quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef MeneerLogica het volgende:
Tuurlijk jij ook goldfingerspreekt toch voor zich
jij mag wel even vunzige praat in mijn oor doen hoorquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij mag wel even vunzige praat in mijn oor doen hoor
nee hoor maar een telefoontje wegquote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Maar je oor is zo ver weg
Jij hebt mijn stem gisteren gehoordquote:
Zal ik je bellen en een liedje voor je zingen?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blegh k.u.t. Antibiotica! Last van maag en buik en daarnaast mag de koorts onderhand ook wel zakken! Allemaal uitslag![]()
/zeikmodus uit
vanmiddag nogquote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt mijn stem gisteren gehoord
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor maar een telefoontje weg
ik deed niet bellen vanmiddagquote:
Mietje.. vunzig moet toch ook zacht jongenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Spannend hoor, mag ik hem tegoed houden? Kan nu niet bellen want slapende mensen hiernaast met dunne muren
gatkrabber.. damn dat klinkt gewoon ranzigquote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef sararaats het volgende:
Staafmixer, sexmachine, gatkrabber, ...
miquote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gatkrabber.. damn dat klinkt gewoon ranzig
En daar ging de romantiekquote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed niet bellen vanmiddag
[..]
Mietje.. vunzig moet toch ook zacht jongen
slaap ze rokjequote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ook maar eens slapen en deze dag vergeten![]()
bij vunzige praat denk ik meer aan op zwoele fluistertoon:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
trustenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En daar ging de romantiekmijn seintje om te gaan. Slaap lekker allemaal!
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij vunzige praat denk ik meer aan op zwoele fluistertoon:Op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk gelukkig niet bij de sexlijn
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij vunzige praat denk ik meer aan op zwoele fluistertoon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik ook niet maar zou het wel kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
Op die manier
Ik werk gelukkig niet bij de sexlijn
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed niet bellen vanmiddag
oh ging je oefenen in je les?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ging je oefenen in je les?
dat is een vunzige zinquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef sararaats het volgende:
1 zin heb ik onthouden uit Costa de film:
Jij bent zoooooo geil
wij zijn hier toch ook heel erg netjesquote:Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef sararaats het volgende:
Verder heb ik een redelijk preutse opvoeding gehad tot ik hier terecht kwam
Goeie leerschool![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zijn hier toch ook heel erg netjes
en we hebben niet eens lichamelijk contactquote:
Preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en we hebben niet eens lichamelijk contact
Ik hou ervanquote:Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef sararaats het volgende:
Lichamelijk contact, ik gruwel ervan.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef sararaats het volgende:
Lichamelijk contact, ik gruwel ervan.![]()
Alleen met ons ma.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |