Zijn vrij kleine beestjes idd. en ook erg schuw, maar pas op als je kippen in je achtertuin hebt scharrelenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
Nooit eerder heb ik ze zelf gezien en dan twee keer in een week![]()
Dacht eigenlijk dat ze groter waren, maar ze zijn gok ik maar 40cm hoog ofzo?
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef Inlognaam het volgende:
Als ik geen kippen kan houden, misschien dan toch maar trouwen...
Heb je daar ook vossen in de wijk dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.
Daar is Dolfi veel te verstandig voor.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers he
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden![]()
Whahahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers he
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden
hehe, maar ff serieus he. toen t net lente begon te worden had je t over opspelende hormonen. nu zitten we in de herfst en ben je nog geen meter verder.\\maar goed mss dat den haag je wat meer geluk zal brengen op dat gebiedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar is Dolfi veel te verstandig voor.
nee idd. die wil nooit trouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Whahahaha
Ik zie Dolfi wel kippen houden.. die hoeft niet te trouwen.
ah mooi,quote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef espri het volgende:
ja hoor, beetje moe maar lekker in mn velletje op het moment, en met jou?
hehe heb 2 poolse dames paar keer in de week voor t stofzuigen enzo hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef espri het volgende:
als je je toch verveelt, kan je misschien vast de piepers schoon maken?![]()
of een bosje rozen neer zetten
of de kamer stofzuigen... ik help wel hoor
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouwquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe heb 2 poolse dames paar keer in de week voor t stofzuigen enzo he
rozen, ja ik ben een botte boer en neem bijna nooit bloemen mee. toen ze van vakantie terugkwam, tijdje terug, vroeg een vriendin of ik wel een bloemetje meenam. toen pas aan gedacht. maar ik had wel een bosje lelies mee
en eten is al geregeld
ah 1 of 2, als t maar gedaan wordt hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouw![]()
gelukkig wel een bloemetje na een tip maar lelies zijn dan weer niet handig he?
die geven kleurstof af![]()
in mn gezinnen knip ik altijd meteen die stampertjes eruit, tis echt troep
laat mij erbuiten!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden![]()
ja, zodra ze open gaan, meteen knippen, krijg je toch wat poeder op je kleding, dan niet vegen maar met een plakbandje eraf halenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah 1 of 2, als t maar gedaan wordt he
lelies geven idd af, maar wilde origineler zijn dan rozen
hmm die stampers eruit knippen had ik toen moeten weten. goede tip
Heb jij ook wel eens gezinnen waar het echt een pestbende is? Dat je niet weet waar je moet beginnen om het huis een beetje netjes te krijgen? Vroeg het me ineens afquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouw![]()
gelukkig wel een bloemetje na een tip maar lelies zijn dan weer niet handig he?
die geven kleurstof af![]()
in mn gezinnen knip ik altijd meteen die stampertjes eruit, tis echt troep
zijn ook van die lange stampers he.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef espri het volgende:
[..]
ja, zodra ze open gaan, meteen knippen, krijg je toch wat poeder op je kleding, dan niet vegen maar met een plakbandje eraf halen
jazeker, maar ik ben dan niet de poetsmevrouw maar de kraamverzorgster die voor moeder en kind gaat zorgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens gezinnen waar het echt een pestbende is? Dat je niet weet waar je moet beginnen om het huis een beetje netjes te krijgen? Vroeg het me ineens af
Oh myquote:Op woensdag 19 september 2012 17:06 schreef espri het volgende:
[..]
jazeker, maar ik ben dan niet de poetsmevrouw maar de kraamverzorgster die voor moeder en kind gaat zorgen.
ik let er wel op dat de aanrecht dan een beetje schoon is want ik sta daar dan ook he? zal het bed en de kraamkamer extra aandacht geven maar ga dan zeker geen achterstallig onderhoud doen.
een eerste dag neem ik sowieso mn eigen boterhammetjes mee, soms wil je niet eens mee eten of een bordje uit de kast pakken
de basis is gewoon moeder/kindzorg, tuurlijk hoort daar het sanitair bij maar dat vind ik niet erg, ik zit zelf ook graag daar op een schone wc....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh myKan me voorstellen dat je je eigen brood pakt dan
. En idd, ik weet dat je geen poetsmevrouw bent maar het hoort er wel bij natuurlijk
. Verwachten mensen dan wel van jou dat je achterstallig onderhoud gaat doen?
Nee idd! Dat lijkt me wel echt het vervelendst van al, vieze huizen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef espri het volgende:
[..]
de basis is gewoon moeder/kindzorg, tuurlijk hoort daar het sanitair bij maar dat vind ik niet erg, ik zit zelf ook graag daar op een schone wc....
maar mensen die stof van 3cm op de kast hebben liggen, zijn zelf niet zo helder en denken dan dat doet de kraamverzorgster wel, dat weiger ik dus, je hebt het zelf maanden laten liggen, dan is het niet mijn taak en leg ze dat ook uit de slaapkamer bijhouden en bed verschonen hoort er ook bij maar ga niet 30 dingen onder het bed uit halen omdat jij het daar laat verstoffen.
logisch lijkt me ja, maar kom je dan ook echt mensen tegen die dat dan wel van je verwachten?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef espri het volgende:
[..]
de basis is gewoon moeder/kindzorg, tuurlijk hoort daar het sanitair bij maar dat vind ik niet erg, ik zit zelf ook graag daar op een schone wc....
maar mensen die stof van 3cm op de kast hebben liggen, zijn zelf niet zo helder en denken dan dat doet de kraamverzorgster wel, dat weiger ik dus, je hebt het zelf maanden laten liggen, dan is het niet mijn taak en leg ze dat ook uit de slaapkamer bijhouden en bed verschonen hoort er ook bij maar ga niet 30 dingen onder het bed uit halen omdat jij het daar laat verstoffen.
ja dat is het ook maar over het algemeen valt het wel mee hoor, en ik ben ook best wel wat gewend en geef niet snel op en doe mijn taken.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee idd! Dat lijkt me wel echt het vervelendst van al, vieze huizen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef gomi het volgende:
[..]
logisch lijkt me ja, maar kom je dan ook echt mensen tegen die dat dan wel van je verwachten?
Parrrrrrrrrdon? Houd de opvoedpraatjes maar voor je?? Pfffquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef espri het volgende:
[..]
ja dat is het ook maar over het algemeen valt het wel mee hoor, en ik ben ook best wel wat gewend en geef niet snel op en doe mijn taken.
maar er zijn wel eens gezinnen die dan zeggen, hou de opvoedpraatjes maar voor je en kan je de ramen zemen???????
nou wat denk je zelf?
ja echt,quote:Op woensdag 19 september 2012 17:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Parrrrrrrrrdon? Houd de opvoedpraatjes maar voor je?? Pfff
maar ontbijt maken hoort toch niet bij jouw takenpakket?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef espri het volgende:
[..]
ja echt,
kijk als je smorgens binnen komt, begin je met de vragen hoe de nacht is gegaan en hoe de baby heeft gedronken/geplast en gepoept, dat is gewoon belangrijk en moet je weten om je planning te maken.
maar dan hebben ze liever dat je ontbijt maakt en de boel aan kant doet, doe ik ook allemaal want ik ben de beroerdste niet maar wil toch eerst weten hoe mama en baby het heeft gedaan in de uren dat ik er niet was....
klopt gomi maar ik hou er van om mensen te verwennen en een extraatje te doen zodat papa ook kan rusten, mij maakt het echt niet uit, zo gaat de tijd voor mij ook lekker snel en ben ik bezig maar je moet gewoon geen misbruik van me maken want dan doe ik alleen wat ik MOET doenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ontbijt maken hoort toch niet bij jouw takenpakket?
mag pa toch zelf doen neem ik aan
ah k, maar dat is idd omdat jij dat wel wil enzo, niet omdat zij dat kunnen eisen of verwachten van jou. is gewoon een extraatjequote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef espri het volgende:
[..]
klopt gomi maar ik hou er van om mensen te verwennen en een extraatje te doen zodat papa ook kan rusten, mij maakt het echt niet uit, zo gaat de tijd voor mij ook lekker snel en ben ik bezig maar je moet gewoon geen misbruik van me maken want dan doe ik alleen wat ik MOET doen
als kraamverzorgster heb je alles in het oog maar toch ben je op de achtergrond, dan doe je het goedquote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef Ehhe het volgende:
Ja dat is toch ook wat belangrijk is
Mijn zusje is geboren toen ik 14 was. Toen ik binnenkwam om haar te bewonderen stond de kraamverzorgster te strijken en ik stoof haar zo voorbij haha. En toen viel ik mn moeder huilend in de armen. Een bijzondere tijd was dat wel
nee, wat ze kunnen verwachten is een professioneel persoontje die de gezondheid van moeder/kind in de gaten houd en erop let dat alles loopt zoals het moet lopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, maar dat is idd omdat jij dat wel wil enzo, niet omdat zij dat kunnen eisen of verwachten van jou. is gewoon een extraatje
Ik had in mn hoofd 'ik moet naar mama!', dacht ook dat mn zusje bij haar in het kraambed zou liggen maar ze lag in de wandelwagenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef espri het volgende:
[..]
als kraamverzorgster heb je alles in het oog maar toch ben je op de achtergrond, dan doe je het goed
en ze heeft je de rest van de week er lekker bij betrokken?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik had in mn hoofd 'ik moet naar mama!', dacht ook dat mn zusje bij haar in het kraambed zou liggen maar ze lag in de wandelwagen. Dus ik had de kraam ook niet eens echt opgemerkt ghehe
Ik heb net het huurkontrakt getekend en vrijdag krijg ik de sleutels.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:44 schreef gomi het volgende:
wanneer ben ga je eigenlijk verhuizen rucky?
redelijk snel al? of heb je nog ff de tijd om op je gemak te pakken enzo?
precies, dat is dus ook wat ik zo ongeveer wel in gedachten had.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
nee, wat ze kunnen verwachten is een professioneel persoontje die de gezondheid van moeder/kind in de gaten houd en erop let dat alles loopt zoals het moet lopen.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef espri het volgende:
[..]
en ze heeft je de rest van de week er lekker bij betrokken?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb net het huurkontrakt getekend en vrijdag krijg ik de sleutels.![]()
En dan moet ik maar even kijken wanneer ik verhuis. Dat ligt natuurlijk ook aan degene die komen helpen.
wow das wel lekker snel zeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb net het huurkontrakt getekend en vrijdag krijg ik de sleutels.![]()
En dan moet ik maar even kijken wanneer ik verhuis. Dat ligt natuurlijk ook aan degene die komen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |