Ik lees toch al 12 jaar hier op fok dat de telegraaf altijd liegt. Waarom nu niet na wat cherrypikken?quote:
Hey, daar hebben we de slachtofferrol weer.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik lees toch al 12 jaar hier op fok dat de telegraaf altijd liegt. Waarom nu niet na wat cherrypikken?
Hij heeft gelijk. Telegraaf wordt altijd afgebrand tenzij het in het voordeel is van 'de ander'. Hypocriet is dat, niets meer dan dat Gert.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we de slachtofferrol weer.
Die doen dat tenminste op democratische wijze binnen de kaders van de wet zoals het hoort.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Re het volgende:
oh ja, was wel te verwachten dat de pvv debielen in brussel wat zouden gaan ondernemen natuurlijk,
Zal mij een zorg zijn, ze willen niet over één kam geschoren worden maar doen er zelf niks aan. Dus goed als dan door normale mensen gewenning wordt geregeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doet me toch beetje denken aan southpark afl.
Ik heb nooit gezegd dat de Telegraaf altijd liegt. Dus welk gedeelte van je post was een leugen? Alles? Waarom dan de moeite nemen het te quoten?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik lees toch al 12 jaar hier op fok dat de telegraaf altijd liegt. Waarom nu niet na wat cherrypikken?
En waar haal jij de conclusie vandaan dat dat rellende tuig in het M-O zijn vrienden/matties zijn?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Die doen dat tenminste op democratische wijze binnen de kaders van de wet zoals het hoort.
Wat is je probleem daarmee of had je rellen en geweld gehoopt zoals je matties dat doen?
definieer matties en waarom vind je dat ik rellen of geweld propageer.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Die doen dat tenminste op democratische wijze binnen de kaders van de wet zoals het hoort.
Wat is je probleem daarmee of had je rellen en geweld gehoopt zoals je matties dat doen?
Vriendjes.quote:
Geen woorden in de mond leggen daar ik dat nergens beweer.quote:en waarom vind je dat ik rellen of geweld propageer.
Ben je insider dat je weet waar ze zich op baseren of spreekt je onderbuik weer eens?quote:verder vind ik het geen probleem hoor, alleen was het natuurlijk te verwachten dat de brussel pvvers zich alleen laten informeren door wat ze zien op het nieuws, want echt in brussel zullen ze zoals altijd wel niet geweest zijn.
Kun je mijn vraag ook beantwoorden?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vriendjes.
[..]
Geen woorden in de mond leggen daar ik dat nergens beweer.
[..]
Ben je insider dat je weet waar ze zich op baseren of spreekt je onderbuik weer eens?
mijn vrienden propageren idd geen geweld nog zijn ze aan het rellen, en hadden onze uitverkoren pvvers in brussel gezeten hadden ze vast ook wel de gehele toespraak gehoord. Ik ben het er mee eens dat het niet aan hem is om dingen af te keuren maar om hem dan gelijk ritueel te slachten is ook zoiets.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vriendjes.
[..]
Geen woorden in de mond leggen daar ik dat nergens beweer.
[..]
Ben je insider dat je weet waar ze zich op baseren of spreekt je onderbuik weer eens?
Ben je de woordvoerder van Re?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag ook beantwoorden?
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je de woordvoerder van Re?
Dit is gewoon superkinderachtig, het lijken verdomme net een stel verongelijkte kleuters, aan allebei de zijden. We weten het nu allemaal zo onderhand wel dat wij hier alles mogen roepen en publiceren.quote:
Mooi zo, even dit taboe doorbreken zodat ze leren dat er vrijheids van meningsuiting bestaatquote:
Dus, conclusie: Jij bent er niet bij geweest en ik ook niet en om te speculeren of zelfs aan te nemen dat ze de gehele toespraak niet gehoord hebben is luchtfietserij. Politici worden bijna altijd op hun uitspraken afgerekend en zeker in dergelijke gevoelige kwesties of je het leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
mijn vrienden propageren idd geen geweld nog zijn ze aan het rellen, en hadden onze uitverkoren pvvers in brussel gezeten hadden ze vast ook wel de gehele toespraak gehoord. Ik ben het er mee eens dat het niet aan hem is om dingen af te keuren maar om hem dan gelijk ritueel te slachten is ook zoiets.
Mwa, generaliseren doen er wel eens meer. Ik ben (ik weet het al) nieuwsgierig of Nikita nu alle moslims bedoelde of alleen die relschoppers en moordenaars tijdens die rellen om een filmquote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat, zit ik soms op basis van jouw mening/ideologie een hele bevolkingsgroep te beledigen? Jij bent een Hongaarse extremist, dus alle Hongaren zijn extremisten? Dat is namelijk wat er hier gebeurd, een stel extremisten zet de boel op stelten en dat krijgen alle moslims op hun boterham.
Velen hier doen precies hetzelfde als die haatbaarden, van de situatie gebruik maken om anderen op te hitsen tegen de gehele groep. Over hypocriet gesproken, en het gebrek aan zelfreflectie ..
Maar zoals je in je eigen post al aangaf is dat niet eens de gehele uitspraak geweest. Waar ik op wees en jij terug kwam met iets vaags als "Telegraaf, dus leugens". Je dient jezelf echt wel even nader te verklaren hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dus, conclusie: Jij bent er niet bij geweest en ik ook niet en om te speculeren of zelfs aan te nemen dat ze de gehele toespraak niet gehoord hebben is luchtfietserij. Politici worden bijna altijd op hun uitspraken afgerekend en zeker in dergelijke gevoelige kwesties of je het leuk vindt of niet.
De moslims die zijn gaan rellen stellen een heel land verantwoordelijk omdat ze het willen laten verbieden. Beetje als...wie niet voor ons is, is tegen ons.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier op school weer het argument "Altijd weer die moslims belachelijk maken, ik zou ook boos worden!". Het zijn heus niet altijd de moslims, maar als er zo'n achterlijke tegenactie komt zijn we er weer weken mee bezig. Dan blijf je het er over hebben
Beantwoord zijn vraag dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je de woordvoerder van Re?
Dit was zijn vraagquote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waar haal jij de conclusie vandaan dat dat rellende tuig in het M-O zijn vrienden/matties zijn?
Ik had er voor de goede orde 'deze' voor moeten zetten, heb je gelijk in. Maar uit de rest van die post is dacht ik wel te begrijpen dat ik van mening ben dat ieder individu dat voor zichzelf zou moeten/mogen bepalen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, generaliseren doen er wel eens meer. Ik ben (ik weet het al) nieuwsgierig of Nikita nu alle moslims bedoelde of alleen die relschoppers en moordenaars tijdens die rellen om een film
Net als bij die link naar jou post (zijn er wel meer van) zal je ook vast niet elke chisten er mee bedoelen
ChristenUnie wil af van 20-wekenecho
laten we het gewoon eens over het onderwerp hebben hier i.p.v over elkaar of over elkaars onderbuikgevoelens naar elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |