Hou ik je aan!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga eerst naar huis, gaat vanaaf worden
HAHAAHAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zag ooit eens een filmpje van zo een negergezin en pakte klein negertje zo pakje uit.. was het de doos van een Xbox. neger helemaal blij en maakt ie doos open zaten er enkel oude kleren in..
"dacht je nu echt dat we een xbox konden betalen.."
klein negertje mega aant huilen
echt wtf
quote:
Ja, dat kan heel goedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Trouwens; psychologe
Is het echt zo dat mensen bepaalde herinneringen uit de jeugd "dominerend" laten worden, waardoor die herinneringen hun hele herinnering tekenen/vertekenen?
Dus als je een keer erg verdrietig was en daar veel aan terugdenkt, dat je achteraf denkt dat je hele jeugd droevig was? En met blije herinneringen dito?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef bobbernaut het volgende:
HOE DICHTER BIJ DE NUL, HOE STRAKKER OM DE LUL!
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef drumstickNL het volgende:
Geen zin om naar de sportschool te gaan want er is voetbal
Ja mijn schoenen met stalen neuzen waren ook belachelijk duur.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit zijn overigens mijn duurste:
[ afbeelding ]
Heerlijk warm, resistent tegen alle gangbare industriele zuren, temperaturen tot een paar honderd graad en minus vijftig, stalen neuzen..
Hoe duur?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit zijn overigens mijn duurste:
[ afbeelding ]
Heerlijk warm, resistent tegen alle gangbare industriele zuren, temperaturen tot een paar honderd graad en minus vijftig, stalen neuzen..
nu is je kansquote:Op woensdag 19 september 2012 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb sinds de aldie ban al geen op gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |