Speelt niet dacht ik.quote:
Jawel dat heb je wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, leuk om af en toe een keer wat afleveringen te kijken.
Maar ik heb er nooit zo'n 'IK MOET DE VOLGENDE ZIEN' gevoel bij.
Dat heb ik bij weinig serieus gehad. Alleen bij HIMYM en Chuck gehad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh had ik wel bij entourage, was grappig en zat wel een overkoepelend verhaal itt andere comedies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-naaaaaaaaaaaaaaaited!
Ik bij The Sopranos en SoA. Beetje bij breaking bad en homeland.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij weinig serieus gehad. Alleen bij HIMYM en Chuck gehad.
3 per wedstrijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?
Zo gierig als hij is: 1quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?
Alle 4 nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bij The Sopranos en SoA. Beetje bij breaking bad en homeland.
Op een gegeven moment is iedereen al een keer verkracht, ontvoerd of vermoord inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
SoA gaat een beetje downhill denk ik.
Ja heb te lange lijst.quote:
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb te lange lijst.
Fringe (alles al gedownload)
The Wire
Homeland
GoT
Breaking Bad
Dexter (tot seizoen 4 gezien)
etc.
FOK! sterft uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?
Moet ik nog steeds aan beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb te lange lijst.
Fringe (alles al gedownload)
The Wire
Homeland
GoT
Breaking Bad
Dexter (tot seizoen 4 gezien)
etc.
Ik werk 9 a 10 uurtjes per dag, dus ik laad mijn batterij hier weer op. Ik kan geen serie per aflevering kijken. Ik wil gelijk alles achter elkaar zien, dus moet altijd zin maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |