een lege beurs zal ie wel krijgenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Cryothic het volgende:
ah, al een idee wat t gaat kosten?
of krijg je vanavond pas een hartverzakking?
Beterquote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje energieloos, verder wel goedVanavond mijn motor weer ophalen waarschijnlijk
![]()
Ik schat zelf zo'n 200 euroquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Cryothic het volgende:
ah, al een idee wat t gaat kosten?
of krijg je vanavond pas een hartverzakking?
Ahwquote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter.
Ik ben vooral heel moe constant. Ik slaap tien uur per nacht en nog ben ik moe. Als ik minder slaap ben ik moe, als ik meer slaap ben ik moe
.
Ik ben gewoon constant moe.
Ik ben bloeddonor en er is nog nooit wat gevondenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwDat is wel vervelend. Misschien even bloed laten prikken?
Goeien tip dit wel, laat ff je vitamine B12 en D testen, mag ik zometeen ook weer doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwDat is wel vervelend. Misschien even bloed laten prikken?
Waarschijnlijk 3 helicoils, nieuwe o-ring, nieuw oliefilter, 3L olie.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En wat krijg je er dan voor?
APK + beurtje? of echt mankement verholpen?
Niks te overzien, ik heb vorige week net een nieuwe achterband erop gelegd en zelf m'n olie vervangen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Valt nog te overzien. half weekje werken
een half weekjequote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Valt nog te overzien. half weekje werken
Niet te overzien, rotsituatiequote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 helicoils, nieuwe o-ring, nieuw oliefilter, 3L olie.
[..]
Niks te overzien, ik heb vorige week net een nieuwe achterband erop gelegd en zelf m'n olie vervangen.
lovelyquote:
200 euro halve week is 400 voor een week is 1600 voor een maand om en nabij. Vind je dat veel?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een half weekje![]()
dan stopte ik met werken
Wanneer is de laatste keer dat je hebt gedoneerd?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bloeddonor en er is nog nooit wat gevonden.
Bruto ook een half weekje hier ook hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een half weekje![]()
dan stopte ik met werken
bruto of netto?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
200 euro halve week is 400 voor een week is 1600 voor een maand om en nabij. Vind je dat veel?
Klein maandje geleden.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat je hebt gedoneerd?
[..]
Bruto ook een half weekje hier ook hoor
Vitaminesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeien tip dit wel, laat ff je vitamine B12 en D testen, mag ik zometeen ook weer doen.
Mja, ik heb al eerder bloedarmoede (ijzertekort) gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
VitaminesIjzer, zonlicht alles
Al maanden. Denk dat m'n ritme gewoon verneukt isquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben je zo moe ?
ik zit er net iets boven, maar werk dan ook maar 36 uur per week, dus lever effectief 10% salaris in per maand.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Netto, werk net 1 jaar hier en verdien ongeveer dat netto per maand
Ik werk er 38quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zit er net iets boven, maar werk dan ook maar 36 uur per week, dus lever effectief 10% salaris in per maand.
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaatquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik heb al eerder bloedarmoede (ijzertekort) gehadZonlicht neem ik blijfbaar niet goed op (zit aan de Vit-D supplementen).
Een echte blackmetalfanaat dus
Mja, geen ideequote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaat![]()
\m/ 0.o \m/
Maar bloedarmoede is kak man.
De pest is, voor t salaris zou ik best eens rond kunnen kijken en meer verdienen... maar in deze tijden durf ik niet zo goed dat risico te nemenquote:
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is datquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaat![]()
\m/ 0.o \m/
Maar bloedarmoede is kak man.
Fight Clubquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is dat.
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al maanden. Denk dat m'n ritme gewoon verneukt is.
Ben ook allang blij waar ik zit, en mag niet klagen aangezien ik hier net werkquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De pest is, voor t salaris zou ik best eens rond kunnen kijken en meer verdienen... maar in deze tijden durf ik niet zo goed dat risico te nemen
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, geen ideeIs ook alweer 13 jaar geleden ofzo, ging KO in de aula van de mavo
En nog een waar woord ookquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is dat.
Klopt, vind het echt vet. Zet je wel weer ff terug over hoe onbenullig het is dat je zeurt over die nieuwe iphone die je moet hebben hahaquote:
Na 2 liter water komt water wel ff mijn neus uit.. dus nu een bakkie koffiequote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
goed idee![]()
even maar naar beneden gaan en een koffie laten maken
thanksquote:
Wat deed jequote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
en daar ging mijn koffie
* LovelyLady maakt nieuwe
Was has du gekauft?quote:
Zo hard schrikken dat er geen zoetje in zat en koffie over de laptop laten vallenquote:
Misschien als je zelf tijdelijk functioneert als stofzuiger kost het je niksquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vanavid ook denk ik, maar niet voor een stofzuiger
Geil ding. Hoewel ik voor dat geld een berg kleding en schoenen had gekocht.quote:
Ja doeiquote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Misschien als je zelf tijdelijk functioneert als stofzuiger kost het je niks
nee, zelf wat op internet gekeken, kwam er goed uit, en het huis er al mee gezogen. Wat een luxe vergeleken bij ons oude dingquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Eerst grote praat over hoe kut miele was. Was de verkoper een leuk man?
Miele is een top merk. Gaat eeuwen mee, daar betaal je voor.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
Voor 219 mag dat ding wel zuigen als een tornado
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo hard schrikken dat er geen zoetje in zat en koffie over de laptop laten vallen
En nu doet de laptop raar
Dan gaat m'n vriend weer uit z'n plaatquote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Geil ding. Hoewel ik voor dat geld een berg kleding en schoenen had gekocht.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
200 euro halve week is 400 voor een week is 1600 voor een maand om en nabij. Vind je dat veel?
Ja dat is waarquote:Op woensdag 19 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miele is een top merk. Gaat eeuwen mee, daar betaal je voor.
Wij hebben ook een Miele. Die gaat nu zijn 25e jaar in en werkt nog als een tiet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja dat is waarMijn ouders hadden een wasmachine gekocht op mijn geboortedag en die deed het tot precies mijn 21e verjaardag.
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan gaat m'n vriend weer uit z'n plaat
En vanochtend had onze oude het begeven, dus ik moest wel. Dus hij weet nog niet dat ik een duur ding heb gekocht.
Maar dit komt van onze rekenening "onvoorziene kosten" af
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had je jezelf weer is op de achtergrond van de laptop gezet?
Dat is het ook. Ik had ook een buffer voor dat ik ging studeren, maar die is hartstikke op, vooral aan boeken.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wij hebben haast voor alles een potje![]()
Nu blijkt dat dat toch nuttig is
Dat is inderdaad wel kut ja. Blij dat ik die studieboeken niet meer in hoef te gaan pffffquote:Op woensdag 19 september 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik had ook een buffer voor dat ik ging studeren, maar die is hartstikke op, vooral aan boeken.
Kattenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:26 schreef Mistress_X het volgende:
En de doos van de stofzuiger is ook nog eens dagenlang speelplezier voor ons katertje
Die is nu al helemaal wild aan het worden
hahaha, die van ons blijft gewoon doodleuk liggen. Het doet hem echt niks. Totdat ik zijn vacht ga stofzuigen, dan vind hij het minder fijnquote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Katten![]()
Mijn kat wordt ook wild van de stofzuiger, maar dan op de manier dat hij binnen een keer knipperen met je ogen buiten isSchijterd.
Word ie met die nieuwe stofzuiger niet opgezogen?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, die van ons blijft gewoon doodleuk liggen. Het doet hem echt niks. Totdat ik zijn vacht ga stofzuigen, dan vind hij het minder fijn
De tango der liefde?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
Twee van mijn pareldanio's zwemmen in rondjes om elkaar heen, wat zou dat betekenen?
