Ditquote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef planethugo het volgende:
ik zou een Game of Thrones versie van Kolonisten van Catan wel willen zien
Jaqen for Presidentquote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Kyubey het volgende:
Dat zou wat zijn als het laatste boek zo afloopt dat iedereen om de troon vecht en dan komt er een revolutie van het volk en worden alle troonkandidaten geguillotineerd einde
Hoe liep de War of the Roses eigenlijk af? Waar GoT op geïnspireerd is.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Kyubey het volgende:
Dat zou wat zijn als het laatste boek zo afloopt dat iedereen om de troon vecht en dan komt er een revolutie van het volk en worden alle troonkandidaten geguillotineerd einde
Oeh, ik ook wel. Of Riskquote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef planethugo het volgende:
ik zou een Game of Thrones versie van Kolonisten van Catan wel willen zien
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Game_of_Thrones_(board_game)
Ik maak jullie in stel nerds
Met een samensmelting van huizen Lancast en en York tot huize Tudor. Als ik het goed heb.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe liep de War of the Roses eigenlijk af? Waar GoT op geïnspireerd is.
Dit. Hoezeer ik ook fan van GoT ben, je zal mij nooit ene cent zien geven voor GoT boeken, spellen, servies, knuffels, posters, cd's, minifigs en al de mieterse zooi. Dat gaat me wat te ver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De boeken van ASoIaF zelf gaan je dus ook te ver?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit. Hoezeer ik ook fan van GoT ben, je zal mij nooit ene cent zien geven voor GoT boeken, spellen, servies, knuffels, posters, cd's, minifigs en al de mieterse zooi. Dat gaat me wat te ver.
ASoIaF zijn toch geen GoT boeken...quote:Op donderdag 20 september 2012 17:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
De boeken van ASoIaF zelf gaan je dus ook te ver?
Aanradertje hoor. Ik was eerst ook van plan te wachten tot de serie af was, maar ik ben van de zomer toch begonnen en vind het nog beter dan de serie. Sterker nog, als je eenmaal de boeken leest vind je de serie zelfs stukken minder.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
ASoIaF zijn toch geen GoT boeken...![]()
![]()
GoT betreft m.i. enkel de serie.
Dat gezegd hebbende, nee, ik koop/lees ook de boeken niet.
SPOILER: deel 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Mede daarom...quote:Op donderdag 20 september 2012 18:08 schreef Jivis het volgende:
Sterker nog, als je eenmaal de boeken leest vind je de serie zelfs stukken minder.
Dat lijkt mij een hele goede reden om de boeken nog niet te lezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Aanradertje hoor. Ik was eerst ook van plan te wachten tot de serie af was, maar ik ben van de zomer toch begonnen en vind het nog beter dan de serie. Sterker nog, als je eenmaal de boeken leest vind je de serie zelfs stukken minder.
Neu. Mijn vriendin heeft laatst alles terug zitten kijken en toen heb ik weer erg genoten van de manier waarop sommige scenes in de serie in beeld gebracht worden. Puur ook omdat het zo'n recht doet aan de boeken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele goede reden om de boeken nog niet te lezen.
Zo goed is de serie ook niet. Seizoen 2 dan, seizoen 1 is awesome.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Aanradertje hoor. Ik was eerst ook van plan te wachten tot de serie af was, maar ik ben van de zomer toch begonnen en vind het nog beter dan de serie. Sterker nog, als je eenmaal de boeken leest vind je de serie zelfs stukken minder.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo goed is de serie ook niet. Seizoen 2 dan, seizoen 1 is awesome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:45 schreef BrookeDavis het volgende:
vond vooral dat je de serie veel beter snapt als je de boeken leest. In de serie gaan ze veel te snel door het verhaal en de details zijn leuk om te lezen.Je mag wel even een waarschuwing bij die spoiler dumpen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan er natuurlijk ook gewoon vanuit gaan dat een spoiler een SPOILER isquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:46 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je mag wel even een waarschuwing bij die spoiler dumpen hoor.
De Blackwater Bay epi was awesomequote:Op vrijdag 21 september 2012 01:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo goed is de serie ook niet. Seizoen 2 dan, seizoen 1 is awesome.
Er van uitgaande dat de serie zo lang op de buis blijftquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:56 schreef Cardozo het volgende:
Ben benieuwd wanneer de serie de boeken heeft ingehaald. 4 a 5 jaar?
Als ik het zo eens aanzie staan hier niet echt voor het verhaal relevante gegevens in dus valt echt wel mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:46 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je mag wel even een waarschuwing bij die spoiler dumpen hoor.
Gezien het enorme succes dat de serie heeft zie ik het voorlopig ook niet zo maar van de buis gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat de serie zo lang op de buis blijft. Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Al is die kans wat groter omdat het bij HBO zit.
Maar die haalden ook ineens Carnivale van de buis.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele goede reden om de boeken nog niet te lezen.
Of iedereen tyft gewoon op met die boekspoilers. Er is een tv/boekentopic you know..quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook gewoon vanuit gaan dat een spoiler een SPOILER is
Amazon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
Dus, waar kan ik de boeken het beste in één keer bestellen?
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen hadden ze in seizoen 2 de afstanden en oorlog (en gevolgen daarvan voor het volk) wel beter kunnen laten zien. Ik vond het soms echt wat te snel gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als ik het zo eens aanzie staan hier niet echt voor het verhaal relevante gegevens in dus valt echt wel mee.Eigenlijk wel juist goed van de serie dat de randzaken er wat uit gefilterd worden.
Dat vind ik ook. Ik vind het echt onwijs jammer dat ze niet wat meer grotere veldslagen (ja oke blackwater..) hebben laten zien. Want Robb blijkt dan de ene na de andere overwinning te behalen maar je krijgt er niet veel van mee qua beeldmateriaal. Helaas.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen hadden ze in seizoen 2 de afstanden en oorlog (en gevolgen daarvan voor het volk) wel beter kunnen laten zien. Ik vond het soms echt wat te snel gaan.
Bol.com 40 euro voor 5 boeken in het engels.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
Dus, waar kan ik de boeken het beste in één keer bestellen?
In boek 1 en 2 worden Robb's veldslagen ook niet beschreven hoor. Alleen Blackwater Bay is uitgebreid, net als in de serie dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik vind het echt onwijs jammer dat ze niet wat meer grotere veldslagen (ja oke blackwater..) hebben laten zien. Want Robb blijkt dan de ene na de andere overwinning te behalen maar je krijgt er niet veel van mee qua beeldmateriaal. Helaas.
Dat is ook niet te betalen man, om dat allemaal op te nemen. Veel te duur.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik vind het echt onwijs jammer dat ze niet wat meer grotere veldslagen (ja oke blackwater..) hebben laten zien. Want Robb blijkt dan de ene na de andere overwinning te behalen maar je krijgt er niet veel van mee qua beeldmateriaal. Helaas.
Klopt, omdat hij alleen voorkomt wanneer andere karakters het over hem hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
In boek 1 en 2 worden Robb's veldslagen ook niet beschreven hoor. Alleen Blackwater Bay is uitgebreid, net als in de serie dus.
Mjah, maar dat soort details zouden in de serie denk ik ook niet goed overkomen, sowieso is dat al dat gedoe met die 'lower houses' en swornswords daarvoor veel te complex. Wel des te meer reden om de boeken een kans te geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij alleen voorkomt wanneer andere karakters het over hem hebben.
In boek 2 is het wel duidelijker wat hij precies aan het doen is en wat zijn tactiek was. Dit is weggelaten in de serie, waardoor hij anders overkomt.
Oh ja dan is het inderdaad wel logisch ja. al vind ik het nog raar dat die dan niet in die boeken staan..quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
In boek 1 en 2 worden Robb's veldslagen ook niet beschreven hoor. Alleen Blackwater Bay is uitgebreid, net als in de serie dus.
Ja dat is inderdaad ook weer zo, maar het zou het wel toffer maken. Ik houd erg van dat soort scenes (in films) waar grote veldslagen in voorkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dat is ook niet te betalen man, om dat allemaal op te nemen. Veel te duur.
In Kings Landing is altijd wat te doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:20 schreef Kyubey het volgende:
Shit Sansa heeft perongeluk haar verjaardagsfeestje op openbaar gezet
Project Stark.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:20 schreef Kyubey het volgende:
Shit Sansa heeft perongeluk haar verjaardagsfeestje op openbaar gezet
Ja, was denk ik verwarrend geweest om Edmure en Riverrun er al bij te halen. En dan was Robb helemaal niet in beeld geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, maar dat soort details zouden in de serie denk ik ook niet goed overkomen, sowieso is dat al dat gedoe met die 'lower houses' en swornswords daarvoor veel te complex. Wel des te meer reden om de boeken een kans te geven natuurlijk.
Na het feest:quote:
Casterly Rock faillietquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Na het feest:
"He Tyrion, een Lannister betaalt toch altijd zijn schulden?"
"Shit"
Oh dan moet Eddard zichzelf onthoofdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:48 schreef Franknfurter het volgende:
Vader van Merthe dadelijk ook onthoofd?
Supermooi gedaan ja, vooral met dat vuurquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
De Blackwater Bay epi was awesome. Het moet alleen allemaal opgebouwd worden, dat is bij het boek net zo.
Valt wel mee. Er is in de serie ook meer van Robb en bijvoorbeeld Joffrey toegevoegd omdat die in de boeken geen 'eigen' perspectiefhoofdstukken hebben. Dat zal overigens vast in overleg met G.R.R. Martin zijn gegaan; die is nauw betrokken bij de serie (zelfs twee epi's geschreven).quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Supermooi gedaan ja, vooral met dat vuuren Tyrion
maar ik heb het over het verhaal, ik heb het idee dat er heel veel niet in zit wat er imo wel in moet zitten. En rare aanpassingen.
Seizoen 1 was enerverender door momenten als de Lannister incest, Bran die uit het raam geduwd wordt, Ned's onthoofding, Viserys' 'golden crown'... Seizoen 1 heeft wat minder schokmomenten (behalve de shadowbaby en Renly dan misschien).quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben aan het herkijken en ik vind eigenlijk S1 een stuk leuker dan S2... S2 is nog steeds supergoed, maar S1 blijft gaver.
Mja, Qarth (en die afschuwelijke CGI die er gebruikt werd) was inderdaad nou niet bepaald goed uitgewerkt. Op zich best jammer, want ik moet eerlijk bekennen dat ik in de boeken het hele gebeuren overzee met Dany wel boeiend vindt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Seizoen 1 was enerverender door momenten als de Lannister incest, Bran die uit het raam geduwd wordt, Ned's onthoofding, Viserys' 'golden crown'... Seizoen 1 heeft wat minder schokmomenten (behalve de shadowbaby en Renly dan misschien).
Verder vind ik dat er in het Qarth-verhaal van Khaleesi wat teveel is verzonnen ten opzichte van de boeken. In negatieve zin.
Seizoen 3 gaat qua verhaal heeeeeel spannend wordenquote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben aan het herkijken en ik vind eigenlijk S1 een stuk leuker dan S2... S2 is nog steeds supergoed, maar S1 blijft gaver.
Loopt het verhaal door in de twee delen? Of hebben ze dat alleen maar gedaan omdat het anders een te dik boek van 1500 pagina's zou wordenquote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef Snowbells het volgende:
Snel doorlezen maar en dan aan boek 3 beginnen
Dat is deel 4 dacht ik.quote:Op zondag 23 september 2012 19:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Loopt het verhaal door in de twee delen? Of hebben ze dat alleen maar gedaan omdat het anders een te dik boek van 1500 pagina's zou worden
Ik heb de engelse boeken en die zit gewoon in 1 boek hoorquote:Op zondag 23 september 2012 19:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Loopt het verhaal door in de twee delen? Of hebben ze dat alleen maar gedaan omdat het anders een te dik boek van 1500 pagina's zou worden
Uiteraard.quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Khaleesi het volgende:
Vanavond slowchat om 22 uur?
EDIT: of morgen pas?![]()
Slowchat waar ?quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Khaleesi het volgende:
Vanavond slowchat om 22 uur?
EDIT: of morgen pas?![]()
In dit topicquote:
Volgens mij waren alleen de eerdere uitgaves van Storm of swords in 2 delen gedaan. Ondertussen kan je hem vrij gemakkelijk in één boek regelen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 19:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Seizoen 3 gaat qua verhaal heeeeeel spannend worden![]()
Geloof me als ze dat goed uitwerken, poeehhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad.
NooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk al die spoilers...
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op zondag 23 september 2012 20:00 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 20:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Ach nee seizoen 3 wordt awesome 100 %SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad want:quote:Op zondag 23 september 2012 20:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach nee seizoen 3 wordt awesome 100 %
Zo had ik mij hem precies voorgesteld eigenlijk. Meera weer niet. Die heeft zo'n Anne Frank hoofd.quote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef Funzel het volgende:
Die Jojen is wel wat anders dan ik hem had voorgesteld.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Zo had ik mij hem precies voorgesteld eigenlijk. Meera weer niet. Die heeft zo'n Anne Frank hoofd.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk al die spoilers...
Kwam dat niet op tv dan?quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Snowbells het volgende:
Dit had gewoon in seizoen 2 op tv moeten komen
'Renly's hand slid inside his cloak, Stannis saw and reached at once for the hilt of his sword, but before he could draw his brother produced ... a peach.'
quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Gewoon de boeken lezen!quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga maar niet vragen wat dat is ook al ben ik nu zo nieuwsgierig
Lame. Wat doen onthullingen er toe als je de opbouw en karakterontwikkeling niet hebt meegemaakt?quote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet al wat dat in die spoiler is en ik heb geen boek gelezen, ik hou gewoon niet van verrassingen
Het is een heel grote spoiler en heb er ook spijt van dat ik hem lasquote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet al wat dat in die spoiler is en ik heb geen boek gelezen, ik hou gewoon niet van verrassingen
Vrouwen en kouquote:Op zondag 23 september 2012 22:04 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb ook kippenvel, maar da's meer omdat het ijskoud is op mijn kamer. Lijkt hier wel beyond the wall
Wat vond je er van ?quote:
grote knuffelbeerquote:
Nahhhh.quote:Op zondag 23 september 2012 22:11 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je zou Captain Obvious moeten heten.
Je bent toch allang 16quote:Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef Snowbells het volgende:
Verdomme deze scenete lang om met je ouders te kijken.
Kou? O zoet zomerkind, wat weet jij van kou, kou is voor de winter.quote:Op zondag 23 september 2012 22:04 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb ook kippenvel, maar da's meer omdat het ijskoud is op mijn kamer. Lijkt hier wel beyond the wall
Winter is comingquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kou? O zoet zomerkind, wat weet jij van kou, kou is voor de winter.
Ik kom uit het zuiden, ik ben die noorderkou niet gewendquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kou? O zoet zomerkind, wat weet jij van kou, kou is voor de winter.
Is het waar wat ze zeggen over maagden uit het zuiden ?quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik kom uit het zuiden, ik ben die noorderkou niet gewend
Dat ze niet bestaan? Jaquote:Op zondag 23 september 2012 22:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over maagden uit het zuiden ?
BBquote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dus als je een bastard van the south bent, zou ik dus Bart Beach heten ?
Je zou maar Faggot heten en een bastard zijn van highgardenquote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
Rond highgarden heet je dan Flowers, en Storms End/Kingslanding geloof ik Sand
In Dorne heten ze Sand.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
Rond highgarden heet je dan Flowers, en Storms End/Kingslanding geloof ik Sand
ser Sex Stormquote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Nic1 het volgende:
In Dorne heten ze Sand.
The Crownlands - Waters
The North - Snow
The Iron Islands - Pyke
The Riverlands - Rivers
The Vale - Stone
The Westerlands - Hill
The Reach - Flowers
The Stormlands - Storm
Dorne - Sand
http://filmonic.com/game-of-thrones-season-2-dvd-release-datequote:
quote:No release date has been set and no special features have been revealed, but HBO will likely replicate the release window of Season 1 so we can expect a March 2013 release date for Season 2 (ahead of the show returning in April).
Read more at http://filmonic.com/game-(...)#h6IuGT8tuMQmP8v2.99
doe eens pica posten dan :$:$$quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hey gedver doe eens niet viezerik!
Dat witte haar staat er beter (A)quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[..]
Mijn nieuwe UI is nog veel liefer!Emilia
Oeh, touchéquote:Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je valt op bejaarden?Nee ik twijfel ook nog.
Klonk best oké ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:41 schreef Khaleesi het volgende:
Ik weet dat dit niet helemaal het juiste topic is hiervoor, maar Carice van Houten heeft dus net een engelstalig album uitgebracht waarop ze dus zelf zingt (!) Ik ben een beetje flabbergasted, maar de eerste track klinkt eigenlijk best goed!![]()
Album is te beluisteren op luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums.html
EDIT: oei track 2 is dan weer afschuwelijk.... Ik hou mijn hart vast voor de rest vd plaat.
Ik heb de plaat ergens halverwege uitgezet. Het begon zo goed met die eerste track maar verviel in een weinig boeiende sleur van truttige niemendalletjes.quote:
En dan blijkt uiteindelijk dat de hele serie een droom van Catelyn is, omdat ze betoverd is door Hermione?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
En dan blijkt uiteindelijk dat de hele serie een droom van Catelyn is, omdat ze betoverd is door Hermione?
SPOILER: boek 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyubey op 29-09-2012 17:20:32 ]Helemaal super.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:12 schreef Kyubey het volgende:
Daenerys bij House of the Undying... Wtf... Ik vraag me af hoe ze dat gefilmd hebben...Heb je dat nog niet gezien dan? Is totaal anders in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:12 schreef Kyubey het volgende:
Daenerys bij House of the Undying... Wtf... Ik vraag me af hoe ze dat gefilmd hebben...Geen idee hoor, maar is dit nou een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat niet tussen de spoilertags staat of wat er wel tussenstaat? Bij het laatste; ja, het is een huge spoiler.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Geen idee hoor, maar is dit nou een spoiler?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn. Gelukkig heb ik geen idee wat ermee bedoeld wordt. Maar Kyubey zou je er voortaan even bij kunnen zetten of het een spoiler is en over welk boek?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat niet tussen de spoilertags staat of wat er wel tussenstaat? Bij het laatste; ja, het is een huge spoiler.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Fijn. Gelukkig heb ik geen idee wat ermee bedoeld wordt. Maar Kyubey zou je er voortaan even bij kunnen zetten of het een spoiler is en over welk boek?
SPOILER: Boek 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Eh nee. Spoiler tag worden vaak genoeg gebruikt voor dingen uit de eerdere seizoenen of het zijn helemaal geen spoilers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:00 schreef Nic1 het volgende:
Wat in spoiler tags gezet wordt is toch per definitie iets dat (nog) niet in de serie is voorgekomen en dus in de boeken staat?
Het kunnen bijvoorbeeld ook setfoto's zijn van volgend seizoen, dat heeft niet direct met het boek te maken maar is wel een spoiler.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:00 schreef Nic1 het volgende:
Wat in spoiler tags gezet wordt is toch per definitie iets dat (nog) niet in de serie is voorgekomen en dus in de boeken staat?
Theorieën puur gebaseerd op de hersenspinsels van de poster zijn natuurlijk geen spoilers...quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn ook vaak theorieen toch die in spoilers staan?
Er wordt anders vaak genoeg iets anders dan spoilers uit de boeken in spoiler tags gezet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:58 schreef Nic1 het volgende:
Iets dat uitgezonden is hoort niet in spoiler tags, wordt ook zelden gedaan lijkt me.
Alsof dat de enige theorieen zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Theorieën puur gebaseerd op de hersenspinsels van de poster zijn natuurlijk geen spoilers...
Nee, tuurlijk niet. En dan zijn het dus wel spoilers die in het spoilertopic thuishoren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof dat de enige theorieen zijn.
Ga er nou maar gewoon met zijn allen vanuit dat het vlees zwak is, en post gewoon helemaal geen spoilers meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef Jivis het volgende:
Jezus, wat een non-discussie om niks.
5 of 6 dacht ikquote:
Geen idee, maar kan nooit lang meer duren; het tweede seizoen is immers al lang op HBO Nederland uitgezonden. Bij bol.com is die al te reserveren overigens.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:34 schreef Verbal het volgende:
Misschien al ergens in dit topic gepost, maar ivm mogelijke spoilers wil ik het niet doorworstelen.
Iemand enig idee wanneer seizoen 2 in NL op dvd komt?
V.
Had je iets anders verwacht in een topic waarin weinig te speculeren valt doordat een groot deel de boeken heeft gelezen?quote:
Geen nieuws over nieuwe acteurs of nieuws van de set ofzo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht in een topic waarin weinig te speculeren valt doordat een groot deel de boeken heeft gelezen?
Er gaat bij jou een alarmbelletje rinkelen als iemand het woord "boek" gebruikt? Reactie binnen de minuut, chapeau!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef RickoKun het volgende:
Komt omdat de tv serie nu klaar is.
Boekjes kunnen mooi weer in het boekentopic.
HAHAHAHAHA JA HILARISCHquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Er gaat bij jou een alarmbelletje rinkelen als iemand het woord "boek" gebruikt? Reactie binnen de minuut, chapeau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef HiZ het volgende:
Drie grote spoilers : niet openen als je de boeken niet tenminste twee keer hebt gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Banaanvraag voor HiZ, dit kan echt niet
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Goh, ik zie dat boekenlezers weer denken dat ze grappig zijn met hun oude herkauwde 'grappen'.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef HiZ het volgende:
Drie grote spoilers : niet openen als je de boeken niet tenminste twee keer hebt gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar aanleiding van deze spoiler wil ik de serie denk ik niet meer zienWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Achja, beetje sad maar laat ze maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:47 schreef VeX- het volgende:
Goh, ik zie dat boekenlezers weer denken dat ze grappig zijn met hun oude herkauwde 'grappen'.![]()
![]()
Inderdaad, hysterische wijven zijn het
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Als je dan toch bezig bent, 4 en 5 ook meteen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:51 schreef Kyubey het volgende:
Boek 2 net uit
Nu eens Storm Of Swords halen.![]()
Goed plan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, 4 en 5 ook meteen.Helemaal super.![]()
Jammer dat Mcnulty een rol van waarschijnlijk Mance Rayder heeft afgeslagen. Had ik wel tof gevonden.![]()
![]()
SPOILER: S2Ep4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Nah weet niet, misschien zijn er nog nieuwe kijkersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Berichten met woordje 'boek' worden in dit topic automatisch in spoilertags geplaatst?
Helemaal super.![]()
Mensen die seizoen 1&2 nog niet gezien hebben moeten dan maar weg blijven uit dit topic hoor...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah weet niet, misschien zijn er nog nieuwe kijkers
Je kan niet alles tussen tags gaan zetten.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mensen die seizoen 1&2 nog niet gezien hebben moeten dan maar weg blijven uit dit topic hoor...
Je kan niet alles tussen tags gaan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]Speaking of which, hoever ben je inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
m ijn god, ik dacht na een half jaar hier weer eens wat te kunnen meelezen, maar het is echt nog steeds alleen maar janken over spoilers he
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Speaking of which, hoever ben je inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: zeer grote spoiler!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Ik wil een nieuw boek, of een nieuw seizoen.
Duurt lang.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Zijn ze al aan het filmen? Zijn er al ploatjes?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Zat. Winteriscoming.net is uw vriendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:06 schreef yvonne het volgende:
Zijn ze al aan het filmen? Zijn er al ploatjes?![]()
![]()
Oh ja, verrekquote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
![]()
De enige die ik zo snel kan vinden.
En
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:‘Game of Thrones’ season 3 will be a marked difference from its predecessors, not only in the scale of action and show-runners David Benioff and Dan Weiss’ enthusiasm for the material, but also for the manner in which it adapts the books. Whereas seasons 1 and 2 followed a singular George R.R. Martin novel each, season 3 will adapt only the first half of “A Storm of Swords,” leaving plenty of room for narrative additions and subtractions.
For instance, the Dubrovnik press was recently on hand to interview the show-runners,a s well as observe a new scene filmed for season 3 between Lord Baelish (Aiden Gillen), Sansa Stark (Sophie Turner), Shae (Sibel Kekilli) and Ros (Esme Bianco) at Kings’ Landing. Of interest to note is that nowhere in the book does such a scene take place!SPOILER: Voor de boeklezers, geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
De Unsullied:
Iets anders dan hoe ze in het boek beschreven worden, maar ziet er wel erg tof uit dit hoor![]()
![]()
Niet zoals ik me de pointy hats bedacht had.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:26 schreef MAHL het volgende:
De Unsullied:
[ afbeelding ]
Iets anders dan hoe ze in het boek beschreven worden, maar ziet er wel erg tof uit dit hoor
oh en:
http://www.tumblr.com/tagged/game-of-thrones-season-3[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wil een nieuw boek en een nieuw seizoenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:00 schreef Silv het volgende:
Ik wil een nieuw boek, of een nieuw seizoen.
Duurt lang.![]()
![]()
Martin in een interview over seizoen 3:Bronquote:"There will be love and there will be death. You can't want any more than that."
SPANNEND[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat ja. En World of Ice and Firequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:19 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw boek en een nieuw seizoen
Lees: There will be tits and there will be bloodquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Martin in een interview over seizoen 3:
[..]
Bron
SPANNENDLaffe huichelaar![]()
Zolang Carice maar terug komtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees: There will be tits and there will be blood
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Plaatjes van Daenerys!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet zoals ik me de pointy hats bedacht had.
[ afbeelding ]
oh en:
http://www.tumblr.com/tagged/game-of-thrones-season-3Thanks!
[ Bericht 5% gewijzigd door Khaleesi op 19-10-2012 21:17:49 ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ze heeft ook een hele rare jurk aan, het lijkt wel wat te modern en een heel andere kleur dan die aardetinten en leer die ze normaal altijd aan had....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:29 schreef Franknfurter het volgende:
Ze heeft wel écht de lelijkste jas ooit.
Maar wordt vast weer mooi!
In de eerste aflevering toen ze nog in Pentos waren hadden ze nog wel hun pointy hatsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet zoals ik me de pointy hats bedacht had.
[ afbeelding ]
oh en:
http://www.tumblr.com/tagged/game-of-thrones-season-3![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
oh en:
http://www.tumblr.com/tagged/game-of-thrones-season-3
Was dat niet die kingsguard die in seizoen 1 met Syrio Forel ging battlen?Conscience do cost.![]()
Nooit opgevallen, maar zo horen ze wel ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
In de eerste aflevering toen ze nog in Pentos waren hadden ze nog wel hun pointy hats
[ afbeelding ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doet me denken aan:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
Westerosmobile, nu met de eerste winter 50% korting?
Helemaal super.![]()
New iPhone with dragonglass screen. Only 600 golden dragons more.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]![]()
Valyrian Steel? Gr grquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
New iPhone with dragonglass screen. Only 600 golden dragons more.Helemaal super.![]()
Die dude die filmtquote:
"Hey *fapfapfapfap* Emily, Hi *fapfapfapfap*"Conscience do cost.![]()
Echt hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Die dude die filmt
"Hey *fapfapfapfap* Emily, Hi *fapfapfapfap*"![]()
![]()
Hij pakt het gewoon verkeerd aan. Je geeft Jorah de secret-bear handshake en daarna geef je een klap op de bil van khaleesi en loop je zo nonchalant mogelijk weg terwijl je een peuk aansteektquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik proef een beetje jaloezie hier.
Conscience do cost.![]()
Gelukkig is Khal Drogo dood, die rukt zo je tong eruit als je aan zijn khaleesi zit!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij pakt het gewoon verkeerd aan. Je geeft Jorah de secret-bear handshake en daarna geef je een klap op de bil van khaleesi en loop je zo nonchalant mogelijk weg terwijl je een peuk aansteekt![]()
![]()
Daar blijft het dan niet bij zo denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gelukkig is Khal Drogo dood, die rukt zo je tong eruit als je aan zijn khaleesi zit!
En ik kan niet wachten op t nieuwe seizoen nu ik die plaatjes zie! Al oogt de jurk van Dany wel wat modern.zoals hierboven al werd gezegd.![]()
Wtf, Game of Thrones wordt in marokko opgenomen :p haha.quote:![]()
Vanavond weer GoT op TV???![]()
![]()
Ik kijk al weer uit naar meldingen van kutvertalingen in dit topic.![]()
Groetjes Dany Stormgeboren van het huis Targaryen."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Oke Kaliesie!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:46 schreef Khaleesi het volgende:
Vanavond weer GoT op TV???![]()
![]()
Ik kijk al weer uit naar meldingen van kutvertalingen in dit topic.![]()
Groetjes Dany Stormgeboren van het huis Targaryen.
Groetjes Eddard Streng van WintervalHelemaal super.![]()
Hmm, als ik over twee weken ga beginnen met iedere week een aflevering kijken kan ik daarna meteen door met seizoen 3![]()
![]()
Als je het zo zegt, lijkt het al heel kort bij....quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef MAHL het volgende:
Hmm, als ik over twee weken ga beginnen met iedere week een aflevering kijken kan ik daarna meteen door met seizoen 3
![]()
![]()
Kleinvinger does not approve.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oke Kaliesie!
Groetjes Eddard Streng van Winterval![]()
Wat is deze, net nieuw gekocht...
[ Bericht 16% gewijzigd door Kyubey op 21-10-2012 21:46:12 ]Helemaal super.![]()
spoiler, er staat Tyrion! Op de brandstapel met jou en het boek!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:40 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo spoiler?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
spoiler, er staat Tyrion! Op de brandstapel met jou en het boek!niets belangrijks oid.
Helemaal super.![]()
Hij leeft, dat is een spoiler!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
hoezo spoiler?niets belangrijks oid.
quote:![]()
dankje kusjekroel gr gr[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hoever ben je nu al?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:40 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: