abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122843456
Nou, hoogstwaarschijnlijk heb je dikke pech want de dienstverlening (en klachtenafhandeling) van PostNL is zwaar kut. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_122845866
Als ik in mijn voorwaarden heb staan dat bij geen verzekerde verzending je pecht hebt en dit rechtsgeldig is, dan kan de klantenservice ook niet veel meer doen dan excuses aanbieden en je een fijne dag wensen..
pi_122848234
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef Skv het volgende:
Nou, hoogstwaarschijnlijk heb je dikke pech want de dienstverlening (en klachtenafhandeling) van PostNL is zwaar kut. :)
:D
pi_122863484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ik krijg na het lezen van dit topic niet het idee dat PostNL feilloos pakketjes bezorgt namelijk.
Ik HAD nog nooit problemen met PostNL en bezorging van pakketjes. Deze keer de allereerste keer. Op 7-2 heeft iemand een pakketje verstuurd. Aangezien ik nog niks binnen had gekregen de track&trace code opgevraagd en online even gekeken. Enige opmerking die er stond "Bezorgdatum: Nog niet bekend". Gebeld met PostNL (wat een crime trouwens om via die site uberhaupt een telefoonnr te vinden :? ) en enige wat ze kon zeggen: "Ja, ik zie dat het pakketje op 7-2 in ontvangst is genomen, maar verder heb ik geen enkele informatie in het systeem. Enige wat u kunt doen is de afzender contact met ons op te laten nemen om een onderzoek in te stellen want dan is het pakketje vermist".

Waarom kan ik als ontvanger dat niet meteen regelen? :? En hoe verlies je zo'n pakket? Was een flinke doos in ieder geval :P
  Redactie Sport donderdag 14 februari 2013 @ 11:20:23 #215
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_122864198
Als ontvanger heb je geen overeenkomst afgesloten met PostNL, dat doet de verzender op het moment dat hij het pakje verstuurd. De verzender is daarom ook verantwoordelijk als het pakket zoek raakt tijdens de verzending, en hij is ook degene die dat eventueel weer op PostNL kan verhalen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_122867842
Ik heb hem trouwens heelhuids binnengekregen. Driemaal hoezee.
pi_122869899
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:20 schreef dennistd het volgende:
Als ontvanger heb je geen overeenkomst afgesloten met PostNL, dat doet de verzender op het moment dat hij het pakje verstuurd. De verzender is daarom ook verantwoordelijk als het pakket zoek raakt tijdens de verzending, en hij is ook degene die dat eventueel weer op PostNL kan verhalen.
Mja, zo had ik er inderdaad nog niet over nagedacht... Ben wel heel benieuwd hoe PostNL dit op gaat pakken en wat er gebeurt als het pakket onvindbaar blijkt :?
pi_122886811
Mijn pakketje is nog steeds vermist. Het is een grote blauwe doos en weegt ongeveer negen kilo. Ik zou eigenlijk een opsporingsbericht moeten plaatsen :) Gelukkig heeft de afzender contact gehad met PostNL, en toen gedacht: dit is onzin, ik stuur er nog een op. Hopelijk ontvang ik die wel.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat als de afzender internationaal zit. Dan zou je het toch met de ontvanger moeten regelen? Vage regeling in ieder geval. Officieel moeten ze dus ook 5 dagen wachten voordat er actie wordt ondernomen.
pi_122895460
Bij mij als ik een pakktje besteld, komen er mannen met een raar busje langs.
pi_123319446
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef WhiteJoker het volgende:
Mijn pakketje is nog steeds vermist. Het is een grote blauwe doos en weegt ongeveer negen kilo. Ik zou eigenlijk een opsporingsbericht moeten plaatsen :) Gelukkig heeft de afzender contact gehad met PostNL, en toen gedacht: dit is onzin, ik stuur er nog een op. Hopelijk ontvang ik die wel.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat als de afzender internationaal zit. Dan zou je het toch met de ontvanger moeten regelen? Vage regeling in ieder geval. Officieel moeten ze dus ook 5 dagen wachten voordat er actie wordt ondernomen.
Jij hebt geluk gehad, ik helaas een stuk minder. De afzender heeft kopie van bonnetje gestuurd, en geeft aan dat ie het pakket netjes op de post gedaan heeft (wat klopt, dit heeft PostNL zelf bevestigd). Maar bij PostNL is pakket nog steeds vermist met 0,0 status updates op de Track&Trace pagina sinds de inname van het pakket, maar PostNL blijft volhouden niets te *willen!!* doen zonder melding van afzender. En afzender denkt "voor die paar Euro heb ik er voldoende energie ingestoken", ik heb mijn deel gedaan. Pakketje was niet heel kostbaar, maar gewoon principieel zou je als ontvanger toch ook een ingang bij PostNL moeten hebben om als het probleem overduidelijk bij PostNL ligt vind ik.
pi_123404659
Wat is het voordeligst om het binnenland een pakketje te verzenden die breder is dan 70cm ?
De hoogte is ook hoger dan 70 cm denk ik.
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:47:57 #222
302853 themole
graaft totaal door.
pi_123410148
Is het normaal dat ik nu twee uur nadat ik thuis ben gekomen en een niet thuiscode heb gevonden, deze code nog steeds niet vindbaar is in het systeem?
Niet altijd serieus
  Redactie Sport woensdag 27 februari 2013 @ 14:49:22 #223
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123410200
Kan zijn dat de scanner van de bezorger kapot is, dan kan ie de niet-thuis-code ook niet koppelen aan je pakket. Hij hoort dan wel de barcode op de achterkant in te vullen, maar ik kan me voorstellen dat ie dat niet gedaan heeft.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:52:37 #224
302853 themole
graaft totaal door.
pi_123410314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef dennistd het volgende:
Kan zijn dat de scanner van de bezorger kapot is, dan kan ie de niet-thuis-code ook niet koppelen aan je pakket. Hij hoort dan wel de barcode op de achterkant in te vullen, maar ik kan me voorstellen dat ie dat niet gedaan heeft.
Mijn pakketje staat trouwens ook nog steeds op 'Bezorger is onderweg' in het systeem. Ik wacht nog wel even.
Niet altijd serieus
pi_123683837
Had via ebay 2 pakketjes besteld op dezelfde dag, 1 uit Hong Kong en de andere uit Amerika. Beiden op dezelfde dag verstuurd. Die vanuit Hong Kong heb ik al een paar dagen binnen maar de andere nog niet.

Het pakket uit Amerika is verstuurd met USPS First Class en ik heb een tracking number gekregen. Hier staat dat het 'in Transit' is en door de sorteerfaciliteiten in Chicago is gegaan. Dit is nu echter al 10 dagen zo, zonder verandering.

Iemand een idee waarom dit zo lang duurt? Kan ik ergens meer info krijgen?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:41:08 #226
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_123949263
Ik denk dat het hier moet en heb een vraag: ik heb afgelopen zaterdag voor 17.00 een pakket bij Gebroeders Winter afgeleverd en dacht in de eerste instantie geen T&T mee hebben gekregen. Later bleek dit wel zo. Echter wilde ik dit pakketje sturen naar me moeder die hem voor woensdag 10.00 hebben(als ze wegrijdt), maar hij staat nu genoteerd woensdag tussen 14.00-16.00 en ligt nu bij het 'sorteercentrum'. Aangezien ze nu richting mij komt rijden, bestaat er een optie dat ik het pakketje kan annuleren en hem laat retourneren aangezien ze hem dan pas maandag, bij terugkomst, kan ontvangen?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:43:21 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123949355
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:51 schreef hearmeout het volgende:
Had via ebay 2 pakketjes besteld op dezelfde dag, 1 uit Hong Kong en de andere uit Amerika. Beiden op dezelfde dag verstuurd. Die vanuit Hong Kong heb ik al een paar dagen binnen maar de andere nog niet.

Het pakket uit Amerika is verstuurd met USPS First Class en ik heb een tracking number gekregen. Hier staat dat het 'in Transit' is en door de sorteerfaciliteiten in Chicago is gegaan. Dit is nu echter al 10 dagen zo, zonder verandering.

Iemand een idee waarom dit zo lang duurt? Kan ik ergens meer info krijgen?
Het kan wel een tijdje bij de douane blijven liggen als ze het daar druk hebben.
KuikenGuppy
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:44:53 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123949411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:41 schreef Woods het volgende:
Ik denk dat het hier moet en heb een vraag: ik heb afgelopen zaterdag voor 17.00 een pakket bij Gebroeders Winter afgeleverd en dacht in de eerste instantie geen T&T mee hebben gekregen. Later bleek dit wel zo. Echter wilde ik dit pakketje sturen naar me moeder die hem voor woensdag 10.00 hebben(als ze wegrijdt), maar hij staat nu genoteerd woensdag tussen 14.00-16.00 en ligt nu bij het 'sorteercentrum'. Aangezien ze nu richting mij komt rijden, bestaat er een optie dat ik het pakketje kan annuleren en hem laat retourneren aangezien ze hem dan pas maandag, bij terugkomst, kan ontvangen?
Wat is Gebroeders Winter?
En nee via PostNL is er geen mogelijkheid je pakje te wijzigen als die al in het sorteerproces zit.
KuikenGuppy
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:55:45 #229
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_123949780
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat is Gebroeders Winter?
En nee via PostNL is er geen mogelijkheid je pakje te wijzigen als die al in het sorteerproces zit.
:')
Anyway, net PostNL zelf gebeld en hun hadden vermeld dat als de buren, in dit geval aangezien er op die dag niemand thuis is, nadrukkelijk vermelden het pakket te retourneren naar mijn adres hij wordt teruggezonden :P
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:59:53 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123949891
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:55 schreef Woods het volgende:

[..]

:')
Anyway, net PostNL zelf gebeld en hun hadden vermeld dat als de buren, in dit geval aangezien er op die dag niemand thuis is, nadrukkelijk vermelden het pakket te retourneren naar mijn adres hij wordt teruggezonden :P
Nou, opgelost dan.
En niet iedereen woont in 020, ik had er nog nooit van gehoord.
KuikenGuppy
pi_123950389
Wat is PostNL een %!%@%@! bedrijf zeg!!! had een klacht lopen via klachtenkompas. En intussen is de track&trace code online bij PostNL niet meer op te vragen... en zeggen ze niks meer na te kunnen zien. On-ge-lo-fe-lijk :') |:(
pi_123955956
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het kan wel een tijdje bij de douane blijven liggen als ze het daar druk hebben.
Hmm dat zal het wel zijn dan. Inmiddels een week verder, en nog steeds niets gehoord. :(
pi_123964187
Net gebeld met TNT service. Er is geen 3S code voor mijn pakket beschikbaar. Al bijna 3 weken staat de status bij USPS op 'processed through sort facilitiy' en voor de rest geen updates meer.

TNT mevrouw zegt dus dat het pakket nog niet in Nederland is. Wat kan hier aan de hand zijn? Of kan het toch al 3 weken bij de douane liggen, zonder dat TNT daarvan weet?
pi_123964533
Hoe krijg ik een linkje in m'n handtekening? BB en HTML al geprobeerd maar wil niet lukken!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:22:11 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123965928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef handige_har het volgende:
Hoe krijg ik een linkje in m'n handtekening? BB en HTML al geprobeerd maar wil niet lukken!
[url] link [/url]
Maar daar zijn aparte topics voor, hier gaat het over pakketjes ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:23:21 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123965962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef hearmeout het volgende:
Net gebeld met TNT service. Er is geen 3S code voor mijn pakket beschikbaar. Al bijna 3 weken staat de status bij USPS op 'processed through sort facilitiy' en voor de rest geen updates meer.

TNT mevrouw zegt dus dat het pakket nog niet in Nederland is. Wat kan hier aan de hand zijn? Of kan het toch al 3 weken bij de douane liggen, zonder dat TNT daarvan weet?
Dat kan volgens mij wel, maar vraag anders aan de verzender om contact op te nemen met USPS?
KuikenGuppy
pi_123966391
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

[url] link [/url]
Maar daar zijn aparte topics voor, hier gaat het over pakketjes ;).
Ik weet het! Sorry ;)
pi_124159147
Ik heb afgelopen dinsdag wat besteld, en dit zou gisteren worden bezorgd, maar de bezorger van PostNL heeft waarschijnlijk in de verkeerde straat gezeten, daar ergens willekeurig aangebeld en mijn pakket aangeboden, die mensen hebben dat natuurlijk geweigerd en nu wordt mijn pakketje dus retour gezonden.

PostNL heeft dus nooit het pakketje aan mij aangeboden, hoe kan ik nu vermijden dat het pakketje daadwerkelijk wordt terug gezonden?
pi_124159319
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag wat besteld, en dit zou gisteren worden bezorgd, maar de bezorger van PostNL heeft waarschijnlijk in de verkeerde straat gezeten, daar ergens willekeurig aangebeld en mijn pakket aangeboden, die mensen hebben dat natuurlijk geweigerd en nu wordt mijn pakketje dus retour gezonden.

PostNL heeft dus nooit het pakketje aan mij aangeboden, hoe kan ik nu vermijden dat het pakketje daadwerkelijk wordt terug gezonden?
maandag even bellen met postNL.. - als het überhaupt al mogelijk is.
pi_124159414
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

maandag even bellen met postNL.. - als het überhaupt al mogelijk is.
Ik had gisteren al gelijk gebeld met PostNL, maar die zei dat zij de melding 'Pakket onbestelbaar' kreeg, terwijl ik dit krijg..

quote:
16-3-2013:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')