quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef MeneerLogica het volgende:
Tuurlijk jij ook goldfingerspreekt toch voor zich
jij mag wel even vunzige praat in mijn oor doen hoorquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij mag wel even vunzige praat in mijn oor doen hoor
nee hoor maar een telefoontje wegquote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Maar je oor is zo ver weg
Jij hebt mijn stem gisteren gehoordquote:
Zal ik je bellen en een liedje voor je zingen?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blegh k.u.t. Antibiotica! Last van maag en buik en daarnaast mag de koorts onderhand ook wel zakken! Allemaal uitslag![]()
/zeikmodus uit
vanmiddag nogquote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt mijn stem gisteren gehoord
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor maar een telefoontje weg
ik deed niet bellen vanmiddagquote:
Mietje.. vunzig moet toch ook zacht jongenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Spannend hoor, mag ik hem tegoed houden? Kan nu niet bellen want slapende mensen hiernaast met dunne muren
gatkrabber.. damn dat klinkt gewoon ranzigquote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef sararaats het volgende:
Staafmixer, sexmachine, gatkrabber, ...
miquote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gatkrabber.. damn dat klinkt gewoon ranzig
En daar ging de romantiekquote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed niet bellen vanmiddag
[..]
Mietje.. vunzig moet toch ook zacht jongen
slaap ze rokjequote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ook maar eens slapen en deze dag vergeten![]()
bij vunzige praat denk ik meer aan op zwoele fluistertoon:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
trustenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En daar ging de romantiekmijn seintje om te gaan. Slaap lekker allemaal!
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij vunzige praat denk ik meer aan op zwoele fluistertoon:Op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk gelukkig niet bij de sexlijn
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij vunzige praat denk ik meer aan op zwoele fluistertoon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik ook niet maar zou het wel kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
Op die manier
Ik werk gelukkig niet bij de sexlijn
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed niet bellen vanmiddag
oh ging je oefenen in je les?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ging je oefenen in je les?
dat is een vunzige zinquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef sararaats het volgende:
1 zin heb ik onthouden uit Costa de film:
Jij bent zoooooo geil
wij zijn hier toch ook heel erg netjesquote:Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef sararaats het volgende:
Verder heb ik een redelijk preutse opvoeding gehad tot ik hier terecht kwam
Goeie leerschool![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zijn hier toch ook heel erg netjes
en we hebben niet eens lichamelijk contactquote:
Preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en we hebben niet eens lichamelijk contact
Ik hou ervanquote:Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef sararaats het volgende:
Lichamelijk contact, ik gruwel ervan.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef sararaats het volgende:
Lichamelijk contact, ik gruwel ervan.![]()
Alleen met ons ma.quote:
dat bevallen komt nogquote:Op woensdag 19 september 2012 23:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet meer, is haal slecht bevallen
Ik wou dat ik je een knuffel kon geven , gedeelde smart. (ben er zelf ook geen onbekende mee helaas)quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Alleen met ons ma.
Ik ben vroeger in elkaar gepeerd op school en verwerk dit moeilijk.
Ik ga jullie er niet mee lastigvallen, dat bespreek ik met m'n psychotherapeute
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat bevallen komt nog
Weet je al wat het isquote:Op woensdag 19 september 2012 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat bevallen komt nog
Grijp m'n tepels en en spuug op mijn aarsjequote:Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zeg dr sexy wanneer gaan wij nou vunzig kleppen tegen mkaar?
nietus dan is het maar 50 % echt mini jouquote:
We are going to take the world hostage:quote:
Oeh maak me gekquote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Grijp m'n tepels en en spuug op mijn aarsje
Ik heb niet echt veel te vertellen ben ik bangquote:Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zeg dr sexy wanneer gaan wij nou vunzig kleppen tegen mkaar?
oh.. je kunt je niet voorstellen dat je vunzig met mij zou doenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb niet echt veel te vertellen ben ik bang
Ohja zwangere vrouwen en hormonenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh maak me gek
en nu met stemgeluid erbij graag
mag als fragment in de whatsapp
dat wel, maar toch.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nietus dan is het maar 50 % echt mini jou
Je bent zwanger en daar heb je toch een kerel voor nodig ?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. je kunt je niet voorstellen dat je vunzig met mij zou doen
dat ben ik altijd schatquote:
ja daarom zeg ik.. dat JIJ vunzig met MIJ zou doenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je bent zwanger en daar heb je toch een kerel voor nodig ?
Horny Pregnant woman humps her pillow all day long.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ben ik altijd schatiig online
irl is voor jullie een vraag en voor sommige mensen een weet
Maar dan ben je bezetquote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik.. dat JIJ vunzig met MIJ zou doen
nope daar hebben we duracell voorquote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Horny Pregnant woman humps her pillow all day long.
oh.. werkt jouw wereld zoquote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar dan ben je bezetSeksen prima, maar niet als je al een baasje hebt
Dat kind komt met parkinson ter wereldquote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope daar hebben we duracell voor
maar ik heb dan wel een leuke zwangerschap gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat kind komt met parkinson ter wereld
Vergeet niet dat Knetter echt knetter dikke jopen heeftquote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Potver ik heb zin in zaterdag meeten maar niemand kan of wil of zucht..
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
Een 'baasje'? Srsly? Ze is geen hond ofzo!
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
ook 0quote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl
Dus nu gaan er gewillige jonge dames bij de C1000 staan voor de ingang, he hoeveel panda punten heb jijquote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl
Je moet niet alles zo serieus nemenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
nou als ik meer had dan was ik zielig en dan zou jij medelijden hebben en langskomenquote:
Hahaha, aahwquote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou als ik meer had dan was ik zielig en dan zou jij medelijden hebben en langskomen
Daar ga je van stuiterenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope daar hebben we duracell voor
Ik stuiter van hele andere dingenquote:
Werkze!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo spullen pakken en de deur maar eens uit.
ik heb 3 punten, dus kom maar langs!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou als ik meer had dan was ik zielig en dan zou jij medelijden hebben en langskomen
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb 3 punten, dus kom maar langs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |