Kan je er niet mee leren leven?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de eerste week na onze vakantie was Baardmans elke dag lekker op tijd thuis.. Sindsdien is het weer gewoon elke dag rond zeven uur.
. Ik vind het inmiddels wel mooi geweest zo.
Ja, ik zal wel moeten, hè.quote:
is het hem te verwijten of zijn leidinggevende? Op zich vind ik 7 uur thuis niet eens zo heel laatquote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de eerste week na onze vakantie was Baardmans elke dag lekker op tijd thuis.. Sindsdien is het weer gewoon elke dag rond zeven uur.
Snap ik, maar als het even kan is het veel fijner als je er luchthartig mee om kan gaan. Dan is het gewoon echt minder stressvol, voor jullie beiden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel moeten, hè.. Ik vind het vooral vervelend dat ik nu ook niet weet hoe laat we kunnen gaan eten. Hij kan er nu binnen vijf minuten zijn, maar het kan ook nog drie kwartier duren. En hij stuurt meestal wel even een berichtje als 'ie vertrekt, maar als ik iets wil gaan koken wat langer duurt heb ik daar alsnog niet zo veel aan.
Allebei. Baard kan geen werk laten liggen, zijn baas luistert niet als hij zegt dat hij het te druk heeft. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met wekelijks minstens tien overuren maken die op geen enkele manier gecompenseerd worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
is het hem te verwijten of zijn leidinggevende? Op zich vind ik 7 uur thuis niet eens zo heel laatLigt er natuurlijk wel aan hoe laat hij begint. Maar misschien is mijn referentiekader wat anders, mijn vader maakt(e) altijd lange dagen door zijn eigen bedrijf.
Op zicht logisch dat je niet elke keer hem lastig wil vallen. Maar als je niks zegt, weet hij niet dat je het vervelend vindt. Als je wilt dat er iets verandert dan moet je wel iets doen. Als je niks zegt, gaat er niks veranderen..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allebei. Baard kan geen werk laten liggen, zijn baas luistert niet als hij zegt dat hij het te druk heeft. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met wekelijks minstens tien overuren maken die op geen enkele manier gecompenseerd worden.
Mo, ja, kan. En dan is 'ie net die avond om kwart voor 8 thuis..
sigme, ik stress er niet om en ik val hem er niet mee lastig. Ik zeg dat ik het fijn vind dat 'ie er weer is als 'ie thuis komt en dat is het. Dan ga ik koken. Maar ik vind het soms wél vervelend.
Dat lijkt het mij ookquote:Op woensdag 19 september 2012 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allebei. Baard kan geen werk laten liggen, zijn baas luistert niet als hij zegt dat hij het te druk heeft. Op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met wekelijks minstens tien overuren maken die op geen enkele manier gecompenseerd worden.
Mo, ja, kan. En dan is 'ie net die avond om kwart voor 8 thuis.. Ik vind om acht uur eten ook gewoon vrij laat.
. Ik val meestal tegen tien uur wel om van de slaap. Dan is de avond wel erg kort.
sigme, ik stress er niet om en ik val hem er niet mee lastig. Ik zeg dat ik het fijn vind dat 'ie er weer is als 'ie thuis komt en dat is het. Dan ga ik koken. Maar ik vind het soms wél vervelend.
Dat doe ik uiteraard ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef the85mc het volgende:
Oh en ik bedoel niet dat je continu tegen hem moet zeggen dat je het vervelend vind, want daar wordt hij ook niet vrolijk van. Je kunt natuurlijk zeggen als hij een keer op tijd thuis is dat je dat erg leuk vind. Je bedoelt hetzelfde maar dit is wel positief.
Ja, maar dan is de communicatie TUSSEN beiden toch niet goed? Even los van wiens schuld dat is.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Assistent heeft inmiddels zelf zo veel andere dingen te doen dat van assisteren niet meer echt iets terecht komt. Baard communiceert overigens uitstekend. Er wordt alleen niet naar geluisterd.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Elke keer als ik hier over zeur kom ik erachter dat ik bijna ongesteld moet worden. Sowieso even een emotioneel lastige periode en ik ben m'n lijf even zat.
Ander onderwerp, bedankt voor het luisteren.
Ondertussen vind ik het ook heerlijk, maar het was wel even wennen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Straks als Mr.Mo hier aan zijn baan begint gaan onze eet-uren ook flink standaard later gepland worden. Die zal rond half 7/7 uur thuis zijn elke dag en ik zal dan doorwerken op de uni tot een uur of 6 elke dag, zeker als ik de baan krijg die ik nu voor ogen heb waar ik dan 2 ochtenden ga werken van 7 tot 11 en dan pas half 12 op de uni ben. Vind half 8 / 8 uur zelf een heerlijke tijd om te eten, geeft me ook nog hardlooprespijt en nou ja, als we een keer om 6 uur eten is dat 'echt heel vroeg'![]()
Dat is toch niet zo laat? Is ook mijn standaard thuiskomtijd. En om 8 uur uit huis.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al met al geen slechte eindlijst, voor zo'n moeizame dagquote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Perruche het volgende:
ik heb gegeten
Sigme hoe gaat het eigenlijk met Hond?
Eindstand hier:
O: dubbele allison bth kaas
T: appel, rode paprika, luikse wafel
D: mosselen! met frietjes en een grote salade.
T: automaten chocolademelkgeen waterkoker op de kamer
3 tegen 1, rot voor jequote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man en kinderen willen ook een hond. En een kat. Ik niet. Toch vervelend.
ik ging vanmorgen om 8 uur de deur uit, en kwam om 20.30 thuis. En andersom gebeurt dat ook vaak. Ik vind het geen probleem, als hij echt laat is dan eet ik alleen. Zolang we elkaar maar op de hoogte houden..quote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo laat? Is ook mijn standaard thuiskomtijd. En om 8 uur uit huis.
Edit; spuit 11 dus
Overigens en ik ook pas sinds een kwartiertje thuis.
Hoeveel is dat in jaren?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het gister over gehad. Eerst phd 1, dan een kat, dan phd twee, dan kinderen. Zo is de planning ongeveer. Lets see how that goes!
Hm. Misschien straks op uitzendinggemist eens even kijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Docu over mensen met een negatief zelfbeeld (lichamelijk)
Ik ben (als het goed is) de tweede phd, en heb nog zon drieeneenhalf tot vier jaar te gaan. En daarna wil ik eigenlijk ook eerst een baan vinden. Lets see. Het hoeft ook niet allemaal gepland te worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoeveel is dat in jaren?Of is dat nog niet echt duidelijk?
Neuh, zou ik ook niet doen als ik jou was. Heb ik zelf ook, het komt wanneer het komt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben (als het goed is) de tweede phd, en heb nog zon drieeneenhalf tot vier jaar te gaan. En daarna wil ik eigenlijk ook eerst een baan vinden. Lets see. Het hoeft ook niet allemaal gepland te worden.
Was onze gedachte ook. Maand later was ik zwanger.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neuh, zou ik ook niet doen als ik jou was. Heb ik zelf ook, het komt wanneer het komt.
Dacht ik alquote:
Nou ja, op een zeker moment moet je besluiten de anticonceptie te stoppen, en dat is dan toch ook wel weer een moment dat je een bewuste keuze maakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neuh, zou ik ook niet doen als ik jou was. Heb ik zelf ook, het komt wanneer het komt.
Door een spiraaltje gaat dat vrij lastig (hoop ik!)quote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was onze gedachte ook. Maand later was ik zwanger.
Kut ooievaarquote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sommige mensen hoeven helemaal niet te stoppen en het komt toch Mo
Vind ik drie dagen per week wat veel om mini alleen te laten eten. Hij moet toch leren aan tafel eten, wachten tot een ander ook klaar is. Maar ook zien eten doet eten.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Kan jij niet later eten, dizzy, samen met je man?
Ik sla even over. Mijn zelfbeeld is uitstekend!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm. Misschien straks op uitzendinggemist eens even kijken.
Tof he, werken.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Probability het volgende:
Over eten, ik ben meestal tegen 7en thuis.. Half 7 soms. Dan boodschappen doen.. Neerploffen.. Koken.. Eten.. Dan is het 9 uur half 10 en kan ik alweer slapen![]()
Ja, de mijne ookquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sla even over. Mijn zelfbeeld is uitstekend!
Daar lag het inderdaad aan. Een te realistisch zelfbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sla even over. Mijn zelfbeeld is uitstekend!
Ja enorm haha. Ik eet nu meestal tussen de middag een avondmaaltijd in het restaurant. Heerlijke maaltijden. En dan s avonds een broodje. Hoef ik niet te koken en kost mij tussen de 3.50 en 5.50 en zo goed kook ik zelf niet voor die prijs.quote:
Que?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar lag het inderdaad aan. Een te realistisch zelfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |