SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik wil wel?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zoekt Aaron ff op bij de vrienden van SB op facebook?
SB, ik kreeg de FB van die Aaron toegestuurdquote:
DM even doorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SB, ik kreeg de FB van die Aaron toegestuurd
Post dan jwzquote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
doe dat!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
Wat een gekloot. Beter halen we de SC weg.
Beter haalt iemand die Provocateur ff wegquote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
Wat een gekloot. Beter halen we de SC weg.
Hij heeft je in elkaar getiktquote:
Ik heb al een aantal PR's gemaakt, maar de mods zijn denk ik ook naar de KFC.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter haalt iemand die Provocateur ff weg
Ik wil het net posten, What the hell.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn hele FB wordt volgespamd met statussen over drank
wtf
echt 2 kansloze gastenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
Het is inderdaad een stuk gezelliger nu SB weer terug is. Blijkbaar zaten zn vrienden ook al op zn terugkeer te wachten.
Toevallig komt zn vriend ook even meeposten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
Het is inderdaad een stuk gezelliger nu SB weer terug is. Blijkbaar zaten zn vrienden ook al op zn terugkeer te wachten.
Ik heb er ook al 3 gemaakt..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal PR's gemaakt, maar de mods zijn denk ik ook naar de KFC.
ik snap er niks vanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil het net posten, What the hell.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil het net posten, What the hell.
quote:Er is weer iemand die heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ????
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen......Kom op dames we kunnen het!
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
waar zijn de mods als je ze nodig hebt![]()
[ afbeelding ]
misschien komen ze nu
Watquote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
waar zijn de mods als je ze nodig hebt![]()
[ afbeelding ]
misschien komen ze nu
Dan krijgt Provocateur z'n 250kquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
Als ik nu een ban krijg omdat die provocateur hier komt provoceren zou het wel heel zielig zijn van de mods zeg
Vorig jaar was het beter en rustigerquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Waarom God hebben al deze minderjarige debieltjes heil gevonden in de meest opzienbarende topic op dit Fok! ForumWaarom worden wij gestraft voor de geestelijke gehandicapten zoals GJE, Marcie, SB, Provocateur, Ravioli etc.
ik ben het nu toch nietquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Waarom God hebben al deze minderjarige debieltjes heil gevonden in de meest opzienbarende topic op dit Fok! ForumWaarom worden wij gestraft voor de geestelijke gehandicapten zoals GJE, Marcie, SB, Provocateur, Ravioli etc.
Eerlijk gezegd doet Ravioli niet veel verkeerd hoor. De rest is wel vervelendquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Je kent me niet eensquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Wtf doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
je bent wel geestelijk gehandicaptquote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben het nu toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik ga stukquote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Maar elke andere keerquote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben het nu toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat heb ik vandaag en gister fout gedaan dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doet Ravioli niet veel verkeerd hoor. De rest is wel vervelend
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doet Ravioli niet veel verkeerd hoor. De rest is wel vervelend
Je aanwezigheid.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat heb ik vandaag en gister fout gedaan dan?
[..]
Kunnen beter dingen posten die je goed doet, dan zijn we heel snel klaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat heb ik vandaag en gister fout gedaan dan?
[..]
Pure bullshit dus. Ik probeer zo veel mogelijk on topic te blijven, en over fut te praten. Discussie's te vermeiden. Dus ga ergens anders roeren in het verledenquote:
Hij is stukquote:
jij doet anders ook niet veel goeds buiten meelopen met de groep hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen beter dingen posten die je goed doet, dan zijn we heel snel klaar.
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 15:45:52Web app is working again, those lads of FOK! will get punished, don't worry about that reageer retweet
Even tussen neus en lippen door, ik heb dus een code en als ik die uitbreng gaat heel de webapp trippen enzo alles helemaal in de warquote:
Laat eens weten wat jij vandaag goed hebt gedaan dan? Ook niet veel bijdrage geleverd (positieve) aan dit topic.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen beter dingen posten die je goed doet, dan zijn we heel snel klaar.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ik ben je vader en heb spijt dat ik geen condoom gebruikt heb
seems ledzjitquote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even tussen neus en lippen door, ik heb dus een code en als ik die uitbreng gaat heel de webapp trippen enzo alles helemaal in de war
Kom eens met iets anders dan de leeftijd, dit wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij doet anders ook niet veel goeds buiten meelopen met de groep hoor
op die leeftijd nog wel...
Ik zit even lachend te lezen hoe sommige mongolen hier bezig zijn en wordt geestelijk gehandicapt genoemd?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Mischien maakt God een uitzondering voor jou , maar ik denk het niet
Deze film te vaak gekeken ouwe?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ik ben je vader en heb spijt dat ik geen condoom gebruikt heb
bakkes gehandicapte mongool.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zit even lachend te lezen hoe sommige mongolen hier bezig zijn en wordt geestelijk gehandicapt genoemd?
over onze leeftijd wordt het ookquote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom eens met iets anders dan de leeftijd, dit wordt
Waar dan? Welke woorden? Want als je een beetje had gelezen kon je zien dat het over jouw post ging.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in 3 woorden omschreven. Toppie!
Zegt ie laten we het over Fut hebben, gaat ie Pes downloadenquote:
Ik heb het niet over je leeftijd gehad hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
over onze leeftijd wordt het ookhoor
Zittie de hele tijd naar Manu te kijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
he GJE, wist je dat Chelsea speelt?
Ik download kwaliteit, niks mis meequote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zegt ie laten we het over Fut hebben, gaat ie Pes downloaden!
wel over onze beperkingenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je leeftijd gehad hoor.
Ik ga me echt niet bewijzen tegenover je als je daarop doeltquote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
he GJE, wist je dat Chelsea speelt?
waar heb je het overquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga me echt niet bewijzen tegenover je als je daarop doelt
Nergens voor nodig dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef n0ir het volgende:
Welke zin gebruikte GJE ookalweer om een ruzie in de kiem te smoren?![]()
twitter:DDAYCOUNTDOWN twitterde op woensdag 19-09-2012 om 14:03:13THERE IS NO NEED TO WEAR CONDOMS WITH ONLY 92 DAYS & 18 HOURS LEFT UNTIL YOU AND YOUR 3 MONTH PREGNANT BITCH DISINTEGRATE INTO FUCKING ASH. reageer retweet
Ohja dan verandert er ineens van allesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, kaap volgend topic aub en haal SC weg.
COPY THAT!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, kaap volgend topic aub en haal SC weg.
Nie goedquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:DDAYCOUNTDOWN twitterde op woensdag 19-09-2012 om 14:03:13THERE IS NO NEED TO WEAR CONDOMS WITH ONLY 92 DAYS & 18 HOURS LEFT UNTIL YOU AND YOUR 3 MONTH PREGNANT BITCH DISINTEGRATE INTO FUCKING ASH. reageer retweet
Jaa jaaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar heb je het over
ik zeg alleen dat Chelsea speelt
Let jij maar op krulliequote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ohja dan verandert er ineens van alles
Te vaakquote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Deze film te vaak gekeken ouwe?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat? Heb je een ban ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit viel te verwachtenZouden ze nu ook achter de coins komen die ik naar DTM en X1nition heb overgezet?
Nee maar dat zal niet lang meer duren......quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat? Heb je een ban ofzo?
En hoe weet je dat?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee maar dat zal niet lang meer duren......
Krijg die vraag wel vaker toch, omdat ik dan geen echte fan zou zijn enzo, weet jij toch ook wel?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat is de deal manjij moet je ''bewijzen'' ?
Als je beter had gelezen, kon je zien dat ik vandaag en gister zei. Waarom een post van meer dan 3 dagen geleden (of wanneer was het, niet eens zin om te klikken) erbij pakkenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef pascal08 het volgende:
Pure bullshit dus. Ik probeer zo veel mogelijk on topic te blijven, en over fut te praten. Discussie's te vermeiden. Dus ga ergens anders roeren in het verleden
[FIFA 12: FUT SC] #915: ik wil geen topic
Gewoon even 1 post eruit gepakt.
o zo. Dan klopt het ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijg die vraag wel vaker toch, omdat ik dan geen echte fan zou zijn enzo, weet jij toch ook wel?
Het was gewoon een vraag. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijg die vraag wel vaker toch, omdat ik dan geen echte fan zou zijn enzo, weet jij toch ook wel?
Vandaar die post van mij.quote:
Jongens laten we even een moment van stilte in acht nemen om daarna een oorverdovend applaus te geven voor deze jonge man die al twee, ja wel twee dagen mensen, geen discussies uitlokt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen, kon je zien dat ik vandaag en gister zei. Waarom een post van meer dan 3 dagen geleden (of wanneer was het, niet eens zin om te klikken) erbij pakken
Ze gooien niet voor niets de web-app down na dit gebeuren.quote:
Hoe kom je daar ineens bij?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee maar dat zal niet lang meer duren......
Verstandig.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandaar die post van mij.
En jij bent al niet zo vaak liev tegen mij dus ik ga automatisch in de defense
Zal niet al te lang duren voordat je dat bij elkaar hebt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga een United team maken![]()
Valencia en Kagawa
Ik hoop er maar het beste vanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij?.
Het is 50/50 niemand weet het man.
Als jij je ook eens ging gedragen, ging het al beter. Kap met uitdagen naar mij, SB en anderequote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jongens laten we even een moment van stilte in acht nemen om daarna een oorverdovend applaus te geven voor deze jonge man die al twee, ja wel twee dagen mensen, geen discussies uitlokt.
Gisteren gooiden ze hem toch ook down en toen hebben ze toch ook geen bans uitgedeeldquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ze gooien niet voor niets de web-app down na dit gebeuren.
Bovendien voorspellen de berichten die ze naar buiten brengen niet veel goeds.
Maar aan de andere kant hebben wij ook niet zoveel misdaan, we hebben alleen vol geprofiteert van een fout van EA
Ga gewoon weg.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als jij je ook eens ging gedragen, ging het al beter. Kap met uitdagen naar mij, SB en andere
Toen was er ook niks banwaardigs aan de hand.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteren gooiden ze hem toch ook down en toen hebben ze toch ook geen bans uitgedeeld
Hij heeft je toch in elkaar geslagen?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Provocateur het volgende:
[..]
Jij zit hier zelf hele tijd dom te doen naaierd
Oh sorry mijn beste man! Is het toch mijn schuldquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als jij je ook eens ging gedragen, ging het al beter. Kap met uitdagen naar mij, SB en andere
Jep, het zou trouwens ook uren in beslag nemen om al degenen die hebben geprofiteert te resetten en dan ook nog alle overdrachten van coins ongedaan te makenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteren gooiden ze hem toch ook down en toen hebben ze toch ook geen bans uitgedeeld
Zonder reden, autismeaanval vermoed ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij heeft je toch in elkaar geslagen?
Daarom is dit bezig?
niet.quote:
We waren op de app zonder toestemmingquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Toen was er ook niks banwaardigs aan de hand.
Dat zeg ik niet, maar die reactie slaat natuurlijk nergens op. Die van hiervoor. Je wilt mij uitlokken dat ik hier weer een lompe reactie terug geef, en ja hoor kijk Marcie verziekt het weer. Nergens voor nodigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh sorry mijn beste man! Is het toch mijn schuld
Haal jij hier je plezier uit?quote:
Allesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Der_Rudi het volgende:
Net terug van werk, wat heb ik nu weer gemist?
Man, jullie moeten weten dat ik hier nu dom zit te doen maar eigenlijk niets van deze strontshizzle meenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef stoereboii het volgende:
Hoe gemoedelijk het vanmiddag was hoe vijandig nu
Ga je toch weer de discussie aan mannetje.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar die reactie slaat natuurlijk nergens op. Die van hiervoor. Je wilt mij uitlokken dat ik hier weer een lompe reactie terug geef, en ja hoor kijk Marcie verziekt het weer. Nergens voor nodig
Daarom RESET daar kunnen ze nu niet omheen, gewoon terug naar een backup van net voordat de webapp online ging.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jep, het zou trouwens ook uren in beslag nemen om al degenen die hebben geprofiteert te resetten en dan ook nog alle overdrachten van coins ongedaan te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |