http://www.volkskrant.nl/(...)d-verkiezingen.dhtmlquote:De EO en de VARA slaan de handen ineen op de late avonden rond de verkiezingen van 12 september. De redacties van Knevel & Van den Brink en Pauw & Witteman maken drie weken lang één programma, elke avond om 23:00 uur. Dat hebben beide omroepen vanmorgen bekendgemaakt.
Jeroen Pauw en Paul Witteman (VARA) zouden eigenlijk pas op 17 september weer terugkeren van een lange vakantie. Traditiegetrouw nemen Andries Knevel en Tijs van den Brink (EO) de honneurs waar. Zij vielen met hun neus in de boter toen bleek dat de verkiezingsdatum op 12 september werd vastgesteld. Toch maken ze nu een knieval voor het VARA-duo, dat uiteraard baalde van de situatie. Het delen van de zendtijd 'is besloten na collegiaal overleg', verklaart de EO.
1 voor de verkiezingen
De talkshow krijgt drie weken lang een andere naam; '1 voor de verkiezingen' en komt vanaf één locatie. Het is te zien van maandag 3 tot en met vrijdag 21 september: het loopt ná de verkiezingen van 12 september dus nog door in de week van Prinsjesdag. Pauw en Witteman leveren dus ook één 'eigen week' in. Beide duo's presenteren om en om.
VARA-programmadirecteur Frans Klein en EO-directeur Arjan Lock laten in een persbericht de volgende gezamenlijke reactie optekenen: 'Het is uniek dat twee geprofileerde duo's afwisselend de verkiezingen gaan coveren in een verrassend, dagelijks programma. Ten tijde van groot landelijk nieuws hebben twee verschillende omroepen de handen ineen geslagen om hét nationale programma rond de politieke verkiezingen te maken.'
inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Boris, fucking droplul, waarom ben je weg?
Zoals Rutte in een debat bedoel je..quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kijk afgelopen vrijdag(?) eens terug. Omdat een gast een andere mening had vond mr Van Rossem het nodig om er als een kleuter doorheen te lullen, constant.
DKPquote:Op woensdag 19 september 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ik weet nog steeds de naam van Hero's partij niet.
DPKquote:Op woensdag 19 september 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
DPK is de afkorting iig.... iets met democratisch en keerpunt, de middelste zal wel politiek zijn danquote:Op woensdag 19 september 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
Democratischquote:
Het is geen gezichtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef alors het volgende:
Hero laat een badass baardje groeien.
Jij gaat nog ff feesten?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
Bas gelooft het allemaal wel. Die neemt straks een afzakkertje bij moeder de vrouw, trekt zijn pyama aan en gaat slapen.
Ik heb mijn pyjama al aan.quote:
Terechtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:51 schreef marcodej het volgende:
Boris neemt Hero niet serieus, heb ik het idee.
Met een foto van JP? of Maxime?quote:
Want?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:52 schreef Corkscrew het volgende:
Wat is Bas van der Vlies toch een held
Sabine.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Met een foto van JP? of Maxime?
'ik houd van deze partij. En ik geloof in deze partij.'
Was een prima welbespraakte en vooral consequente politicus, ook al ben je het totaal niet met hem eens.quote:
In de Kamer? Eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een prima welbespraakte en vooral consequente politicus, ook al ben je het totaal niet met hem eens.
Dit. Eloquent, slim, nooit sensatiezuchtig en toch vind ik 'm altijd vermakelijk in zo'n programma.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een prima welbespraakte en vooral consequente politicus, ook al ben je het totaal niet met hem eens.
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin zeg van die Verlinde. Ik vond Theo Maassen juist maar tammetjes tegenover Rutte. En dan gaat hij het over fatsoensnormen hebben. Als iemand die dagelijks overtreedt met Boulevard is hij het wel. Helaas zegt niemand dat dan tegen hem.
Vast onderdeel van de VVD campagne die kerel, dan krijg je datquote:Op donderdag 20 september 2012 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin zeg van die Verlinde. Ik vond Theo Maassen juist maar tammetjes tegenover Rutte. En dan gaat hij het over fatsoensnormen hebben. Als iemand die dagelijks overtreedt met Boulevard is hij het wel. Helaas zegt niemand dat dan tegen hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |