abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116990463
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 19-09-2012 18:35:42 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 19 september 2012 @ 18:19:02 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116990569
Wat ister bij Henk? :o

Meh nog steeds buikpijn :') hele dag al, dat leidt nog best af van werk ook..! :(
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116991048
Meet bij Henk? De keer dat ik er was, was het erg geslaagd :9.

:* voor Maria's buik!

Viz, nog gecondoleerd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116991713
In de eerste week na onze vakantie was Baardmans elke dag lekker op tijd thuis. *O*. Sindsdien is het weer gewoon elke dag rond zeven uur. -O- . Ik vind het inmiddels wel mooi geweest zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_116991841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de eerste week na onze vakantie was Baardmans elke dag lekker op tijd thuis. *O*. Sindsdien is het weer gewoon elke dag rond zeven uur. -O- . Ik vind het inmiddels wel mooi geweest zo.
Kan je er niet mee leren leven?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116991964
quote:
5s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je er niet mee leren leven?
Ja, ik zal wel moeten, hè. :). Ik vind het vooral vervelend dat ik nu ook niet weet hoe laat we kunnen gaan eten. Hij kan er nu binnen vijf minuten zijn, maar het kan ook nog drie kwartier duren. En hij stuurt meestal wel even een berichtje als 'ie vertrekt, maar als ik iets wil gaan koken wat langer duurt heb ik daar alsnog niet zo veel aan.
pi_116991975
quote:
is het hem te verwijten of zijn leidinggevende? Op zich vind ik 7 uur thuis niet eens zo heel laat :@ Ligt er natuurlijk wel aan hoe laat hij begint. Maar misschien is mijn referentiekader wat anders, mijn vader maakt(e) altijd lange dagen door zijn eigen bedrijf.
pi_116992072
Als hij elke dag 'rond 7' thuis is dan zorg je toch gewoon dat 't eten rond half 8 of 8 uur op tafel staat? :@ Dan is het toch gewoon een constante factor met wat speling (hihi)?
Ja doei.
pi_116992081
Ik ben net terug van een ruime week vakantie (vrijdag weg, zondagnacht terug).
Dat heeft zo'n 800 euro gekost (er komen nog wat CC-kosten van de tolweg).
Dat is dan een slorige 2500 km rijden, 1 hotelovernachting, 1 campingovernachting (en een lastminute daarvoor gekocht luchtbed & strandtentje), huisje, eten & drinken.
Beetje duur - vooral die campingnacht tikt nogal aan. Maar ja, dat was voor de leut en het was leuk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116992161
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ik zal wel moeten, hè. :). Ik vind het vooral vervelend dat ik nu ook niet weet hoe laat we kunnen gaan eten. Hij kan er nu binnen vijf minuten zijn, maar het kan ook nog drie kwartier duren. En hij stuurt meestal wel even een berichtje als 'ie vertrekt, maar als ik iets wil gaan koken wat langer duurt heb ik daar alsnog niet zo veel aan.
Snap ik, maar als het even kan is het veel fijner als je er luchthartig mee om kan gaan. Dan is het gewoon echt minder stressvol, voor jullie beiden.
pi_116992226
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef the85mc het volgende:

[..]

is het hem te verwijten of zijn leidinggevende? Op zich vind ik 7 uur thuis niet eens zo heel laat :@ Ligt er natuurlijk wel aan hoe laat hij begint. Maar misschien is mijn referentiekader wat anders, mijn vader maakt(e) altijd lange dagen door zijn eigen bedrijf.
Allebei. Baard kan geen werk laten liggen, zijn baas luistert niet als hij zegt dat hij het te druk heeft. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met wekelijks minstens tien overuren maken die op geen enkele manier gecompenseerd worden.

Mo, ja, kan. En dan is 'ie net die avond om kwart voor 8 thuis. ;(. Ik vind om acht uur eten ook gewoon vrij laat. :@. Ik val meestal tegen tien uur wel om van de slaap. Dan is de avond wel erg kort.

sigme, ik stress er niet om en ik val hem er niet mee lastig. Ik zeg dat ik het fijn vind dat 'ie er weer is als 'ie thuis komt en dat is het. Dan ga ik koken. Maar ik vind het soms wél vervelend.
pi_116992299
Maar goed, geen probleem verder. Ik moest even klagen en dat is gebeurd.
pi_116992384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Allebei. Baard kan geen werk laten liggen, zijn baas luistert niet als hij zegt dat hij het te druk heeft. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met wekelijks minstens tien overuren maken die op geen enkele manier gecompenseerd worden.

Mo, ja, kan. En dan is 'ie net die avond om kwart voor 8 thuis. ;(.

sigme, ik stress er niet om en ik val hem er niet mee lastig. Ik zeg dat ik het fijn vind dat 'ie er weer is als 'ie thuis komt en dat is het. Dan ga ik koken. Maar ik vind het soms wél vervelend.
Op zicht logisch dat je niet elke keer hem lastig wil vallen. Maar als je niks zegt, weet hij niet dat je het vervelend vindt. Als je wilt dat er iets verandert dan moet je wel iets doen. Als je niks zegt, gaat er niks veranderen..
pi_116992428
Straks als Mr.Mo hier aan zijn baan begint gaan onze eet-uren ook flink standaard later gepland worden. Die zal rond half 7/7 uur thuis zijn elke dag en ik zal dan doorwerken op de uni tot een uur of 6 elke dag, zeker als ik de baan krijg die ik nu voor ogen heb waar ik dan 2 ochtenden ga werken van 7 tot 11 en dan pas half 12 op de uni ben. Vind half 8 / 8 uur zelf een heerlijke tijd om te eten, geeft me ook nog hardlooprespijt en nou ja, als we een keer om 6 uur eten is dat 'echt heel vroeg' :') :@
Ja doei.
pi_116992443
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mo, ja, kan. En dan is 'ie net die avond om kwart voor 8 thuis. ;(. Ik vind om acht uur eten ook gewoon vrij laat. :@. Ik val meestal tegen tien uur wel om van de slaap. Dan is de avond wel erg kort.

Dat lijkt het mij ook :Y. Je mag er ook best (hier) even wat over mopperen. En natuurlijk ook tegen hem. Het was ook maar een vraag van mij, geen verwijt.
Volgens mij ben je nog altijd veel gelukkiger met hem dan je in het laatste jaar met je vorige vriend was, nietwaar? Blijf dat :*!
pi_116992534
Oh en ik bedoel niet dat je continu tegen hem moet zeggen dat je het vervelend vind, want daar wordt hij ook niet vrolijk van. Je kunt natuurlijk zeggen als hij een keer op tijd thuis is dat je dat erg leuk vind. Je bedoelt hetzelfde maar dit is wel positief.
pi_116992554
Als mijn liefste werkt weet hij ook nooit wanneer hij thuis gaat zijn, en als hij dan in de loop van de dag doorgeeft hoe laat het ongeveer gaat worden, wordt het vaak nog wel een half uur tot een uur later. En als hij dan thuis is, moeten we eigenlijk al weer naar bed als we aan 7 uur slaap willen komen voordat de volgende werkdag begint.

Gelukkig heeft hij maar twee werkdagen per week en dus maar 1 zo'n krap avondje.
pi_116993502
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef the85mc het volgende:
Oh en ik bedoel niet dat je continu tegen hem moet zeggen dat je het vervelend vind, want daar wordt hij ook niet vrolijk van. Je kunt natuurlijk zeggen als hij een keer op tijd thuis is dat je dat erg leuk vind. Je bedoelt hetzelfde maar dit is wel positief.
Dat doe ik uiteraard ook.
pi_116993660
Het vervelende is denk ik het structurele. Mijn vriend is van januari tot en met april en in november altijd laat thuis. Als hij dan om zeven uur/half acht thuis is ben ik blij. :D Maar er zijn ook weken dat hij elke avond pas na negenen (of in extreme gevallen pas na twaalven) thuis is en dan ben ik op een gegeven moment ook not amused. De eerste avonden zit ik nog lekker te eten wat ik lekker vindt en wijvenfilms te kijken, maar op een gegeven moment ben je daar ook wel doorheen.

Heeft Baardmans nou inmiddels die assistent? Sowieso moet de communicatie tussen hem en zijn baas iets beter, denk ik. Beter een extra personeelslid dan een heel goed personeelslid met een burn-out.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116993888
Verminderde weerstand in tha house hier, trouwens. Slaap de laatste paar dagen hartstikke lekker, maar wakker worden is echt verschrikkelijk. Ben de eerste uren van de dag hartstikke brak en af en toe voel ik me 's middags ook wat draaierig of krijg ik knallende koppijn. Joy. :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116993947
Assistent heeft inmiddels zelf zo veel andere dingen te doen dat van assisteren niet meer echt iets terecht komt. Baard communiceert overigens uitstekend. Er wordt alleen niet naar geluisterd.
pi_116993979
Hm, ik ben in onze relatie de "man" wat dat betreft... :D vaak laat thuis enzo. Zou het echt moeilijk vinden als mijn vriendje dat echt vervelend zou vinden. Vind het echt heerlijk dat ik, zoals vandaag, gewoon kan zeggen "oh sorry, ik kom niet thuis, werk" of, vaker, "oh sorry, ik ben pas om 10:00 thuis, werk!" zonder dat ie daar zich rot over voelt...

Maar begrijp wel dat het als "thuiszittende partij" niet leuk is :*
pi_116994021
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Assistent heeft inmiddels zelf zo veel andere dingen te doen dat van assisteren niet meer echt iets terecht komt. Baard communiceert overigens uitstekend. Er wordt alleen niet naar geluisterd.
Ja, maar dan is de communicatie TUSSEN beiden toch niet goed? Even los van wiens schuld dat is. :+

Maar lullig dat het zo loopt. Ultimatums werken blijkbaar beter bij de baas, lijkt het.
  woensdag 19 september 2012 @ 19:39:02 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116994603
Ga zo naar bed, moeten jullie nog eten.
Best een verschil eigenlijks :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116994841
Elke keer als ik hier over zeur kom ik erachter dat ik bijna ongesteld moet worden. Sowieso even een emotioneel lastige periode en ik ben m'n lijf even zat.

Ander onderwerp, bedankt voor het luisteren.
pi_116994906
:
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Elke keer als ik hier over zeur kom ik erachter dat ik bijna ongesteld moet worden. Sowieso even een emotioneel lastige periode en ik ben m'n lijf even zat.

Ander onderwerp, bedankt voor het luisteren.
:*

[ Bericht 6% gewijzigd door Perruche op 19-09-2012 20:48:22 ]
pi_116995122
:* DaD
Kwak
pi_116995649
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Straks als Mr.Mo hier aan zijn baan begint gaan onze eet-uren ook flink standaard later gepland worden. Die zal rond half 7/7 uur thuis zijn elke dag en ik zal dan doorwerken op de uni tot een uur of 6 elke dag, zeker als ik de baan krijg die ik nu voor ogen heb waar ik dan 2 ochtenden ga werken van 7 tot 11 en dan pas half 12 op de uni ben. Vind half 8 / 8 uur zelf een heerlijke tijd om te eten, geeft me ook nog hardlooprespijt en nou ja, als we een keer om 6 uur eten is dat 'echt heel vroeg' :') :@
Ondertussen vind ik het ook heerlijk, maar het was wel even wennen.
Bij mijn ouders aten wij altijd al om 5 uur (ook vanwege werk) en nu is mijn vriend meestal pas na 7 uur thuis.
Gelukkig ga ik niet vroeg slapen anders heb je een korte avond en dat lijkt mij wel vervelend.
pi_116995874
Ik ben juist geen fan van vroeg eten, maar met jonge kinderen die er 's ochtends vroeg uit moeten en een lief wiens wekker midden in de nacht gaat, doen we het toch. Went ook wel weer :)

Smooch voor DaD :*
pi_116996694
Lijst
• yoghurt met havermout
• pond rauwe groente (komkommer, peen, witlof)
• dubbele boterham pindakaas
• druifjes
• 2 appels, 1 peer
• shake (1 banaan, 1 perzik, 1 glas karnemelk, beetje eiwitpoeder)
• pond rauwe groente (komkommer, peen, witlof)
• avondeten: 1 stronk rauwe witlof met spinaziesaus met kruidenkaas & spekjes
• toe: custardpudding met rumpruimen
pi_116997235
Mooie lijst, sigme! ^O^
pi_116998884
*O* ik heb gegeten *O*

Sigme hoe gaat het eigenlijk met Hond?

Eindstand hier:
O: dubbele allison bth kaas
T: appel, rode paprika, luikse wafel
D: mosselen! met frietjes en een grote salade.
T: automaten chocolademelk :') geen waterkoker op de kamer :{w
pi_116999312
O: grote bak Grieke yoghurt met een lading bosvruchten (ze hadden weer bij de LIdl, uit de diepvries!)
T: omeletje van 1 ei (restantje van het geklutste ei dat over m'n verse brood ging
L: 2 dikke plakken vers brood (2cm elk) met boter
B: heen en weer fietsen naar de uni
T: 1 dikke plak vers brood met nutella
T: hand amandelen
S: 4,8km hardlopen met 5.26min/km (11km/uur)
D: 1/3 bietjestaart
T: hand walnoten

Tevree! :)
Ja doei.
pi_116999316
^O^

Hond1 of 2?

:D ik heb vanavond ook mosselen gehad, waren in de aanbieding bij de Deka en ik had weinig zin in veel werk (saus uit zakje zat bij de aanbieding inbegrepen)...
:@ en ik heb een zak pindaknabbels gekocht :{ Die krengen kosten maar 55 cent, kon ze dus niet laten liggen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:00:59 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116999437
quote:
Dat is toch niet zo laat? Is ook mijn standaard thuiskomtijd. En om 8 uur uit huis.
Edit; spuit 11 dus

Overigens en ik ook pas sinds een kwartiertje thuis.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116999674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Perruche het volgende:
*O* ik heb gegeten *O*

Sigme hoe gaat het eigenlijk met Hond?

Eindstand hier:
O: dubbele allison bth kaas
T: appel, rode paprika, luikse wafel
D: mosselen! met frietjes en een grote salade.
T: automaten chocolademelk :') geen waterkoker op de kamer :{w
Al met al geen slechte eindlijst, voor zo'n moeizame dag :).

Hond1 is nog steeds een eigenwijs eigengereid beest dat met enige regelmaat een spurt trekt en terugkomt wanneer het hem goeddunkt. Hij zou nog altijd bij voorkeur de katten doormidden bijten - niet uit kwaadaardigheid.
Hond2 is gelukkig een stuk braver en samen vermaken ze elkaar heel aardig. Hond2 is overigens de baas, maar hond1 dus niet zo bijster gehoorzaam van aard - ook niet aan haar.
Hond 1 is inmiddels 2½ jaar oud, en elk jaar gaat het een beetje beter. Ik hou ook wel veel van ze, maar als ik het mocht overdoen nam ik geen hond :N.

Uiteindelijk hebben de honden de katten ook niet verjaagd, ze zijn toch hier blijven wonen. Er ligt er nu een bij mij op schoot O+. Maar dat gaat dus alleen als de honden naar buiten gestuurd zijn en het gordijn dicht.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:06:43 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116999785
Mijn man en kinderen willen ook een hond. En een kat. Ik niet. Toch vervelend.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:07:56 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116999854
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man en kinderen willen ook een hond. En een kat. Ik niet. Toch vervelend.
3 tegen 1, rot voor je :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 september 2012 @ 21:09:42 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116999966
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

3 tegen 1, rot voor je :P
Ik ben de baas :P
  woensdag 19 september 2012 @ 21:10:12 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116999989
Kijkt iemand hier nu nl2 ¿
pi_117000148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Kijkt iemand hier nu nl2 ¿
Jep, zit net te kijken. Wat zou er gebeuren als je die kliniek vol hangt met lachspiegels :')
pi_117000317
Wat is daar te zien?
Ja doei.
pi_117000365
Sigme O+ hond O+ ik wil ook een Hond!!! ):O
pi_117000381
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo laat? Is ook mijn standaard thuiskomtijd. En om 8 uur uit huis.
Edit; spuit 11 dus

Overigens en ik ook pas sinds een kwartiertje thuis.
ik ging vanmorgen om 8 uur de deur uit, en kwam om 20.30 thuis. En andersom gebeurt dat ook vaak. Ik vind het geen probleem, als hij echt laat is dan eet ik alleen. Zolang we elkaar maar op de hoogte houden..
pi_117000483
Wij hebben het gister over gehad. Eerst phd 1, dan een kat, dan phd twee, dan kinderen. Zo is de planning ongeveer. Lets see how that goes!
  woensdag 19 september 2012 @ 21:19:33 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117000573
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is daar te zien?
Docu over mensen met een negatief zelfbeeld (lichamelijk)
pi_117000574
Hoi. Moe. Hoe is het hier?
Worry is a misuse of imagination
pi_117000687
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het gister over gehad. Eerst phd 1, dan een kat, dan phd twee, dan kinderen. Zo is de planning ongeveer. Lets see how that goes!
Hoeveel is dat in jaren? :P Of is dat nog niet echt duidelijk?
pi_117000820
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Docu over mensen met een negatief zelfbeeld (lichamelijk)
Hm. Misschien straks op uitzendinggemist eens even kijken.
Ja doei.
pi_117000854
Ik eet nu op mijn werkdagen alleen met kind want papa is te laat thuis voor mini om het vol te houden.
Ik vind het bar ongezellig.
Niet dat mijn kind niet leuk is maar toch. Die praat nog niet echt. Het is anders. En dan zijn wij klaar en dan moet papa nog eten en ondertussen trek ik alweer een pyjama aan bij mini etc.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117000896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoeveel is dat in jaren? :P Of is dat nog niet echt duidelijk?
Ik ben (als het goed is) de tweede phd, en heb nog zon drieeneenhalf tot vier jaar te gaan. En daarna wil ik eigenlijk ook eerst een baan vinden. Lets see. Het hoeft ook niet allemaal gepland te worden.
pi_117000968
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik ben (als het goed is) de tweede phd, en heb nog zon drieeneenhalf tot vier jaar te gaan. En daarna wil ik eigenlijk ook eerst een baan vinden. Lets see. Het hoeft ook niet allemaal gepland te worden.
Neuh, zou ik ook niet doen als ik jou was. Heb ik zelf ook, het komt wanneer het komt. ;)
  woensdag 19 september 2012 @ 21:26:44 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117001067
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Neuh, zou ik ook niet doen als ik jou was. Heb ik zelf ook, het komt wanneer het komt. ;)
Was onze gedachte ook. Maand later was ik zwanger.
  woensdag 19 september 2012 @ 21:26:53 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117001077
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben de baas :P
Dacht ik al :P.

Ik kijk naar switched at birth en erger me eraan hoe makkelijk de dove personages met horenden communiceren :'). Het is fictie, ik weet het, maar dan nog.
Niet meer actief op Fok!
pi_117001189
Die serie volg ik en vroeg me al af of het echt zo makkelijk is Vik!
The way you rock'n'roll
pi_117001196
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou ja, op een zeker moment moet je besluiten de anticonceptie te stoppen, en dat is dan toch ook wel weer een moment dat je een bewuste keuze maakt.
Ja doei.
pi_117001279
Sommige mensen hoeven helemaal niet te stoppen en het komt toch Mo :+
The way you rock'n'roll
pi_117001294
Kan jij niet later eten, dizzy, samen met je man?
pi_117001326
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Was onze gedachte ook. Maand later was ik zwanger.
Door een spiraaltje gaat dat vrij lastig (hoop ik!)
pi_117001383
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kut ooievaar }:|
pi_117001385
Over eten, ik ben meestal tegen 7en thuis.. Half 7 soms. Dan boodschappen doen.. Neerploffen.. Koken.. Eten.. Dan is het 9 uur half 10 en kan ik alweer slapen :P :')
pi_117001440
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Kan jij niet later eten, dizzy, samen met je man?
Vind ik drie dagen per week wat veel om mini alleen te laten eten. Hij moet toch leren aan tafel eten, wachten tot een ander ook klaar is. Maar ook zien eten doet eten.

Och het is niet anders momenteel. Mr.DML zit er net. Misschien kan hij straks aan zijn werktijden sleutelen.
The way you rock'n'roll
pi_117001471
Rond half 7 ben ik thuis meestal, of later, of ik werk onregelmatig. Gelukkig is lief nu vrij flexibel, maar over een half jaar moet ie voor anderhalf jaar doordeweeks intern zitten, dat vind ik wel enorm jammer nu we zo toe waren aan samenwonen.

Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
L: soep, broodje kaas, broodje vlees, beker karnemelk, mandarijn, appel
Ts: mandarijn, appel, 2 tomaten, glas sap
D: noodles met gewokte varkens reepjes champignons en paprika
T: chocoladekoekje
pi_117001492
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hm. Misschien straks op uitzendinggemist eens even kijken.
Ik sla even over. Mijn zelfbeeld is uitstekend!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 19 september 2012 @ 21:33:15 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117001505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Probability het volgende:
Over eten, ik ben meestal tegen 7en thuis.. Half 7 soms. Dan boodschappen doen.. Neerploffen.. Koken.. Eten.. Dan is het 9 uur half 10 en kan ik alweer slapen :P :')
Tof he, werken.
pi_117001574
quote:
6s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, de mijne ook 8-) maar ik ben door mn series heen en de series die nieuw zijn deze week moet ik mee wachten tot Mr.Mo thuis is :+
Ja doei.
pi_117001583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tof he, werken.
Werken is overrated :{w ;) :P
The way you rock'n'roll
  woensdag 19 september 2012 @ 21:35:02 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117001602
quote:
6s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daar lag het inderdaad aan. Een te realistisch zelfbeeld.
pi_117001612
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tof he, werken.
Ja enorm haha. Ik eet nu meestal tussen de middag een avondmaaltijd in het restaurant. Heerlijke maaltijden. En dan s avonds een broodje. Hoef ik niet te koken en kost mij tussen de 3.50 en 5.50 en zo goed kook ik zelf niet voor die prijs.
pi_117001675
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Daar lag het inderdaad aan. Een te realistisch zelfer.
Que?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117001733
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou, ik neem aan dat als er seks plaatsvindt tussen jagär en de duutser dat op z'n minst een van beide iets doet om een bezwangering tegen te gaan op 't moment :+ of dat nou spiraal, (prik)pil of condoom is :+

En ik denk dat we de echte ongelukjes die er doorheenschieten wel kunnen verwaarlozen hierin :+ :')
Ja doei.
pi_117001783
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Que?
Teveel aan serotonine zorgt ervoor dat je realistischer naar jezelf kijkt dan de norm. Het blijkt dus 'normaal' te wezen dat je jezelf voor de gek houdt.
pi_117001789
De echte wel ja :P
The way you rock'n'roll
  woensdag 19 september 2012 @ 21:39:42 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117001892
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Que?
Tablet. Die mensen in de docu hadden een te realistisch zelfbeeld en voelden zich daarom lelijk. Gezonde mensen zien zichzelf als mooier dan in werkelijkheid.
pi_117001923
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Teveel aan serotonine zorgt ervoor dat je realistischer naar jezelf kijkt dan de norm. Het blijkt dus 'normaal' te wezen dat je jezelf voor de gek houdt.
Hm. Ik volg het niet helemaal, maar dat laat ik ook maar zo geloof ik :).
pi_117001977
Oooh ik zie al een half jaar een verschijningsdatum van een nieuw boek dat ik wil hebben steeds staan maar oktober was zo ver weg. Nu is het bijna oktober.
Daar kan ik zo gelukkig van worden :')
The way you rock'n'roll
pi_117001988
Dus ik ben gewoon nog vadsiger dan ik dénk dat ik ben ;(
Ja doei.
pi_117002044
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dus ik ben gewoon nog vadsiger dan ik dénk dat ik ben ;(
  woensdag 19 september 2012 @ 21:42:23 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117002072
quote:
12s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_117002085
:7
Ja doei.
pi_117002090
Mo mooie foto van je bruiloft! prachtige bruid, en ik ben natuurlijk rijkelijk laat (jaaaaaaaaren); maar alsnog van harte gefeliciteerd haha :*

Coco; rotaandoening colitis ulcerosa.... Mijn zus krijgt de Remicade pas sinds dit jaar, lijkt wel redelijk te werken. Ze weet nu ongeveer 4 jaar dat ze het heeft en heeft ook al 4 keer in het ziekenhuis gelegen met een ernstige ontsteking die niet verbeterde. (inclusief prednisoloninfusie en dergelijke). Ze had vanaf december 2011 al een opvlamming; en eigenlijk pas sinds juli gaat het nu wat beter.....
Weet jij al lang dat je het hebt? en onzettend fijn dat de Remicade bij jou goed zijn werk doet!.

Over etenstijden; in principe eten we; als we vrij zijn met zijn 4tjes zo rond 18 uur. Met kinderen toch wel handig om een soort van ritme te creeeren. En de meiden zijn rond die tijd wel echt aan het eten toe... :Y (en ik ook wel als k een dagdienst heb gehad..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_117002165
quote:

[..]

Jup, het is goed om niet te bewust te zijn van de narigheden van mensen om je heen :+
Anders zou ik het op werk ook veel slechter trekken :)
pi_117002288
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, op een zeker moment moet je besluiten de anticonceptie te stoppen, en dat is dan toch ook wel weer een moment dat je een bewuste keuze maakt.
Ik bedoel meer het gevoel dat je er klaar voor bent, dat dat vanzelf wel komt. En dan bedoel ik in de gevallen "ik wil wel kinderen, maar nu nog niet", niet de mensen die nu al weten geen kinderen te willen. :D
pi_117002373
Wij eten ergens tussen 18:30 en 21:00. Wisselt nogal. Gemiddeld rond een uur of 19/19:30 denk ik :).
pi_117002375
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik bedoel meer het gevoel dat je er klaar voor bent, dat dat vanzelf wel komt. En dan bedoel ik in de gevallen "ik wil wel kinderen, maar nu nog niet", niet de mensen die nu al weten geen kinderen te willen. :D
Ah, ok. Ik dacht dat je bedoelde 'we neuken gewoon door en als 't raak is is 't raak' :+
Ja doei.
pi_117002393
Mjah hier is het ook niet ideaal.. eten, dan de jongste naar bed, dan lief naar bed, dan zit ik nog eventjes met de oudste tot zij ook naar bed gaat. Soms wil ik eigenlijk eerder naar bed, maar een meissie van net 13 's avonds maar alleen laten zitten vind ik ook zo ongezellig.

Lief is dan wel vroeg thuis en 's middags als de kinderen naar school zijn nemen we dan vaak even een momentje voor ons tweeën. Het kon erger :)
pi_117002537
Eten O+

Ik heb trouwens net voor de eerste keer ooit outfit bij de H&M gekocht! Had een schoon topje voor morgen nodig (huhu), en heb nu 2 topjes (simpel singlet en een bloesje), een heel mooi roestbruin vest en een spijkerbroek gekocht. Was in 30 minuten buiten _O-.
pi_117002853
Als jij een passende broek in <30 min kan vinden, heb je het goed voor elkaar. Is mij nog nooit gelukt :D.

Sowieso is mijn shop-zin nog verder below zero dan normaal. Daar ik nog steeds de extra kilo's die de afname en daarna exit RPM, met me meezeul. Wel goedkoop zo, dat wel :P.
pi_117003083
quote:

[..]

Tsjah, wat is realistisch :)
Het is ook realistisch om dik tevreden over jezelf te zijn omdat je beseft dat bijna de hele rest van de wereld boven de 20 ook putjes in de billen heeft, het gaat twee kanten op.
pi_117003284
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als jij een passende broek in <30 min kan vinden, heb je het goed voor elkaar. Is mij nog nooit gelukt :D.

Sowieso is mijn shop-zin nog verder below zero dan normaal. Daar ik nog steeds de extra kilo's die de afname en daarna exit RPM, met me meezeul. Wel goedkoop zo, dat wel :P.
Ik was zelf ook verbaasd. Grote maat, want H&M. En stretch. Maar het is echt zo'n kan bij alles broek. Lekker wel!
pi_117003427
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik was zelf ook verbaasd. Grote maat, want H&M. En stretch. Maar het is echt zo'n kan bij alles broek. Lekker wel!
Juh die maten vallen klein, ik vind het heel dubbel bij de H&M, of ik slaag er meteen, of helemaal niet.. er hangt ook wel heel vaak complete bagger die na 1 keer wassen weg kan.
pi_117003577
Er zit geen H&M in Gouda, dus kom er zelden..
pi_117004857
Terug van yoga en een :* voor DaD!
pi_117004989
quote:

:') waar je over denkt tijdens de dooie momenten van Man U vs Galatasaray...
Jij plaatste laatst (weet precieze datum niet) een tweetal foto's van jezelf in spijkerbroek waarbij ik toch dacht, dayumn!
Alleen weet ik niet of je die binnen 30min hebt gevonden :D
pi_117005242
Lief, An en de anderen. :*. Het zou voor mij al schelen als ie in ieder geval steeds zo rond dezelfde tijd thuis zou komen. Dat plant voor mij ook gewoon een stuk makkelijker. Maar oh well.

Wat leuk, Jag!

In slaap vallen op de bank, jezelf naar bed slepen en dan niet meer kunnen slapen. }:| .
pi_117005928
Bier na chocola is smerig, erg smerig zelfs.

En over die uitzending: grappig dat 'normale' mensen zich positiever inschatten dan de werkelijkheid.
Mijn zelfbeeld wisselt wel eens. De ene dag kan ik voor de spiegel staan en denken tsja, dat kan wel beter. Andere dag vind ik dat ik er prima en fit uitzie.

Zelfbeeld is ook een soort van vicieuze cirkel: zit je lekker in je vel, straal je dat uit, krijg je complimenten daarover -> zit je nog beter in je vel etc.
pi_117006241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef the85mc het volgende:
Bier na chocola is smerig, erg smerig zelfs.
Nu pas achter? :P Bier + zoet = smerig! Bier + vet = :9~

Bier = alcohol = suikerpiek = trek in hoogcalorisch voedsel = vet eten = bij overschot het alcohol verbranden en vet opslaan...
pi_117006357
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:') waar je over denkt tijdens de dooie momenten van Man U vs Galatasaray...
Jij plaatste laatst (weet precieze datum niet) een tweetal foto's van jezelf in spijkerbroek waarbij ik toch dacht, dayumn!
Alleen weet ik niet of je die binnen 30min hebt gevonden :D
Ja.. Dat was na de low-carb. Ik merk echt dat m'n opgebouwde RPM-benefits nu echt afscheid nemen. Laarzen zitten strakker, bovenbenen worden breder... -O-. Echt _niet_ blij mee, maar zie RPM niet snel terugkeren helaas ;(.
pi_117006418
Het was meer dat ik chocola had gegeten, half uur erna bier. En nog steeds was de biersmaak verpest..
pi_117006779
Bleh hier ook weer een avond vol met comfort food en drank.
Morgen maar weer een nieuwe dag.
pi_117006785
Mja, ik ga voor hartig tegenwoordig, dat bevordert de smaak van bier alleen maar :')
Is het trouwens dat je expres chocola probeert i.v.m die misselijkheid die je ondervond?
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja.. Dat was na de low-carb. Ik merk echt dat m'n opgebouwde RPM-benefits nu echt afscheid nemen. Laarzen zitten strakker, bovenbenen worden breder... -O-. Echt _niet_ blij mee, maar zie RPM niet snel terugkeren helaas ;(.
Meh :{ Al iets nieuws ontdekt wat je draagbaar vind dan?
pi_117007083
Nee, niet om te proberen. Was bij vriendin en ze had hele pure chocola staan. En bier. Normaal ben ik niet zo van de pure chocola, normaal eet ik ook geen zoete dingen bij bier.
Zo slapen, ben beetje moe.
pi_117007861
Slaap lekker mc!

Potver... Ik vind de hele nieuwe wintercollectie van Steps leuk ;(
pi_117007869
Inschattingsfoutje dus... Naja als je moe bent gebeurt dat :+
Scheiß passiert!
pi_117007991
Over moe gesproken, de modellen bij Steps hebben ook een beetje slaapgebrek als ik het zo bekijk :')
*blijk ik dus te kijken naar een folder met maar een model :')*
pi_117008506
Geweldig.

Ik had mijn KPN-abo om laten zetten naar een prepaid. Dat was half juli. Maar ik kreeg maar geen bevestiging, geen nieuwe simkaart, niets. Dus half augustus toen het omgezet zou moeten worden gebeld en kreeg te horen "oh, ja het staat wel in het systeem maar het is niet gebeurd, vervelend, gaan we alsnog meteen doen".

Begin september wéér nog steeds geen simkaart. Dus weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk een klachtenbrief gestuurd omdat ik geen zin had om boos te worden op de klantenservice dames en heren, krijg ik antwoord met "ja, we kunnen alleen die van 7 september zien in het systeem, dus daar gaan we hem nu op beëindigen met terugwerkende kracht. Als u eerder wilt zoals u zegt dan moet u even een bewijs van de bevestiging opsturen..".

DIE BEVESTIGING HEB IK DUS NOOIT GEHAD EN DAT WAS HET PROBLEEEEEM ;( :(
Ja doei.
pi_117009659
quote:

Ik had er laatst 7. In een half uur. Bij de Zara.
pi_117009667
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldig.

Ik had mijn KPN-abo om laten zetten naar een prepaid. Dat was half juli. Maar ik kreeg maar geen bevestiging, geen nieuwe simkaart, niets. Dus half augustus toen het omgezet zou moeten worden gebeld en kreeg te horen "oh, ja het staat wel in het systeem maar het is niet gebeurd, vervelend, gaan we alsnog meteen doen".

Begin september wéér nog steeds geen simkaart. Dus weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk een klachtenbrief gestuurd omdat ik geen zin had om boos te worden op de klantenservice dames en heren, krijg ik antwoord met "ja, we kunnen alleen die van 7 september zien in het systeem, dus daar gaan we hem nu op beëindigen met terugwerkende kracht. Als u eerder wilt zoals u zegt dan moet u even een bewijs van de bevestiging opsturen..".

DIE BEVESTIGING HEB IK DUS NOOIT GEHAD EN DAT WAS HET PROBLEEEEEM ;( :(
"Ja maar mevrouw, zonder bevestiging kunnen wij dus ook niets doen... Dan had u toch echt maar beter uw zaakje op orde moeten hebben! Prettige dag nog verder!"
pi_117009764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"Ja maar mevrouw, zonder bevestiging kunnen wij dus ook niets doen... Dan had u toch echt maar beter uw zaakje op orde moeten hebben! Prettige dag nog verder!"
Ja, nee dus! :D Ik had net de vriendelijke versie van de post hierboven teruggemaild en krijg net terug dat hij toch nog even was gaan kijken en dat ze het per 13 augustus gaan beëindigen! Helden! ^O^
Ja doei.
pi_117009816
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief, An en de anderen. :*. Het zou voor mij al schelen als ie in ieder geval steeds zo rond dezelfde tijd thuis zou komen. Dat plant voor mij ook gewoon een stuk makkelijker. Maar oh well.

Wat leuk, Jag!

In slaap vallen op de bank, jezelf naar bed slepen en dan niet meer kunnen slapen. }:| .
Story of my life :D ik heb meestal dat ik in bed in slaap val met het grote licht nog aan. Dat is ook echt naar. Bed uit.. Vaak nog lenzen en bh uit. Licht uit. En dan weer proberen te slapen wat vaak niet lukt ;(
pi_117010538
GB, waar had jij je jas besteld?
pi_117011177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, nee dus! :D Ik had net de vriendelijke versie van de post hierboven teruggemaild en krijg net terug dat hij toch nog even was gaan kijken en dat ze het per 13 augustus gaan beëindigen! Helden! ^O^
:') half juli of 13 september...
Misschien tegenwoordig een wonder, maar ik had wel even zo'n medewerker vervloekt.

Als ik half juli een frikandel bestel en ik krijg een kroket ga ik niet jubelen als ik half september pas m'n frikandel krijg. /onlogische vergelijking

Ook geen wonder dat ze mij vaak ophangen maar ik hou van vooruitgang om me tevreden te houden, niet 100 extra telemedewerkertjes extra om de klachten af te handelen.

Je basisnetwerk (KPN) ligt er al om al dat verkeer af te handelen, en qua toegangspunten hoef je ook weinig toe te voegen, dat je maar 450M winst maakt per jaar i.p.v. kwartaal en dat je daarom datalimieten erin gooit komt er bij mij gewoon niet door.
Scheelt dan weer dat de rest het slikt en ik als iemand die bekend is met de techniek een van de weinige ben die er over klaagt...

Ach, is net als de politiek, zolang je mij niet te diep in de portemonnee treft klaag ik niet, wil ook best inleveren om die staatsschuld omlaag te krijgen zolang dat je doel maar is. Heb alleen geen zin om politici met hun wachgeld te financieren, geen zin om Europarlementariërs hun riante regelingen te betalen, mensen met een uitkering die gewoon zwart werken hun uitkering te betalen (ik ken er zat! Rijden vaak ook hele mooi auto's)...
Merk ik het wel, foute boel!

Ja, gewoon VVD gestemd net als altijd gewoon omdat ik weet dat politiek niet altijd afdoende is.

/rant *O* (met op de achtergrond dus van die sexlijn-reclames :D _O-, ik zou willen dat het geen geld opbrengt maar het doet het dus wel!)
pi_117011225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:') half juli of 13 september...
Misschien tegenwoordig een wonder, maar ik had wel even zo'n medewerker vervloekt.

Als ik half juli een frikandel bestel en ik krijg een kroket ga ik niet jubelen als ik half september pas m'n frikandel krijg. /onlogische vergelijking

Ook geen wonder dat ze mij vaak ophangen maar ik hou van vooruitgang om me tevreden te houden, niet 100 extra telemedewerkertjes extra om de klachten af te handelen.

Je basisnetwerk (KPN) ligt er al om al dat verkeer af te handelen, en qua toegangspunten hoef je ook weinig toe te voegen, dat je maar 450M winst maakt per jaar i.p.v. kwartaal en dat je daarom datalimieten erin gooit komt er bij mij gewoon niet door.
Scheelt dan weer dat de rest het slikt en ik als iemand die bekend is met de techniek een van de weinige ben die er over klaagt...

Ach, is net als de politiek, zolang je mij niet te diep in de portemonnee treft klaag ik niet, wil ook best inleveren om die staatsschuld omlaag te krijgen zolang dat je doel maar is. Heb alleen geen zin om politici met hun wachgeld te financieren, geen zin om Europarlementariërs hun riante regelingen te betalen, mensen met een uitkering die gewoon zwart werken hun uitkering te betalen (ik ken er zat! Rijden vaak ook hele mooi auto's)...
Merk ik het wel, foute boel!

Ja, gewoon VVD gestemd net als altijd gewoon omdat ik weet dat politiek niet altijd afdoende is.

/rant *O* (met op de achtergrond dus van die sexlijn-reclames :D _O-, ik zou willen dat het geen geld opbrengt maar het doet het dus wel!)
Nee, dus echt PER 13 augustus, want ik had het 13 juli met inachtneming van een maand opzegtermijn om laten zetten! :) Dus dat is dus helemaal zoals het had moeten zijn en ik krijg ook m'n geld terug dat net is afgeschreven :)
Ja doei.
pi_117011245
:o had wel meer willen typen, maar ligt wat harigs in de weg...
Niet dat ik het minder tof vind of zo, het typen wordt me alleen iets belemmerd.
pi_117011365
Poging # 23: Slapen :W
  Vis een optie? donderdag 20 september 2012 @ 02:08:26 #117
70532 loveli
N
pi_117011829
Hoop dat ik voor 3 uur thuis ben :') Verhuizen van een vriendin liep iets uit.
crap in = crap out
  donderdag 20 september 2012 @ 05:18:10 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117012399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 02:08 schreef loveli het volgende:
Hoop dat ik voor 3 uur thuis ben :') Verhuizen van een vriendin liep iets uit.
Zo'n grote vriendin?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_117012987
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tablet. Die mensen in de docu hadden een te realistisch zelfbeeld en voelden zich daarom lelijk. Gezonde mensen zien zichzelf als mooier dan in werkelijkheid.
Oh? Interessant! Dat betekent dus dat de meeste (gezonde) mensen een stuk minder aantrekkelijk zijn dan ze zelf denken? :D Vraag me af wat ik dan liever heb; (te) realistisch of gezond.
pi_117013046
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
Coco; rotaandoening colitis ulcerosa.... Mijn zus krijgt de Remicade pas sinds dit jaar, lijkt wel redelijk te werken. Ze weet nu ongeveer 4 jaar dat ze het heeft en heeft ook al 4 keer in het ziekenhuis gelegen met een ernstige ontsteking die niet verbeterde. (inclusief prednisoloninfusie en dergelijke). Ze had vanaf december 2011 al een opvlamming; en eigenlijk pas sinds juli gaat het nu wat beter.....
Weet jij al lang dat je het hebt? en onzettend fijn dat de Remicade bij jou goed zijn werk doet!.
Diagnose gesteld begin 2004, achteraf gezien waarschijnlijk al heel lang last van gehad :+

Fijn dat het wat beter gaat met je zus! Zo'n opvlamming kan helaas behoorlijk lang duren, en heeft veel invloed op je (sociale) leven. Dus hopelijk is ze er binnenkort (in ieder geval voor langere tijd) vanaf!
  donderdag 20 september 2012 @ 08:10:01 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117013097
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh? Interessant! Dat betekent dus dat de meeste (gezonde) mensen een stuk minder aantrekkelijk zijn dan ze zelf denken? :D Vraag me af wat ik dan liever heb; (te) realistisch of gezond.
Te realistisch kan depressief maken, ook als je objectief gezien gewoon mooi bent. Als ik het goed begrepen heb tenminste, want het voelt niet logisch.
pi_117013133
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:10 schreef Tinkepink het volgende:
Te realistisch kan depressief maken, ook als je objectief gezien gewoon mooi bent. Als ik het goed begrepen heb tenminste, want het voelt niet logisch.
Omdat je dan focust op de negatieve(re) punten misschien? Het klinkt wat wazig idd, maar ik ken de rest van het verhaal niet. Binnenkort eens kijken (het was toch een uitzending he?).
pi_117013183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 07:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben gezond en heb denk ik niet zo veel serotonine ;) zie mijzelf niet als heel mooi. Als ik mij vergelijk met het gemiddelde zie ik dat ik op sommige punten beter scoor, maar dat maakt niet dat ik mij daardoor veel mooier vind.

Ik heb dus een realistische blik en zou veel serotonine hebben ;)?
pi_117013338
planning voor vandaag:

O: havermout met banaan
t: volkorenbrood met ham en kaas
L: rösti met gebakken ei, 2 plakjes uitgebakken spek en wortels
T: ?
S: hopelijk rondje sportschool. Wel rustig aan, want nog steeds wat last van m'n knie
D: gewokte groenten, noodles, teriyaki saus.
pi_117013412
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Omdat je dan focust op de negatieve(re) punten misschien? Het klinkt wat wazig idd, maar ik ken de rest van het verhaal niet. Binnenkort eens kijken (het was toch een uitzending he?).
Jah dat zal, serotonine is een "blij" stofje.

Ik vind negatiever niet per sé realistisch.. dat wordt wel vaker met elkaar verward.
Dat negatieve zal allemaal heus wel waar zijn, maar het is niet slechter dan een ander. Zoals ik eerder al schreef: bijna de hele wereldbevolking boven de 20 heeft putjes in de billen.

We zijn nou eenmaal niet gefotoshopt, nou en!
pi_117013425
Morning!

Nu ben ik ook benieuwd naar die uitzending :')

Ontbijt was 2 kleine broodjes (1x kaas, 1x bacon), klein zoet broodje, bakje cornflakes met warme melk.
Lunch hopelijk salade
Tussendoor banaan en peer
Diner pasta'tje?
pi_117013439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Probability het volgende:
GB, waar had jij je jas besteld?
Warhoofdje, dat had je al gevraagd! :D :* www.welikefashion.com
pi_117013506
En ik denk bij XM nog steeds "dayum :9~ " en ik heb haar zaterdag nog gezien, dus. :+ Maar goed, ik weet ook dat er een verschil zit tussen wat je van jezelf vindt en wat anderen van jou vinden, dat hebben we hier in Slank allemaal wel een beetje, denk ik.

Planning

O: volk. boterham leverpastei, appel
T: perzikyoghurtje
L: 2 volk. boterhammen snijworst
T: volk. boterham leverpastei
D: uit eten :9
pi_117013508
Lijstje:

O: brinta
T: cappuccino x2 (nu de eerste) appel
L: dubbele boterham met kaas en komkommer, gekookt eitje, karnemelk
B: hopelijk ergens tussendoor nog droog genoeg voor een blok om, anders mijn oefeningen
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek
D: rollade, rode bietjes, aardappel
T: yoghurt met banaan

zoiets.

Gister werd het ook even anders vanaf de L:
L: tosti (2 sneetjes brood) salami kaas tomaat, banaan.
B: anderhalf uur lopen met wandelstok
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek
D: rollade, sperziboontjes met gebakken paprika en champignons
T: vla
  Vis een optie? donderdag 20 september 2012 @ 08:44:03 #130
70532 loveli
N
pi_117013528
quote:
11s.gif Op donderdag 20 september 2012 05:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zo'n grote vriendin?
Wachten tot we werden bevrijd van het terrein van de opslag :') Daarna 130 km rijden naar auto (locatie van leeg huis) en nog een uur rijden tot bed.

En vanmorgen geen file, dus een half uur te vroeg...
crap in = crap out
  donderdag 20 september 2012 @ 08:45:59 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117013553
GB O+

Ik zit in de trein naar Amsterdam voor een afspraak.
pi_117013669
Mar, wat ik me afvroeg. Nu is het toch weer kouder... voel je dan direct een teurgslag of gaat het vooralsnog ok?
pi_117013704
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yup, hier wat meer info erover http://www.wetenschap24.n(...)mber/Zelfbedrog.html

Ook wel geinig dat later op Rtl4 over precies hetzelfde werd gepraat :D Zo'n nepbruine overgewaardeerde modegoeroe die een prachtige jonge meid uit haar schulp probeerde te halen.

TV is een beetje vrouwgericht de laatste tijd lijkt het wel :+
pi_117013708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:53 schreef Perruche het volgende:
Mar, wat ik me afvroeg. Nu is het toch weer kouder ,e voel je dan direct een teurgslag of gaat het vooralsnog ok?
Ik merk het wel, alle gewrichten gaan wat stroever en ik moet meer moeite doen om in beweging te komen, bed uit komen is een kleine ramp :')
Het is nu te danken aan de reserves en spierkracht die ik de afgelopen 8 weken heb opgebouwd dat het nog zo goed gaat, die spierkracht wilde ik er dus wel even inhouden ;)
pi_117013723
Die 50gr eiwitten minimum hou je nog steeds aan?
pi_117013789
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik let er niet heel strak op, maar volgens mij eet ik minstens evenveel eiwitten en wat meer koolhydraten nu.
Ook dat motiveert wel om te blijven lopen trouwens, het bevalt me wel om niet op die 1300 kcal te hoeven letten ;)
pi_117013796
mogguh!

Mijn dagen varieren, maar meestal ben ik rond 1700 gewoon thuis, beetje post lezen en eten koken etc. Dan eten we tussen 1800 en 1830.

Probeer ook mijn afspraken zo te plannen dat ik rond 1700 thuis ben, dan vind ik het wel welletjes geweest :P Als het nodig is werk ik 's avonds nog wel, maar ook dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen. Timemanagment FTW!

Lijstje gister:

O: smoothie met lijnzaad/havermout/spinazie/bessen
T: 4 rijstewafels met kipfilet
L: stukjes broccoli en rundervink
T: 2 rijstewafels met een dikke laag pindakaas
D: pasta met tonijn en tomatensaus en parmezaanse kaas :9
T: 1/2 blikje tonijn met olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 20 september 2012 @ 09:05:39 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117013858
Goeiemorgen :).

Ik zit weer fris en fruitig op kantoor. Prima geslapen vannacht O+.

Ik ben twee keer om 17.50 thuis en drie keer om 18.50. Als ik om 18.50 thuis ben, kookt M. dus we eten altijd tussen 18.00 en 19.30. Prima :). Om 22.00 ga ik meestal slapen en ik heb tussen eten en slapen dus nog genoeg tijd voor mezelf :).

Vaccinaties voor Jordanië zijn ook binnen, yay! Kan met die voor dtp 10 jaar vooruit en met die voor hep a zelfs 25 jaar, als ik hem over een halfjaar herhaal. Heb nu een blauwe plek op m'n arm :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 20-09-2012 09:18:04 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_117013873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Toch maar even gecheckt, lijstje van gister kom ik aan de 75 gram :)
pi_117013918
^O^ en mooi dat je nu minder hoeft op te letten, kan begrijpen dat het een fijn gevoel is na zo'n poos vrij streng voor jezelf geweest te zijn (al heeft het wel z'n resultaten afgeworpen natuurlijk)
pi_117014497
:W

Vandaag vrij *O*
pi_117014587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Sarabi het volgende:
Bleh hier ook weer een avond vol met comfort food en drank.
Morgen maar weer een nieuwe dag.
Het lijkt er wel een beetje erg op alsof jij jezelf steeds saboteert.
Waarom?
Steeds opnieuw beginnen bij de eerste stap lijkt me heel vermoeiend.

donderdag 20 september 2012 @ 10:10:48 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117015215
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:39 schreef An24 het volgende:
:W

Vandaag vrij *O*
*O*. Wat ga je doen?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 september 2012 @ 10:20:24 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117015492
Oh ja, regenpakkenvraagje.

Ik heb een regenpak van Agu, was meer dan 60 euro. Heb hem twee keer uitgeprobeerd en beide keren was mijn kleding na een bui vochtig en had de jas de neiging aan mijn kleren te plakken. What's going on? :? Laat 'ie water door, ventileert 'ie niet goed... is dit normaal :?. Ik had het bij mijn cheap-ass regenpak niet.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 september 2012 @ 10:36:07 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117015986
Meh :') Buikpijn werd gisteravond erger ipv minder (vooral in linkerkant) en heb als een stervende zwaan in bed gelegen :@ :') Vanochtend deed nog steeds auw. Nu gelukkig minder, na nog even omwikkelen in dekentje en proberen te slapen. Maak er dus maar een thuiswerkdag van vandaag, op een laag pitje oO<
pi_117016372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O*. Wat ga je doen?
Vakantievoorbereidingen *O*
  donderdag 20 september 2012 @ 10:49:24 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117016391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Vakantievoorbereidingen *O*
Have fun! *O*
pi_117016406
Klinkt niet fijn Maria :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117016480
Ik ben half 7 thuis als ik vroeg klaar ben, maar 8 uur thuis is ook niet ongewoon :'). Dus wij eten gewoon echt laat, gister stond het om kwart voor 9 pas op tafel. Dan is het eten, afwassen, tv kijken, slapen. Gelukkig duurt dit maar een jaar ofzo :').

Au Maria! Dekentjesdag O+. Ik had laatst ook last van het stervende zwaan syndroom. Na een uur was het voorbij en ik ongesteld :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_117016780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh :') Buikpijn werd gisteravond erger ipv minder (vooral in linkerkant) en heb als een stervende zwaan in bed gelegen :@ :') Vanochtend deed nog steeds auw. Nu gelukkig minder, na nog even omwikkelen in dekentje en proberen te slapen. Maak er dus maar een thuiswerkdag van vandaag, op een laag pitje oO<
Awh, beterschaap! :*
Ja doei.
pi_117016847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Have fun! *O*
Dank! Jij sterkte :*
pi_117016870
beterschap, maria.

Ik moet nu naar de tandarts... -O- gelukkig alleen maar schoonmaken.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:11:50 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117017018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Awh, beterschaap! :*
Dank u, Beter Schaap! O+

Dekentjesdag indeed! En mn lange badjasvestding O+ Nu maar hopen dat er niet aangebeld wordt :+

Succes, Jatje!
pi_117017128
Heb je geen snuggie Maria? :+

Oh, en had ik al verteld dat ik een sollicitatie heb volgende week dinsdag, weer bij de Marks and Spencer 8-) zouden echt perfecte uren zijn zo naast m'n studie en ik zou genoeg geld in het laatje brengen om tevreden over te zijn 8-)

En ze gaan binnen het department nog kijken of ik als studentassistent aan de slag kan 8-) ze hadden mij samen met de PhD-studenten gemaild om te recruiten, dus had teruggemaild dat ik op zich wel geïnteresseerd ben om te helpen ergens, maar dat 't wrsch/wellicht nog wat vroeg is. Maar ze zou mijn gegevens iig doorsturen naar de persoon die hier over gaat en dan hoor ik nog. Zou CV én salaris-technisch echt _O_ zijn.
Ja doei.
pi_117017433
Ha, het blijft tot een uur of 3 nagenoeg droog hier :D
Straks na de lunch dus mee kiddo naar school brengen en dan gelijk door wandelen.

En ik heb nu trek, misschien neem ik wel meer dan 2 boterhammen straks.
pi_117017785
Hier is het weer al de hele dag bagger. Niet erg, lekker ff naar de Lush voor vaste shampoo enzo O+
  donderdag 20 september 2012 @ 11:39:43 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117017795
Met kruik in bed en paracetamolletje erin, Maria. Werkt asl een tierelier!
Niet meer actief op Fok!
pi_117017939
We duimen mee, Mo ^O^

Beterschapjes Maria!

Je hebt in Bergen, Noorwegen dus een wijk die heet Slettebakken :+

*tuinkruidenbouillon neemt* :9
pi_117018031
* MarMar duimt ook mee :)

En beterschap Maria :*
pi_117018066
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:44 schreef V1z0R het volgende:
We duimen mee, Mo ^O^

Beterschapjes Maria!

ik lees veel werk van een meneer die slettebak als achternaam heeft. Ik moet er elke keer ook over lachen.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:49:31 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117018129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:44 schreef V1z0R het volgende:
We duimen mee, Mo ^O^

Beterschapjes Maria!

Klopt :+. Zat ook in Borgen (?).
Niet meer actief op Fok!
pi_117018133
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je geen snuggie Maria? :+

Oh, en had ik al verteld dat ik een sollicitatie heb volgende week dinsdag, weer bij de Marks and Spencer 8-) zouden echt perfecte uren zijn zo naast m'n studie en ik zou genoeg geld in het laatje brengen om tevreden over te zijn 8-)

En ze gaan binnen het department nog kijken of ik als studentassistent aan de slag kan 8-) ze hadden mij samen met de PhD-studenten gemaild om te recruiten, dus had teruggemaild dat ik op zich wel geïnteresseerd ben om te helpen ergens, maar dat 't wrsch/wellicht nog wat vroeg is. Maar ze zou mijn gegevens iig doorsturen naar de persoon die hier over gaat en dan hoor ik nog. Zou CV én salaris-technisch echt _O_ zijn.
Waarom vroeg? In het tweede jaar zou je al eerstejaars kunnen helpen, je leert echt veel in een jaar. Dus volgens mij moet jij dat wel kunnen, want jij bent het niveau van tweedejaars ook allang voorbij met mooie cijfers ;). En universiteiten betalen goed aan studenten idd :P.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik lees veel werk van een meneer die slettebak als achternaam heeft. Ik moet er elke keer ook over lachen.
Het baanbrekende werk in mijn literatuurscriptie is gedaan door meneer Etter. En op bespreking kwamen we Fensterbank tegen. En zo nog wel meer. Ik moet steeds glimlachen als ik het zie :').
pi_117018224
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom vroeg? In het tweede jaar zou je al eerstejaars kunnen helpen, je leert echt veel in een jaar. Dus volgens mij moet jij dat wel kunnen, want jij bent het niveau van tweedejaars ook allang voorbij met mooie cijfers ;). En universiteiten betalen goed aan studenten idd :P.

[..]

Het baanbrekende werk in mijn literatuurscriptie is gedaan door meneer Etter. En op bespreking kwamen we Fensterbank tegen. En zo nog wel meer. Ik moet steeds glimlachen als ik het zie :').
Nou, het zou binnen het department zijn, en aangezien ik net over kom waaien vanuit Engels vind ik 't wat gedurfd! :D Maar als ik de kans krijg dan pak ik 'm wel met beide handen aan :Y

Even in perspectief geplaatst: Marks and Spencer: 6.40. Department: 15.00 :')
Ja doei.
  donderdag 20 september 2012 @ 12:03:18 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117018629
Die namen :D Net Asterix en Obelix :') (moest altijd lachen om die Vikingen, Liflaf, Ikstapaf, Benniemaf).

Vik, heb al langer geslapen, nu moesten er wat werkdingen gedaan worden, dus languit op de bank :P Vriendje komt met fijne verhalen over exploderende appendixen :') Gelukkig zitten die rechts :+
pi_117018958
Oh en ik hou van mijn nieuwe vest van de Appie O+. Weer zo'n lekker groot, warm mannenvest. Hoef ik hem ook niet meer van vriend/broertje te jatten :+. Gister hele dag koud gehad, vandaag gaat het dus goed :D.
pi_117019531
Ohai! Het ziet er naar uit dat vandaag een dag zonder vertragingen gaat zijn *O*

/afklopt.

Ik heb we'll honger, hopelijk nog Snel een broodje scoren voor de volgende meeting!
pi_117019537
Ik heb nog een trui in de kast hangen van toen ik 165kg woog en die komt me nu tot net iets boven de knieën, denk dat jij erin verzuipt Chico :D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die namen :D Net Asterix en Obelix :') (moest altijd lachen om die Vikingen, Liflaf, Ikstapaf, Benniemaf).

Vik, heb al langer geslapen, nu moesten er wat werkdingen gedaan worden, dus languit op de bank :P Vriendje komt met fijne verhalen over exploderende appendixen :') Gelukkig zitten die rechts :+
Leuke dubbelzinnigheid ook bij Ikstapaf :D
pi_117019750
Ik kan me niet voorstellen dat je zo zwaar was Vaiz :X heb je geen last van huid wat los zit?

Ik mag een paar schoenen uitzwaaien ;( lopen klooien bij Kleinpolderplein met die 80/100 zone. Reed 100 toen je er 80 mocht zeg maar dag tegen de centjes.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117019812
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

De pijn begint boven in de buik. Dan trekt hij naar links en pas als het kritiek wordt mag je op rechts alleen kijken, niet aankomen ;(
  donderdag 20 september 2012 @ 12:45:12 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117019938
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef An24 het volgende:

[..]

De pijn begint boven in de buik. Dan trekt hij naar links en pas als het kritiek wordt mag je op rechts alleen kijken, niet aankomen ;(
Ervaring mee? :o

Denk hier niet iig ^^ Gisteren hele dag opgeblazen / harde buik, daarna links veel auw, ochtend ook, nu alleen nog gevoelig dus valt vast mee. Ga zo proberen wat te eten :Y
pi_117019949
Wow viz, 165 kg.. Hoe lang is dat geleden?

En misschien valt de boete wel mee aurum. Als je precies 100 rijdt op de teller, rij je in het echt wat minder snel, waarschijnlijk iets van 95. Dan gaat er nog wat correctie af en misschien valt het dan nog net binnen 10km/u te snel. Dan is het nog niet extreem duur..
Ik weet dat ik 134km/u op de teller kan rijden in 120 gebieden en dan krijg ik geen boetes.
pi_117020040
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ervaring mee? :o

Denk hier niet iig ^^ Gisteren hele dag opgeblazen / harde buik, daarna links veel auw, ochtend ook, nu alleen nog gevoelig dus valt vast mee. Ga zo proberen wat te eten :Y
Yup. Werd telkens naar huis gestuurd, want in urine en bloed geen ontstekingwaarde. Pas dag later: ohw, je ziet er wel erg slecht uit, doe maar echo: ohw, hij staat op springen, moet er gelijk uit :+ sukkels :')
pi_117020059
Nu zo'n 10jr geleden, Mc.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je zo zwaar was Vaiz :X heb je geen last van huid wat los zit?

Ik mag een paar schoenen uitzwaaien ;( lopen klooien bij Kleinpolderplein met die 80/100 zone. Reed 100 toen je er 80 mocht zeg maar dag tegen de centjes.
Mja, toch is het zo :') Digitale weegschalen gaven een E zodra ik erop ging staan en die gaan vaak tot 150kg...

Denk dat daarom m'n buik beetje flabby aan de onderkant is, heb dan ook wat striae... }:|
Maar na eerst heel snel afvallen was het veel erger dan nu. Vul het nu ook wat meer op met spiermassa dan toen :D

Vervelendst vond ik toen ik nog maar zelden passende kleding kon vinden in gangbare winkels :{
  donderdag 20 september 2012 @ 12:51:53 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117020131
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Yup. Werd telkens naar huis gestuurd, want in urine en bloed geen ontstekingwaarde. Pas dag later: ohw, je ziet er wel erg slecht uit, doe maar echo: ohw, hij staat op springen, moet er gelijk uit :+ sukkels :')
:o D:

Gelukkig dat ze het toch nog checkten dan!
pi_117020205
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:o D:

Gelukkig dat ze het toch nog checkten dan!
Yup!

Maar je kan wel eten enzo? Lukt met zieke blinde darm ook meestal niet.
  donderdag 20 september 2012 @ 12:56:54 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117020264
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Yup!

Maar je kan wel eten enzo? Lukt met zieke blinde darm ook meestal niet.
Ik laat het zo weten! :+ Nee denk het wel hoor, is vast allemaal niet zo erg. Alleen heftiger buikpijn dan ik gewend ben :+ :') En gisteravond was ik wel wat misselijk, maar heb toen paar broodjes gegeten. Daarna wel meer pijn uiteindelijk, maar verder geen rare dingen.
pi_117020900
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik laat het zo weten! :+ Nee denk het wel hoor, is vast allemaal niet zo erg. Alleen heftiger buikpijn dan ik gewend ben :+ :') En gisteravond was ik wel wat misselijk, maar heb toen paar broodjes gegeten. Daarna wel meer pijn uiteindelijk, maar verder geen rare dingen.
Mooi. Hoop dat het snel over is :*
pi_117020936
Die boete doet pijn hoor MC, ik rijd standaard +10 op mijn teller dus je theorie gaat helaas niet op :X /leermomentje
pi_117021133
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
Die boete doet pijn hoor MC, ik rijd standaard +10 op mijn teller dus je theorie gaat helaas niet op :X /leermomentje
Ah ja, dan reed je dus 110 ipv 80. Dan kan het wel eens duur worden. Vorig jaar een keer geflitst met gecorrigeerd 150 km/u. Zo snel mocht ik daar niet :+
  donderdag 20 september 2012 @ 13:23:14 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117021209
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
Kak zeg :X

quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Mooi. Hoop dat het snel over is :*
O+
pi_117021801
+10% rij ik, en geen snelheidsboetes :s)
Sinds mn kleine gebakje uberhaupt geen meer :P
pi_117022507
Ik rij standaard wel iets te snel, maar nooit in de bebouwde kom. Op kale 80 km/u polderwegen rij ik wel eens veel te hard. Gaat meestal lang goed, en dan eens in de 2/3 jaar een fikse boete.
Met de boot heb ik de meeste jaren gemiddeld iets van 3 boetes... Ook niet zo raar, je mag overal 6 en mn bootje haalt 50. Tsja, ik kan niet alleen naar die gashendel kijken, daar moet aan gedraaid worden ;)
Dit jaar geen boetes gevaren, maar ik had geen tijd voor de motorboot. (Alleen dus tickets die uit mn boot zijn gewaaid dit jaar.... :+ )
pi_117022550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog een trui in de kast hangen van toen ik 165kg woog en die komt me nu tot net iets boven de knieën, denk dat jij erin verzuipt Chico :D

[..]

Leuke dubbelzinnigheid ook bij Ikstapaf :D
Wow. Ja nee, ik kan net aan een L aan met goed fatsoen (lees: dat is nog net geen jurkje, zie FB dat knalblauwe vest, dat is ook van mij zelf :+). Doe je die trui nog wel eens aan, om jezelf te herinneren hoeveel dikker je was of dat niet?
pi_117022891
Ik voel me een beetje meh...
Heb het de hele tijd koud, beetje verkouden en voel me futloos. Pfff. Zo ken ik me zelf helemaal niet. Heb een beetje de herfstblues..
  donderdag 20 september 2012 @ 14:11:37 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117022987
Ik voel me ook een beetje meh. Gelukkig is het bijna weekend.

Lijstje:

T: banaan
O: kwark met ananas
T: twee bth chorizo (ik krijg er de laatste tijd steeds keelpijn van, weird :?)
T: 250 gram worteltjes
T: twee bth 30+-kaas
S: 40 min crosstrainen
D: quiche van filodeeg met ui en verschillende soorten kaas
T: sinassplit
T: misschien nog een halve bak kwark met verse ananas
Niet meer actief op Fok!
pi_117023071
Morgen inderdaad nog! Kan ik van het weekend weer films kijken O+
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wow. Ja nee, ik kan net aan een L aan met goed fatsoen (lees: dat is nog net geen jurkje, zie FB dat knalblauwe vest, dat is ook van mij zelf :+). Doe je die trui nog wel eens aan, om jezelf te herinneren hoeveel dikker je was of dat niet?
's Winters nog wel eens als ik lang buiten in de kou ben omdat 'ie ook erg warm is, niet echt om me er aan te herinneren :D
  donderdag 20 september 2012 @ 14:13:56 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117023091
Ik zit in de tram naar kantoor en er zitten twee ontzettende bakvissen achter me :D.
  donderdag 20 september 2012 @ 14:14:26 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117023109
Oh en heb nog nooit een bekeuring gehad :7.
  donderdag 20 september 2012 @ 14:15:01 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117023136
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^
Maar goed, ik denk dat het feit dat ik geen auto rijd er wel iets mee te maken heeft :7.

Bakvissen ftw! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_117023239
Zijn die niet wat jong voor jou, Vik? :@
  donderdag 20 september 2012 @ 14:17:57 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117023263
Rijd vanaf '99 :)
  donderdag 20 september 2012 @ 14:18:20 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117023286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Zijn die niet wat jong voor jou, Vik? :@
:P Ik lul maar wat.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 september 2012 @ 14:21:00 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117023375
Oe wat voor films, V1z?

Yay bijna weekend! Zondag wel een uitje dus morgen en overmorgen nog rustig aan :Y
pi_117023481
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan ben je beter bezig dan ik. Ik werd op een gegeven moment herkend door waterpolitie... :@

En die boetes zijn ook niet mals. Was er op een gegeven moment zo flauw van dat toen ik de politieboot hard aan zag komen varen, dat ik mijn boot in het riet heb gedumpt en naar huis ben gaan lopen. Laat ze maar bewijzen dat ik het was.
En ik werd zo flauw van al die boetes omdat jan en alleman een boot kan huren en daarmee echt gevaarlijk bezig zijn. En die krijgen niet eens een waarschuwing. En ik heb mn boot wel onder controle en ik kreeg een keer een boete omdat ik niet genoeg zwemvesten bij me had :+ . Ik heb het niet zo op dat soort regeltjes/gezag..
pi_117023619
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe wat voor films, V1z?

Yay bijna weekend! Zondag wel een uitje dus morgen en overmorgen nog rustig aan :Y
Requiem for a dream en Memento heb ik nog liggen, morgen maar weer wat meer binnenhalen.

Eternal sunshine of the spotless mind is trouwens een echte aanrader! :Y
Niet verwacht dat ik Jim Carrey in een serieuze rol zou kunnen waarderen maar is me gigantisch meegevallen.
pi_117023688
Ach als je je bedenkt dat ik vorig jaar 48000 km heb gereden, dan valt het nog we'll mee :Y

Ik duik trouwens ook altijd in mijn lief zijn trui als hij weg is, dacht dat ik de enige was :@
pi_117023689
Zo, ik had zin in INdiaas vanavond. Dus net even boodschappen gaan doen O+ vanavond een kip balti met saag aloo en naan en wat saffraanrijst :9
Ja doei.
pi_117023774
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ach als je je bedenkt dat ik vorig jaar 48000 km heb gereden, dan valt het nog we'll mee :Y

Ik duik trouwens ook altijd in mijn lief zijn trui als hij weg is, dacht dat ik de enige was :@
Dat doe ik alsnog nog steeds, als ie weg is :@.
pi_117023792
Oh ik trek ook alweer wat bij, even een banaan in de kop gedrukt met een pot koffie. :7

Edit: net cdtje te luisteren van de Black Keys. Vette band, klinkt af en toe jaren 70 rock, maar dan in een modern jasje.
pi_117023987
:') op Lowlands zijn we bij Black Keys weg gelopen :P

Toen weer teruggelopen naar de Movits!
  donderdag 20 september 2012 @ 14:40:26 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117024019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Requiem for a dream en Memento heb ik nog liggen, morgen maar weer wat meer binnenhalen.

Niet verwacht dat ik Jim Carrey in een serieuze rol zou kunnen waarderen maar is me gigantisch meegevallen.
Die wil ik ook nog zien idd! Laatst ook voor het eerst What Dreams May Come gezien, in kader van mooie visuals :9 En dinsdag Crocodile Dundee :')
pi_117024058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ik had zin in INdiaas vanavond. Dus net even boodschappen gaan doen O+ vanavond een kip balti met saag aloo en naan en wat saffraanrijst :9
mmmm :9
pi_117024129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:
:') op Lowlands zijn we bij Black Keys weg gelopen :P

Toen weer teruggelopen naar de Movits!
Lolwut? Hoe kun je dat doen?

Back to the 70ies nummertje
Bekend nummer:
  donderdag 20 september 2012 @ 14:47:37 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117024272
Door Aurum is de Amelie soundtrack een van mijn favo werkplaylists O+
pi_117024347
Ja doei.
pi_117024474
Ik ga morgen O+ romantisch dineren O+ met mijn lief en we gaan Indiaas eten :9 om to the nom!!
pi_117024630
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lolwut? Hoe kun je dat doen?

Back to the 70ies nummertje
Bekend nummer:
Stonden vrij ver achteraan en kregen sfeer niet goed mee (was in de Alpha) :@
pi_117024914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Stonden vrij ver achteraan en kregen sfeer niet goed mee (was in de Alpha) :@
ieder zijn muzieksmaak natuurlijk ;) Zo komen binnenkort weer naar nederland, alleen is t al uitverkocht..
pi_117025150
Haha wat een filmpje..
Nu weer aan t werk :)
pi_117027371
*O* naar huis!!!

Whoei.
  donderdag 20 september 2012 @ 16:30:48 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117028298
Wilde eigenlijk vanaaf weer een keer mezelf naar de sportschool slepen, maar er begint zich een hoofdpijn te ontwikkelen waar je u tegen zegt :{.

Morgen wel lekker naar de schoonheidsspecialiste O+
pi_117028407
Zo even naar de kapper.. Weet niet wat ik zal doen. Twijfel of ik het zal millimeteren. Is nu centimeter of 10-15 bovenop..
  Vis een optie? donderdag 20 september 2012 @ 16:34:29 #213
70532 loveli
N
pi_117028433
Weerbericht bekijken, als het +20 wordt laten millimeteren.
crap in = crap out
pi_117028585
Kort haar is makkelijk als het koud is. Kun je muts op doen en je haar zit nog prima, want kan niet verkeerd gaan. Heb het nu halflang, centimeter of 15.. Edit: oh dat had ik al gezegd.
pi_117028808
Ik had een Ryan Gosling-achtig kapsel volgens een Amerikaanse op Aruba :')
  donderdag 20 september 2012 @ 16:45:28 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117028868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik had een Ryan Gosling-achtig kapsel volgens een Amerikaanse op Aruba :')

?
pi_117028932
In die richting ja :@
Wilde toch maar keer iets anders
  donderdag 20 september 2012 @ 16:51:08 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117029067
Ik moet ook weer naar de kapper, geen idee wat het nu moet worden.
pi_117029136
oh my..

Mijn rond lopen is gelukt :)
En ik heb 3 boterhammen gehad tussen de middag, men wat is brood lekker.
  donderdag 20 september 2012 @ 16:54:18 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117029184
Lijstje so far:

O: kom kwark met een banaan en een beetje honing
L: uitsmijter kaas op 3 bth en van 3 eieren
D: tagliatelle met groentensaus
pi_117029377
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het lijkt er wel een beetje erg op alsof jij jezelf steeds saboteert.
Waarom?
Steeds opnieuw beginnen bij de eerste stap lijkt me heel vermoeiend.

Ik weet dat het zo klinkt en dat is misschien ook wel zo.
Maar na een jaar vol slecht nieuws hoop je dat het een keer stopt en nu in een week alweer 2x heel slecht nieuws gehad -O- het houd gewoon even niet op.
Dus ben al lang blij dat ik steeds weer op nieuw probeer en niet het gewoon helemaal laat gaan.
pi_117029435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet dat het zo klinkt en dat is misschien ook wel zo.
Maar na een jaar vol slecht nieuws hoop je dat het een keer stopt en nu in een week alweer 2x heel slecht nieuws gehad -O- het houd gewoon even niet op.
Dus ben al lang blij dat ik steeds weer op nieuw probeer en niet het gewoon helemaal laat gaan.
Rotnieuws is kut, maar ik ga ook even iets zeggen wat je misschien niet tof vindt:
Dat is een excuus, geen reden.
  Vis een optie? donderdag 20 september 2012 @ 17:00:38 #224
70532 loveli
N
pi_117029452
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef MarMar het volgende:
qft (en in heel veel situaties toepasbaar)
crap in = crap out
pi_117029556
Ik was na m'n vakantie de weg kwijt qua eten, dus ik ga weer even terug naar de basis. Het gaat deze week weer goed, dus hopelijk zet het zich voort.

Mijn lijstjes zijn nu als volgt:
O: Yoghurt met fruit, twee crackers met beleg
L: Drie boterhammen met beleg
T: Wisselende salade
D: Wisselend
T: Smaakjesyoghurt of - kwark met fruit

Vandaag:
O: Yoghurt met een doosje kersen, twee mueslicrackers met hüttenkäse (en komkommer)
L: Drie boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van baby-spinazie, dressing, forel en semi-zongedroogde tomaten
D: Groentelasagne (wel met pastabladeren) en mozzarella
T: Citroenkwark met een doosje zomerfruit
pi_117029568
pi_117029614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Rotnieuws is kut, maar ik ga ook even iets zeggen wat je misschien niet tof vindt:
Dat weet ik ook :) maar dan nog is het makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_117030604
Hoi,

ik ben er ook weer. Opgeladen en wel. Mijn lijstjes waren echte vakantielijstjes, maar mijn gewicht is nog hetzelfde gelukkig. Ik ben nog een paar dagen vrij en daarna weer gewoon normaal eten en de sportknop gaan zoeken.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik heb toevallig pas Requiem gezien. Ik vond hem gitzwart en schrijnend, maar daardoor ook fascinerend. En Jennifer is natuurlijk heel mooi om naar te kijken.
Ik heb ook nog Mr Nobody gezien. Zeer mooie film. Weet niet of dat ook als klassieker geldt?

Tijdens de vakantie ook nog de laatste 2 seizoenen van Breaking Bad gezien. Geweldige serie, ben nu echt aan het afkicken en op zoek naar een soortgelijke serie. Maar die is er niet.
  donderdag 20 september 2012 @ 17:29:54 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117030617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat weet ik ook :) maar dan nog is het makkelijker gezegd dan gedaan.
True that.

De ratio laat het nog wel eens afweten in stomme situaties.
pi_117030710
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

True that.

De ratio laat het nog wel eens afweten in stomme situaties.
En ik ga op dit moment ook niet te streng zijn voor mezelf.
Ik sport zo'n 5 uur in de week en eet vaak ook normaal dus dat is voor even goed genoeg.
Ik zie het zonnig in dat het over een maand allemaal een stuk beter gaat (+ ik aan mijn nieuwe ritme gewend ben) om strenger te doen.
pi_117030733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die wil ik ook nog zien idd! Laatst ook voor het eerst What Dreams May Come gezien, in kader van mooie visuals
Heb je in dat kader The Fountain al gezien?
pi_117030837
Sterkte Sarabi! Wat mij nog wel eens helpt: me afvragen of ik me nou daadwerkelijk béter voelde na het eten van troep. Meestal is het antwoord "nee"...

Ik moet trouwens nog steeds gniffelen om de naam F.loortje F.lippo, iemand met wie ik zakelijk contact mee heb gehad. kan zo in de Donald Duck of Suske & Wiske :D.

Maria, beterschap!! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117030910
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef Xennia het volgende:
Hoi,

ik ben er ook weer. Opgeladen en wel. Mijn lijstjes waren echte vakantielijstjes, maar mijn gewicht is nog hetzelfde gelukkig. Ik ben nog een paar dagen vrij en daarna weer gewoon normaal eten en de sportknop gaan zoeken.

[..]

Ik heb toevallig pas Requiem gezien. Ik vond hem gitzwart en schrijnend, maar daardoor ook fascinerend. En Jennifer is natuurlijk heel mooi om naar te kijken.
Ik heb ook nog Mr Nobody gezien. Zeer mooie film. Weet niet of dat ook als klassieker geldt?

Tijdens de vakantie ook nog de laatste 2 seizoenen van Breaking Bad gezien. Geweldige serie, ben nu echt aan het afkicken en op zoek naar een soortgelijke serie. Maar die is er niet.
Welkom terug! Lekker genoten zonder aan te komen zo te lezen? Fijn!

Ik heb tijdens mijn vakantie (niet op vakantie :+) alle seizoenen van Breaking Bad gekeken :@ :'). Inderdaad geweldig! In de verte heeft Dexter er wat van weg vind ik, misschien ook wat voor jou?

En naar aanleiding van volgend topic ben ik net begonnen met Person of Interest: Afkicken van Breaking Bad... wat zijn goede alternatieven? Wellicht zitten er nog andere series tussen die jou leuk lijken.
  donderdag 20 september 2012 @ 17:46:10 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117031157
The Fountain staat ook op mn lijstje idd! :Y

Sarabi, klinkt alsof het nog niet zo slecht gaat dan toch. Wat gaat er dan mis? Dat bleek uit je eerdere post, dat er iets niet goed gaat.

Phaidra O+ En die naam :D Donald Duck-waardig idd :Y

Nou, ik heb vandaag ongeveer 5 uurtjes gewerkt nu :') Gaat lekker :P Nog veel te doen, anders zou ik toegeven aan zieligheid ofzo :+
pi_117031353
Gisterenavond ging het mis en heb toen 3 biertjes en chips op en zo komt dat de laatste weken wel minstens 1x per week voor.
Terwijl jaren geleden toen ik begon met afvallen helemaal nooit deed snoepen en daar wil ik weer naar terug.
  donderdag 20 september 2012 @ 17:53:30 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117031416
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Gisterenavond ging het mis en heb toen 3 biertjes en chips op en zo komt dat de laatste weken wel minstens 1x per week voor.
Terwijl jaren geleden toen ik begon met afvallen helemaal nooit deed snoepen en daar wil ik weer naar terug.
Ah op die fiets :Y Blijf je wel constant zo, zeg maar? In crisistijd is gelijk blijven veelal al prima zou ik denken, als je andere dingen aan je hoofd hebt. Zolang je maar niet meer aankomt.
pi_117031428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Misschien werkt het beter om juist af en toe wel zo'n avond in te plannen?
Dan krijg je er misschien wat meer grip op en wordt het gewoon een bewuste keuze die in je dieet past, in plaats van een impuls waar je je later dan weer rot over voelt.
Af en toe een biertje en chips moet best kunnen vind ik.
pi_117031436
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:39 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Welkom terug! Lekker genoten zonder aan te komen zo te lezen? Fijn!

Ik heb tijdens mijn vakantie (niet op vakantie :+) alle seizoenen van Breaking Bad gekeken :@ :'). Inderdaad geweldig! In de verte heeft Dexter er wat van weg vind ik, misschien ook wat voor jou?

En naar aanleiding van volgend topic ben ik net begonnen met Person of Interest: Afkicken van Breaking Bad... wat zijn goede alternatieven? Wellicht zitten er nog andere series tussen die jou leuk lijken.
Ah, het is dus een bekend verschijnsel, dat afkicken. Ik heb 1 aflevering van Dexter gezien, maar denk niet dat het wat voor me is. Ik kijk graag een serie in bed voordat ik ga slapen, maar met al die lijken en zo is dat voor mij niets op dat tijdstip.
Misschien moet ik sowieso even een hele andere serie gaan kijken, omdat toch niets vergelijkbaar is met BB en het alleen maar tegen kan vallen. Ik zat te denken aan Pretty Little Liars.

Maria, the Fountain hoort bovenaan dat lijstje te staan! Ga je geen spijt van krijgen.
pi_117031457
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah, het is dus een bekend verschijnsel, dat afkicken. Ik heb 1 aflevering van Dexter gezien, maar denk niet dat het wat voor me is. Ik kijk graag een serie in bed voordat ik ga slapen, maar met al die lijken en zo is dat voor mij niets op dat tijdstip.
Misschien moet ik sowieso even een hele andere serie gaan kijken, omdat toch niets vergelijkbaar is met BB en het alleen maar tegen kan vallen. Ik zat te denken aan Pretty Little Liars.
Prima vermaak! :)
Ja doei.
pi_117031465
Ook leuk vermaak: Drop Dead Diva
Ja doei.
pi_117031472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah op die fiets :Y Blijf je wel constant zo, zeg maar? In crisistijd is gelijk blijven veelal al prima zou ik denken, als je andere dingen aan je hoofd hebt. Zolang je maar niet meer aankomt.
Ben nu een half jaar stabiel, maarja wel nog steeds 10 kilo boven wat het moet zijn.

@MarMar ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in, moet ik even mee leren omgaan. Vind alles of niets altijd makkelijker (bij alles).
pi_117031563
yay, het lijkt erop dat ik in eind maart naar San Francisco ga om twee papers te presenteren! Nog even geld bij elkaar halen om daar naar toe te gaan, maar jippie!
pi_117031578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ben nu een half jaar stabiel, maarja wel nog steeds 10 kilo boven wat het moet zijn.

@MarMar ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in, moet ik even mee leren omgaan. Vind alles of niets altijd makkelijker (bij alles).
Misschien goed om dat dan als eerste doel te stellen? (dat leren) en dan pas daarna weer eens verder kijken naar die laatste kilo's?
pi_117031590
Mijn lijstje voor vandaag:
O 4 bth smeerkaas, fricandeau, melk
L 4 boterhammen gekookt ei, kaas
T: banaan, stukje pure chocolade (40 gram toch nog redelijk veel..)
S nu 5 km hardlopen
D: pastasalade met gerookte kip appel, sla tomaat. En als extraatje een kogelbiefstuk.
T bak kwark.

Iemand nog tips?
pi_117031670
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maria, the Fountain hoort bovenaan dat lijstje te staan! Ga je geen spijt van krijgen.
Pretty Little Liars vind ik inderdaad ook wel leuk :Y.

@ Sarabi, bij helpt het nu goed om weer terug te gaan naar de basis. Ik heb voor mezelf een basislijst gemaakt waar ik me nu dagelijks aan ga houden. Binnen die lijst is er nog genoeg ruimte voor variatie (verschillend fruit, verschillend beleg, wisselende salades, avondeten iedere dag anders, verschillende soorten yoghurt/kwark, etc), maar de grote lijn is hetzelfde. Voor sommigen misschien heel saai, maar mij geeft het veel houvast. Misschien ook iets voor jou om te proberen?
  Vis een optie? donderdag 20 september 2012 @ 18:02:11 #246
70532 loveli
N
pi_117031692
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

Misschien werkt het beter om juist af en toe wel zo'n avond in te plannen?
Dan krijg je er misschien wat meer grip op en wordt het gewoon een bewuste keuze die in je dieet past, in plaats van een impuls waar je je later dan weer rot over voelt.
Af en toe een biertje en chips moet best kunnen vind ik.
Eens en oneens. Ik weet dat een zak chips voor mij hetzelfde effect op mij kan hebben als een biertje op de gemiddelde alcoholist. Voor de een is het nu eenmaal makkelijker om het bij 1 afgepast snackmoment te houden dan voor de ander. 1 blokje choco of 1 chipje nemen werkt niet bij mij.
crap in = crap out
pi_117031776
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, het lijkt erop dat ik in eind maart naar San Francisco ga om twee papers te presenteren! Nog even geld bij elkaar halen om daar naar toe te gaan, maar jippie!
Tof!
Ja doei.
pi_117031826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Eens en oneens. Ik weet dat een zak chips voor mij hetzelfde effect op mij kan hebben als een biertje op de gemiddelde alcoholist. Voor de een is het nu eenmaal makkelijker om het bij 1 afgepast snackmoment te houden dan voor de ander. 1 blokje choco of 1 chipje nemen werkt niet bij mij.
1 chipje vind ik ook net niets, maar je kan bijvoorbeeld een klein zakje halen ipv een gezinszak.. of 1 klein chocoladereepje ipv een grote.
Valkuilen herkennen en vermijden, dat is stap 1 denk ik in dit soort gevallen.
pi_117031920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:06 schreef MarMar het volgende:

[..]

1 chipje vind ik ook net niets, maar je kan bijvoorbeeld een klein zakje halen ipv een gezinszak.. of 1 klein chocoladereepje ipv een grote.
Valkuilen herkennen en vermijden, dat is stap 1 denk ik in dit soort gevallen.
Dit. Als je weet dat je jezelf niet in de hand kan houden moet je zorgen dat het niet uit de hand kán lopen. Alleen werkt mn huisgenoot niet altijd mee door overal koekjes, chocola etc te laten slingeren.. :+

Ga toch even fietsen, is droog. Iemand nog opmerkingen over mn lijstje een paar posts terug?
pi_117032044
Prima lijstje wat mij betreft 85mc. Ik dacht alleen gelezen te hebben dat je lichamelijk klachten kreeg van het eten van chocolade? Of heb ik er te snel overheen gelezen?
  Vis een optie? donderdag 20 september 2012 @ 18:12:18 #251
70532 loveli
N
pi_117032047
Het spul niet in huis halen is toch ook ervoor zorgen dat het niet uit de hand kan lopen, of ben ik nou dom?
NB: rethorische vraag, liever geen antwoorden.
crap in = crap out
pi_117033215
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dit. Als je weet dat je jezelf niet in de hand kan houden moet je zorgen dat het niet uit de hand kán lopen. Alleen werkt mn huisgenoot niet altijd mee door overal koekjes, chocola etc te laten slingeren.. :+

Ga toch even fietsen, is droog. Iemand nog opmerkingen over mn lijstje een paar posts terug?
Mooie lijst, maar is het wel genoeg voor een jonge man en 5 km hardlopen en ook nog fietsen?
pi_117033302
Ik snoepte net wat amandelen :9

Lijstje vandaag is overigens:

O: 2 sneden brood met hagelslag/nutella
L: Griekse yoghurt met banaan en walnoten
T: stuk bietjestaart
T: hand amandelen
T: snee brood met hummus
D: chicken balti, saag aloo en naanbrood
Ja doei.
pi_117033305
Mijn lijst:
• 5 km hardlopen (was helder, koud en donker vanochtend)
• yoghurt met havermout
• pond rauwe groente (peen, komkommer, witlof)
• 4 boterhammen pindakaas
• handje amandelen
• 1 appel
• shake (1 banaan, 1 perzik, schepje eiwitpoeder, glas karnemelk)
• 2 cupasoup
• pond rauwe groente
• avondeten: 3 ons sperziebonen, half blok gemarineerde gebakken tahu, pindasaus
• toe: klein baklava'tje
pi_117033399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Prima vermaak! :)
Kunnen mannen deze serie ook leuk vinden, of is het te veel desperate housewives-achtig?
pi_117033424
Hè, Mr.Mo z'n vlucht heeft 40 minuten vertraging. Gooi ik er zo nog een Jillian bij denk ik.. tijd zat nu :') :P
Ja doei.
pi_117033651
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kunnen mannen deze serie ook leuk vinden, of is het te veel desperate housewives-achtig?
Nee, verre van desperate housewives. Het is heel anders. Wel genoeg eye-candy!
Ja doei.
pi_117033818
Nou, ik keek een clipje er van op IMDB, ik zou zeggen nee :@
pi_117034059
Pff, over 2 dagen naar Amerika en mijn grootste probleem is dat ik een shoppinglist wil maken met winkels die ik wil bezoeken/ dingen die ik wil kopen, maar ik ben moe en het lukt niet :')
pi_117034143
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het is niet desperate houwewives-achtig, maar mijn vriend zou het niet leuk vinden.
pi_117035546
DHL is stom :( ze moeten gewoon een verbinding aangaan met een of andere supermarkt.

Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: appel
L: 2 broodjes kaas, broodje vlees
T: mandarijn, 2 appels
D: pasta met courgette en spekjes
T: bakje griekse yoghurt met bramenprut
pi_117035822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef loveli het volgende:
Het spul niet in huis halen is toch ook ervoor zorgen dat het niet uit de hand kan lopen, of ben ik nou dom?
NB: rethorische vraag, liever geen antwoorden.
Ik geef toch een antwoord: nee dat is niet altijd zo.
Soms kan je jezelf beter af en toe een klein beetje toestaan om te voorkomen dat je gaat binchen op een zwak moment onder het mom "al zolang niet gehad".
Maar dat zal voor iedereen anders werken.
pi_117035845
Zo ik loop net weg van stage! Als ik thuis kom staat er een groente lasagne klaar. En nu ben ik morgen dus vrij. Dus al met al niet verschrikkelijk maar gewoon even doorbijten.
pi_117036043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Probability het volgende:
Zo ik loop net weg van stage! Als ik thuis kom staat er een groente lasagne klaar. En nu ben ik morgen dus vrij. Dus al met al niet verschrikkelijk maar gewoon even doorbijten.
Wat doe je eigenlijk prob? PM mag ook :P
pi_117036087
kroepoek zit in een kleiner zakje, dat is voor ons wel een goede middenweg om samen te eten ipv chips :) .
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Probability het volgende:
Toch een lange dag hoor!
pi_117036262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Warhoofdje, dat had je al gevraagd! :D :* www.welikefashion.com
Ja weer ik maar ik zat in de metro en wilde een jas uitzoeken maar wist de site niet meer
  donderdag 20 september 2012 @ 19:54:41 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117036819
Mijn lijstjes deze week zijn ruk. Geen groente, (oké, nog steeds meer dan 100 gram per dag, maar toch) veel vet en suiker. Bleh.
En waarom? Omdat het zo liep.
pi_117036910
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooie lijst, maar is het wel genoeg voor een jonge man en 5 km hardlopen en ook nog fietsen?
Misschien wel, ik schat dat ontbijt en lunch beide zo'n 500 kcal zijn, banaan 150(?) salade zo'n 600 en kwark 250, choco 250, dus bij elkaar 2250 kcal. Is misschien wat te weinig ja..

Fietsen was vet, ik heb op een paar kilometer afstand van mn huis een speeltuin van een paar vierkante kilomoter gevonden! Geen officiele routes, maar een of ander landgoed. Je struikelde er bijna over de konijnen. Allemaal heuveltjes die erom vragen om beklommen te worden.
En ik dacht dat ik mn handen open had gehaald, wat ik had rood spul aan mn handen. Maar dat smaakte naar bramen :P

Edit: oh ik vergat nog biefstuk van 150 gram. Zal niet zo wild veel kcals zijn. Maar heb dus anderhalf uur lekker door het bos getrapt, niet megahard lopen bikkelen, dus zo'n 1000kcal verbrand schat ik, misschien ietsje meer.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:03:25 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117037303
Voor een ziekjesdag nog best redelijk gegeten vind ik!

O: snee brood met pindakaas
L: zelfgemaakte tomatencremesoep met vermicelli, groenten en wat boursin
T: klein afbakbroodje met halve plak kaas
D: speltpasta met pestoballetjes en tomaten-groentesaus

Verder thee, thee en thee :P
pi_117037845
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
kroepoek zit in een kleiner zakje, dat is voor ons wel een goede middenweg om samen te eten ipv chips :) .

[..]

Toch een lange dag hoor!
Ja klopt! Maar moest even een inhaalslag maken
pi_117038078
Zo. *puf* *zweet*

Jillian zit erop en alles voor het eten staat klaar. Nu moet Mr.Mo alleen nog in een vliegtuig stappen :')
Ja doei.
pi_117038274
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:01 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Pretty Little Liars vind ik inderdaad ook wel leuk :Y.

@ Sarabi, bij helpt het nu goed om weer terug te gaan naar de basis. Ik heb voor mezelf een basislijst gemaakt waar ik me nu dagelijks aan ga houden. Binnen die lijst is er nog genoeg ruimte voor variatie (verschillend fruit, verschillend beleg, wisselende salades, avondeten iedere dag anders, verschillende soorten yoghurt/kwark, etc), maar de grote lijn is hetzelfde. Voor sommigen misschien heel saai, maar mij geeft het veel houvast. Misschien ook iets voor jou om te proberen?
Dit klinkt wel als iets dat bij mij past, ik ga eens een lijstje maken.
Bedankt ook voor alle andere tips!
pi_117038359
Vaste lijst is ook mijn tip en mijn favoriet. Eet niet voor niets elke dag nagenoeg hetzelfde met alleen avondeten wisselend :) Vind het fijn. Zo even voor-foto's maken voor deze ronde Jillian. Eens zien of er 30 dagen later verschil te zien is.
Ja doei.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:25:17 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117038546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Cool!
Niet meer actief op Fok!
pi_117038696
zal ik nog gaan hardlopen?
pi_117038730
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit klinkt wel als iets dat bij mij past, ik ga eens een lijstje maken.
Bedankt ook voor alle andere tips!
Hopelijk helpt het jou ook! Als je straks je basislijstje post, kun je er ook nog feedback op krijgen als je dat fijn vindt.

Ik heb mijn basislijst eerder vandaag gepost, misschien heb je daar ook nog wat aan:
O: Yoghurt met fruit, twee mueslicrackers met beleg
pi_117038777
VB, eet je dan echt 1 liter kwark/yoghurt per dag?

edit; ik val in herhaling :')
  donderdag 20 september 2012 @ 20:30:04 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117038804
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef Perruche het volgende:
zal ik nog gaan hardlopen?
.Nee. ER begint.
pi_117038853
Morgen komt mijn mams, dan ga ik samen met haar mijn rondje lopen O+
Ik denk dat we dan zakdoekjes meemoeten :)
pi_117038871
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

.Nee. ER begint.
nah ik ga wel nog even denk ik, om 21:00. Heb al 4 dagen niet gesport anders :')
Edit; OEH een lesje bodybalance, dat ga ik doen! even chillen O+
pi_117038974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:28 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Hopelijk helpt het jou ook! Als je straks je basislijstje post, kun je er ook nog feedback op krijgen als je dat fijn vindt.

Ik heb mijn basislijst eerder vandaag gepost, misschien heb je daar ook nog wat aan:
O: Yoghurt met fruit, twee mueslicrackers met beleg
Zal ik zeker doen :) eerst nog even goed over nadenken.
pi_117038979
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef Perruche het volgende:
VB, eet je dan echt 1 liter kwark/yoghurt per dag?

edit; ik val in herhaling :')
Met dit lijstje 500 a 750 gram yoghurt/kwark ('s ochtends 250 gram, 's avonds 250-500 gram), maar ik heb voorheen inderdaad dagen gehad dat ik 1 liter yoghurt/kwark at :P.
pi_117039124
Shit ER! Nou ja, lig nu al in bad :+ Hebben jullie het ook zo koud?
pi_117039136
Mijn lijstje vandaag:
O: 2 kleine broodjes (1x kaas, 1x bacon), klein zoet broodje, kommetje warme melk met cornflakes
T: banaan, peer
L: pistolet garnalensalade
T: "rijsttaartje"
D: dubbele allison bth kaas en grote kom tomatensoep
S: bodybalance
T: 200 gr griekse yoghurt met nootjes en honing
pi_117039159
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef An24 het volgende:
Ja! Deken over op de bank en de verwarming slaat hier alweer een paar keer per dag aan.
pi_117039461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef An24 het volgende:
Ja! Heb een dikke trui aan, een dekentje omgeslagen én de verwarming staat weer aan.
pi_117039551
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja! Deken over op de bank en de verwarming slaat hier alweer een paar keer per dag aan.
Best ernstig he!

Nou ja, nog even geduld en dan genieten van 30 graden en zon O+
pi_117039583
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Best ernstig he!

Nou ja, nog even geduld en dan genieten van 30 graden en zon O+
Op Sicilie is het nu nog een graad of 27, later als ik groot ben woon ik daar O+
pi_117039711
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

Op Sicilie is het nu nog een graad of 27, later als ik groot ben woon ik daar O+
Ja, dat snap ik heel goed. Ik zeg dat trouwens ook altijd :"later als ik groot ben".

En ik vertikte het om de kachel aan te doen. Is iets voor oktober, potverdikkie! Ik zat alleen al weer in de kramp, dus toen heeft Freud hem maar open gedraaid :')
pi_117039907
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik heel goed. Ik zeg dat trouwens ook altijd :"later als ik groot ben".

En ik vertikte het om de kachel aan te doen. Is iets voor oktober, potverdikkie! Ik zat alleen al weer in de kramp, dus toen heeft Freud hem maar open gedraaid :')
Jah is ook iets voor oktober, ik vind het ook stom dat de zomer zomaar uitgezet is, maar krampige dingen met kou ken ik, dus ik ben altijd degene die m opendraait als de rest nog zeurt dat het te vroeg is :P
pi_117040012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Jah is ook iets voor oktober, ik vind het ook stom dat de zomer zomaar uitgezet is, maar krampige dingen met kou ken ik, dus ik ben altijd degene die m opendraait als de rest nog zeurt dat het te vroeg is :P
Haha, gelukkig zeurt Freud niet. Die kan gewoon die spastische trekjes van mij niet aanzien :D
pi_117040841
Wij stoken ook al weer dagelijks de kachel. Dan wordt het hier aangenaam genoeg en kan toch de deur naar buiten overdag gewoon openstaan.
pi_117041524
Wel een beetje duur maar...

huis in opgeruimd huis - Muriël
Weekend-welkom door jouw PA. Een gevulde koelkast, verse bloemen op tafel en een opgeruimd huis op vrijdag. Sit back en relax! inclusief boodschappen en bloemen.
Voeg toe¤ 150,-

Dinner door je PA - Muriël
Geen zin om te koken? Laat jouw eigen PA een maaltijd koken en langsbrengen. Geen stress, Grover werkt voor jou! inclusief ingrediënten, keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Alleen in Amsterdam.
Voeg toe¤ 75,-

wel luxe ;)

http://jocadeau.nl/zoeken
  donderdag 20 september 2012 @ 21:24:15 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117042107
Wij hebben net foto's van de afgelopen 10 jaar gekeken. Echt, de babyfotos :') in de originele betekenis in het kwadraat (emotioneel dus)

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinkepink op 20-09-2012 21:32:28 ]
pi_117044411
Hier ook zo koud! Brrr

O
125 gr magere yoghurt
10 grchocolade
2bruine boterhammen met margarine

T: pakje sultana

L
150 grappel, pink lady
30 gr philadelphia
4 bruine boterhammen
125 gr yoghurt, cremosso

Diner

500 gr gyros met rijst
pi_117046225
Beetje weinig groentjes boven mij!
pi_117046436
Net even krachttraing gedaan, gefocust op rug, borst en buik. Op een bench op mn rug butterflies gedaan. Nu voel ik mn allerlaagste buikspieren branden, voelt goed!
pi_117049224
Eten staat klaaaar, hongerrrrr :') O+ maar wel lekker samen met Mr.Mo smikkelen van de curry O+
Ja doei.
  vrijdag 21 september 2012 @ 01:27:05 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117053587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef the85mc het volgende:
Net even krachttraing gedaan, gefocust op rug, borst en buik. Op een bench op mn rug butterflies gedaan. Nu voel ik mn allerlaagste buikspieren branden, voelt goed!
En hardlopen én fietsen én krachttraining én daarbij dan een relatief karig lijstje zorgt voor dingdingding alarmbellen in mijn hoofd. Eigenlijk.
pi_117054420
bijna dicht!
pi_117054421
en dicht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')