Het ergste is dat ze nog niet eens allemaal geleverd zijn. Eén moet ik terug sturen, was een foute titel (stond gewoon op de lijst, maar goed) en ik moest er eentje bij de winkel als nog kopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel kut ja. Blij dat ik die studieboeken niet meer in hoef te gaan pffff
Gek hequote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, die van ons blijft gewoon doodleuk liggen. Het doet hem echt niks. Totdat ik zijn vacht ga stofzuigen, dan vind hij het minder fijn
Ja dat is wel kut.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze nog niet eens allemaal geleverd zijn. Eén moet ik terug sturen, was een foute titel (stond gewoon op de lijst, maar goed) en ik moest er eentje bij de winkel als nog kopen.
Ook heb ik de hele maand augustus niet gewerkt en heb ik pas sinds deze week weer opdrachten. Als het allemaal weer loopt hoop ik wat te sparen, want ik heb echt bijna niks meer.
Bij ons ook niet, maar ja... kinderen, vaste lasten, onvoorziene uitgaven...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel kut ja. Blij dat ik die studieboeken niet meer in hoef te gaan pffff
Een snelle google poging zegt dat het mannetjes zijn die aan het 'pronken' zijn met hun vinnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
Twee van mijn pareldanio's zwemmen in rondjes om elkaar heen, wat zou dat betekenen?
We hadden ooit een hond die vond dat juist heerlijk. Ene oortje er in, andere oortje er in, buikje nog evenquote:
Heeft lola eigenlijk werk?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons ook niet, maar ja... kinderen, vaste lasten, onvoorziene uitgaven...
en bam, het geld is weg.
niemand had het beter kunnen verwoorden dan jij... vinniieequote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een snelle google poging zegt dat het mannetjes zijn die aan het 'pronken' zijn met hun vinnen.
Link?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een snelle google poging zegt dat het mannetjes zijn die aan het 'pronken' zijn met hun vinnen.
Hondenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hadden ooit een hond die vond dat juist heerlijk. Ene oortje er in, andere oortje er in, buikje nog even
Ja of met 400 kmph met z'n buik over de vloer stalkt naar de achterdeur, terwijl hij achterom blijft kijken of hij niet gevolgd wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet gek hoor, maar hoe hij dan plots met 4 poten tegelijk opspringt is episch om te zien
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heeft lola eigenlijk werk?
Niet meer ... Sinds donderdag is het uit. We runnen nog wel samen een huishouden, maar ook hij heeft het niet breed. Ik leen nu wat geld van mijn moeder, maar die is ook niet al te rijk ... De ene rijke stinkerd in de familie die zegt geen geld te hebben als iemand hulp nodig heeft, maar koopt wel een huge ass caravan.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut.
Jij hebt geen vriend die eventueel bij kan springen?
dat is zieligquote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of met 400 kmph met z'n buik over de vloer stalkt naar de achterdeur, terwijl hij achterom blijft kijken of hij niet gevolgd wordt![]()
![]()
Snap ik, paar honderd in de maand moet je al blij zijn denk ik?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die is gastouder. Maar dat is ook niet bepaald een vetpot hoor
Hoezo?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niemand had het beter kunnen verwoorden dan jij... vinniiee
http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php?/topic/79/565.htmlquote:
Dat is kut zeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer ... Sinds donderdag is het uit. We runnen nog wel samen een huishouden, maar ook hij heeft het niet breed. Ik leen nu wat geld van mijn moeder, maar die is ook niet al te rijk ... De ene rijke stinkerd in de familie die zegt geen geld te hebben als iemand hulp nodig heeft, maar koopt wel een huge ass caravan.
Jepquote:Op woensdag 19 september 2012 15:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Snap ik, paar honderd in de maand moet je al blij zijn denk ik?
Nou, Vinnen, Vinniiee... niet leuk?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php?/topic/79/565.html
2e post, geen idee of het betrouwbaar is.
Dat ligt ie ''in coma'' op de bank op z'n rug te slapen. En niks kan hem wakker maken. Totdat ik de voorraadkast deur open doe.quote:
Dat is wel betrouwbaar ja. Misschien is dat het wel, als ze maar niet gaan parenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php?/topic/79/565.html
2e post, geen idee of het betrouwbaar is.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat ligt ie ''in coma'' op de bang op z'n rug te slapen. En niks kan hem wakker maken. Totdat ik de voorraadkast deur open doe.Dan zit ie ineens heel actief te luisteren.
En als ik dan een keer met de stofzuiger rammel, dan zit ie met grote ogen om het hoekje te kijken van: Oh shit is het weer zo ver
homohuwelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel betrouwbaar ja. Misschien is dat het wel, als ze maar niet gaan paren.
Als het 2 mannetjes zijn is de kans kleinquote:Op woensdag 19 september 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel betrouwbaar ja. Misschien is dat het wel, als ze maar niet gaan paren.
Ik gok dat ik niet alleen mannetjes heb en dat ze dus niet pronken omdat ze dat leuk vindenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als het 2 mannetjes zijn is de kans klein
Ja, volgens mij hebben ze de duracell batterij uit de klok gehaald en een goedkoop merk erin terug gestoptquote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Cryothic het volgende:
Gaat bij jullie de tijd ook zo traag?
Bisexueele vissenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok dat ik niet alleen mannetjes heb en dat ze dus niet pronken omdat ze dat leuk vinden.
Oh ik snap 'm nu pasquote:Op woensdag 19 september 2012 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep
En als de gastouders op vakantie zijn, krijgt ze niks, want niet oppassen is niet uitbetaald krijgen. Soort freelance basis.
[..]
Nou, Vinnen, Vinniiee... niet leuk?
Ik hoop het en hoop het niet voor jequote:Op woensdag 19 september 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Cryothic het volgende:
quote:
Zou ik an sich niet zo erg vinden, dan heeft Cupcake de tijd van z'n levenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het en hoop het niet voor je
[..]
Cupcake?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik an sich niet zo erg vinden, dan heeft Cupcake de tijd van z'n leven.
Hehequote:Op woensdag 19 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik an sich niet zo erg vinden, dan heeft Cupcake de tijd van z'n leven.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Cryothic het volgende:
Dat zegt vriendlief ook altijd, en dan hoor ik een paar minuten later dat de tondeuze aan staatquote:
precies.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent verdrietig want het gaat niet traag?
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef Mistress_X het volgende:
"schat, m'n haar is weer lang"
Ik: ja een paar milimeter is lang hè.
Hij: "ja, ik ga maar eens naar de kapper"
Wat voorquote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eindelijk weer planten in huis
Word daar zo vrolijk van
Hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef Mistress_X het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef Mistress_X het volgende:
Welke zwellingquote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies.
ik hoop morgen weer te gaan werken maar dan moet die zwelling toch wel weg zijn![]()
zoals ik er nou uit zie ga ik dus echt niet werken
Beter een hand door je haar als andersomquote:Op woensdag 19 september 2012 15:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Voelt gewoon raar als je ineens weer een hand door je haar kan halen.
Hij is allergisch voor lang haar. Liever kaal dan kammen zegt hij wel eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Voelt gewoon raar als je ineens weer een hand door je haar kan halen.
ontstoken bovenkaakquote:Op woensdag 19 september 2012 15:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Welke zwellingWat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij is allergisch voor lang haar. Liever kaal dan kammen zegt hij wel eens.
Ohja dat zei je vanochtend daarom had je last van je tong. Vervelend manquote:Op woensdag 19 september 2012 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ontstoken bovenkaak
en als die weg is kan de afgebroken kies er pas uit worden getrokken/gesneden
Als haar kan zitten is het te langquote:Op woensdag 19 september 2012 15:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij is allergisch voor lang haar. Liever kaal dan kammen zegt hij wel eens.
Nee dat was jofu toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ohja dat zei je vanochtend daarom had je last van je tong. Vervelend mansterkte
Sommige mannen staat het hoorquote:
Sierpepertjes in mn balkonbakje. Orchideeën op mijn 'salontafel'tje. En eentje waarvan ik de naam zo niet weet, maar heel veel groene bladeren en 1 zo'n rode ding in het midden, voor op mijn kastquote:
Tulpquote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sierpepertjes in mn balkonbakje. Orchideeën op mijn 'salontafel'tje. En eentje waarvan ik de naam zo niet weet, maar heel veel groene bladeren en 1 zo'n rode ding in het midden, voor op mijn kast
Ik zou willen dat ik groene vingers hadquote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sierpepertjes in mn balkonbakje. Orchideeën op mijn 'salontafel'tje. En eentje waarvan ik de naam zo niet weet, maar heel veel groene bladeren en 1 zo'n rode ding in het midden, voor op mijn kast
Nicequote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die ken ik!quote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, die maken het zo vrolijkquote:
Rode bloemenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij tot nu toe ook uiteindelijk hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 15:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik groene vingers had![]()
Tot op heden is elke plant die ik verzorgde doodgegaan.
Inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, die maken het zo vrolijk![]()
De sierpepertjes ook overigens
Die is het niet. Ik zal het zo even proberen te googlenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Rode bloemen![]()
[ afbeelding ]
Te veel van gesneden tijdens vakantiebaantjes
Rood en groen toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die is het niet. Ik zal het zo even proberen te googlen
Nee , dit zijn crocosmia's. Prachtige bloemenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die is het niet. Ik zal het zo even proberen te googlen
We hebben een vensterbank vol met souvenirtjes. Als dat monster pissed is dan kun je waarschijnlijk wel raden hoe alle schelpjes, zweedse paardjes en fossieltjes ineens op de grond vallen. Leuk zo'n beest.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:55 schreef Mistress_X het volgende:
Een paar maanden terug had ik geprobeerd een plant te kopen, geen idee welke meer. Maar zaten bloemetjes aan.
De ochtend dat ik wakker werd, zand op de grond, bloemetjes kapot etc.
katertje vond het schijnbaar leuk
hahaha, daarom hebben wij alles gewoon minimalistisch ingericht. Juist om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben een vensterbank vol met souvenirtjes. Als dat monster pissed is dan kun je waarschijnlijk wel raden hoe alle schelpjes, zweedse paardjes en fossieltjes ineens op de grond vallen. Leuk zo'n beest.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Sommige mannen staat het hoor
Mijn man heeft het juiste postuur mee, en misstaat hem echt niet, al ziet het er wel wat agressief uit voor mensen die hem niet kennen.
Als we op een terrasje zitten zegt hij wel eens tegen mij "moet je die gek zien, met z'n lange manen", dat ziet er toch niet uit"![]()
Ik: "ja schat"
ghegheghequote:Op woensdag 19 september 2012 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
lang haar staat mij ook niet![]()
daar ben ik te klein en te breed voor gebouwd
Heb je al een krabpaal ?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, daarom hebben wij alles gewoon minimalistisch ingericht. Juist om dat te voorkomen.
2 zelfs, 1 kleine, en 1 die 1 meter breed is, en van de grond tot aan plafond reikt. Met zijbladen eraan, mandjes etc.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Lijkt wel de flora en fauna chat hier
Ja maar kitteh'squote:Op woensdag 19 september 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Paar dagen toch ?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef Mistress_X het volgende:
Maar flora of geen fauna, ik ben verdomme geil
die van mij is doodquote:Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja maar kitteh'sWas die van mij nog maar zo'n klein bolletje terreur.
![]()
Hij is nu zo groot dat hij opgerold niet meer op schoot past , alleen in de lengte
Ik zou zeggen je hebt 2 handen (denk ik)quote:Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef Mistress_X het volgende:
door de koffie?quote:
Oooh, twee weken en een beetjequote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Paar dagen, ik moet nog 19 dagen wachten
En dildo's ja, anaal als vaginaal. maar dat is toch echt anders.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zou zeggen je hebt 2 handen (denk ik)
sorry maar ik heb geen tijd vandaagquote:Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef Mistress_X het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van mij is dood![]()
gisteren zagen we er hier 1 lopen wat wel een nakomeling van hem zou kunnen zijn
ahquote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Sarcastische blijdschap? vond ik leuksorry hoor
dat is kut!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie er over laten vallen en toen als een gek alles droog zitten maken....
Toen bleef ie hangen op een knopje en toen opnieuw opstarten maar blijft nog steeds hangen dus toen veel piepjes en nu kan ik mijn wacgtwoord niet intoetsen dus nahja
Huuuuuuuuu
Op de kop hangen dat ding zodat de rest er nog uit kan lopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Toen bleef ie hangen op een knopje en toen opnieuw opstarten maar blijft nog steeds hangen dus toen veel piepjes en nu kan ik mijn wacgtwoord niet intoetsen dus nahja
Huuuuuuuuu
Ik welquote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry maar ik heb geen tijd vandaag
uit mekaar halen dusquote:Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Huuuuuuuuu
Het is al droogquote:Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Op de kop hangen dat ding zodat de rest er nog uit kan lopen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En dildo's ja, anaal als vaginaal. maar dat is toch echt anders.
Jij leert mij kennen?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik begin je al een beetje te kennen
3 kwartierquote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn dagelijkse bodyscan van 3 kwartier maar eens doen. Ben benieuwd of ik dat elke dag volhoud
Bodyscan ?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn dagelijkse bodyscan van 3 kwartier maar eens doen. Ben benieuwd of ik dat elke dag volhoud
quote:
Ja, op bed liggen, een cd'tje afspelen waarop iemand me vertel dat ik met mijn ademhaling moet focussen op mn tenen, en zo elk lichaamsdeel af..quote:
Dat gok ik wel want ik wilde dus wat typen en toen blijf hij op de kkkkkkkkkkkkkkkkkkk hangenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar er blijft een knopje hangen dus?
Volgens mij is dat nog wel te fixen... hoop ikquote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gok ik wel want ik wilde dus wat typen en toen blijf hij op de kkkkkkkkkkkkkkkkkkk hangen
Is dat juist intensief of rustgevend?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op bed liggen, een cd'tje afspelen waarop iemand me vertel dat ik met mijn ademhaling moet focussen op mn tenen, en zo elk lichaamsdeel af..
Dat mag jij vindenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
jaja ;P
Nee, internet is internet, en privé is privé
Wat is het nut daarvan dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op bed liggen, een cd'tje afspelen waarop iemand me vertel dat ik met mijn ademhaling moet focussen op mn tenen, en zo elk lichaamsdeel af..
Ho wacht ens, ik bedoel helemaal niet op seksueel gebiedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Voor mij wel
Mijn vriend, en eventueel een vrouw erbij, dat is genoeg
ik denk het ook welquote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog wel te fixen... hoop ik
Nou, ik weet nog wel een ideetjequote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ho wacht ens, ik bedoel helemaal niet op seksueel gebiedDie '
' was misschien misplaatst
Nou ik hoop t maarquote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk het ook wel![]()
even toetsenbordje loshalen en print goed schoonmaken
Wat dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nou, ik weet nog wel een ideetje
Jij neukt mijn vriend ipv ik met een voorbinddildo en als het niet hard genoeg gaat trap ik jullie je tussen jullie balletjesquote:
Dat is op seksueel gebiedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij neukt mijn vriend ipv ik met een voorbinddildo en als het niet hard genoeg gaat trap ik jullie je tussen jullie balletjes
ik hoopte eigenlijk op de knop loswippen en schoonmaken.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk het ook wel![]()
even toetsenbordje loshalen en print goed schoonmaken
Bizar voorstelquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij neukt mijn vriend ipv ik met een voorbinddildo en als het niet hard genoeg gaat trap ik jullie je tussen jullie balletjes
Mijn koffie wat doe jequote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jawel, loswippen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk op de knop loswippen en schoonmaken.
Toetsenbord schoef je volgens mij niet zomaar los in een laptop toch?
Whahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik zei net dat ik het niet op seksueel gebied bedoelde
Niet op die manier wippen! Gekke lolaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zijn piemel tussen de toestsen
Dat scheelt gelukkigquote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, motorreparatie kost maar 120 euro![]()
Voor klemmen hebben we de waterpomptangquote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zijn piemel tussen de toestsen
Daar ging je kans om eens een soldaat inwendig te saluterenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik zei net dat ik het niet op seksueel gebied bedoelde
alles ist mogelijk he... in de Sex scquote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet op die manier wippen! Gekke lola
Ik zal het je uitleggen als jij nu een kanarie gele speedy aantrekt, en daarmee jodelend door de straten rond gaat rennen terwijl je roept dat je geil bent.quote:
ik ookquote:
Geen behoefte aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Daar ging je kans om eens een soldaat inwendig te saluteren
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen als jij nu een kanarie gele speedy aantrekt, en daarmee jodelend door de straten rond gaat rennen terwijl je roept dat je geil bent.
Dan leg ik het je pas uit
Hebben we een deal?
mjaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
anders wordt het een duur grapje
Dat is inderdaad wel geblekenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alles ist mogelijk he... in de Sex sc
dat kan ook maar ben bang dat er nog wel meer zullen gaan haperenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk op de knop loswippen en schoonmaken.
Toetsenbord schoef je volgens mij niet zomaar los in een laptop toch?
effe een nachtje laten drogenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ook maar ben bang dat er nog wel meer zullen gaan haperen![]()
en idd is niet zo 1 2 3 gedaan. moet je de laptop helemaal voor open schroeven
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, motorreparatie kost maar 120 euro![]()
Eventueel de föhn er op zetten?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
effe een nachtje laten drogen
:p
Vrouwenoplossingquote:Op woensdag 19 september 2012 16:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Eventueel de föhn er op zetten?
het was koffie hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
effe een nachtje laten drogen
:p
en dit kan ookquote:Op woensdag 19 september 2012 16:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Eventueel de föhn er op zetten?
maar het werkt welquote:
ik zag net een filmpje van een toshiba waarbij ze het toetsenbord aan de bovenkant open schroefde.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ook maar ben bang dat er nog wel meer zullen gaan haperen![]()
en idd is niet zo 1 2 3 gedaan. moet je de laptop helemaal voor open schroeven
los toetsenbordje kan je gewoon via een usb aansluiting inpluggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zag net een filmpje van een toshiba waarbij ze het toetsenbord aan de bovenkant open schroefde.
Dat was 1 strip lospeuteren, 4 schroeven, en je had het toetsenbordje eruit.
Alleen geen idee hoe het bij ons type zit. En wat een los toetsenbord zou kosten.
Minder dan een laptop iig
welke heb je?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zag net een filmpje van een toshiba waarbij ze het toetsenbord aan de bovenkant open schroefde.
Dat was 1 strip lospeuteren, 4 schroeven, en je had het toetsenbordje eruit.
Alleen geen idee hoe het bij ons type zit. En wat een los toetsenbord zou kosten.
Minder dan een laptop iig
Stekker uit contact, printplaatje blootleggen, met wattenstaafje voorzichtig alle onderdelen langsgaan met ethanol alcohol van 96% en dan de fohn er over. Klinkt dat als een goede oplossing?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Die koffie moet sowieso even eraf, met een föhn droog je het alleen maar gaat het ook plakken en stinken
Bij sommige laptops kom je met een wattenstaafje niet door de toetsen heenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Stekker uit contact, printplaatje blootleggen, met wattenstaafje voorzichtig alle onderdelen langsgaan met ethanol alcohol van 96% en dan de fohn er over. Klinkt dat als een goede oplossing?
600 is nog best wat...quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef MeneerLogica het volgende:
He cry, [TK]Sony Vaio VPCEC3M1E
Ja, maar dan moet alsnog de huidige letter die blijft hangen los, anders wordt t denk ik lastig.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
los toetsenbordje kan je gewoon via een usb aansluiting inpluggen.
Geen ideequote:
ja, maar die leg je dan blootquote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bij sommige laptops kom je met een wattenstaafje niet door de toetsjes heen
Kaneelquote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pffffffffft, ik ben moe. Hele dag staan springen en praten. Nieuwe werkvormen geprobeerd, vermoeiend allemaal.
Nu wachten op mijn pizza.
Nee zwartquote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was koffie he![]()
met melk en suiker?
[..]
en dit kan ook
of eventueel in een bak met droge rijst leggen.
Ja oke, je bedoelde eerst de toetsen eruit, maar dat was het probleem al hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja, maar die leg je dan bloot
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pffffffffft, ik ben moe. Hele dag staan springen en praten. Nieuwe werkvormen geprobeerd, vermoeiend allemaal.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat welquote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
600 is nog best wat...
[..]
Ja, maar dan moet alsnog de huidige letter die blijft hangen los, anders wordt t denk ik lastig.
succesquote:[..]
Geen idee
ik ga maar eens richting het plaats delict.
tot morgen mensen, fijne avond nog
Dan is het een kut laptop, bij die van mij kan het wel, een Asus.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja oke, je bedoelde eerst de toetsen eruit, maar dat was het probleem al haha
Dag Cry, fijne avondquote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
600 is nog best wat...
[..]
Ja, maar dan moet alsnog de huidige letter die blijft hangen los, anders wordt t denk ik lastig.
[..]
Geen idee
ik ga maar eens richting het plaats delict.
tot morgen mensen, fijne avond nog
Ik mot geen sony vaioquote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef MeneerLogica het volgende:
He cry, [TK]Sony Vaio VPCEC3M1E
Is de verbeterde versiequote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mot geen sony vaio
Kutdingen
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mot geen sony vaio
Kutdingen
dat heb ik ook als er geen suiker in zitquote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee zwart
Zonder zoetje en daar schrok ik van want bluuuhhh
Omnom salamiquote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Vin.
[..]
Salami.
[..]
Hallon MeneerLogica.
Sorry .... En dan nog vind ik 600 veel geld en dat heb ik nietquote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is de verbeterde versiewerkt als een tiet
550 omdat jullie een leuk stel zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry .... En dan nog vind ik 600 veel geld en dat heb ik niet
Enig, maar neequote:Op woensdag 19 september 2012 16:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
550 omdat jullie een leuk stel zijn.
Hmm, ik heb nu wel trek in shoarma met knoflook. Je wordt bedankt!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
Shoarma pizza met extra knoflooksaus![]()
![]()
![]()
En anders hawai
ik heb laatst nog een HP pavilion in de winkel gekocht voor nog geen 400 euroquote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry .... En dan nog vind ik 600 veel geld en dat heb ik niet
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Collega die engels praat met een nep brits accent bij sommige woorden, KOTS
Nogal groot verschil tussen type en merk meneer gouden vingerquote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een HP pavilion in de winkel gekocht voor nog geen 400 euro
Steenkolen Engelsquote:Op woensdag 19 september 2012 16:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Collega die engels praat met een nep brits accent bij sommige woorden, KOTS
Idd lol, best lachwekkendquote:
Of mensen die dit doen:quote:Op woensdag 19 september 2012 16:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zo frustrerend, eerst heel plat nederlands engels praten en dan ineens OOOOLLLROOOIGGHT THAAN
Te grappig jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef Mistress_X het volgende:
1 collega van mij ook, dan moet hij contact opnemen met een Braziliaanse vestiging, allemachtig, wat een gestuntel
En hij zegt goed Portugees te spreken, jaja
Mijn engels is wel goed, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te grappig ja
Al ben ik ook niet zo'n held in Engels
Veel kan het niet zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef Mistress_X het volgende:
dadelijk de afwas maar eens doen, ook weer 2 dagen niet gedaan
Alleen maar fijnquote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn engels is wel goed, al zeg ik het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |