Hebben nog wel degelijk effect hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef Afwazig het volgende:
Reciprocal links doen niet heel veel meer. Als het one way links zijn dan respect.
Nee nog niks gehad van de Ierenquote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef JDx het volgende:
Iemand eigenlijk al een betaling binnen? Ze zijn laat deze maand. Of de afgelopen 2 maanden vroeg.
Ik zeg ook niet dat het geen effect heeftquote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hebben nog wel degelijk effect hoor.
Schommelt daar wat rond de laatste dagen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:37 schreef CasB het volgende:
1750 kliks, damn. Dan zit je boven de 80 euro?
Heb ik ook wel eens gehad ja.quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Drawer het volgende:
Bij mij gebeurt er ook wat ja.
[ afbeelding ]
Maar te hopen dat je niet veel van deze kliks krijgt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Drawer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zo'n 40 bezoekers per dag... niet heel speciaalquote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef Drakire het volgende:
Wel zonde dat ik destijds wegens omstandigheden niet meer verder kon gaan met mijn project toen dit was in 1,5 jaar tijd:
[ afbeelding ]
lol. Met 1500 kliks zou ik op de Bahama's wonen met mijn 30 cent CPCquote:Op maandag 24 september 2012 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Schommelt daar wat rond de laatste dagen.
Heb ik ook weleens gehad ja, schrok me rot! Maar dat laten ze je sinds kort weten, of en hoeveel kliks er afgekeurd zijn, waardoor je dit soort plaatjes kunt krijgenquote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Drawer het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |