quote:Onder de verantwoordelijken zouden opnieuw de twee Turkse broers zijn, die meisjes in elkaar slaan als deze weigeren met hun kont te schudden.
Wat? Na 1 dag weer vrijquote:maar werden na een dag weer vrijgelaten. Met nu een nieuwe mishandeling tot gevolg.
Deze jongens laten bevredigen door wat zware mannen uit de cel en daarna een paar jaar in de cel gooien totdat ze genoeg zeepjes hebben opgepakt .quote:Het is niet de eerste keer dat het meisje werd lastiggevallen door de broertjes. De Turken vergrepen zich al eerder aan haar op het Wegaplein. "Een week voor de mishandeling trokken ze me op schoot. Ze hielden me net zo lang vast tot ze bevredigd waren."
Helaas wel 2 dagen en dan zijn ze weer vrij en mogen ze het volgende meisje aanranden, iemand info over de daders? naam,adres ?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Jian het volgende:
Ja, maar nu zijn goed lul, dit is de 2e x, nu houden ze, ze minimaal 2 dagen vast, let maar op!
Doe niet zo barbaars man, deze jongeren hebben ook rechten. En slachtoffers bestaan niet, dus maak je geen zorgen. Onze rechtsstaat weet prima hoe ze dit soort jongeren moet beschermen.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Jian het volgende:
Ja, maar nu zijn goed lul, dit is de 2e x, nu houden ze, ze minimaal 2 dagen vast, let maar op!
Ja dat is Nederland.... 1 dag later staan ze weer op straat en gaan ze gewoon verder.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:56 schreef Viajero het volgende:
Tijd om het recht maar eens in eigen hand te gaan nemen daarzo.
Met soort leuzen staan de comments van GS ook vol. Ik moet de eerste Hollander nog tegenkomen die achter zijn veilige computerschermpje vandaan gaat en daadwerkelijk zijn/haar dreigementen uit gaat voeren.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:47 schreef maily het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_te_s.html#comments
Tenzij een vriend van een van die meisjes die meisjes gaat verdedigen natuurlijk, die kan dan wel op een paar weken cel rekenen. Eigen rechter spelen kan niet natuurlijk, ook als de echte rechter niets doet.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ja dat is Nederland.... 1 dag later staan ze weer op straat en gaan ze gewoon verder.
Incidentje...doorlopen graag
Je bent nooit tiener geweest in Nederland? Dat sort gastjes wordt meestal uiteindelijk wel aangepakt hoor. Vroeg of laat komen ze de verkeerde tegen. Het probleem is helaas dat dat soms jaren kan duren.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
[..]
Met soort leuzen staan de comments van GS ook vol. Ik moet de eerste Hollander nog tegenkomen die achter zijn veilige computerschermpje vandaan gaat en daadwerkelijk zijn/haar dreigementen uit gaat voeren.
en natuurlijk een sneer van links fok dat je 'geen eigen rechter mag spelen'.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Viajero het volgende:
[..]
Tenzij een vriend van een van die meisjes die meisjes gaat verdedigen natuurlijk, die kan dan wel op een paar weken cel rekenen. Eigen rechter spelen kan niet natuurlijk, ook als de echte rechter niets doet.
Jazeker wel, mijn ervaring is ook dat het jaren kan duren, soms meer dan 20 jaar voordat er nog steeds niets gebeurd, omdat verjaring en zulks.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je bent nooit tiener geweest in Nederland? Dat sort gastjes wordt meestal uiteindelijk wel aangepakt hoor. Vroeg of laat komen ze de verkeerde tegen. Het probleem is helaas dat dat soms jaren kan duren.
met zn alleen schreeuwen om de ongelovigen van de kerk massaal te verbranden en in een heilige oorlog de dood verklarenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef DutchMan0211 het volgende:
Oké ... gaan we nu ook met z'n allen naar de turkse ambassade ?
Dat slaat ook weer nergens op. wat hebben die gastjes in Hilversum met die gast in Bursa te maken? Ik ben tegen straattuig en vind dat daar iets aan gedaan moet worden, maar aan dat soort achterlijk racisme heeft echt niemand iets.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:03 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
en natuurlijk een sneer van links fok dat je 'geen eigen rechter mag spelen'.
Achterlijke eendenneukers:
[..]
^^ Dat. Nederland heeft geen afdoende straffen voor woestijnbergbewoners. Voor zover het mensen met een buitenlands paspoort betreft: waarom zouden we die hier houden? Bij een misdrijf gewoon direct het land uitzetten, voor hen 10 lieve asielzoekertjes...quote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Jian het volgende:
Dus ze hebben nog steeds rechten als ze jou kinderen molesteren door bijvoorbeeld dat je zoon of dochter iemand anders moet bevredigen ?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
Doe niet zo barbaars man, deze jongeren hebben ook rechten. En slachtoffers bestaan niet, dus maak je geen zorgen. Onze rechtsstaat weet prima hoe ze dit soort jongeren moet beschermen.
Het zou alleen leuk zijn als die bescherming voor de maatschappij zou zijn ipv voor dit soort criminelen....
Tijd om het recht maar eens in eigen hand te gaan nemen daarzo.
Racisme... racisme is buitenlanders vermoorden omdat ze USA zijn... niet een nieuwsbericht over een feitje plaatsen. Wie eenden neukt moet op de blaren zitten.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat slaat ook weer nergens op. wat hebben die gastjes in Hilversum met die gast in Bursa te maken? Ik ben tegen straattuig en vind dat daar iets aan gedaan moet worden, maar aan dat soort achterlijk racisme heeft echt niemand iets.
Ga je zitten schamen, je bent meer deel van het probleem dan van de oplossing.
Nee, racisme is de ene Turk een eendeneuker noemen omdat een andere Turk dat heefy gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Racisme... racisme is buitenlanders vermoorden omdat ze USA zijn... niet een nieuwsbericht over een feitje plaatsen. Wie eenden neukt moet op de blaren zitten.
Ik dacht dat ik het sarcasme er dik genoeg op had gelegd in de eerste zin...quote:Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus ze hebben nog steeds rechten als ze jou kinderen molesteren door bijvoorbeeld dat je zoon of dochter iemand anders moet bevredigen ?
Sarcasm, learn it.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus ze hebben nog steeds rechten als ze jou kinderen molesteren door bijvoorbeeld dat je zoon of dochter iemand anders moet bevredigen ?
Nee, racisme is de ene Westerling af te maken omdat een andere Westerling een filmpje/cartoon maakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:07 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, racisme is de ene Turk een eendeneuker noemen omdat een andere Turk dat heefy gedaan.
Je kan met een miljoen voorbeelden van racisme komen, maar een feit blijft dat jouw opmerking racistisch is. Dan kan je twee dingen doen:quote:Op woensdag 19 september 2012 11:08 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Nee, racisme is de ene Westerling af te maken omdat een andere Westerling een filmpje/cartoon maakt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:10 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je kan met een miljoen voorbeelden van racisme komen, maar een feit blijft dat jouw opmerking racistisch is. Dan kan je twee dingen doen:
- je bent voortaan iets voorzichtiger met het plaatsen van racistische opmerkingen
- je geeft openlijk toe dat je racist bent.
Maar aub niet dat domme ontkengedrag, denk je nou echt dat dat gaat werken? Je maakt jezelf alleen maar steeds meer belachelijk.
Wel wat zwaar hoor. Een theetje en een gesprekje lijkt mij passender.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |