abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2012 @ 23:00:56 #51
241662 Jian
Well, well, well
pi_117006747
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Als de olieprijs er door daalt, juich ik de Chinezen toe ^O^
Je denkt toch hopelijk niet dat bij het dalen van de olieprijzen, de benzine ook goedkoper wordt, hè of sterker nog, dat we dan het kwartje van Kok terugkrijgen.
pi_117007160
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

En ik weet 100% zeker dat je gewoon onzin verteld en de Chinese sterkte schromelijk onderschat. Laten we beide hopen dat we beide nooit gelijk krijgen aangezien beide continetale raketten hebben die de hele wereld kunnen bereiken en ik zie beide landen in staat om ze ook te lanceren.
Ik onderschat niets. U daarentegen underschat de Amerikaanse luchtmacht. De cijfers zijn gewoon bekend en op het gebied van zowel kwantiteit als kwaliteit komt China zwaar tekort.
pi_117007283
Amerika heeft laser canons ouwe, die gaan starwarsstijl pownen.
pi_117007321
Wel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Het kunnen roerige maar ook inetressante tijden worden. Ik zie de yanks zich niet zonder slag of stoot hun positie afgeven.

Wordt het oorlog dan betaalt amerika gelijk niks meer terug aan china waar ze enorme schulden hebben uitstaan.
pi_117007413
China jaagt amerika wel terug naar het MO op deze manier...
pi_117007637
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Als de olieprijs er door daalt, juich ik de Chinezen toe ^O^
De Chinezen kunnen met hun yuan MEER olie kopen om hun economie verder te ontwikkelen waardoor ze nog MEER nodig hebben. De euro verliest al terrein ten opzichte van de yuan. Olie wordt dus duurder.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_117007829
Die chinezen krijgen nu natuurlijk steeds meer auto's. Zag een recent filmpje van een chinese stad laatst was vergeven van de audis en bmw's.
pi_117007921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Bombshell het volgende:
Die chinezen krijgen nu natuurlijk steeds meer auto's. Zag een recent filmpje van een chinese stad laatst was vergeven van de audis en bmw's.
Dat van die audi's en bmw's komt ook omdat het een huwelijkscadeau is. Ene helft van familie zorgt voor huis/flat, andere helft voor de auto. En de steden daar zijn qua bevolkingsdichtheid niet met Nederlandse te vergelijken, dus heb je daar relatief veel dure auto's per vierkante kilometer in steden.
  woensdag 19 september 2012 @ 23:30:47 #59
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_117008561
Gaat niet over China, wel over de olieprijs.

http://www.rtl.nl/compone(...)oductie-verhogen.xml
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_117008811
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Het Amerikaanse leger bestaat vooral uit domme ongeschoolde kauwgomkauwende lomperiken. :')

Het Chinese leger is strak geleid, zeer goed georganiseerd. Daar waag je het niet om een beetje lomp met kauwgom in je bek te staan. :o
Het Amerikaanse leger is als een leger zombies. Sterk, maar totaal geen structuur, geen discipline, alleen maar bruut geweld. Die winnen het uiteindelijk niet van het hooggeschoolde, goed getrainde, gedisciplineerde Chinese leger. *O*
Je slaat de plank volledig mis, het leger van de VS is enorm professioneel en modern. Er is een constante verbinding tussen luchtmacht, landmacht en de marine en alles is gedigitaliseerd.
Ook heeft de VS veel meer wapens waaronder tactische onderzeeërs en vliegdekschepen die de Chinese luchtmacht binnen een dag kunnen wegvagen.
En dan heb ik het nog niet eens over de speciale eenheden die de Amerikanen ter beschikking hebben.
Het Chinese leger is wel in rap tempo aan het moderniseren maar de Amerikanen halen ze nog bij lange na niet in en al helemaal niet op ervaring.
pi_117009124
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef jamesb het volgende:

[..]

Ik onderschat niets. U daarentegen underschat de Amerikaanse luchtmacht. De cijfers zijn gewoon bekend en op het gebied van zowel kwantiteit als kwaliteit komt China zwaar tekort.
Gewoon ICBM's. Mag je die raptors lekker in je kont stoppen.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_117009369
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef WH141 het volgende:

[..]

Ik denk dat de VS de eerste is om ICBM's te gebruiken. Om de simpele reden dat de VS meer te verliezen heeft als HUIDIGE supermacht. Zij zijn de kat in het nauw, niet China. Laat ik 't zo zeggen, als het erop lijkt dat de VS daadwerkelijk haar positie zou moeten inleveren gedurende een directe oorlog met China, bestaat de kans op een 'laatste uithaal'. Omgekeerd is China nog bezig met het groeiproces en ook na een verloren oorlog en terugkeer naar oliedollars, zijn ze nog wel in staat om in de toekomst weer een poging te doen. Als ze dan voor ICBM's gaan, vergooien ze die kans. De VS heeft na verlies geen kansen om te vergooien.
pi_117009388
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef WH141 het volgende:

[..]

U wilt met ICBM's raptors uit de lucht schieten? :')
  woensdag 19 september 2012 @ 23:47:33 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_117009452
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik denk dat de VS de eerste is om ICBM's te gebruiken. Om de simpele reden dat de VS meer te verliezen heeft als HUIDIGE supermacht. Zij zijn de kat in het nauw, niet China. Laat ik 't zo zeggen, als het erop lijkt dat de VS daadwerkelijk haar positie zou moeten inleveren gedurende een directe oorlog met China, bestaat de kans op een 'laatste uithaal'. Omgekeerd is China nog bezig met het groeiproces en ook na een verloren oorlog en terugkeer naar oliedollars, zijn ze nog wel in staat om in de toekomst weer een poging te doen. Als ze dan voor ICBM's gaan, vergooien ze die kans. De VS heeft na verlies geen kansen om te vergooien.
En iets met schulden die de VS uit heeft staan bij China. Vraag me af hoeveel man er nog aan de bak willen in de VS als ze opeens niet meer betaald krijgen :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_117009677
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

En iets met schulden die de VS uit heeft staan bij China. Vraag me af hoeveel man er nog aan de bak willen in de VS als ze opeens niet meer betaald krijgen :P
Gaat niet om 'niet meer betaald krijgen'. Het gaat erom welke goederen je daarvoor kunt kopen en wat er gebeurt met je levensstandaard. Een oorlog zorgt ervoor dat de hele wereldeconomie op z'n gat komt te liggen, dus zowel in China als in de VS zal de levensstandaard omlaag gaan. (Net als in de rest van de wereld.) Dan kunnen ze nog wel geld krijgen voor werk maar als daarmee niks te kopen valt, krijg je alleen maar inflatie.

Die schulden kan de VS dan gewoon laten vallen. Dat maakt op dat moment niet meer uit, omdat hun oliedollar in dat scenario toch al kapot is. Die extra default op de Chinese schulden, maakt dan voor de positie van de VS niet bijster veel uit. Mocht China de yuan niet als vervanging voor de dollar kunnen presenteren dan is de VS alsnog spekkoper en heeft China een probleem.
pi_117011449
Dat is goed nieuws. ^O^
Ура для россии
pi_117011901
China is wel afhankelijk van Rusland voor dit plan. Precies wat ik altijd geroepen heb; Rusland is het potentieel rijkste land ter wereld.

Sowieso gaat onze monetaire economie eraan en wordt het een grondstoffeneconomie. Ik schat het zo in op het moment dat de olie duurder wordt dan het bier (bij zo'n 300 dollar per barrel dus). :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_117012080
Dit bericht is alleen door Lindsey Williams de wereld in gebracht. Die man roept dit al jaren. Er is geen enkele andere bron te vinden die dit verder bevestigd. Geen enkel bericht of iets te vinden over China in deze kwestie. Gewoon onzin dus.
  donderdag 20 september 2012 @ 07:13:44 #69
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_117012636
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:35 schreef sonnyspek het volgende:
Wat betekent dit? Heb er niet echt verstand van.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  Eindredactie Games donderdag 20 september 2012 @ 07:18:37 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_117012654
Het heeft alleen geen zin zolang de de yuan aan de dollar gekoppeld blijft om te betalen in yuans..
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_117015713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je slaat de plank volledig mis, het leger van de VS is enorm professioneel en modern. Er is een constante verbinding tussen luchtmacht, landmacht en de marine en alles is gedigitaliseerd.
Ook heeft de VS veel meer wapens waaronder tactische onderzeeërs en vliegdekschepen die de Chinese luchtmacht binnen een dag kunnen wegvagen.
En dan heb ik het nog niet eens over de speciale eenheden die de Amerikanen ter beschikking hebben.
Het Chinese leger is wel in rap tempo aan het moderniseren maar de Amerikanen halen ze nog bij lange na niet in en al helemaal niet op ervaring.
Sowieso, de V.S. en EU zullen met alle waarschijnlijkheid naast elkaar staan in dit conflict, waar ook de EU een enorme voorsprong kent op technologisch vlak. Geef de UK, Duitsland, Frankrijk, Polen, Italië een paar jaar en ze hebben monsters van legers gecreëerd. De economieën van EU-landen zijn nu echter totaal niet gericht op militaristische doeleinde/belangen.
pi_117015959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Sowieso, de V.S. en EU zullen met alle waarschijnlijkheid naast elkaar staan in dit conflict, waar ook de EU een enorme voorsprong kent op technologisch vlak. Geef de UK, Duitsland, Frankrijk, Polen, Italië een paar jaar en ze hebben monsters van legers gecreëerd. De economieën van EU-landen zijn nu echter totaal niet gericht op militaristische doeleinde/belangen.
Niet echt meer nodig..... de US zijn al heel snel in staat om dadelijk de eerste "drone"-oorlogen te kunnen leiden, wat toch de toekomst gaat worden.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_117016089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Niet echt meer nodig..... de US zijn al heel snel in staat om dadelijk de eerste "drone"-oorlogen te kunnen leiden, wat toch de toekomst gaat worden.
Dat het drone-oorlogen gaan worden heb je gelijk in, dat valt bij mij onder; 'enorme voorsprong op technologisch vlak'. Ik heb niet het idee dat de EU daar heel erg op achter loopt of hoeft te lopen.
Vraag me overigens wel af hoe bv een drone-plane het doet tegenover een bemande straaljager ?
pi_117016172
De hamvraag is echter; wat gebeurd er met de VS en EU als ze binnen 10-50 jaar hun positie niet kunnen of willen verdedigen middels geweld ?
pi_117016178
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat het drone-oorlogen gaan worden heb je gelijk in, dat valt bij mij onder; 'enorme voorsprong op technologisch vlak'. Ik heb niet het idee dat de EU daar heel erg op achter loopt of hoeft te lopen.
Vraag me overigens wel af hoe bv een drone-plane het doet tegenover een bemande straaljager ?
X-43A Scramjet 7,000 mph speed record. The fastest drone aircraft.

http://www.aviationtrivia.info/X43A-Scramjet.php

:P
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')