Wij hebben dat bad, maar uit besparingsoverwegingen zit ik er maar 2X per maand inquote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zat ik mij gisteren te bedenken.
Grote kans dat ons volgende huis geen bad heeft en of het dan raar is om af en toe naar mijn ouders te gaan voor een warm bad
Nu zit ik er bijna dagelijks in, in de avond even ontspannen.
Nu zit bij ons de kosten in bij onze huur dus letten we er niet zo op.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben dat bad, maar uit besparingsoverwegingen zit ik er maar 2X per maand in
Ow heerlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook nog een kaart voor een gratis sauna-bezoek voor 2 personen.
Tot grote vreugde van Sam heb ik deze week mijn sloffen weer aanquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Ga liever in bad
Oh en ik heb mn dikke vest uit de kast gehaald en twijfel of ik mn pantoffelkes ook tevoorschijn ga halen
We hebben er hier een paar in de buurt, maar deze gratis kaart is alleen geldig voor de Thermen Beautygroup en de enige daarbij aangesloten sauna hier in de buurt zit in Haarlem.. Daar ben ik zelf ook nog nooit geweest. En inderdaad..B. vindt er niks aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow heerlijk
Wij hebben hier ook afgesproken dat we ergens de komende weken nog 1x een dagje naar de sauna willen voor de baby er is.
Zo lekker! En er zit hier een heerlijke sauna binnen prettige afstand (Zevenhuizen)
Zeg maar tegen hem dat ik ze net aangetrokken hebquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tot grote vreugde van Sam heb ik deze week mijn sloffen weer aan![]()
haha beetje ver lopen voor hem, anders had hij ze je graag aangegevenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat ik ze net aangetrokken heb
gewoon naar een normale sauna gaan. eerste paar minuten zijn wat gespannen, daarna merk je niet eens meer dat je niets aan hebt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben ik te preuts voor de sauna.
Tot nu toe alleen in prive sauna's geweest.
Tijd voor comfort food & een La Trappe Dubbel....stomme stress.
Mijn voeten worden warm gehouden door een poesquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik heb mn dikke vest uit de kast gehaald en twijfel of ik mn pantoffelkes ook tevoorschijn ga halen
Jouw patiënten staan ook stampvoetend en tierend voor je aan een balie en jij bent ook uren telefonisch door overbelasting onbereikbaar?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Wat lees ik nu mensen? Stress op het werk?Welkom in mijn wereld
Oh, nou snap ik die hype ook. Inderdaad weer een belachelijke actie.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef AnneX het volgende:
Voor Sunny Naam van drank neerzetten op facebook
Rare actie wmb
En dat begrip dat iedereen heeft terwijl je uit alle macht probeert een project uit te voeren en een infrastructuur in de lucht te houden houdt echt een keer op na 9 maanden......quote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw patiënten gebruikers staan ook stampvoetend en tierend voor je aan een balie en jij bent ook uren telefonisch door overbelasting onderbezetting onbereikbaar?
Waar, wanneer?quote:
Ah, beroemd in IJmuiden en omstreken.quote:
Eerder stress van niet zeker weten of er volgende maand nog werk is.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ook wel weer leerzaam, qua presentatietechnieken enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, beroemd in IJmuiden en omstreken.
Zo stom weer.....quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef AnneX het volgende:
Voor Sunny Naam van drank neerzetten op facebook
Rare actie wmb
Het ging goed, maar nuquote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik mag kiezen dan liever stress van teveel werkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerder stress van niet zeker weten of er volgende maand nog werk is.
Oh ja heel herkenbaar, toch vervelend als je van die onzekere vooruitzichten hebt...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Sarabi het volgende:
Eerder stress van niet zeker weten of er volgende maand nog werk is.
Huurwoning is ook in een maand opgezegd. Alleen heeft Steer volgens mij geen meubels en die zal hij dan eerst moeten aanschaffen èn mee moeten verhuizen als hij ergens anders gaat werken.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
Zorg nou maar eerst dat je een leuke baan vindt en ga dan daarna, aan de hand van vestigingsplaats en salaris, bedenken waar en hoe je gaat wonen?
Oeh, 'onze' sauna is ook van Thermen, dus mocht je hem willen verkopen, dan houd ik me aanbevolen!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben er hier een paar in de buurt, maar deze gratis kaart is alleen geldig voor de Thermen Beautygroup en de enige daarbij aangesloten sauna hier in de buurt zit in Haarlem.. Daar ben ik zelf ook nog nooit geweest. En inderdaad..B. vindt er niks aan.
Morguhquote:Op donderdag 20 september 2012 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens semi-vrij vandaag. Goedemorgen
quote:
een leuk boek?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, ik heb niet zo'n creatieve geest...
Wie heeft een advies voor een as. 60-jarige, die "alles" heeft.
( en zelf in de wereldwinkel werkt...)
/
Hier gisteravond voor de iPad ook. Duurde me een portie lang......quote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
iOS6 voor de iPhone staat nu te downloaden. Ben benieuwd
Kijk eens in de Wereldwinkel...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een leuk boek?
Goeie trouwens, mijn moeder wordt over 13 dagen ook 60. En daar moet ik ook nog een cadeautje voor vinden.
mijn moeder is de voorzitter van de plaatselijke wereldwinkel. Het is zo standaard. Ik geloof dat ze bijdrages wil voor kippen en geiten ergens in de derde wereld....quote:Op donderdag 20 september 2012 10:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kijk eens in de Wereldwinkel...zou Bluezzie zeggen...
Alleen ben je niet in Nedl.
Kennen ze dat ook in waar jij woont?![]()
Mn. AnneX scoorde twee prachtig gegraveerde flutes in de Kringloop plus
een mooie wijn niét in de kringloop - samen in een cadeauverpakking voor twee pp en 25 jaar getrouwd afgelopen zaterdag.![]()
Hebben ook " alles" , alleen geen werk.
P.S. Een kookboek misschien?
Daar is zij wel van...
Tja, dan kent zij het assortiment ook wel, weinig verrassing dan.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn moeder is de voorzitter van de plaatselijke wereldwinkel. Het is zo standaard. Ik geloof dat ze bijdrages wil voor kippen en geiten ergens in de derde wereld....
we hebben dat m'n moeder een aantal jaren geleden gegeven. Misschien ook een goed idee voor jou? http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/quote:Op donderdag 20 september 2012 11:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dan kent zij het assortiment ook wel, weinig verrassing dan.
Idealistisch, voor kippen en geiten elders.
Zou er niet op komen...![]()
50 tinten grijs doet het goed in die leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een leuk boek?
Goeie trouwens, mijn moeder wordt over 13 dagen ook 60. En daar moet ik ook nog een cadeautje voor vinden.
In welke rol? Als Dzjengis Khan?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft iemand gisteren een mongool op TV West gezien?
Dat was ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Borisz ook al gemist.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hé goeie, Merci - daar ga ik eens neuzen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we hebben dat m'n moeder een aantal jaren geleden gegeven. Misschien ook een goed idee voor jou? http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/
classyquote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
50 tinten grijs doet het goed in die leeftijdscategorie.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
In welke rol? Als Dzjengis Khan?
We kijken nooit regionaal/lokaal. Hebben daaromEn mn. AnneXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Borisz ook al gemist.![]()
De top 10 van Bol.com....quote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Den_Haag het volgende:
Je zal je verbazen hoeveel mensen hem in de boekenkast hebben staan.
Als ik zie hoeveel mensen er bijv nog PVV gestemd hebben dan verbaast het aanschaffen van een boekje me al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Den_Haag het volgende:
Je zal je verbazen hoeveel mensen hem in de boekenkast hebben staan.
Het zijn niet de PVV-stemmers die dat boekje hebben maar eerder D'66, Groenlinks, VVD etc.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel mensen er bijv nog PVV gestemd hebben dan verbaast het aanschaffen van een boekje me al helemaal niet.
Hè bah, wat een voor oordeel.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:37 schreef golfer het volgende:
PVV-ers lezen over het algemeen niet.
Sorry, ik legde die linkquote:Op donderdag 20 september 2012 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Zei ik ergens dat PVV stemmers dat boekje kopen?
In ieder geval geen verkiezingsprogramma's.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:37 schreef golfer het volgende:
PVV-ers lezen over het algemeen niet.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef Isabeau het volgende:
In ieder geval geen verkiezingsprogramma's.
Hun programma leest wel makkelijk wegquote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In ieder geval geen verkiezingsprogramma's.
Hoeft niet, mag wel, verbeteringen zijn nou ook weer niet zo dramatisch voor ons 3GS bezittersquote:Op donderdag 20 september 2012 12:42 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, jij zegt waarschijnlijk wachten met iOS 6 installeren op de iphone?
Behalve dat je google maps kwijt bent toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel, verbeteringen zijn nou ook weer niet zo dramatisch voor ons 3GS bezitters
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
In welke rol? Als Dzjengis Khan?
We kijken nooit regionaal/lokaal. Hebben daaromJa ik was gisteravond helemaal gek bij de Hollandse Hits avond op de JaarmarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Borisz ook al gemist.. Stond te gillen en te springen bij Jody Bernal, had er ff zin in en leuk om vriendinnen te pesten (die zich kapotschamen)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Oh, je deed gewoon jezelf.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja ik was gisteravond helemaal gek bij de Hollandse Hits avond op de Jaarmarkt. Stond te gillen en te springen bij Jody Bernal, had er ff zin in en leuk om vriendinnen te pesten (die zich kapotschamen)
Da's een goeie. Inderdaad. Ben benieuwd hoe goed de vervangende apps zijn mbt local businesses / restaurants / bedrijven etc. vinden. Google heeft jaren aan een dergelijke database gewerkt.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Behalve dat je google maps kwijt bent toch?
Op zich heeft golfer gewoon gelijk dat de juiste volgorde is: vast inkomen - locatie uitzoeken - verhuizen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huurwoning is ook in een maand opgezegd. Alleen heeft Steer volgens mij geen meubels en die zal hij dan eerst moeten aanschaffen èn mee moeten verhuizen als hij ergens anders gaat werken.
In welke regio's van Nederland zoek je overigens werk, Steer?
De reviews zeggen dat het bagger is in NL etc.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's een goeie. Inderdaad. Ben benieuwd hoe goed de vervangende apps zijn mbt local businesses / restaurants / bedrijven etc. vinden. Google heeft jaren aan een dergelijke database gewerkt.
Dat zou goed kunnen. Op mijn Windows Phone met Bing Maps (van Microsoft) is het ook compleet bagger, omdat Microsoft sowieso geen database heeft in Nederland met bedrijven.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De reviews zeggen dat het bagger is in NL etc.
Nee, vandaag ook 2x geprobeerd, krijg algemene error melding op 80% van de balk.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
Zit nog op een standje lager aangezien het updaten elke keer niet lukt.
jep, ik heb het gelezen. Vermakelijke pulp, ontzettend slecht geschreven, maar toch bleef ik doorlezen. Ik had alle drie boeken in 4 dagen uit, in de vakantie. Ideaal vakantie leeswerk.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het zijn niet de PVV-stemmers die dat boekje hebben maar eerder D'66, Groenlinks, VVD etc.
Heb jij dat gelezen?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jep, ik heb het gelezen. Vermakelijke pulp, ontzettend slecht geschreven, maar toch bleef ik doorlezen. Ik had alle drie boeken in 4 dagen uit, in de vakantie. Ideaal vakantie leeswerk.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
jep, ik heb het gelezen. Vermakelijke pulp, ontzettend slecht geschreven, maar toch bleef ik doorlezen. Ik had alle drie boeken in 4 dagen uit, in de vakantie. Ideaal vakantie leeswerk.
Fascinerend hoe je je daar toch mee bezig houdt.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en mijn uni mail is definitief schluss.
Leuk van dat adres gebruik gemaakt te hebben.
Is mijn Nquote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fascinerend hoe je je daar toch mee bezig houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder rente als dat zou mogen. Het stomme is alleen dat de vorige keren dat ik ze belde ze al zo chagrijnig deden en niet eens wilden luisteren. Het was alleen wat zij zeiden wat ik moest doen en verder was het jammer. Zijn ze natuurlijk gewend met al die klachten maar vriendelijk is het bepaald niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef golfer het volgende:
Schriftelijk bezwaar aantekenen, uitstel vragen en eventueel een betalingsregeling daarna verzoeken.
Ik ben ook nooit meer teruggebeld door de belastingdienst, ondanks dat de chagrijnige meneer zei dat dat wel iemand ging doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zonder rente als dat zou mogen. Het stomme is alleen dat de vorige keren dat ik ze belde ze al zo chagrijnig deden en niet eens wilden luisteren. Het was alleen wat zij zeiden wat ik moest doen en verder was het jammer. Zijn ze natuurlijk gewend met al die klachten maar vriendelijk is het bepaald niet.
Ik denk dat er ook niemand in mijn kennissenkring te vinden is die denkt dat ze mij daar een plezier mee doenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
A is van....
B is van....
![]()
Gelukkig heeft niemand dat ooit in z'n hoofd gehaald bij mijn huwelijken.
Hoeveel waren er dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
A is van....
B is van....
![]()
2quote:
De T is van Twee, zo vaak ben je getrouwdquote:
A is van Ajaxquote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
A is van....
B is van....
![]()
C van Culinairquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
A is van Ajax
B is van Bloes
zo moeilijk is het niet
Niet zoals wij morgen gaan oefenen, hoop ik danquote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Op mijn werk is het elke dag crisis
De N is van Nerds, dat zijn wequote:
Was dat niet AnneXquote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef MaximusTG het volgende:
P is van pizza, dat heb je laatst ontdekt
Ik zit hier ook te lachen!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
/ tranen over mijn wanen en zakdoeken
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef LieLie het volgende:
T van tablet, die gaat nu tegen de muur
GMTAquote:
Het is wel weer vermakelijkquote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef TAV74 het volgende:
De Z is van Zinloos, dat was dit alfabet.
We kunnen nog coupletten verzinnen voor ons "dat is uit het leven gegrepen" liedquote:
Ah, jij ken je klassiekersquote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We kunnen nog coupletten verzinnen voor ons "dat is uit het leven gegrepen" lied
quote:
Zit het net te denken idd, heb de verwarming nog niet aan, maar het is hier inmiddels nog maar 19 graden in de huiskamer.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Man, wat wordt het weer koud.... winterdekbed weer uit de kast halen..
Ik heb al een extra dekbed uit de kast gepakt die ik op mijn dekbed leg, maar halverwege de nacht is dat dan toch weer te warm en trek ik hem van me af.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Dat was mijn taktiek idd ookquote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al een extra dekbed uit de kast gepakt die ik op mijn dekbed leg, maar halverwege de nacht is dat dan toch weer te warm en trek ik hem van me af.
Ben je BHV-er of is het een rol in een crisisteam oid?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef LieLie het volgende:
Ik heb morgen een nieuwe functie in de oefening, ben benieuwd!
Laatste, is complete oefening met hulpdiensten, burg en communicatie.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben je BHV-er of is het een rol in een crisisteam oid?
Oh lachen, crisisoefeningen heb ik ook weleens in een simulatie gedaan, maar dat was wel met neptelefoontjes die binnen kwamen e.d.. Ging heel serieus, maar was direct een van de meest melige middagen in mijn carriere.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Laatste, is complete oefening met hulpdiensten, burg en communicatie.
Ben benieuwd naar de chaos...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Laatste, is complete oefening met hulpdiensten, burg en communicatie.
We hebben nep telefoontjes, nep media, een nep website. Dit wordt maandelijks wel geoefend, omdat we met de hele prov samenwerken. Dit is mijn tweede dit jaar. Niet echt melig hoor!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh lachen, crisisoefeningen heb ik ook weleens in een simulatie gedaan, maar dat was wel met neptelefoontjes die binnen kwamen e.d.. Ging heel serieus, maar was direct een van de meest melige middagen in mijn carriere.
Welke rol krijg je nu?
Bij ons wel toen, alleen al omdat we degene die als plotter werd aangesteld in het crisisteam steevast Harry genoemd hebben die middagquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben nep telefoontjes, nep media, een nep website. Dit wordt maandelijks wel geoefend, omdat we met de hele prov samenwerken. Dit is mijn tweede dit jaar. Niet echt melig hoor!
Ik ben omgevingsstrateeg![]()
Geweldigquote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
A is van....
B is van....
![]()
Jammer dat de eerste dag van de zomer (en de dagen..wat zeg ik..weken erna) niet zomers was maar de eers dag van de herfst natuurlijk wel lekker koud en slecht wordt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Schande toch dat het weer zich niet stipt aan de voorgeschreven seizoenen houdtquote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer dat de eerste dag van de zomer (en de dagen..wat zeg ik..weken erna) niet zomers was maar de eers dag van de herfst natuurlijk wel lekker koud en slecht wordt.
Herfst en winter wel. De warme seizoenen alleen niet. Dat vind ik dus jammer. Het lijkt wel 2 seizoenen herfst en 2 seizoenen winterquote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Schande toch dat het weer zich niet stipt aan de voorgeschreven seizoenen houdt
Oei das wel heel ergquote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef golfer het volgende:
Kachel vanavond voor het eerst weer even aangezet.
Be prepared!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef TAV74 het volgende:
Over Wordfeud gesproken, morgen krijg ik mijn eigen telefoon terug
Het was nog maar 17 graden opeens.quote:
Ook dat kan gewoon niet echt zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor Piet (omdat je wel van de hysterische filmpjes bent), een filmpje van een raar kind met enge ogen die zingt over dr vriend die vreemd is gegaan maar dat ze bij elkaar horen en hij de vader van haar kinderen wordt enzo.....
![]()
quote:
Brrrr. Gelukkig zit ik goed geïsoleerd. Ik weiger om de kachel al aan te zetten maar is gelukkig ook nog niet nodig.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was nog maar 17 graden opeens.
Eind maart was het al een weekend ruim 20 graden. Het wisselt hier gewoon snelquote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Herfst en winter wel. De warme seizoenen alleen niet. Dat vind ik dus jammer. Het lijkt wel 2 seizoenen herfst en 2 seizoenen winter
Erg hequote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat kan gewoon niet echt zijn
Toen zat ik in Portugalquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eind maart was het al een weekend ruim 20 graden. Het wisselt hier gewoon snel![]()
Ze kan wel heel mooi psycho-girlfriend kijkenquote:
Ja ik zou haar liever niet in een steegje of een donker bos tegen willen komen. Maar tis zeker nep want ze heeft ook al een ander liedje zo gecovertquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze kan wel heel mooi psycho-girlfriend kijken
Dat 'can't hug every cat' meisje is helaas ook nepquote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja ik zou haar liever niet in een steegje of een donker bos tegen willen komen. Maar tis zeker nep want ze heeft ook al een ander liedje zo gecovert.
Nou zeg das ook zondequote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat 'can't hug every cat' meisje is helaas ook nep
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef LieLie het volgende:
MrLie kijkt ook voetbal
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat net zulke humor als Jenna Marblesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor Piet (omdat je wel van de hysterische filmpjes bent), een filmpje van een raar kind met enge ogen die zingt over dr vriend die vreemd is gegaan maar dat ze bij elkaar horen en hij de vader van haar kinderen wordt enzo.....
![]()
Begrijp niet dat de saaie filmpjes van Jenna zovaak bekeken worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zulke humor als Jenna Marbles
Zo'n eendje ben ik nietquote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Andere eendjes dan badeendjes
ik moest er ineens aan denken, in mijn studententijd ben ik regelmatig van centrum nijmegen naar dukenburg gelopen, dronken als een starnakel, met vrienden dit lied zingend, en dan de meest exotische woorden verzinnend.quote:
Ik kan deze niet vinden op youtube, maar hij is zooo mooiquote:
Met de Libelle iedere week...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:20 schreef AnneX het volgende:
Als zij slaapt...
En dan het Hutje in het bos...in een heel diep bos.
/ Lein kom er maar in...
En de Times...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met de Libelle iedere week...
Is niks moois aanquote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
22.00 pas thuis komen van een ouderinfoavond en de dag er na weer moeten werken is echt zóó niet mijn ding
![]()
[/gaar/kapot is]
Wel mooi jullie alfabet misgelopen
Ik ben te moe om te lachen geloof ikquote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is niks moois aan![]()
Dit was 1/15 dagelijkse lach momenten van een volwassene, leerde ik vanavond bij Pavlov.
Net opnieuw huilend van het lachen willen uitleggen aan mnX, die thuiskomt...
dat was 2/15 e .
Nou, het telde voor 15/15...
Kan het me voorstellen! Er werd bij ons geronseld voor de XXL markt a.s. zaterdag in het zkh. (Obesitasinformatiemarkt) ik heb de boekjes verzorgd die qua hartinfo erbij moeten en vriendelijk gezegd dat ik écht niet kanquote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
22.00 pas thuis komen van een ouderinfoavond en de dag er na weer moeten werken is echt zóó niet mijn ding
![]()
[/gaar/kapot is]
Wel mooi jullie alfabet misgelopen
Nja het hoort bij mijn werk om soms 's avonds op te draven, maar ik probeer dat altijd zo te plannen dat ik uiterlijk om half 10 thuis ben (liefst eerder). Maar de ouders dachten er anders over vanavond.. Op zich niet erg, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen (zeker niet nu ik me al niet zo lekker voel..)quote:Op donderdag 20 september 2012 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen! Er werd bij ons geronseld voor de XXL markt a.s. zaterdag in het zkh. (Obesitasinformatiemarkt) ik heb de boekjes verzorgd die qua hartinfo erbij moeten en vriendelijk gezegd dat ik écht niet kan
Bij Lein aan de eettafel gezongen.quote:
Tijdloze liedjes.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef AnneX het volgende:
Bij Lein aan de eettafel gezongen.
Die kent ze ook ! en toch een andere generatie
Molletje en lekker slapen dan maarquote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja het hoort bij mijn werk om soms 's avonds op te draven, maar ik probeer dat altijd zo te plannen dat ik uiterlijk om half 10 thuis ben (liefst eerder). Maar de ouders dachten er anders over vanavond.. Op zich niet erg, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen (zeker niet nu ik me al niet zo lekker voel..)
Ja, zo iets idd..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Molletje en lekker slapen dan maarBijna weekend
18 alweer, gaat rapquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, zo iets idd..Zusje viert haar 18e, dus hoop niet echt ziek te worden
soll Isatatie...quote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef AnneX het volgende:
Wanneer weet je meer van je soll? Isa...
Nog niets gehoord, ik vind het zo spannendquote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef AnneX het volgende:
Wanneer weet je meer van je soll? Isa...
Misschien is er een ok spoedje en kom je de spec. (weer) tegen vannacht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niets gehoord, ik vind het zo spannend
Ik hoor waarschijnlijk meer in mijn vakantie.
Hier ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Op mijn werk is het elke dag crisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat was een leuke bezichtiging
Flat had tot dit jaar een 55+ grens, dus je struikelde overal over de geparkeerde rollators
Voor de rest goed onderhouden, heel ruim, veel te veel slaapkamers. En ik stond met gemak bovenaan de wachtlijst...Confidence through competence
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat je al klaar bent met je knie-prothese-onderzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat was een leuke bezichtiging
Flat had tot dit jaar een 55+ grens, dus je struikelde overal over de geparkeerde rollators
Voor de rest goed onderhouden, heel ruim, veel te veel slaapkamers. En ik stond met gemak bovenaan de wachtlijst...Je had je eigen patiënten kunnen creëren
![]()
Is dat zijn dochter?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef borisz het volgende:
Tegenwoordig, hoewel dit is al van een paar jaar geleden is hij met dochter bezig liedjes te maken.
3x woordwaarde!quote:Op vrijdag 21 september 2012 06:06 schreef Isabeau het volgende:
.....zwartneusklappereekhoornfokkerij ....
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje te he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat was een leuke bezichtiging
Voor de rest goed onderhouden, heel ruim, veel te veel slaapkamers. En ik stond met gemak bovenaan de wachtlijst...
Dat dacht ik...ergens gehoord ooit dacht ikquote:
Ik denk dat je kat dat inderdaad erg graag wilquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:13 schreef freecell het volgende:
zwartneusklappereekhoorn....
Ik wil ook!
Wil dat samen met mijn kat?
Was wel lekker warm met twee dekbedden, ik zweette best wel toen ik vanochtend eruit gingquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Slecht geslapen, nu alweer uit bed, grrr. Same old
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga vanavond voor t eerst naar de ballentent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |