SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Over. Doodzonde, maar tevreden over ons team.
Teams in buitenland mocht je toch geen ons noemen?quote:
Het schijnt dat ze zich dat zeer aantrekken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden over Boerrigter en Sana.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging naar een grap toe, maar jij verpest het nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gif van het jaar?
graag op anoniem
Klopt... maar aan de andere kant zijn die (en zeker Sana) wel heel snel een paar niveaus omhoog gegaan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden over Boerrigter en Sana.
Gefeliciteerd, dan zeg jij geen 'ons'.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo kun je dan pas spreken van "ons team", tenzij je zelf werkzaam bent bij Ajax natuurlijk.
Ok sorry, doe hem nog maar eens dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ging naar een grap toe, maar jij verpest het nu.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de hoek Calimero, PSV speelt heus nog wel een keertje CL seizoen dit decennium
![]()
pfff neem een koek en praat eroverquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dieptriest niveau weer hier. Wordt er over mij geklaagd met zovaak TS zijn en mijn dramatische postgedrag.
Velen laten zich weer kennen hier/.
Ga lekker slapen, morgen is de emotie weer minderquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dieptriest niveau weer hier. Wordt er over mij geklaagd met zovaak TS zijn en mijn dramatische postgedrag.
Velen laten zich weer kennen hier/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |