Ik schat dat het gewoon gaat gebeuren. De VVD wil het, en de PvdA wil macht. Einde verhaal. Dankjewel mensen die op de oude regentenpratijen gestemd hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:55 schreef Luigi het volgende:
Ben echt heel benieuwd wat hier uit gaat komen ihkv de formatie. Je hoort er maar weinig over. Zal wel als wisselgeld ingezet worden (positief of negatief) voor wat anders.
Ik wens elke VVD stemmer een straatdealer of 3 incl. brommer in zijn achtertuin toe bij deze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik schat dat het gewoon gaat gebeuren. De VVD wil het, en de PvdA wil macht. Einde verhaal. Dankjewel mensen die op de oude regentenpratijen gestemd hebben.
In de voortuin ook goed... Daar staan ze namelijk al jaren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik wens elke VVD stemmer een straatdealer of 3 incl. brommer in zijn achtertuin toe bij deze.
Wat zonde en dat terwijl de oplossing zo simpel isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In de voortuin ook goed... Daar staan ze namelijk al jaren.
Nou nee... De oplossing is hier helaas niet zo simpel. Wat overigens niet wegneemt dat de wietplantage een idioot plan is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat zonde en dat terwijl de oplossing zo simpel is.
Ik neem aan dat je de wietpas bedoeltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou nee... De oplossing is hier helaas niet zo simpel. Wat overigens niet wegneemt dat de wietplantage een idioot plan is.
Euh ja... Autocorrect kent 'm nog nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de wietpas bedoelt.
Er waarom zou legalisatie een groot deel van je problemen niet oplossen denk je? Die illegale handelaartjes in je voortuin zullen er zeker niet meer van worden in ieder geval. Door verdere repressie blijkt nu in de praktijk het tegendeel in ieder geval (zie gemeenten waar de wietpas is ingevoerd).
Dunno, we never triedquote:
Overlast is een groot woord, heb je ook overlast van de fransen die je vragen waar het museum is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Euh ja... Autocorrect kent 'm nog niet
Nou, de bulk Belgen en Fransen zal er niet minder om worden, denk ik. Dus de overlast blijft, het verplaatst zich alleen een beetje.
Achja, als je maar vaak genoeg op Wegmisbruikers achtervolgingen ziet met al die hooooooonderden Franse drugstoeristen... (Wat in feite vaak runners zijn die voortkomen uit de hele gedoogellende maar goed).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Overlast is een groot woord, heb je ook overlast van de fransen die je vragen waar het museum is?
Overlast is een perceptie en door maar genoeg propaganda die er gevoerd is denken nu vele burgers dat drugstoeristen overlast geven.
Mijn pa heeft in maastricht meer last van dronken studenten in de nacht dan van de enkele drugtoeristen die hem de weg naar een shop vragen.
Ja dat. Ik zocht een manier om het te zeggen zonder gelijk op een gedwongen vestigingsbeleid van coffeeshops uit te komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef MouzurX het volgende:
Als het compleet gelegaliseerd is heb je geen overlast meer van buitenlanders.
Alleen toeristen heb je dan.
Dan zet je in de middle of nowhere in brabant aan de snelweg een grote wietshop neer waar ze hun shit kunnen halen en je bent klaar.
Velen komen ook om even door de stad wat te lopen nog wat meer te consumeren, dus of je echt alle wiettoeristen daarmee uit de steden houdt is maar de vraag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef MouzurX het volgende:
Als het compleet gelegaliseerd is heb je geen overlast meer van buitenlanders.
Alleen toeristen heb je dan.
Dan zet je in de middle of nowhere in brabant aan de snelweg een grote wietshop neer waar ze hun shit kunnen halen en je bent klaar.
Camping en vakantiehuisjes erbij, want onder invloed rijden is niet de bedoeling. Paar kroegen, veel vreettenten natuurlijk, bioscoop, speelhallen, concertzaaltjes, muziekwinkels. Het is potentieel recessiekerend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Sjeen het volgende:
België wil geen wietboulevard direct aan de grens, mij lijkt dat nou net een perfect plan... Overigens is er genoeg overlast, voornamelijk omdat de gemiddelde jeugdige Belg/Fransoos nu niet echt doordrongen is van de geldende verkeersregels.
Ik ken twee coffeeshops in tilburg en eigenlijk nooit overlast van gezien, terwijl ik dagelijks langs 1 moet lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Velen komen ook om even door de stad wat te lopen nog wat meer te consumeren, dus of je echt alle wiettoeristen daarmee uit de steden houdt is maar de vraag.
Als ik in tilburg keek stond er voor elke shop een gorrilla, en wanneer iemand ook maar fout parkeerde kwam deze er niet in voordat de auto netjes weg gezet was, maar door de verslechterde bezoekers aantallen heb ik het idee als ik er langs fiets dat de meeste gorrilla's op dit moment weg bezuinigd zijn door de shops in tilburg.
Dat is overlast waarvoor onze dienders natuurlijk allang genoeg handvatten hebben om deze aan te pakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Sjeen het volgende:
België wil geen wietboulevard direct aan de grens, mij lijkt dat nou net een perfect plan... Overigens is er genoeg overlast, voornamelijk omdat de gemiddelde jeugdige Belg/Fransoos nu niet echt doordrongen is van de geldende verkeersregels.
Natuurlijk niet. Daarmee zouden ze het gedoogbeleid goedkeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Sjeen het volgende:
België wil geen wietboulevard direct aan de grens
Dan los die je parkeeroverlast toch gewoon op?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Euh ja... Autocorrect kent 'm nog niet
Nou, de bulk Belgen en Fransen zal er niet minder om worden, denk ik. Dus de overlast blijft, het verplaatst zich alleen een beetje.
Voor belgen is 5 gram bezit bij wet legaal; ze hebben clubjes waar men samen een plant deelt, om dus gemiddeld op 5 gram pp te komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Sjeen het volgende:
Ze kunnen zich uitspreken wat ze willen, het werkt dus het gaat door.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Arnhem(en zo'n beetje alle gemeentes in Gelderland) hebben zich uitgesproken tégen de wietpas.
Het is nog steeds Nederlands grondgebied waar Belgie technisch gezien niets over te zeggen heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Daarmee zouden ze het gedoogbeleid goedkeuren.
Oh dear God.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:29 schreef MaxC het volgende:
Opstelten ook in volgende kabinet minister van justitie
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:29 schreef MaxC het volgende:
Verbaast me niks. Rechts Nederland zal de vingers er bij aflikken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:29 schreef MaxC het volgende:
Mooi. Hebben de kartels 4 jaar de tijd om hem te vermoorden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:29 schreef MaxC het volgende:
Waarom zouden ze dat doen? Hij is hun beste vriend. De winsten van de kartels gaan alleen maar omhoog door de acties van opstelten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi. Hebben de kartels 4 jaar de tijd om hem te vermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |