Oo oke... Klinkt weer erg logischquote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef SH. het volgende:
Wiskunde C is ook voldoende, maar A is fijner vanwege de principes die je bij statistiek tegenkomt.
@automatic_: Nieuwe systeem is een beetje apart... C is het laagste (soort A1), daarna A (soort A2), daarna B (B1), daarna D (aangepaste B2).
quote:Ja ik snap die indeling niet van Getal en Ruimte, VWO wiskunde B deel 6 (dus ik neem aan ook klas 6) kan ik wel vinden, maar wiskunde A gaat maar tot deel 4 volgens mij.
Ja, echt vreselijk, maar anderzijds hebben ze bij de andere vakken alle 1's en 2's weggehaaldquote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke... Klinkt weer erg logisch
Misschien even in een wiskundetopic vragen of een topic aanmaken? Want ik weet niet of psychologen hier echt kennis over hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Even mijn laatste vraag herhalen:
[..]
Zie mijn "boek" adviesquote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Even mijn laatste vraag herhalen:
[..]
Ah helemaal overheen gelezen, danku.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie mijn "boek" adviesIk heb daar veel aan gehad!
http://www.bol.com/nl/p/w(...)b78002c5866120002853
Mjah ik twijfel dus nog over mijn toekomstige uni. Eigenlijk wil ik naar de best aangeschreven school, en dat is momenteel Utrecht, alleen weet ik niet of die ook het beste aangeschreven is voor de studie Psychologie. Ook wil ik misschien wel studeren in Rotterdam.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef automatic_ het volgende:
Maakt niet uit
Wellicht kan je even kijken op de website van "jouw" toekomstige uni? Even zoeken op testimonium Wiskunde o.i.d.
Edit: Je kunt bij allebei de scholen aan het begin van het jaar beginnen met een wiskunde cursus als je wiskunde deficiënt bent.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef automatic_ het volgende:
Naja, dan zou ik even op beide sites kijken wat er staat over een eventuele toets.
Ik ben gewoon vergeten om die te veranderenquote:
("Waar de atrofie van TS' hersenen begonnen is!") = veel leukerquote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef Operc het volgende:
Kun je hem niet alsnog aanpassen? ("Wil je erover praten?") ofzo
Als je het negatief benadert wel ja, het is gewoon wat onzinnige show, moet je lekker over je heen laten komen. Hoe vond het Alopex het?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:45 schreef crossover het volgende:
Verschrikkelijk altijd, dat soort gelegenheden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |