Volgens de wet kan men een naheffing BPM doen indien blijkt dat de auto door de aanpassingen in een andere belastingschaal valt ivm alle milieuheffingen die binnen de BPM zit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bpm is een heffing op de aanschafprijs, en bijtelling is een % jaarlijks terugkerende belasting op leaseauto's, gebaseerd op de aanschafprijs enerzijds en een tarief met korting anderzijds voor milieuvriendelijke voertuigen.
Of je daar nu achteraf een andere chip in laat zetten of een ander luchtfilter oid, maakt denk ik niet veel uit.
Wel als er een ander motorblok in gaat met andere CC inhoud.
zit er niet zo een stuurbekrachtiging op die snelheidsafhankelijk is? vond dat toen een drama bij de 114 die ik als leenauto had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:46 schreef Andyy het volgende:
De electrische stuurbekrachtiging is toch niet zo fantastisch, voel onderstuur nou niet echt door de stuur en het geeft sowieso weinig feedback.
En hij klinkt nogal benauwd
Dat is een optie volgens mij, zit er dus niet op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:36 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zit er niet zo een stuurbekrachtiging op die snelheidsafhankelijk is? vond dat toen een drama bij de 114 die ik als leenauto had.
Dat is niet leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
Word net gebeld door de garage; de twee motorsteunen zijn finaal door de midden gescheurd. Dat verklaard direct waarom je bij een simpele 'fender bender' je carter stuk rijdt.
Wat gaat je dat kosten of weet je dat nog niet?quote:
heel veel eurotjes, vooral om dat het vervangen van een carter echt een poepwerk is. Je moet het hele motorblok ervoor een stukje liften.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat gaat je dat kosten of weet je dat nog niet?
Met het juiste gereedschap is het motorblok liften ook maar 15 / 30 minuten werk. De rest is dan een makkie. Je moet alleen een takel hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heel veel eurotjes, vooral om dat het vervangen van een carter echt een poepwerk is. Je moet het hele motorblok ervoor een stukje liften.
En dan oude carter eraf, boel schoonmaken, nieuwe pakking, nieuwe carter erop. Motorblok laten zakken, alles weer op de juiste manier vastzetten. Ik vind het wel best.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:56 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Met het juiste gereedschap is het motorblok liften ook maar 15 / 30 minuten werk. De rest is dan een makkie. Je moet alleen een takel hebben.
voor de garage is het blok liften echt appeltje eitje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heel veel eurotjes, vooral om dat het vervangen van een carter echt een poepwerk is. Je moet het hele motorblok ervoor een stukje liften.
Samen met alles wat er nog meer moest gebeuren zou het wel eens duur kunnen uitpakken. Maar alles afhankelijk van hoe lang hij er daadwerkelijk mee bezig is. Betaal gewoon uren + materiaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
voor de garage is het blok liften echt appeltje eitje.
als ie omhoog is tegelijk de steunen en carter vervangen.
zou niet heel duur mogen zijn imho.
Of even een uitdraai maken uit bijv. AutoData.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
Volgens mij niet. Alleen van tevoren wel even een fotootje maken zodat je precies weet hoe ie moet liggen.
Of het plaatje van de TIS erbij houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of even een uitdraai maken uit bijv. AutoData.
Ja, precies.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of het plaatje van de TIS erbij houden
Instructieboekje? Belletje naar een dealer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
He waar kan ik vinden wat voor olie er in mijn bak gaat, en is dit te doen zonder brug ?
Hoe te vullen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |