Kan je er niet mee leren leven?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de eerste week na onze vakantie was Baardmans elke dag lekker op tijd thuis.. Sindsdien is het weer gewoon elke dag rond zeven uur.
. Ik vind het inmiddels wel mooi geweest zo.
Ja, ik zal wel moeten, hè.quote:
is het hem te verwijten of zijn leidinggevende? Op zich vind ik 7 uur thuis niet eens zo heel laatquote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de eerste week na onze vakantie was Baardmans elke dag lekker op tijd thuis.. Sindsdien is het weer gewoon elke dag rond zeven uur.
Snap ik, maar als het even kan is het veel fijner als je er luchthartig mee om kan gaan. Dan is het gewoon echt minder stressvol, voor jullie beiden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel moeten, hè.. Ik vind het vooral vervelend dat ik nu ook niet weet hoe laat we kunnen gaan eten. Hij kan er nu binnen vijf minuten zijn, maar het kan ook nog drie kwartier duren. En hij stuurt meestal wel even een berichtje als 'ie vertrekt, maar als ik iets wil gaan koken wat langer duurt heb ik daar alsnog niet zo veel aan.
Allebei. Baard kan geen werk laten liggen, zijn baas luistert niet als hij zegt dat hij het te druk heeft. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met wekelijks minstens tien overuren maken die op geen enkele manier gecompenseerd worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
is het hem te verwijten of zijn leidinggevende? Op zich vind ik 7 uur thuis niet eens zo heel laatLigt er natuurlijk wel aan hoe laat hij begint. Maar misschien is mijn referentiekader wat anders, mijn vader maakt(e) altijd lange dagen door zijn eigen bedrijf.
Op zicht logisch dat je niet elke keer hem lastig wil vallen. Maar als je niks zegt, weet hij niet dat je het vervelend vindt. Als je wilt dat er iets verandert dan moet je wel iets doen. Als je niks zegt, gaat er niks veranderen..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allebei. Baard kan geen werk laten liggen, zijn baas luistert niet als hij zegt dat hij het te druk heeft. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met wekelijks minstens tien overuren maken die op geen enkele manier gecompenseerd worden.
Mo, ja, kan. En dan is 'ie net die avond om kwart voor 8 thuis..
sigme, ik stress er niet om en ik val hem er niet mee lastig. Ik zeg dat ik het fijn vind dat 'ie er weer is als 'ie thuis komt en dat is het. Dan ga ik koken. Maar ik vind het soms wél vervelend.
Dat lijkt het mij ookquote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allebei. Baard kan geen werk laten liggen, zijn baas luistert niet als hij zegt dat hij het te druk heeft. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met wekelijks minstens tien overuren maken die op geen enkele manier gecompenseerd worden.
Mo, ja, kan. En dan is 'ie net die avond om kwart voor 8 thuis.. Ik vind om acht uur eten ook gewoon vrij laat.
. Ik val meestal tegen tien uur wel om van de slaap. Dan is de avond wel erg kort.
sigme, ik stress er niet om en ik val hem er niet mee lastig. Ik zeg dat ik het fijn vind dat 'ie er weer is als 'ie thuis komt en dat is het. Dan ga ik koken. Maar ik vind het soms wél vervelend.
Dat doe ik uiteraard ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef the85mc het volgende:
Oh en ik bedoel niet dat je continu tegen hem moet zeggen dat je het vervelend vind, want daar wordt hij ook niet vrolijk van. Je kunt natuurlijk zeggen als hij een keer op tijd thuis is dat je dat erg leuk vind. Je bedoelt hetzelfde maar dit is wel positief.
Ja, maar dan is de communicatie TUSSEN beiden toch niet goed? Even los van wiens schuld dat is.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Assistent heeft inmiddels zelf zo veel andere dingen te doen dat van assisteren niet meer echt iets terecht komt. Baard communiceert overigens uitstekend. Er wordt alleen niet naar geluisterd.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Elke keer als ik hier over zeur kom ik erachter dat ik bijna ongesteld moet worden. Sowieso even een emotioneel lastige periode en ik ben m'n lijf even zat.
Ander onderwerp, bedankt voor het luisteren.
Ondertussen vind ik het ook heerlijk, maar het was wel even wennen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Straks als Mr.Mo hier aan zijn baan begint gaan onze eet-uren ook flink standaard later gepland worden. Die zal rond half 7/7 uur thuis zijn elke dag en ik zal dan doorwerken op de uni tot een uur of 6 elke dag, zeker als ik de baan krijg die ik nu voor ogen heb waar ik dan 2 ochtenden ga werken van 7 tot 11 en dan pas half 12 op de uni ben. Vind half 8 / 8 uur zelf een heerlijke tijd om te eten, geeft me ook nog hardlooprespijt en nou ja, als we een keer om 6 uur eten is dat 'echt heel vroeg'![]()
Dat is toch niet zo laat? Is ook mijn standaard thuiskomtijd. En om 8 uur uit huis.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al met al geen slechte eindlijst, voor zo'n moeizame dagquote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Perruche het volgende:
ik heb gegeten
Sigme hoe gaat het eigenlijk met Hond?
Eindstand hier:
O: dubbele allison bth kaas
T: appel, rode paprika, luikse wafel
D: mosselen! met frietjes en een grote salade.
T: automaten chocolademelkgeen waterkoker op de kamer
3 tegen 1, rot voor jequote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man en kinderen willen ook een hond. En een kat. Ik niet. Toch vervelend.
ik ging vanmorgen om 8 uur de deur uit, en kwam om 20.30 thuis. En andersom gebeurt dat ook vaak. Ik vind het geen probleem, als hij echt laat is dan eet ik alleen. Zolang we elkaar maar op de hoogte houden..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo laat? Is ook mijn standaard thuiskomtijd. En om 8 uur uit huis.
Edit; spuit 11 dus
Overigens en ik ook pas sinds een kwartiertje thuis.
Hoeveel is dat in jaren?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het gister over gehad. Eerst phd 1, dan een kat, dan phd twee, dan kinderen. Zo is de planning ongeveer. Lets see how that goes!
Hm. Misschien straks op uitzendinggemist eens even kijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Docu over mensen met een negatief zelfbeeld (lichamelijk)
Ik ben (als het goed is) de tweede phd, en heb nog zon drieeneenhalf tot vier jaar te gaan. En daarna wil ik eigenlijk ook eerst een baan vinden. Lets see. Het hoeft ook niet allemaal gepland te worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoeveel is dat in jaren?Of is dat nog niet echt duidelijk?
Neuh, zou ik ook niet doen als ik jou was. Heb ik zelf ook, het komt wanneer het komt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben (als het goed is) de tweede phd, en heb nog zon drieeneenhalf tot vier jaar te gaan. En daarna wil ik eigenlijk ook eerst een baan vinden. Lets see. Het hoeft ook niet allemaal gepland te worden.
Was onze gedachte ook. Maand later was ik zwanger.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neuh, zou ik ook niet doen als ik jou was. Heb ik zelf ook, het komt wanneer het komt.
Dacht ik alquote:
Nou ja, op een zeker moment moet je besluiten de anticonceptie te stoppen, en dat is dan toch ook wel weer een moment dat je een bewuste keuze maakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neuh, zou ik ook niet doen als ik jou was. Heb ik zelf ook, het komt wanneer het komt.
Door een spiraaltje gaat dat vrij lastig (hoop ik!)quote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was onze gedachte ook. Maand later was ik zwanger.
Kut ooievaarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sommige mensen hoeven helemaal niet te stoppen en het komt toch Mo
Vind ik drie dagen per week wat veel om mini alleen te laten eten. Hij moet toch leren aan tafel eten, wachten tot een ander ook klaar is. Maar ook zien eten doet eten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Kan jij niet later eten, dizzy, samen met je man?
Ik sla even over. Mijn zelfbeeld is uitstekend!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm. Misschien straks op uitzendinggemist eens even kijken.
Tof he, werken.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Probability het volgende:
Over eten, ik ben meestal tegen 7en thuis.. Half 7 soms. Dan boodschappen doen.. Neerploffen.. Koken.. Eten.. Dan is het 9 uur half 10 en kan ik alweer slapen![]()
Ja, de mijne ookquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sla even over. Mijn zelfbeeld is uitstekend!
Daar lag het inderdaad aan. Een te realistisch zelfbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sla even over. Mijn zelfbeeld is uitstekend!
Ja enorm haha. Ik eet nu meestal tussen de middag een avondmaaltijd in het restaurant. Heerlijke maaltijden. En dan s avonds een broodje. Hoef ik niet te koken en kost mij tussen de 3.50 en 5.50 en zo goed kook ik zelf niet voor die prijs.quote:
Que?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar lag het inderdaad aan. Een te realistisch zelfer.
Nou, ik neem aan dat als er seks plaatsvindt tussen jagär en de duutser dat op z'n minst een van beide iets doet om een bezwangering tegen te gaan op 't momentquote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sommige mensen hoeven helemaal niet te stoppen en het komt toch Mo
Teveel aan serotonine zorgt ervoor dat je realistischer naar jezelf kijkt dan de norm. Het blijkt dus 'normaal' te wezen dat je jezelf voor de gek houdt.quote:
Tablet. Die mensen in de docu hadden een te realistisch zelfbeeld en voelden zich daarom lelijk. Gezonde mensen zien zichzelf als mooier dan in werkelijkheid.quote:
Hm. Ik volg het niet helemaal, maar dat laat ik ook maar zo geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Teveel aan serotonine zorgt ervoor dat je realistischer naar jezelf kijkt dan de norm. Het blijkt dus 'normaal' te wezen dat je jezelf voor de gek houdt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dus ik ben gewoon nog vadsiger dan ik dénk dat ik ben
Jup, het is goed om niet te bewust te zijn van de narigheden van mensen om je heenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Teveel aan serotonine zorgt ervoor dat je realistischer naar jezelf kijkt dan de norm. Het blijkt dus 'normaal' te wezen dat je jezelf voor de gek houdt.
Ik bedoel meer het gevoel dat je er klaar voor bent, dat dat vanzelf wel komt. En dan bedoel ik in de gevallen "ik wil wel kinderen, maar nu nog niet", niet de mensen die nu al weten geen kinderen te willen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, op een zeker moment moet je besluiten de anticonceptie te stoppen, en dat is dan toch ook wel weer een moment dat je een bewuste keuze maakt.
Ah, ok. Ik dacht dat je bedoelde 'we neuken gewoon door en als 't raak is is 't raak'quote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het gevoel dat je er klaar voor bent, dat dat vanzelf wel komt. En dan bedoel ik in de gevallen "ik wil wel kinderen, maar nu nog niet", niet de mensen die nu al weten geen kinderen te willen.
Tsjah, wat is realistischquote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik was zelf ook verbaasd. Grote maat, want H&M. En stretch. Maar het is echt zo'n kan bij alles broek. Lekker wel!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als jij een passende broek in <30 min kan vinden, heb je het goed voor elkaar. Is mij nog nooit gelukt.
