een lege beurs zal ie wel krijgenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Cryothic het volgende:
ah, al een idee wat t gaat kosten?
of krijg je vanavond pas een hartverzakking?
Beterquote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje energieloos, verder wel goedVanavond mijn motor weer ophalen waarschijnlijk
![]()
Ik schat zelf zo'n 200 euroquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Cryothic het volgende:
ah, al een idee wat t gaat kosten?
of krijg je vanavond pas een hartverzakking?
Ahwquote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter.
Ik ben vooral heel moe constant. Ik slaap tien uur per nacht en nog ben ik moe. Als ik minder slaap ben ik moe, als ik meer slaap ben ik moe
.
Ik ben gewoon constant moe.
Ik ben bloeddonor en er is nog nooit wat gevondenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwDat is wel vervelend. Misschien even bloed laten prikken?
Goeien tip dit wel, laat ff je vitamine B12 en D testen, mag ik zometeen ook weer doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwDat is wel vervelend. Misschien even bloed laten prikken?
Waarschijnlijk 3 helicoils, nieuwe o-ring, nieuw oliefilter, 3L olie.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En wat krijg je er dan voor?
APK + beurtje? of echt mankement verholpen?
Niks te overzien, ik heb vorige week net een nieuwe achterband erop gelegd en zelf m'n olie vervangen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Valt nog te overzien. half weekje werken
een half weekjequote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Valt nog te overzien. half weekje werken
Niet te overzien, rotsituatiequote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 helicoils, nieuwe o-ring, nieuw oliefilter, 3L olie.
[..]
Niks te overzien, ik heb vorige week net een nieuwe achterband erop gelegd en zelf m'n olie vervangen.
lovelyquote:
200 euro halve week is 400 voor een week is 1600 voor een maand om en nabij. Vind je dat veel?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een half weekje![]()
dan stopte ik met werken
Wanneer is de laatste keer dat je hebt gedoneerd?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bloeddonor en er is nog nooit wat gevonden.
Bruto ook een half weekje hier ook hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een half weekje![]()
dan stopte ik met werken
bruto of netto?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
200 euro halve week is 400 voor een week is 1600 voor een maand om en nabij. Vind je dat veel?
Klein maandje geleden.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat je hebt gedoneerd?
[..]
Bruto ook een half weekje hier ook hoor
Vitaminesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeien tip dit wel, laat ff je vitamine B12 en D testen, mag ik zometeen ook weer doen.
Mja, ik heb al eerder bloedarmoede (ijzertekort) gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
VitaminesIjzer, zonlicht alles
Al maanden. Denk dat m'n ritme gewoon verneukt isquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben je zo moe ?
ik zit er net iets boven, maar werk dan ook maar 36 uur per week, dus lever effectief 10% salaris in per maand.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Netto, werk net 1 jaar hier en verdien ongeveer dat netto per maand
Ik werk er 38quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zit er net iets boven, maar werk dan ook maar 36 uur per week, dus lever effectief 10% salaris in per maand.
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaatquote:Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik heb al eerder bloedarmoede (ijzertekort) gehadZonlicht neem ik blijfbaar niet goed op (zit aan de Vit-D supplementen).
Een echte blackmetalfanaat dus
Mja, geen ideequote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaat![]()
\m/ 0.o \m/
Maar bloedarmoede is kak man.
De pest is, voor t salaris zou ik best eens rond kunnen kijken en meer verdienen... maar in deze tijden durf ik niet zo goed dat risico te nemenquote:
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is datquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ijzer te kort hebben als metal fanaat![]()
\m/ 0.o \m/
Maar bloedarmoede is kak man.
Fight Clubquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is dat.
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al maanden. Denk dat m'n ritme gewoon verneukt is.
Ben ook allang blij waar ik zit, en mag niet klagen aangezien ik hier net werkquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De pest is, voor t salaris zou ik best eens rond kunnen kijken en meer verdienen... maar in deze tijden durf ik niet zo goed dat risico te nemen
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, geen ideeIs ook alweer 13 jaar geleden ofzo, ging KO in de aula van de mavo
En nog een waar woord ookquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lees nu pas je signature, echt een vette zin is dat.
Klopt, vind het echt vet. Zet je wel weer ff terug over hoe onbenullig het is dat je zeurt over die nieuwe iphone die je moet hebben hahaquote:
Na 2 liter water komt water wel ff mijn neus uit.. dus nu een bakkie koffiequote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
goed idee![]()
even maar naar beneden gaan en een koffie laten maken
thanksquote:
Wat deed jequote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
en daar ging mijn koffie
* LovelyLady maakt nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |