worden over geslagenquote:
Ja, sorry. Ik zie ook geen scenario?quote:
Ik ik heb er nog steeds niet om gevraagd.quote:
nee, jij hint...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ik heb er nog steeds niet om gevraagd.![]()
Oeps volgens mij moet ik nu voorzichtig zijn met wat ik zeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij hint...
met een hint, kijk uit waar u aan begint
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:48 schreef Inlognaam het volgende:
Maar ik ga afsluiten. Even wat prutsen met draadjes en een soldeerbout en dan een nachtelijk ritje dwars door de polder naar Delft.
Hoax, je kunt geen 8tjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:47 schreef Inlognaam het volgende:
Ik had een pakket van 14 lesse incl. examen gekocht destijds. 10 extra lessen toen die op waren en nog steeds knudde in bijz. verrichtingen.
Detail: mn eerste les, bij andere rijschool. Inlognaam maakte achtjes, rondjes, whaetver. No proleme, alleen was dat zonder pilonnetjes. En kon ik even mn eigen ding doen. Koppeling aanvoelen. Praktisch zonder instructies.
Mja, die er-5-jes zijn wat makkelijker dan CB500'jes. Denk ik.
Was ik maar nooit overgestapt van rijschool. Dan stond er hier een Harley vrsca voor mn deur denk ik. Imported from England voor weinig en te koop voor de hoofdprijs
Of was ik maar nooit geboren. Lijkt me ook heerlijk. Nergens zorgen over.
Op de fiets Rucky. Je moet niet denken dat ik een autodief benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Inlognaam op 19-09-2012 00:56:21 ]Ook hoi !
Zet me nu op een lesfietsje, niet zijnde een Suzuki gn250 kleuterchopperquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Op de fiets Rucky. Je moet niet denken dat ik een autodief ben
Ik heb mn eigen M5 inmiddels die me brengt waar ik moet zijnIk moet toch zo'n ligfiets eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Laat ik me maar eerst met verhuizen bezig zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:03 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb er 5 momenteel, dus je kunt een keertje langskomen om er eentje te proberen
Ligfiets vervoeren per racefiets gaat prima, maar ligfiets vervoeren per ligfiets is me nog niet gelukt
Van de week even foto's maken en dan kunnen er ene paar het web op voor de verkoop. Drie moeten er weg eigenlijk. Of mogen... nee moeten... nouja, gaan de verkoop in.
De optima baron en de M5 shockproof blijven. De rest mag/moet plaats maken
Je komt me wel angstwekkend dichtbijquote:Op woensdag 19 september 2012 01:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat ik me maar eerst met verhuizen bezig zijn.
Oh en slapen.![]()
Prima kerel, ga ik een biertje drinken met Pulver.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:06 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel weer mooi geweest nu. Truste!
Ik zal aan mijn kant van het bed blijven.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je komt me wel angstwekkend dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |