een lege beurs zal ie wel krijgenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Cryothic het volgende:
ah, al een idee wat t gaat kosten?
of krijg je vanavond pas een hartverzakking?
Beterquote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje energieloos, verder wel goedVanavond mijn motor weer ophalen waarschijnlijk
![]()
Ik schat zelf zo'n 200 euroquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Cryothic het volgende:
ah, al een idee wat t gaat kosten?
of krijg je vanavond pas een hartverzakking?
Ahwquote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter.
Ik ben vooral heel moe constant. Ik slaap tien uur per nacht en nog ben ik moe. Als ik minder slaap ben ik moe, als ik meer slaap ben ik moe
.
Ik ben gewoon constant moe.
Ik ben bloeddonor en er is nog nooit wat gevondenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwDat is wel vervelend. Misschien even bloed laten prikken?
Goeien tip dit wel, laat ff je vitamine B12 en D testen, mag ik zometeen ook weer doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwDat is wel vervelend. Misschien even bloed laten prikken?
Waarschijnlijk 3 helicoils, nieuwe o-ring, nieuw oliefilter, 3L olie.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En wat krijg je er dan voor?
APK + beurtje? of echt mankement verholpen?
Niks te overzien, ik heb vorige week net een nieuwe achterband erop gelegd en zelf m'n olie vervangen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Valt nog te overzien. half weekje werken
een half weekjequote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Valt nog te overzien. half weekje werken
Niet te overzien, rotsituatiequote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 helicoils, nieuwe o-ring, nieuw oliefilter, 3L olie.
[..]
Niks te overzien, ik heb vorige week net een nieuwe achterband erop gelegd en zelf m'n olie vervangen.
lovelyquote:
200 euro halve week is 400 voor een week is 1600 voor een maand om en nabij. Vind je dat veel?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een half weekje![]()
dan stopte ik met werken
Wanneer is de laatste keer dat je hebt gedoneerd?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bloeddonor en er is nog nooit wat gevonden.
Bruto ook een half weekje hier ook hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een half weekje![]()
dan stopte ik met werken
bruto of netto?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
200 euro halve week is 400 voor een week is 1600 voor een maand om en nabij. Vind je dat veel?
Klein maandje geleden.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat je hebt gedoneerd?
[..]
Bruto ook een half weekje hier ook hoor
Vitaminesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeien tip dit wel, laat ff je vitamine B12 en D testen, mag ik zometeen ook weer doen.
Mja, ik heb al eerder bloedarmoede (ijzertekort) gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
VitaminesIjzer, zonlicht alles
Al maanden. Denk dat m'n ritme gewoon verneukt isquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben je zo moe ?
ik zit er net iets boven, maar werk dan ook maar 36 uur per week, dus lever effectief 10% salaris in per maand.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Netto, werk net 1 jaar hier en verdien ongeveer dat netto per maand
Ik werk er 38quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zit er net iets boven, maar werk dan ook maar 36 uur per week, dus lever effectief 10% salaris in per maand.
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaatquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik heb al eerder bloedarmoede (ijzertekort) gehadZonlicht neem ik blijfbaar niet goed op (zit aan de Vit-D supplementen).
Een echte blackmetalfanaat dus
Mja, geen ideequote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaat![]()
\m/ 0.o \m/
Maar bloedarmoede is kak man.
De pest is, voor t salaris zou ik best eens rond kunnen kijken en meer verdienen... maar in deze tijden durf ik niet zo goed dat risico te nemenquote:
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is datquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaat![]()
\m/ 0.o \m/
Maar bloedarmoede is kak man.
Fight Clubquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is dat.
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al maanden. Denk dat m'n ritme gewoon verneukt is.
Ben ook allang blij waar ik zit, en mag niet klagen aangezien ik hier net werkquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De pest is, voor t salaris zou ik best eens rond kunnen kijken en meer verdienen... maar in deze tijden durf ik niet zo goed dat risico te nemen
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, geen ideeIs ook alweer 13 jaar geleden ofzo, ging KO in de aula van de mavo
En nog een waar woord ookquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is dat.
Klopt, vind het echt vet. Zet je wel weer ff terug over hoe onbenullig het is dat je zeurt over die nieuwe iphone die je moet hebben hahaquote:
Na 2 liter water komt water wel ff mijn neus uit.. dus nu een bakkie koffiequote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
goed idee![]()
even maar naar beneden gaan en een koffie laten maken
thanksquote:
Wat deed jequote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
en daar ging mijn koffie
* LovelyLady maakt nieuwe
Was has du gekauft?quote:
Zo hard schrikken dat er geen zoetje in zat en koffie over de laptop laten vallenquote:
Misschien als je zelf tijdelijk functioneert als stofzuiger kost het je niksquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vanavid ook denk ik, maar niet voor een stofzuiger
Geil ding. Hoewel ik voor dat geld een berg kleding en schoenen had gekocht.quote:
Ja doeiquote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Misschien als je zelf tijdelijk functioneert als stofzuiger kost het je niks
nee, zelf wat op internet gekeken, kwam er goed uit, en het huis er al mee gezogen. Wat een luxe vergeleken bij ons oude dingquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Eerst grote praat over hoe kut miele was. Was de verkoper een leuk man?
Miele is een top merk. Gaat eeuwen mee, daar betaal je voor.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
Voor 219 mag dat ding wel zuigen als een tornado
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo hard schrikken dat er geen zoetje in zat en koffie over de laptop laten vallen
En nu doet de laptop raar
Dan gaat m'n vriend weer uit z'n plaatquote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Geil ding. Hoewel ik voor dat geld een berg kleding en schoenen had gekocht.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
200 euro halve week is 400 voor een week is 1600 voor een maand om en nabij. Vind je dat veel?
Ja dat is waarquote:Op woensdag 19 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miele is een top merk. Gaat eeuwen mee, daar betaal je voor.
Wij hebben ook een Miele. Die gaat nu zijn 25e jaar in en werkt nog als een tiet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja dat is waarMijn ouders hadden een wasmachine gekocht op mijn geboortedag en die deed het tot precies mijn 21e verjaardag.
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan gaat m'n vriend weer uit z'n plaat
En vanochtend had onze oude het begeven, dus ik moest wel. Dus hij weet nog niet dat ik een duur ding heb gekocht.
Maar dit komt van onze rekenening "onvoorziene kosten" af
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had je jezelf weer is op de achtergrond van de laptop gezet?
Dat is het ook. Ik had ook een buffer voor dat ik ging studeren, maar die is hartstikke op, vooral aan boeken.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wij hebben haast voor alles een potje![]()
Nu blijkt dat dat toch nuttig is
Dat is inderdaad wel kut ja. Blij dat ik die studieboeken niet meer in hoef te gaan pffffquote:Op woensdag 19 september 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik had ook een buffer voor dat ik ging studeren, maar die is hartstikke op, vooral aan boeken.
Kattenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:26 schreef Mistress_X het volgende:
En de doos van de stofzuiger is ook nog eens dagenlang speelplezier voor ons katertje
Die is nu al helemaal wild aan het worden
hahaha, die van ons blijft gewoon doodleuk liggen. Het doet hem echt niks. Totdat ik zijn vacht ga stofzuigen, dan vind hij het minder fijnquote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Katten![]()
Mijn kat wordt ook wild van de stofzuiger, maar dan op de manier dat hij binnen een keer knipperen met je ogen buiten isSchijterd.
Word ie met die nieuwe stofzuiger niet opgezogen?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, die van ons blijft gewoon doodleuk liggen. Het doet hem echt niks. Totdat ik zijn vacht ga stofzuigen, dan vind hij het minder fijn
De tango der liefde?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
Twee van mijn pareldanio's zwemmen in rondjes om elkaar heen, wat zou dat betekenen?
Het ergste is dat ze nog niet eens allemaal geleverd zijn. Eén moet ik terug sturen, was een foute titel (stond gewoon op de lijst, maar goed) en ik moest er eentje bij de winkel als nog kopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel kut ja. Blij dat ik die studieboeken niet meer in hoef te gaan pffff
Gek hequote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, die van ons blijft gewoon doodleuk liggen. Het doet hem echt niks. Totdat ik zijn vacht ga stofzuigen, dan vind hij het minder fijn
Ja dat is wel kut.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze nog niet eens allemaal geleverd zijn. Eén moet ik terug sturen, was een foute titel (stond gewoon op de lijst, maar goed) en ik moest er eentje bij de winkel als nog kopen.
Ook heb ik de hele maand augustus niet gewerkt en heb ik pas sinds deze week weer opdrachten. Als het allemaal weer loopt hoop ik wat te sparen, want ik heb echt bijna niks meer.
Bij ons ook niet, maar ja... kinderen, vaste lasten, onvoorziene uitgaven...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel kut ja. Blij dat ik die studieboeken niet meer in hoef te gaan pffff
Een snelle google poging zegt dat het mannetjes zijn die aan het 'pronken' zijn met hun vinnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
Twee van mijn pareldanio's zwemmen in rondjes om elkaar heen, wat zou dat betekenen?
We hadden ooit een hond die vond dat juist heerlijk. Ene oortje er in, andere oortje er in, buikje nog evenquote:
Heeft lola eigenlijk werk?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons ook niet, maar ja... kinderen, vaste lasten, onvoorziene uitgaven...
en bam, het geld is weg.
niemand had het beter kunnen verwoorden dan jij... vinniieequote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een snelle google poging zegt dat het mannetjes zijn die aan het 'pronken' zijn met hun vinnen.
Link?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een snelle google poging zegt dat het mannetjes zijn die aan het 'pronken' zijn met hun vinnen.
Hondenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hadden ooit een hond die vond dat juist heerlijk. Ene oortje er in, andere oortje er in, buikje nog even
Ja of met 400 kmph met z'n buik over de vloer stalkt naar de achterdeur, terwijl hij achterom blijft kijken of hij niet gevolgd wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet gek hoor, maar hoe hij dan plots met 4 poten tegelijk opspringt is episch om te zien
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heeft lola eigenlijk werk?
Niet meer ... Sinds donderdag is het uit. We runnen nog wel samen een huishouden, maar ook hij heeft het niet breed. Ik leen nu wat geld van mijn moeder, maar die is ook niet al te rijk ... De ene rijke stinkerd in de familie die zegt geen geld te hebben als iemand hulp nodig heeft, maar koopt wel een huge ass caravan.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut.
Jij hebt geen vriend die eventueel bij kan springen?
dat is zieligquote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of met 400 kmph met z'n buik over de vloer stalkt naar de achterdeur, terwijl hij achterom blijft kijken of hij niet gevolgd wordt![]()
![]()
Snap ik, paar honderd in de maand moet je al blij zijn denk ik?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die is gastouder. Maar dat is ook niet bepaald een vetpot hoor
Hoezo?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niemand had het beter kunnen verwoorden dan jij... vinniiee
http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php?/topic/79/565.htmlquote:
Dat is kut zeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer ... Sinds donderdag is het uit. We runnen nog wel samen een huishouden, maar ook hij heeft het niet breed. Ik leen nu wat geld van mijn moeder, maar die is ook niet al te rijk ... De ene rijke stinkerd in de familie die zegt geen geld te hebben als iemand hulp nodig heeft, maar koopt wel een huge ass caravan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |