PSV heeft nu toch al 6 punten verspeeld.. beter gaan ze zo ver mogelijk komen in de ELquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV vollebak focust op de eredivisie zodat ze volgend jaar CL spelen, dan dat ze tot de kwartfinale van de EL doorgaan, punten verliezen na dat soort wedstrijden en volgend jaar weer het grote CL-geld mislopen.
Dit soort kortzichtigheid is echt om treurig van te worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV vollebak focust op de eredivisie zodat ze volgend jaar CL spelen, dan dat ze tot de kwartfinale van de EL doorgaan, punten verliezen na dat soort wedstrijden en volgend jaar weer het grote CL-geld mislopen.
Ja en Snoeksquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Wie is er dan in het stadion, Toine?
Mag ie dan mooi bij Jong Ajax doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is te angstig om het duel aan te gaan. Je zag hem inhouden ipv vol voor de bal te gaan. Moet ie overheen komen om weer zijn niveau te halen.
Zit wat inquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Hey de finale van de Europa League is in de Arena dus ja ze moeten 3e willen worden. Die finale halen ze waarschijnlijk niet maar ze zouden er wel voor moeten gaan!
Volgens jouw redenatie moet PSV kampioen worden, CL halen en vervolgens alle wedstrijden verliezen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef kanslooz het volgende:
[..]
He is backquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV heeft nu toch al 6 punten verspeeld.. beter gaan ze zo ver mogelijk komen in de ELkampioenschap is al verspeeld.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV heeft nu toch al 6 punten verspeeld.. beter gaan ze zo ver mogelijk komen in de ELkampioenschap is al verspeeld.
Vooralsnog zijn jullie even goed als Dortmundquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN DORTMUND
UND HAMBURG
Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn jullie even goed als Dortmund
20:00 belde.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nuytinck in de basis bij Anderlecht
''Als'' hebben we niets aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef SovjetComrade het volgende:
Zou wel een zieke aanval zijn als Assaidi bij Ajax speelde
Of Messi en Ronaldoquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef SovjetComrade het volgende:
Zou wel een zieke aanval zijn als Assaidi bij Ajax speelde
Jammer, het is wel een spannende wedstrijd.quote:
Logisch!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef SovjetComrade het volgende:
Babel doet het erg goed,verdedigt ook goed mee.
Wel logisch ja, willen slagen als centrum spits en daarom achterin actief meeverdedigen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Logisch!
Hij staat eindelijk eens op zijn favo positie en dan wil hij ook laten zien wat hij daar kan. In de jeugd was hij ook centrum spits.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Gewoon koning Pantelic in de spits.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Greenpeas het volgende:
Ik kijk de tweede helft wel op bed, fijne wedstrijd nog mensen.
piesquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Greenpeas het volgende:
laptopje erbij man, heerlijk tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Greenpeas het volgende:
Je snapt best wat ik bedoel sjaffie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel logisch ja, willen slagen als centrum spits en daarom achterin actief meeverdedigen.
Nog korter?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, mogen we nu weer korter van stof zijn?
hoemulsquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Doublepain het volgende:
Zeg gewoon Reus ipv Rois, kut mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |