Hebben nog wel degelijk effect hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef Afwazig het volgende:
Reciprocal links doen niet heel veel meer. Als het one way links zijn dan respect.
Nee nog niks gehad van de Ierenquote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef JDx het volgende:
Iemand eigenlijk al een betaling binnen? Ze zijn laat deze maand. Of de afgelopen 2 maanden vroeg.
Ik zeg ook niet dat het geen effect heeftquote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hebben nog wel degelijk effect hoor.
Schommelt daar wat rond de laatste dagen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:37 schreef CasB het volgende:
1750 kliks, damn. Dan zit je boven de 80 euro?
Heb ik ook wel eens gehad ja.quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Drawer het volgende:
Bij mij gebeurt er ook wat ja.
[ afbeelding ]
Maar te hopen dat je niet veel van deze kliks krijgt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Drawer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zo'n 40 bezoekers per dag... niet heel speciaalquote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef Drakire het volgende:
Wel zonde dat ik destijds wegens omstandigheden niet meer verder kon gaan met mijn project toen dit was in 1,5 jaar tijd:
[ afbeelding ]
lol. Met 1500 kliks zou ik op de Bahama's wonen met mijn 30 cent CPCquote:Op maandag 24 september 2012 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Schommelt daar wat rond de laatste dagen.
Heb ik ook weleens gehad ja, schrok me rot! Maar dat laten ze je sinds kort weten, of en hoeveel kliks er afgekeurd zijn, waardoor je dit soort plaatjes kunt krijgenquote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Drawer het volgende:
[ afbeelding ]
Je dagen van 200+ zijn voorbij? Of waren dat er maar een paar? Dat was wel goede motivatie voor mij, maar met Google/AdSense kan het zomaar omslaan dus je kan er nooit echt je werk van maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
lol. Met 1500 kliks zou ik op de Bahama's wonen met mijn 30 cent CPCZit ook rond de 80 euro per dag, soms uitschieters naar de 100.
Heeft niks met die advertenties te maken. Net rond de 400 uitbetaald. Volgende maand het dubbelequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
Ik zat trouwens te denken, heb nu grotere reclameblokken op 2 van mijn sites en merk zeker verschillen in inkomsten. Maar zou Google je site dan sneller of juist minder snel op 1 gooien?
Aan de ene kant zijn m'n sites er niet netter op geworden, maar wel 30% meer inkomsten. Aan de andere kant, Google verdient ook aan die ads en het was hun eigen tip.
Ja, want 40 % van de bezoekers klikt op 1, 20 % klikt op 2, 12 % op 3, 8 % op 4....quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:19 schreef DaMart het volgende:
Het regent records bij mij. Bezoekersaantallen schieten omhoog de laatste dagen en nu dus weer een Adsenserecord op een dag.
Ik ga maar even goed nadenken wat ik ook alweer heb gedaan met die website en datzelfde met mijn andere sites doen. Grootste, internationaal gerichte site staat nu op nummer 2 in Google, ik had niet gedacht dat bovenaan en onderaan pagina 1 van de resultaten zo'n groot verschil zou maken.
Heb je daar bewijs van? Ik heb namelijk het idee met de toegenomen advertenties bij Google dat de meeste gebruikers automatisch het eerste echte zoekresultaat overslaan omdat ze denken dat het een ad is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, want 40 % van de bezoekers klikt op 1, 20 % klikt op 2, 12 % op 3, 8 % op 4....
Als je dan onderaan de pagina staat mag je hopen op 1 a 2 %
Top 5 volgens DEJANSEO, 15 mei 2011quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:03 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van? Ik heb namelijk het idee met de toegenomen advertenties bij Google dat de meeste gebruikers automatisch het eerste echte zoekresultaat overslaan omdat ze denken dat het een ad is.
Ik denk dat het hier mee te maken heeft: Percentage komt boven 100% uit, omdat men op meerdere links bij één zoekactie kunnen klikken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Die onderste snap ik niet helemaal, of gaan er nog zulke hoge percentages door tot pagina 100 ofzo???
Dat zijn grote SEO bureau's en daar is gedegen onderzoek naar gedaan. Geloof wat je wilt geloven maar ik denk dat je behoorlijk mis zit met je theorie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:20 schreef De-Hamster het volgende:
Maar wat zijn dit? Zelf benoemde seo experts die dat denken? Of is er echt een onderzoek naar gedaan? Als je al ziet dat het drie totaal verschillende uitslagen weergeeft is het lastig te zeggen welke nu het meest betrouwbaar is.
Dat is toch ook exact de conclusie uit alle 3 de onderzoeken? hoe hoger hoe beter........quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:22 schreef CasB het volgende:
Lekker boeiend dat onderzoek, het gaat erom dat je bovenin de 1e pagina wil staan.
Ja, maar ze zaten hierboven een beetje moeilijk te doen welke nou gelijk had.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dat is toch ook exact de conclusie uit alle 3 de onderzoeken? hoe hoger hoe beter........
de gekozen keywords en de getoonde meta descriptions etc.. Daarnaast zal er wel een verschil zijn tussen longtail en short tail keywords..quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Doe niet moeilijk maar vraag me af waarom het zoveel verschilt met dat laatste onderzoek
Die kreeg ik ook van bol.comquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:35 schreef WebBeestje het volgende:
Even aangemeld voor het onderstaande, zal altijd wel interessant zijn:
16 oktober: Webinar zoekmachine optimalisatie
Niveau: beginner
Aanvangstijd: 19.00u
Tijdsduur: max. 2 uur
Aantal deelnemers: max. 75
Gedurende de webinar over zoekmachine optimalisatie zal er stilgestaan worden bij:
Zoekmachine vriendelijke teksten
- Metatags zoals titels en metadescriptions
- Het gebruik van H1 en H2 koppen in webteksten
- Het creëren van webtekst(en) die zoekmachine- en gebruiksvriendelijk zijn
- Het creëren van verleidende webteksten
- Zoekwoorden/zoekwoord combinaties in webteksten
- Zoekwoorddichtheid (keyword density)
- Verleidende, duidelijke en zoekmachine vriendelijke linkteksten
Linkbuilding
- Het verkrijgen van kwalitatieve en relevante links (via reviews, blogs of andere social media)
- Het inzetten van tekstlinks (de links moeten voldoen aan de Google webmaster guidelines)
- Tools voor linkbuilding
Lekker hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:50 schreef WebBeestje het volgende:
Persoonlijk scroll ik altijd de eerste pagina door bij zoekresultaten om dan iets aan te klikken dat het dichtst bij mijn zoekopdracht komt. Dit is volgens mij vaker niet het hoogste resultaat dan wel.
Gisteren een recorddag met bezoekers en pageviews alleen klikjes vielen wat tegen. Aan het einde van de dag wel een aanpassing in mijn banners gedaan en van een gemiddelde CTR van 0,06% naar 0,08% gegaan dus de CTR is in het laatste deel van de dag hoger dan 0,1% geweest.
Als ik vandaag dan weer bekijk dat mijn RPM x2,5 is ten opzichte van gisteren moet je soms ook geluk hebben met de combinatie van bezoekers en klikjes. Als het vandaag zo door blijft gaan dan ga ik voorbij de recorddag van ¤30(met slechts één projectje
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |