Wij hebben dat bad, maar uit besparingsoverwegingen zit ik er maar 2X per maand inquote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zat ik mij gisteren te bedenken.
Grote kans dat ons volgende huis geen bad heeft en of het dan raar is om af en toe naar mijn ouders te gaan voor een warm bad
Nu zit ik er bijna dagelijks in, in de avond even ontspannen.
Nu zit bij ons de kosten in bij onze huur dus letten we er niet zo op.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben dat bad, maar uit besparingsoverwegingen zit ik er maar 2X per maand in
Ow heerlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook nog een kaart voor een gratis sauna-bezoek voor 2 personen.
Tot grote vreugde van Sam heb ik deze week mijn sloffen weer aanquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Ga liever in bad
Oh en ik heb mn dikke vest uit de kast gehaald en twijfel of ik mn pantoffelkes ook tevoorschijn ga halen
We hebben er hier een paar in de buurt, maar deze gratis kaart is alleen geldig voor de Thermen Beautygroup en de enige daarbij aangesloten sauna hier in de buurt zit in Haarlem.. Daar ben ik zelf ook nog nooit geweest. En inderdaad..B. vindt er niks aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow heerlijk
Wij hebben hier ook afgesproken dat we ergens de komende weken nog 1x een dagje naar de sauna willen voor de baby er is.
Zo lekker! En er zit hier een heerlijke sauna binnen prettige afstand (Zevenhuizen)
Zeg maar tegen hem dat ik ze net aangetrokken hebquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tot grote vreugde van Sam heb ik deze week mijn sloffen weer aan![]()
haha beetje ver lopen voor hem, anders had hij ze je graag aangegevenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat ik ze net aangetrokken heb
gewoon naar een normale sauna gaan. eerste paar minuten zijn wat gespannen, daarna merk je niet eens meer dat je niets aan hebt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben ik te preuts voor de sauna.
Tot nu toe alleen in prive sauna's geweest.
Tijd voor comfort food & een La Trappe Dubbel....stomme stress.
Mijn voeten worden warm gehouden door een poesquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik heb mn dikke vest uit de kast gehaald en twijfel of ik mn pantoffelkes ook tevoorschijn ga halen
Jouw patiënten staan ook stampvoetend en tierend voor je aan een balie en jij bent ook uren telefonisch door overbelasting onbereikbaar?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Wat lees ik nu mensen? Stress op het werk?Welkom in mijn wereld
Oh, nou snap ik die hype ook. Inderdaad weer een belachelijke actie.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef AnneX het volgende:
Voor Sunny Naam van drank neerzetten op facebook
Rare actie wmb
En dat begrip dat iedereen heeft terwijl je uit alle macht probeert een project uit te voeren en een infrastructuur in de lucht te houden houdt echt een keer op na 9 maanden......quote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw patiënten gebruikers staan ook stampvoetend en tierend voor je aan een balie en jij bent ook uren telefonisch door overbelasting onderbezetting onbereikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |