Nee, dat lijkt me ook nietquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wij hebben ook onze schone was te drogen in de kamer, dat ruikt écht níet lekker dan
Bedankt voor de tip! Besteldquote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef belle1608 het volgende:
@ Rucky, 10x playboy voor 20 euro!
beter laat dan niet, maaruhh gaat goed..quote:
Joh wat naar hoop voor je dat het snel over gaatquote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beter laat dan niet, maaruhh gaat goed..
alleen wat verkeerds gegeten, dus loop steeds naar mijn vriendje in de gang
ik ben vanzelf "leeg"quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef espri het volgende:
[..]
Joh wat naar hoop voor je dat het snel over gaat
in combinatie met menstruatie en een ontsteking...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:34 schreef espri het volgende:
Ja en dan de extra krampen die je krijgt omdat je leeg bent
Dat lijkt mij wel echt heftig, ja. En ik snap dat zulke opmerkingen je dan raken.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef espri het volgende:
Dat riep ik ook weleens Ehhe en 2 jaar geleden gebeurde dat ook... Wens je maar iets anders
Welkom bij de viva!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
Zit ik nou al weer in het vrouwen forum?
Onee raakt me niet zozeer hoor, ik vervloekte de periode voorheen ook maar bij mij is een aantal dingen fout gedaan, je kan er echt niet te licht over denkenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel echt heftig, ja. En ik snap dat zulke opmerkingen je dan raken.
Maar elke maand deze ellende doet ook wel wat met je
Dan had ik het verkeerd opgevat denk ik. Echt vreselijk lijkt het me, dat er dan nog dingen fout gaan ookquote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef espri het volgende:
[..]
Onee raakt me niet zozeer hoor, ik vervloekte de periode voorheen ook maar bij mij is een aantal dingen fout gedaan, je kan er echt niet te licht over denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |