Potver.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, niet zo'n goed nieuws dus. Lars heeft vermoedelijk een liesbreuk. Net bij de huisarts geweest, en die stuurt hem door naar de chirurg.
wat kutquote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, niet zo'n goed nieuws dus. Lars heeft vermoedelijk een liesbreuk. Net bij de huisarts geweest, en die stuurt hem door naar de chirurg.
Er zijn weer pruimen, Lamb.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Lamb29 het volgende:
Och Karin.... Wat enorm balen!!! Sterkte weer..
Hahaha Die L. Knappe meid!
Fannetje ik zag de foto... echt helemaal jarig
Erg hè... ik ben ook al helemaal met Sinterklaas bezig...
Hier dag 2 met een niet fit meisje... Buikje van slag (poepluiers willen niet)
Sneu... Gelukkig tussen hangmomenten door wel lekker vrolijk... vanmiddag even lekker in de plassen gaan stampen..
Haha, gaat die even een inhaalslagje maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, ik dacht: toch even naar de ha vanmorgen, want hoewel het manneke redelijk vrolijk is de laatste dagen (en ineens allerlei woordjes zegt) heeft hij duidelijk last van zijn oren.
Leek me niet handig, omdat hij dinsdag geopereerd wordt.
Huisarts kijkt even: ja, die is snotverkouden, dat voelt vast vervelend in die oren.... Ow,en deze is ongeveer eergisteren doorgebroken, dus hij heeft met dat oor even ongeveer 24 uur redelijk normaal gehoord. Zit nu alweer potdicht en vol trouwens.
Woaeven met 1 oor redelijk horen en bwam een stapel nieuwe woorden... Wordt leuk volgende week
Je hebt in Hengelo de Waarbeek. Das een pretparkje. Leuk voor die leeftijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:29 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Fannetje dat ze een leuk feest op het kdv heeft gehad. Veel plezier alvast voor zaterdag!
Lamb, dat is niet fijn. Idd, misschien voedsel, dat afvoerend of lacterend werkt: pruimen, geweld gedroogd fruit, kiwi etc.?
Iemand een goede tip voor een speel/ dieren pretpark iets, dat leuk is voor een 3-4 jarigeen in de buurt is van apeldoorn, almelo, deventer, enschede en dat ook leuk en goed te doen is om begin oktober te doen bij slecht weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |