SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik wil wel?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zoekt Aaron ff op bij de vrienden van SB op facebook?
SB, ik kreeg de FB van die Aaron toegestuurdquote:
DM even doorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SB, ik kreeg de FB van die Aaron toegestuurd
Post dan jwzquote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
doe dat!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
Wat een gekloot. Beter halen we de SC weg.
Beter haalt iemand die Provocateur ff wegquote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
Wat een gekloot. Beter halen we de SC weg.
Hij heeft je in elkaar getiktquote:
Ik heb al een aantal PR's gemaakt, maar de mods zijn denk ik ook naar de KFC.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter haalt iemand die Provocateur ff weg
Ik wil het net posten, What the hell.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn hele FB wordt volgespamd met statussen over drank
wtf
echt 2 kansloze gastenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
Het is inderdaad een stuk gezelliger nu SB weer terug is. Blijkbaar zaten zn vrienden ook al op zn terugkeer te wachten.
Toevallig komt zn vriend ook even meeposten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
Het is inderdaad een stuk gezelliger nu SB weer terug is. Blijkbaar zaten zn vrienden ook al op zn terugkeer te wachten.
Ik heb er ook al 3 gemaakt..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal PR's gemaakt, maar de mods zijn denk ik ook naar de KFC.
ik snap er niks vanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil het net posten, What the hell.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil het net posten, What the hell.
quote:Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ????
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen......Kom op dames we kunnen het!
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
waar zijn de mods als je ze nodig hebt![]()
[ afbeelding ]
misschien komen ze nu
Watquote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
waar zijn de mods als je ze nodig hebt![]()
[ afbeelding ]
misschien komen ze nu
Dan krijgt Provocateur z'n 250kquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
Als ik nu een ban krijg omdat die provocateur hier komt provoceren zou het wel heel zielig zijn van de mods zeg
Vorig jaar was het beter en rustigerquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Waarom God hebben al deze minderjarige debieltjes heil gevonden in de meest opzienbarende topic op dit Fok! ForumWaarom worden wij gestraft voor de geestelijke gehandicapten zoals GJE, Marcie, SB, Provocateur, Ravioli etc.
ik ben het nu toch nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Waarom God hebben al deze minderjarige debieltjes heil gevonden in de meest opzienbarende topic op dit Fok! ForumWaarom worden wij gestraft voor de geestelijke gehandicapten zoals GJE, Marcie, SB, Provocateur, Ravioli etc.
Eerlijk gezegd doet Ravioli niet veel verkeerd hoor. De rest is wel vervelendquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Je kent me niet eensquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Wtf doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
je bent wel geestelijk gehandicaptquote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben het nu toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |