abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118372702
Ben echt heel benieuwd wat hier uit gaat komen ihkv de formatie. Je hoort er maar weinig over. Zal wel als wisselgeld ingezet worden (positief of negatief) voor wat anders.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:57:27 #152
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118372746
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:55 schreef Luigi het volgende:
Ben echt heel benieuwd wat hier uit gaat komen ihkv de formatie. Je hoort er maar weinig over. Zal wel als wisselgeld ingezet worden (positief of negatief) voor wat anders.
Ik schat dat het gewoon gaat gebeuren. De VVD wil het, en de PvdA wil macht. Einde verhaal. Dankjewel mensen die op de oude regentenpratijen gestemd hebben.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_118372796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik schat dat het gewoon gaat gebeuren. De VVD wil het, en de PvdA wil macht. Einde verhaal. Dankjewel mensen die op de oude regentenpratijen gestemd hebben.
Ik wens elke VVD stemmer een straatdealer of 3 incl. brommer in zijn achtertuin toe bij deze.
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 oktober 2012 @ 14:01:43 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118372903
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik wens elke VVD stemmer een straatdealer of 3 incl. brommer in zijn achtertuin toe bij deze.
In de voortuin ook goed... Daar staan ze namelijk al jaren.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_118372960
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

In de voortuin ook goed... Daar staan ze namelijk al jaren.
Wat zonde en dat terwijl de oplossing zo simpel is ;).
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 oktober 2012 @ 14:04:47 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118373009
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wat zonde en dat terwijl de oplossing zo simpel is ;).
Nou nee... De oplossing is hier helaas niet zo simpel. Wat overigens niet wegneemt dat de wietplantage een idioot plan is.
pi_118373153
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nou nee... De oplossing is hier helaas niet zo simpel. Wat overigens niet wegneemt dat de wietplantage een idioot plan is.
Ik neem aan dat je de wietpas bedoelt ;).

Er waarom zou legalisatie een groot deel van je problemen niet oplossen denk je? Die illegale handelaartjes in je voortuin zullen er zeker niet meer van worden in ieder geval. Door verdere repressie blijkt nu in de praktijk het tegendeel in ieder geval (zie gemeenten waar de wietpas is ingevoerd).
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 oktober 2012 @ 14:14:21 #158
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118373394
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de wietpas bedoelt ;).

Er waarom zou legalisatie een groot deel van je problemen niet oplossen denk je? Die illegale handelaartjes in je voortuin zullen er zeker niet meer van worden in ieder geval. Door verdere repressie blijkt nu in de praktijk het tegendeel in ieder geval (zie gemeenten waar de wietpas is ingevoerd).
Euh ja... Autocorrect kent 'm nog niet :P

Nou, de bulk Belgen en Fransen zal er niet minder om worden, denk ik. Dus de overlast blijft, het verplaatst zich alleen een beetje.
pi_118373620
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Sjeen het volgende:

denk ik.
Dunno, we never tried ;). (Overigens landen in zuid en centraal amerika en zelfs amerika zelf in bepaalde staten, met goed resultaat... zelfs daar beginnen ze in te zien dat die hele war nergens goed voor is geweest).

Maar klopt, ook die mensen zullen gewoon hun wiet willen komen halen en dat kan niet in het land van herkomst (helaas voor hun). Ik heb daar ook zo 1 2 3 geen oplossing voor. Ik denk wel dat de rol van straathandelaartjes snel uitgespeeld is als coffeeshops uit de schimmige sfeer gehaald worden en ook gewoon buitenlandse klanten bedienen. (Daar ging het toch vooral om gezien je eerdere opmerking?).
pi_118373719
quote:

[..]

Nou, de bulk Belgen en Fransen zal er niet minder om worden, denk ik. Dus de overlast blijft, het verplaatst zich alleen een beetje.
Overlast is een groot woord, heb je ook overlast van de fransen die je vragen waar het museum is?

Overlast is een perceptie en door maar genoeg propaganda die er gevoerd is denken nu vele burgers dat drugstoeristen overlast geven.

Mijn pa heeft in maastricht meer last van dronken studenten in de nacht dan van de enkele drugtoeristen die hem de weg naar een shop vragen.
pi_118373792
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Overlast is een groot woord, heb je ook overlast van de fransen die je vragen waar het museum is?

Overlast is een perceptie en door maar genoeg propaganda die er gevoerd is denken nu vele burgers dat drugstoeristen overlast geven.

Mijn pa heeft in maastricht meer last van dronken studenten in de nacht dan van de enkele drugtoeristen die hem de weg naar een shop vragen.
Achja, als je maar vaak genoeg op Wegmisbruikers achtervolgingen ziet met al die hooooooonderden Franse drugstoeristen... (Wat in feite vaak runners zijn die voortkomen uit de hele gedoogellende maar goed).
pi_118374312
Als het compleet gelegaliseerd is heb je geen overlast meer van buitenlanders.
Alleen toeristen heb je dan.

Dan zet je in de middle of nowhere in brabant aan de snelweg een grote wietshop neer waar ze hun shit kunnen halen en je bent klaar.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_118374349
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef MouzurX het volgende:

Dan zet je in de middle of nowhere in brabant aan de snelweg een grote wietshop neer waar ze hun shit kunnen halen en je bent klaar.
Ja dat. Ik zocht een manier om het te zeggen zonder gelijk op een gedwongen vestigingsbeleid van coffeeshops uit te komen :D.
pi_118374531
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef MouzurX het volgende:

Velen komen ook om even door de stad wat te lopen nog wat meer te consumeren, dus of je echt alle wiettoeristen daarmee uit de steden houdt is maar de vraag.

Als ik in tilburg keek stond er voor elke shop een gorrilla, en wanneer iemand ook maar fout parkeerde kwam deze er niet in voordat de auto netjes weg gezet was, maar door de verslechterde bezoekers aantallen heb ik het idee als ik er langs fiets dat de meeste gorrilla's op dit moment weg bezuinigd zijn door de shops in tilburg.
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 oktober 2012 @ 15:07:50 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118375273
België wil geen wietboulevard direct aan de grens, mij lijkt dat nou net een perfect plan... Overigens is er genoeg overlast, voornamelijk omdat de gemiddelde jeugdige Belg/Fransoos nu niet echt doordrongen is van de geldende verkeersregels.
pi_118375524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Sjeen het volgende:
België wil geen wietboulevard direct aan de grens, mij lijkt dat nou net een perfect plan... Overigens is er genoeg overlast, voornamelijk omdat de gemiddelde jeugdige Belg/Fransoos nu niet echt doordrongen is van de geldende verkeersregels.
Camping en vakantiehuisjes erbij, want onder invloed rijden is niet de bedoeling. Paar kroegen, veel vreettenten natuurlijk, bioscoop, speelhallen, concertzaaltjes, muziekwinkels. Het is potentieel recessiekerend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_118375603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Velen komen ook om even door de stad wat te lopen nog wat meer te consumeren, dus of je echt alle wiettoeristen daarmee uit de steden houdt is maar de vraag.

Als ik in tilburg keek stond er voor elke shop een gorrilla, en wanneer iemand ook maar fout parkeerde kwam deze er niet in voordat de auto netjes weg gezet was, maar door de verslechterde bezoekers aantallen heb ik het idee als ik er langs fiets dat de meeste gorrilla's op dit moment weg bezuinigd zijn door de shops in tilburg.
Ik ken twee coffeeshops in tilburg en eigenlijk nooit overlast van gezien, terwijl ik dagelijks langs 1 moet lopen.
De enige overlast is van die zwervers die continu zitten te bedelen (dicht) bij het station en op de hoek van de straat bier drinken en de muur onder zeiken.Die komen allemaal van zon opvangcentrum, waar ze wel een bom op mogen gooien.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_118375761
quote:
Dat is overlast waarvoor onze dienders natuurlijk allang genoeg handvatten hebben om deze aan te pakken.

Verder geldt de verkeersoverlast dan natuurlijk net zo goed voor de nederlandse jeugd die overal op school zit en zich net zo weinig als die andere gasten van deze verkeersregels aantrekken.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:06:29 #169
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_118379541
quote:
België wil geen wietboulevard direct aan de grens
Natuurlijk niet. Daarmee zouden ze het gedoogbeleid goedkeuren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:39:50 #170
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118380479
quote:

[..]

Dan los die je parkeeroverlast toch gewoon op?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:42:27 #171
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118380564
quote:
Voor belgen is 5 gram bezit bij wet legaal; ze hebben clubjes waar men samen een plant deelt, om dus gemiddeld op 5 gram pp te komen

Laat belgie hun problemen maar oplossen, belgie verbied toch ook niet de export van vuurwerk?
  Forum Admin donderdag 25 oktober 2012 @ 01:39:33 #172
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_118403659
Arnhem(en zo'n beetje alle gemeentes in Gelderland) hebben zich uitgesproken tégen de wietpas.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 25 oktober 2012 @ 01:40:49 #173
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118403685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 01:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Arnhem(en zo'n beetje alle gemeentes in Gelderland) hebben zich uitgesproken tégen de wietpas.
Ze kunnen zich uitspreken wat ze willen, het werkt dus het gaat door.

Getekend, de grootste partij bij de laatste verkiezingen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 01:42:59 #174
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118403716
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Daarmee zouden ze het gedoogbeleid goedkeuren.
Het is nog steeds Nederlands grondgebied waar Belgie technisch gezien niets over te zeggen heeft.

(behalve een 4% inspraak in de EU of iets dergelijks, en EU regels worden door meerdere landen met voeten getreden)
pi_118458833
Opstelten ook in volgende kabinet minister van justitie :'(
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:30:19 #176
37295 Luigi
mario pls
pi_118458863
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:29 schreef MaxC het volgende:
Oh dear God.

Mr repressie himself.
pi_118458875
quote:
:'( :'( :'(

Bedankt VVD stemmers!
pi_118459116
quote:
Verbaast me niks. Rechts Nederland zal de vingers er bij aflikken.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:39:27 #179
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_118461547
quote:
Mooi. Hebben de kartels 4 jaar de tijd om hem te vermoorden. :)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:55:02 #180
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118462234
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mooi. Hebben de kartels 4 jaar de tijd om hem te vermoorden. :)
Waarom zouden ze dat doen? Hij is hun beste vriend. De winsten van de kartels gaan alleen maar omhoog door de acties van opstelten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')