Sowieso is mijn shop-zin nog verder below zero dan normaal. Daar ik nog steeds de extra kilo's die de afname en daarna exit RPM, met me meezeul. Wel goedkoop zo, dat wel.
Juh die maten vallen klein, ik vind het heel dubbel bij de H&M, of ik slaag er meteen, of helemaal niet.. er hangt ook wel heel vaak complete bagger die na 1 keer wassen weg kan.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was zelf ook verbaasd. Grote maat, want H&M. En stretch. Maar het is echt zo'n kan bij alles broek. Lekker wel!
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als jij een passende broek in <30 min kan vinden, heb je het goed voor elkaar. Is mij nog nooit gelukt.
Sowieso is mijn shop-zin nog verder below zero dan normaal. Daar ik nog steeds de extra kilo's die de afname en daarna exit RPM, met me meezeul. Wel goedkoop zo, dat wel.
Nu pas achter?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef the85mc het volgende:
Bier na chocola is smerig, erg smerig zelfs.
Ja.. Dat was na de low-carb. Ik merk echt dat m'n opgebouwde RPM-benefits nu echt afscheid nemen. Laarzen zitten strakker, bovenbenen worden breder...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]waar je over denkt tijdens de dooie momenten van Man U vs Galatasaray...
Jij plaatste laatst (weet precieze datum niet) een tweetal foto's van jezelf in spijkerbroek waarbij ik toch dacht, dayumn!
Alleen weet ik niet of je die binnen 30min hebt gevonden
Mehquote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja.. Dat was na de low-carb. Ik merk echt dat m'n opgebouwde RPM-benefits nu echt afscheid nemen. Laarzen zitten strakker, bovenbenen worden breder.... Echt _niet_ blij mee, maar zie RPM niet snel terugkeren helaas
.
Ik had er laatst 7. In een half uur. Bij de Zara.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Ja maar mevrouw, zonder bevestiging kunnen wij dus ook niets doen... Dan had u toch echt maar beter uw zaakje op orde moeten hebben! Prettige dag nog verder!"quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldig.
Ik had mijn KPN-abo om laten zetten naar een prepaid. Dat was half juli. Maar ik kreeg maar geen bevestiging, geen nieuwe simkaart, niets. Dus half augustus toen het omgezet zou moeten worden gebeld en kreeg te horen "oh, ja het staat wel in het systeem maar het is niet gebeurd, vervelend, gaan we alsnog meteen doen".
Begin september wéér nog steeds geen simkaart. Dus weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk een klachtenbrief gestuurd omdat ik geen zin had om boos te worden op de klantenservice dames en heren, krijg ik antwoord met "ja, we kunnen alleen die van 7 september zien in het systeem, dus daar gaan we hem nu op beëindigen met terugwerkende kracht. Als u eerder wilt zoals u zegt dan moet u even een bewijs van de bevestiging opsturen..".
DIE BEVESTIGING HEB IK DUS NOOIT GEHAD EN DAT WAS HET PROBLEEEEEM![]()
Ja, nee dus!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Ja maar mevrouw, zonder bevestiging kunnen wij dus ook niets doen... Dan had u toch echt maar beter uw zaakje op orde moeten hebben! Prettige dag nog verder!"
Story of my lifequote:Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief, An en de anderen.. Het zou voor mij al schelen als ie in ieder geval steeds zo rond dezelfde tijd thuis zou komen. Dat plant voor mij ook gewoon een stuk makkelijker. Maar oh well.
Wat leuk, Jag!
In slaap vallen op de bank, jezelf naar bed slepen en dan niet meer kunnen slapen..
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee dus!Ik had net de vriendelijke versie van de post hierboven teruggemaild en krijg net terug dat hij toch nog even was gaan kijken en dat ze het per 13 augustus gaan beëindigen! Helden!
Nee, dus echt PER 13 augustus, want ik had het 13 juli met inachtneming van een maand opzegtermijn om laten zetten!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]half juli of 13 september...
Misschien tegenwoordig een wonder, maar ik had wel even zo'n medewerker vervloekt.
Als ik half juli een frikandel bestel en ik krijg een kroket ga ik niet jubelen als ik half september pas m'n frikandel krijg. /onlogische vergelijking
Ook geen wonder dat ze mij vaak ophangen maar ik hou van vooruitgang om me tevreden te houden, niet 100 extra telemedewerkertjes extra om de klachten af te handelen.
Je basisnetwerk (KPN) ligt er al om al dat verkeer af te handelen, en qua toegangspunten hoef je ook weinig toe te voegen, dat je maar 450M winst maakt per jaar i.p.v. kwartaal en dat je daarom datalimieten erin gooit komt er bij mij gewoon niet door.
Scheelt dan weer dat de rest het slikt en ik als iemand die bekend is met de techniek een van de weinige ben die er over klaagt...
Ach, is net als de politiek, zolang je mij niet te diep in de portemonnee treft klaag ik niet, wil ook best inleveren om die staatsschuld omlaag te krijgen zolang dat je doel maar is. Heb alleen geen zin om politici met hun wachgeld te financieren, geen zin om Europarlementariërs hun riante regelingen te betalen, mensen met een uitkering die gewoon zwart werken hun uitkering te betalen (ik ken er zat! Rijden vaak ook hele mooi auto's)...
Merk ik het wel, foute boel!
Ja, gewoon VVD gestemd net als altijd gewoon omdat ik weet dat politiek niet altijd afdoende is.
/rant(met op de achtergrond dus van die sexlijn-reclames
![]()
, ik zou willen dat het geen geld opbrengt maar het doet het dus wel!)
Zo'n grote vriendin?quote:Op donderdag 20 september 2012 02:08 schreef loveli het volgende:
Hoop dat ik voor 3 uur thuis benVerhuizen van een vriendin liep iets uit.
Oh? Interessant! Dat betekent dus dat de meeste (gezonde) mensen een stuk minder aantrekkelijk zijn dan ze zelf denken?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tablet. Die mensen in de docu hadden een te realistisch zelfbeeld en voelden zich daarom lelijk. Gezonde mensen zien zichzelf als mooier dan in werkelijkheid.
Diagnose gesteld begin 2004, achteraf gezien waarschijnlijk al heel lang last van gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
Coco; rotaandoening colitis ulcerosa.... Mijn zus krijgt de Remicade pas sinds dit jaar, lijkt wel redelijk te werken. Ze weet nu ongeveer 4 jaar dat ze het heeft en heeft ook al 4 keer in het ziekenhuis gelegen met een ernstige ontsteking die niet verbeterde. (inclusief prednisoloninfusie en dergelijke). Ze had vanaf december 2011 al een opvlamming; en eigenlijk pas sinds juli gaat het nu wat beter.....
Weet jij al lang dat je het hebt? en onzettend fijn dat de Remicade bij jou goed zijn werk doet!.
Te realistisch kan depressief maken, ook als je objectief gezien gewoon mooi bent. Als ik het goed begrepen heb tenminste, want het voelt niet logisch.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh? Interessant! Dat betekent dus dat de meeste (gezonde) mensen een stuk minder aantrekkelijk zijn dan ze zelf denken?Vraag me af wat ik dan liever heb; (te) realistisch of gezond.
Omdat je dan focust op de negatieve(re) punten misschien? Het klinkt wat wazig idd, maar ik ken de rest van het verhaal niet. Binnenkort eens kijken (het was toch een uitzending he?).quote:Op donderdag 20 september 2012 08:10 schreef Tinkepink het volgende:
Te realistisch kan depressief maken, ook als je objectief gezien gewoon mooi bent. Als ik het goed begrepen heb tenminste, want het voelt niet logisch.
Ik ben gezond en heb denk ik niet zo veel serotoninequote:Op donderdag 20 september 2012 07:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh? Interessant! Dat betekent dus dat de meeste (gezonde) mensen een stuk minder aantrekkelijk zijn dan ze zelf denken?Vraag me af wat ik dan liever heb; (te) realistisch of gezond.
Jah dat zal, serotonine is een "blij" stofje.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Omdat je dan focust op de negatieve(re) punten misschien? Het klinkt wat wazig idd, maar ik ken de rest van het verhaal niet. Binnenkort eens kijken (het was toch een uitzending he?).
Warhoofdje, dat had je al gevraagd!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Probability het volgende:
GB, waar had jij je jas besteld?
Wachten tot we werden bevrijd van het terrein van de opslagquote:
Yup, hier wat meer info erover http://www.wetenschap24.n(...)mber/Zelfbedrog.htmlquote:Op donderdag 20 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Omdat je dan focust op de negatieve(re) punten misschien? Het klinkt wat wazig idd, maar ik ken de rest van het verhaal niet. Binnenkort eens kijken (het was toch een uitzending he?).
Ik merk het wel, alle gewrichten gaan wat stroever en ik moet meer moeite doen om in beweging te komen, bed uit komen is een kleine rampquote:Op donderdag 20 september 2012 08:53 schreef Perruche het volgende:
Mar, wat ik me afvroeg. Nu is het toch weer kouder ,e voel je dan direct een teurgslag of gaat het vooralsnog ok?
Ik let er niet heel strak op, maar volgens mij eet ik minstens evenveel eiwitten en wat meer koolhydraten nu.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Die 50gr eiwitten minimum hou je nog steeds aan?
Toch maar even gecheckt, lijstje van gister kom ik aan de 75 gramquote:Op donderdag 20 september 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Die 50gr eiwitten minimum hou je nog steeds aan?
Het lijkt er wel een beetje erg op alsof jij jezelf steeds saboteert.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Sarabi het volgende:
Bleh hier ook weer een avond vol met comfort food en drank.
Morgen maar weer een nieuwe dag.
Awh, beterschaap!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
MehBuikpijn werd gisteravond erger ipv minder (vooral in linkerkant) en heb als een stervende zwaan in bed gelegen
![]()
Vanochtend deed nog steeds auw. Nu gelukkig minder, na nog even omwikkelen in dekentje en proberen te slapen. Maak er dus maar een thuiswerkdag van vandaag, op een laag pitje
Dank u, Beter Schaap!quote:
ik lees veel werk van een meneer die slettebak als achternaam heeft. Ik moet er elke keer ook over lachen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:44 schreef V1z0R het volgende:
We duimen mee, Mo
Beterschapjes Maria!
Je hebt in Bergen, Noorwegen dus een wijk die heet Slettebakken
*tuinkruidenbouillon neemt*
Kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 11:44 schreef V1z0R het volgende:
We duimen mee, Mo
Beterschapjes Maria!
Je hebt in Bergen, Noorwegen dus een wijk die heet Slettebakken
*tuinkruidenbouillon neemt*
Waarom vroeg? In het tweede jaar zou je al eerstejaars kunnen helpen, je leert echt veel in een jaar. Dus volgens mij moet jij dat wel kunnen, want jij bent het niveau van tweedejaars ook allang voorbij met mooie cijfersquote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je geen snuggie Maria?
Oh, en had ik al verteld dat ik een sollicitatie heb volgende week dinsdag, weer bij de Marks and Spencerzouden echt perfecte uren zijn zo naast m'n studie en ik zou genoeg geld in het laatje brengen om tevreden over te zijn
![]()
En ze gaan binnen het department nog kijken of ik als studentassistent aan de slag kanze hadden mij samen met de PhD-studenten gemaild om te recruiten, dus had teruggemaild dat ik op zich wel geïnteresseerd ben om te helpen ergens, maar dat 't wrsch/wellicht nog wat vroeg is. Maar ze zou mijn gegevens iig doorsturen naar de persoon die hier over gaat en dan hoor ik nog. Zou CV én salaris-technisch echt
zijn.
Het baanbrekende werk in mijn literatuurscriptie is gedaan door meneer Etter. En op bespreking kwamen we Fensterbank tegen. En zo nog wel meer. Ik moet steeds glimlachen als ik het ziequote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik lees veel werk van een meneer die slettebak als achternaam heeft. Ik moet er elke keer ook over lachen.
Nou, het zou binnen het department zijn, en aangezien ik net over kom waaien vanuit Engels vind ik 't wat gedurfd!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom vroeg? In het tweede jaar zou je al eerstejaars kunnen helpen, je leert echt veel in een jaar. Dus volgens mij moet jij dat wel kunnen, want jij bent het niveau van tweedejaars ook allang voorbij met mooie cijfers. En universiteiten betalen goed aan studenten idd
.
[..]
Het baanbrekende werk in mijn literatuurscriptie is gedaan door meneer Etter. En op bespreking kwamen we Fensterbank tegen. En zo nog wel meer. Ik moet steeds glimlachen als ik het zie.
Leuke dubbelzinnigheid ook bij Ikstapafquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die namenNet Asterix en Obelix
(moest altijd lachen om die Vikingen, Liflaf, Ikstapaf, Benniemaf).
Vik, heb al langer geslapen, nu moesten er wat werkdingen gedaan worden, dus languit op de bankVriendje komt met fijne verhalen over exploderende appendixen
Gelukkig zitten die rechts
De pijn begint boven in de buik. Dan trekt hij naar links en pas als het kritiek wordt mag je op rechts alleen kijken, niet aankomenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die namenNet Asterix en Obelix
(moest altijd lachen om die Vikingen, Liflaf, Ikstapaf, Benniemaf).
Vik, heb al langer geslapen, nu moesten er wat werkdingen gedaan worden, dus languit op de bankVriendje komt met fijne verhalen over exploderende appendixen
Gelukkig zitten die rechts
Ervaring mee?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef An24 het volgende:
[..]
De pijn begint boven in de buik. Dan trekt hij naar links en pas als het kritiek wordt mag je op rechts alleen kijken, niet aankomen
Yup. Werd telkens naar huis gestuurd, want in urine en bloed geen ontstekingwaarde. Pas dag later: ohw, je ziet er wel erg slecht uit, doe maar echo: ohw, hij staat op springen, moet er gelijk uitquote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Denk hier niet iig ^^ Gisteren hele dag opgeblazen / harde buik, daarna links veel auw, ochtend ook, nu alleen nog gevoelig dus valt vast mee. Ga zo proberen wat te eten
Mja, toch is het zoquote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je zo zwaar was Vaizheb je geen last van huid wat los zit?
Ik mag een paar schoenen uitzwaaienlopen klooien bij Kleinpolderplein met die 80/100 zone. Reed 100 toen je er 80 mocht zeg maar dag tegen de centjes.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Yup. Werd telkens naar huis gestuurd, want in urine en bloed geen ontstekingwaarde. Pas dag later: ohw, je ziet er wel erg slecht uit, doe maar echo: ohw, hij staat op springen, moet er gelijk uitsukkels
Yup!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]D:
Gelukkig dat ze het toch nog checkten dan!
Ik laat het zo weten!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Yup!
Maar je kan wel eten enzo? Lukt met zieke blinde darm ook meestal niet.
Mooi. Hoop dat het snel over isquote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik laat het zo weten!Nee denk het wel hoor, is vast allemaal niet zo erg. Alleen heftiger buikpijn dan ik gewend ben
![]()
En gisteravond was ik wel wat misselijk, maar heb toen paar broodjes gegeten. Daarna wel meer pijn uiteindelijk, maar verder geen rare dingen.
Ah ja, dan reed je dus 110 ipv 80. Dan kan het wel eens duur worden. Vorig jaar een keer geflitst met gecorrigeerd 150 km/u. Zo snel mocht ik daar nietquote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
Die boete doet pijn hoor MC, ik rijd standaard +10 op mijn teller dus je theorie gaat helaas niet op/leermomentje
Kak zegquote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
Die boete doet pijn hoor MC, ik rijd standaard +10 op mijn teller dus je theorie gaat helaas niet op/leermomentje
quote:
Wow. Ja nee, ik kan net aan een L aan met goed fatsoen (lees: dat is nog net geen jurkje, zie FB dat knalblauwe vest, dat is ook van mij zelfquote:Op donderdag 20 september 2012 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog een trui in de kast hangen van toen ik 165kg woog en die komt me nu tot net iets boven de knieën, denk dat jij erin verzuipt Chico
[..]
Leuke dubbelzinnigheid ook bij Ikstapaf
's Winters nog wel eens als ik lang buiten in de kou ben omdat 'ie ook erg warm is, niet echt om me er aan te herinnerenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow. Ja nee, ik kan net aan een L aan met goed fatsoen (lees: dat is nog net geen jurkje, zie FB dat knalblauwe vest, dat is ook van mij zelf). Doe je die trui nog wel eens aan, om jezelf te herinneren hoeveel dikker je was of dat niet?
^^quote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en heb nog nooit een bekeuring gehad.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Zijn die niet wat jong voor jou, Vik?
Dan ben je beter bezig dan ik. Ik werd op een gegeven moment herkend door waterpolitie...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en heb nog nooit een bekeuring gehad.
Requiem for a dream en Memento heb ik nog liggen, morgen maar weer wat meer binnenhalen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe wat voor films, V1z?
Yay bijna weekend! Zondag wel een uitje dus morgen en overmorgen nog rustig aan
Dat doe ik alsnog nog steeds, als ie weg isquote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ach als je je bedenkt dat ik vorig jaar 48000 km heb gereden, dan valt het nog we'll mee
Ik duik trouwens ook altijd in mijn lief zijn trui als hij weg is, dacht dat ik de enige was
Die wil ik ook nog zien idd! Laatst ook voor het eerst What Dreams May Come gezien, in kader van mooie visualsquote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Requiem for a dream en Memento heb ik nog liggen, morgen maar weer wat meer binnenhalen.
Eternal sunshine of the spotless mind is trouwens een echte aanrader!
Niet verwacht dat ik Jim Carrey in een serieuze rol zou kunnen waarderen maar is me gigantisch meegevallen.
mmmmquote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ik had zin in INdiaas vanavond. Dus net even boodschappen gaan doenvanavond een kip balti met saag aloo en naan en wat saffraanrijst
Lolwut? Hoe kun je dat doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:
op Lowlands zijn we bij Black Keys weg gelopen
Toen weer teruggelopen naar de Movits!
Stonden vrij ver achteraan en kregen sfeer niet goed mee (was in de Alpha)quote:Op donderdag 20 september 2012 14:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Lolwut? Hoe kun je dat doen?
Back to the 70ies nummertje
Bekend nummer:
ieder zijn muzieksmaak natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stonden vrij ver achteraan en kregen sfeer niet goed mee (was in de Alpha)
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik had een Ryan Gosling-achtig kapsel volgens een Amerikaanse op Aruba
Ik weet dat het zo klinkt en dat is misschien ook wel zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje erg op alsof jij jezelf steeds saboteert.
Waarom?
Steeds opnieuw beginnen bij de eerste stap lijkt me heel vermoeiend.
Rotnieuws is kut, maar ik ga ook even iets zeggen wat je misschien niet tof vindt:quote:Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet dat het zo klinkt en dat is misschien ook wel zo.
Maar na een jaar vol slecht nieuws hoop je dat het een keer stopt en nu in een week alweer 2x heel slecht nieuws gehadhet houd gewoon even niet op.
Dus ben al lang blij dat ik steeds weer op nieuw probeer en niet het gewoon helemaal laat gaan.
oh thnx!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.bbcgoodfood.co(...)lthier-chicken-balti
Easy peasy!
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Rotnieuws is kut, maar ik ga ook even iets zeggen wat je misschien niet tof vindt:
Dat is een excuus, geen reden.
Ik heb toevallig pas Requiem gezien. Ik vond hem gitzwart en schrijnend, maar daardoor ook fascinerend. En Jennifer is natuurlijk heel mooi om naar te kijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Requiem for a dream en Memento heb ik nog liggen, morgen maar weer wat meer binnenhalen.
Eternal sunshine of the spotless mind is trouwens een echte aanrader!
Niet verwacht dat ik Jim Carrey in een serieuze rol zou kunnen waarderen maar is me gigantisch meegevallen.
True that.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet ik ookmaar dan nog is het makkelijker gezegd dan gedaan.
En ik ga op dit moment ook niet te streng zijn voor mezelf.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
True that.
De ratio laat het nog wel eens afweten in stomme situaties.
Heb je in dat kader The Fountain al gezien?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog zien idd! Laatst ook voor het eerst What Dreams May Come gezien, in kader van mooie visuals
Welkom terug! Lekker genoten zonder aan te komen zo te lezen? Fijn!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef Xennia het volgende:
Hoi,
ik ben er ook weer. Opgeladen en wel. Mijn lijstjes waren echte vakantielijstjes, maar mijn gewicht is nog hetzelfde gelukkig. Ik ben nog een paar dagen vrij en daarna weer gewoon normaal eten en de sportknop gaan zoeken.
[..]
Ik heb toevallig pas Requiem gezien. Ik vond hem gitzwart en schrijnend, maar daardoor ook fascinerend. En Jennifer is natuurlijk heel mooi om naar te kijken.
Ik heb ook nog Mr Nobody gezien. Zeer mooie film. Weet niet of dat ook als klassieker geldt?
Tijdens de vakantie ook nog de laatste 2 seizoenen van Breaking Bad gezien. Geweldige serie, ben nu echt aan het afkicken en op zoek naar een soortgelijke serie. Maar die is er niet.
Ah op die fietsquote:Op donderdag 20 september 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Gisterenavond ging het mis en heb toen 3 biertjes en chips op en zo komt dat de laatste weken wel minstens 1x per week voor.
Terwijl jaren geleden toen ik begon met afvallen helemaal nooit deed snoepen en daar wil ik weer naar terug.
Misschien werkt het beter om juist af en toe wel zo'n avond in te plannen?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Gisterenavond ging het mis en heb toen 3 biertjes en chips op en zo komt dat de laatste weken wel minstens 1x per week voor.
Terwijl jaren geleden toen ik begon met afvallen helemaal nooit deed snoepen en daar wil ik weer naar terug.
Ah, het is dus een bekend verschijnsel, dat afkicken. Ik heb 1 aflevering van Dexter gezien, maar denk niet dat het wat voor me is. Ik kijk graag een serie in bed voordat ik ga slapen, maar met al die lijken en zo is dat voor mij niets op dat tijdstip.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:39 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Welkom terug! Lekker genoten zonder aan te komen zo te lezen? Fijn!
Ik heb tijdens mijn vakantie (niet op vakantie) alle seizoenen van Breaking Bad gekeken
![]()
. Inderdaad geweldig! In de verte heeft Dexter er wat van weg vind ik, misschien ook wat voor jou?
En naar aanleiding van volgend topic ben ik net begonnen met Person of Interest: Afkicken van Breaking Bad... wat zijn goede alternatieven? Wellicht zitten er nog andere series tussen die jou leuk lijken.
Prima vermaak!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, het is dus een bekend verschijnsel, dat afkicken. Ik heb 1 aflevering van Dexter gezien, maar denk niet dat het wat voor me is. Ik kijk graag een serie in bed voordat ik ga slapen, maar met al die lijken en zo is dat voor mij niets op dat tijdstip.
Misschien moet ik sowieso even een hele andere serie gaan kijken, omdat toch niets vergelijkbaar is met BB en het alleen maar tegen kan vallen. Ik zat te denken aan Pretty Little Liars.
Ben nu een half jaar stabiel, maarja wel nog steeds 10 kilo boven wat het moet zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah op die fietsBlijf je wel constant zo, zeg maar? In crisistijd is gelijk blijven veelal al prima zou ik denken, als je andere dingen aan je hoofd hebt. Zolang je maar niet meer aankomt.
Misschien goed om dat dan als eerste doel te stellen? (dat leren) en dan pas daarna weer eens verder kijken naar die laatste kilo's?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben nu een half jaar stabiel, maarja wel nog steeds 10 kilo boven wat het moet zijn.
@MarMar ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in, moet ik even mee leren omgaan. Vind alles of niets altijd makkelijker (bij alles).
Pretty Little Liars vind ik inderdaad ook wel leukquote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, het is dus een bekend verschijnsel, dat afkicken. Ik heb 1 aflevering van Dexter gezien, maar denk niet dat het wat voor me is. Ik kijk graag een serie in bed voordat ik ga slapen, maar met al die lijken en zo is dat voor mij niets op dat tijdstip.
Misschien moet ik sowieso even een hele andere serie gaan kijken, omdat toch niets vergelijkbaar is met BB en het alleen maar tegen kan vallen. Ik zat te denken aan Pretty Little Liars.
Maria, the Fountain hoort bovenaan dat lijstje te staan! Ga je geen spijt van krijgen.
Eens en oneens. Ik weet dat een zak chips voor mij hetzelfde effect op mij kan hebben als een biertje op de gemiddelde alcoholist. Voor de een is het nu eenmaal makkelijker om het bij 1 afgepast snackmoment te houden dan voor de ander. 1 blokje choco of 1 chipje nemen werkt niet bij mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter om juist af en toe wel zo'n avond in te plannen?
Dan krijg je er misschien wat meer grip op en wordt het gewoon een bewuste keuze die in je dieet past, in plaats van een impuls waar je je later dan weer rot over voelt.
Af en toe een biertje en chips moet best kunnen vind ik.
Tof!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, het lijkt erop dat ik in eind maart naar San Francisco ga om twee papers te presenteren! Nog even geld bij elkaar halen om daar naar toe te gaan, maar jippie!
1 chipje vind ik ook net niets, maar je kan bijvoorbeeld een klein zakje halen ipv een gezinszak.. of 1 klein chocoladereepje ipv een grote.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens en oneens. Ik weet dat een zak chips voor mij hetzelfde effect op mij kan hebben als een biertje op de gemiddelde alcoholist. Voor de een is het nu eenmaal makkelijker om het bij 1 afgepast snackmoment te houden dan voor de ander. 1 blokje choco of 1 chipje nemen werkt niet bij mij.
Dit. Als je weet dat je jezelf niet in de hand kan houden moet je zorgen dat het niet uit de hand kán lopen. Alleen werkt mn huisgenoot niet altijd mee door overal koekjes, chocola etc te laten slingeren..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
1 chipje vind ik ook net niets, maar je kan bijvoorbeeld een klein zakje halen ipv een gezinszak.. of 1 klein chocoladereepje ipv een grote.
Valkuilen herkennen en vermijden, dat is stap 1 denk ik in dit soort gevallen.
Mooie lijst, maar is het wel genoeg voor een jonge man en 5 km hardlopen en ook nog fietsen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dit. Als je weet dat je jezelf niet in de hand kan houden moet je zorgen dat het niet uit de hand kán lopen. Alleen werkt mn huisgenoot niet altijd mee door overal koekjes, chocola etc te laten slingeren..![]()
Ga toch even fietsen, is droog. Iemand nog opmerkingen over mn lijstje een paar posts terug?
Nee, verre van desperate housewives. Het is heel anders. Wel genoeg eye-candy!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kunnen mannen deze serie ook leuk vinden, of is het te veel desperate housewives-achtig?
Het is niet desperate houwewives-achtig, maar mijn vriend zou het niet leuk vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kunnen mannen deze serie ook leuk vinden, of is het te veel desperate housewives-achtig?
Ik geef toch een antwoord: nee dat is niet altijd zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef loveli het volgende:
Het spul niet in huis halen is toch ook ervoor zorgen dat het niet uit de hand kan lopen, of ben ik nou dom?
NB: rethorische vraag, liever geen antwoorden.
Wat doe je eigenlijk prob? PM mag ookquote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Probability het volgende:
Zo ik loop net weg van stage! Als ik thuis kom staat er een groente lasagne klaar. En nu ben ik morgen dus vrij. Dus al met al niet verschrikkelijk maar gewoon even doorbijten.
Toch een lange dag hoor!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Probability het volgende:
Zo ik loop net weg van stage! Als ik thuis kom staat er een groente lasagne klaar. En nu ben ik morgen dus vrij. Dus al met al niet verschrikkelijk maar gewoon even doorbijten.
Ja weer ik maar ik zat in de metro en wilde een jas uitzoeken maar wist de site niet meerquote:Op donderdag 20 september 2012 08:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Warhoofdje, dat had je al gevraagd!![]()
www.welikefashion.com
Misschien wel, ik schat dat ontbijt en lunch beide zo'n 500 kcal zijn, banaan 150(?) salade zo'n 600 en kwark 250, choco 250, dus bij elkaar 2250 kcal. Is misschien wat te weinig ja..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooie lijst, maar is het wel genoeg voor een jonge man en 5 km hardlopen en ook nog fietsen?
Ja klopt! Maar moest even een inhaalslag makenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
kroepoek zit in een kleiner zakje, dat is voor ons wel een goede middenweg om samen te eten ipv chips.
[..]
Toch een lange dag hoor!
Dit klinkt wel als iets dat bij mij past, ik ga eens een lijstje maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:01 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Pretty Little Liars vind ik inderdaad ook wel leuk.
@ Sarabi, bij helpt het nu goed om weer terug te gaan naar de basis. Ik heb voor mezelf een basislijst gemaakt waar ik me nu dagelijks aan ga houden. Binnen die lijst is er nog genoeg ruimte voor variatie (verschillend fruit, verschillend beleg, wisselende salades, avondeten iedere dag anders, verschillende soorten yoghurt/kwark, etc), maar de grote lijn is hetzelfde. Voor sommigen misschien heel saai, maar mij geeft het veel houvast. Misschien ook iets voor jou om te proberen?
Cool!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, het lijkt erop dat ik in eind maart naar San Francisco ga om twee papers te presenteren! Nog even geld bij elkaar halen om daar naar toe te gaan, maar jippie!
Hopelijk helpt het jou ook! Als je straks je basislijstje post, kun je er ook nog feedback op krijgen als je dat fijn vindt.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als iets dat bij mij past, ik ga eens een lijstje maken.
Bedankt ook voor alle andere tips!
nah ik ga wel nog even denk ik, om 21:00. Heb al 4 dagen niet gesport andersquote:
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:28 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het jou ook! Als je straks je basislijstje post, kun je er ook nog feedback op krijgen als je dat fijn vindt.
Ik heb mijn basislijst eerder vandaag gepost, misschien heb je daar ook nog wat aan:
O: Yoghurt met fruit, twee mueslicrackers met beleg
L: Drie boterhammen met beleg
T: Wisselende salade
D: Wisselend
T: Smaakjesyoghurt of - kwark met fruit
Met dit lijstje 500 a 750 gram yoghurt/kwark ('s ochtends 250 gram, 's avonds 250-500 gram), maar ik heb voorheen inderdaad dagen gehad dat ik 1 liter yoghurt/kwark atquote:Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef Perruche het volgende:
VB, eet je dan echt 1 liter kwark/yoghurt per dag?
edit; ik val in herhaling
Ja! Deken over op de bank en de verwarming slaat hier alweer een paar keer per dag aan.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef An24 het volgende:
Shit ER! Nou ja, lig nu al in badHebben jullie het ook zo koud?
Ja! Heb een dikke trui aan, een dekentje omgeslagen én de verwarming staat weer aan.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef An24 het volgende:
Shit ER! Nou ja, lig nu al in badHebben jullie het ook zo koud?
Best ernstig he!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja! Deken over op de bank en de verwarming slaat hier alweer een paar keer per dag aan.
Op Sicilie is het nu nog een graad of 27, later als ik groot ben woon ik daarquote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Best ernstig he!
Nou ja, nog even geduld en dan genieten van 30 graden en zon
Ja, dat snap ik heel goed. Ik zeg dat trouwens ook altijd :"later als ik groot ben".quote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Op Sicilie is het nu nog een graad of 27, later als ik groot ben woon ik daar
Jah is ook iets voor oktober, ik vind het ook stom dat de zomer zomaar uitgezet is, maar krampige dingen met kou ken ik, dus ik ben altijd degene die m opendraait als de rest nog zeurt dat het te vroeg isquote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik heel goed. Ik zeg dat trouwens ook altijd :"later als ik groot ben".
En ik vertikte het om de kachel aan te doen. Is iets voor oktober, potverdikkie! Ik zat alleen al weer in de kramp, dus toen heeft Freud hem maar open gedraaid
Haha, gelukkig zeurt Freud niet. Die kan gewoon die spastische trekjes van mij niet aanzienquote:Op donderdag 20 september 2012 20:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah is ook iets voor oktober, ik vind het ook stom dat de zomer zomaar uitgezet is, maar krampige dingen met kou ken ik, dus ik ben altijd degene die m opendraait als de rest nog zeurt dat het te vroeg is
En hardlopen én fietsen én krachttraining én daarbij dan een relatief karig lijstje zorgt voor dingdingding alarmbellen in mijn hoofd. Eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef the85mc het volgende:
Net even krachttraing gedaan, gefocust op rug, borst en buik. Op een bench op mn rug butterflies gedaan. Nu voel ik mn allerlaagste buikspieren branden, voelt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |