dat tenminste op democratische wijze binnen de kaders van de wet zoals het hoort.

Wat is je probleem daarmee of had je rellen en geweld gehoopt zoals je matties dat doen?
En waar haal jij de conclusie vandaan dat dat rellende tuig in het M-O zijn vrienden/matties zijn?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 20 september 2012 @ 12:45:35 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117019952
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

definieer matties en waarom vind je dat ik rellen of geweld propageer.

verder vind ik het geen probleem hoor, alleen was het natuurlijk te verwachten dat de brussel pvvers zich alleen laten informeren door wat ze zien op het nieuws, want echt in brussel zullen ze zoals altijd wel niet geweest zijn.
pi_117020025
Zal wellicht al een keer voorbijgekomen zijn, maar toch nog maar eens even drie minuten les voor die Duitse idioot die het filmpje veroordeelt (en ook voor de duizenden gewelddadige idioten):

"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_117020082
quote:
3s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Re het volgende:

[..]

definieer matties
Vriendjes.
quote:
en waarom vind je dat ik rellen of geweld propageer.
Geen woorden in de mond leggen daar ik dat nergens beweer.
quote:
verder vind ik het geen probleem hoor, alleen was het natuurlijk te verwachten dat de brussel pvvers zich alleen laten informeren door wat ze zien op het nieuws, want echt in brussel zullen ze zoals altijd wel niet geweest zijn.
Ben je insider dat je weet waar ze zich op baseren of spreekt je onderbuik weer eens?
pi_117020151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vriendjes.

[..]

[..]

Ben je insider dat je weet waar ze zich op baseren of spreekt je onderbuik weer eens?
Kun je mijn vraag ook beantwoorden?
  donderdag 20 september 2012 @ 12:54:56 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117020203
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vriendjes.

[..]

[..]

mijn vrienden propageren idd geen geweld nog zijn ze aan het rellen, en hadden onze uitverkoren pvvers in brussel gezeten hadden ze vast ook wel de gehele toespraak gehoord. Ik ben het er mee eens dat het niet aan hem is om dingen af te keuren maar om hem dan gelijk ritueel te slachten is ook zoiets.
pi_117020218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kun je mijn vraag ook beantwoorden?
Ben je de woordvoerder van Re?
pi_117020232
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee.
pi_117020257
quote:
Dit is gewoon superkinderachtig, het lijken verdomme net een stel verongelijkte kleuters, aan allebei de zijden. We weten het nu allemaal zo onderhand wel dat wij hier alles mogen roepen en publiceren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 13:03:11 #67
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117020437
quote:
Mooi zo, even dit taboe doorbreken zodat ze leren dat er vrijheids van meningsuiting bestaat
:')
pi_117020453
quote:
3s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef Re het volgende:

[..]

mijn vrienden propageren idd geen geweld nog zijn ze aan het rellen, en hadden onze uitverkoren pvvers in brussel gezeten hadden ze vast ook wel de gehele toespraak gehoord. Ik ben het er mee eens dat het niet aan hem is om dingen af te keuren maar om hem dan gelijk ritueel te slachten is ook zoiets.
Dus, conclusie: Jij bent er niet bij geweest en ik ook niet en om te speculeren of zelfs aan te nemen dat ze de gehele toespraak niet gehoord hebben is luchtfietserij. Politici worden bijna altijd op hun uitspraken afgerekend en zeker in dergelijke gevoelige kwesties of je het leuk vindt of niet.
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 13:06:48 #69
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117020561
Hier op school weer het argument "Altijd weer die moslims belachelijk maken, ik zou ook boos worden!". Het zijn heus niet altijd de moslims, maar als er zo'n achterlijke tegenactie komt zijn we er weer weken mee bezig. Dan blijf je het er over hebben
:')
pi_117020611
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef moussie het volgende:

[..]

Wat, zit ik soms op basis van jouw mening/ideologie een hele bevolkingsgroep te beledigen? Jij bent een Hongaarse extremist, dus alle Hongaren zijn extremisten? Dat is namelijk wat er hier gebeurd, een stel extremisten zet de boel op stelten en dat krijgen alle moslims op hun boterham.
Velen hier doen precies hetzelfde als die haatbaarden, van de situatie gebruik maken om anderen op te hitsen tegen de gehele groep. Over hypocriet gesproken, en het gebrek aan zelfreflectie ..
Mwa, generaliseren doen er wel eens meer. Ik ben (ik weet het al) nieuwsgierig of Nikita nu alle moslims bedoelde of alleen die relschoppers en moordenaars tijdens die rellen om een film

Net als bij die link naar jou post (zijn er wel meer van) zal je ook vast niet elke chisten er mee bedoelen

ChristenUnie wil af van 20-wekenecho

laten we het gewoon eens over het onderwerp hebben hier i.p.v over elkaar of over elkaars onderbuikgevoelens naar elkaar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_117020656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dus, conclusie: Jij bent er niet bij geweest en ik ook niet en om te speculeren of zelfs aan te nemen dat ze de gehele toespraak niet gehoord hebben is luchtfietserij. Politici worden bijna altijd op hun uitspraken afgerekend en zeker in dergelijke gevoelige kwesties of je het leuk vindt of niet.
Maar zoals je in je eigen post al aangaf is dat niet eens de gehele uitspraak geweest. Waar ik op wees en jij terug kwam met iets vaags als "Telegraaf, dus leugens". Je dient jezelf echt wel even nader te verklaren hoor.
pi_117021089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier op school weer het argument "Altijd weer die moslims belachelijk maken, ik zou ook boos worden!". Het zijn heus niet altijd de moslims, maar als er zo'n achterlijke tegenactie komt zijn we er weer weken mee bezig. Dan blijf je het er over hebben
De moslims die zijn gaan rellen stellen een heel land verantwoordelijk omdat ze het willen laten verbieden. Beetje als...wie niet voor ons is, is tegen ons.

Het is natuurlijk van de zotte dat je bewust mensen kwetst, maar wat ik niet begrijp is dat het nu ineens iets Europees moet worden. Dus eigenlijk hadden al die christenen en joden ook maar moeten gaan rellen in andere landen omdat Jezus werd bespot? Sorry, getuigt in mijn ogen alleen in juist het niet geloven. Wanneer je op gaat roepen iedereen te doden die je geloof bespot? Heb je bar weinig vertrouwen in je God/Allah/etc

Ook het Islamitische geloof kent zoiets als; geen paarlen voor de... werpen. Als in...willen ze niet luisteren? Dram dan niet door. Ik vind het belachelijk om mensen te kwetsen om hun geloof of niet-geloof en heb dus ook totaal geen begrip voor dit idiote gedrag van de rellers/criminelen.

De filmmaker heeft de acteurs belazerd door teksten te veranderen. Klaag hem lekker aan ofzo, of wacht tot Allah zelf het heft in handen neemt
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  donderdag 20 september 2012 @ 13:24:30 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_117021260
"Ik mag van de wet beledigen dus dan doe ik het ook...." Wat is er mis met het gebruiken van je verstand? :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_117021261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Beantwoord zijn vraag dan?
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En waar haal jij de conclusie vandaan dat dat rellende tuig in het M-O zijn vrienden/matties zijn?
Dit was zijn vraag
pi_117021283
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Mwa, generaliseren doen er wel eens meer. Ik ben (ik weet het al) nieuwsgierig of Nikita nu alle moslims bedoelde of alleen die relschoppers en moordenaars tijdens die rellen om een film

Net als bij die link naar jou post (zijn er wel meer van) zal je ook vast niet elke chisten er mee bedoelen

ChristenUnie wil af van 20-wekenecho

laten we het gewoon eens over het onderwerp hebben hier i.p.v over elkaar of over elkaars onderbuikgevoelens naar elkaar
Ik had er voor de goede orde 'deze' voor moeten zetten, heb je gelijk in. Maar uit de rest van die post is dacht ik wel te begrijpen dat ik van mening ben dat ieder individu dat voor zichzelf zou moeten/mogen bepalen.
Net zoals je hier het onderscheid moet blijven maken tussen die beperkte groep relschoppers, de orthodoxe extremisten, en de 'gewone' moslim die net als jij en ik gewoon in vrede willen leven.
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')