quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Regels:quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dat is dan godverdomme familie.
Neef 2 likede dat eerste bericht van mij ook nog
gadverdamme, wat irritant jaquote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
Deze komt nu vaak voorbij:
[..]
Dan leg je uit dat je je privacy instellingen moet aanpassen en in de volgende post word netjes gemeld dat ze de reacties en likes uit hebben gezet. Sterf lekker ofzo
Hoe meer je van jezelf openbaar maakt hoe meer geld Facebook verdient...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Scriptascripta het volgende:
Ook al is Hyves tegenwoordig bagger; daar hadden ze de privacy instellingen en het bedieningsgemak daarvan beter voor elkaar dan Facebook dat heeft. Een paar klikken in je account en het was allemaal keurig geregeld en dat voor je hele vriendenlijst.
Bij Facebook moet je talloze submenu's en vinkjes doorworstelen en dan weet je nog niet wat wel of niet is afgeschermd. Grrrrrr!
Vind het juist fijn, je kan alles afzonderlijk instellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Scriptascripta het volgende:
Ook al is Hyves tegenwoordig bagger; daar hadden ze de privacy instellingen en het bedieningsgemak daarvan beter voor elkaar dan Facebook dat heeft. Een paar klikken in je account en het was allemaal keurig geregeld en dat voor je hele vriendenlijst.
Bij Facebook moet je talloze submenu's en vinkjes doorworstelen en dan weet je nog niet wat wel of niet is afgeschermd. Grrrrrr!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind het juist fijn, je kan alles afzonderlijk instellen.
Daarom dus.quote:Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.
Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Iedereen post opeens alcoholische dranken op hun facebook
edit:
[..]
Daarom dus.
Dat is toch een hyves-actie van 2009?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Iedereen post opeens alcoholische dranken op hun facebook
edit:
[..]
Daarom dus.
en dan met zn allen naar Google+?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef drakin het volgende:
Facebook is het nieuwe hyves, leuk in het begin, maar er staat steeds meer bagger op.
Ben benieuwd hoelang het nog duurt tot men weer van fb vertrekt.
belachelijk, zo'n baby kan helemaal niet typenquote:
Die wilde ik ook net linken jaquote:
Dit. Je kunt helemaal niet alles uit je verleden op prive zetten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Scriptascripta het volgende:
Moet echt huilenquote:I have a busy week! I have a busy week!!!:D
no more 3 days free! thats boring me so much!-.-
I hate hollyday! Iam a creatief person and when I have nothing to do I feel me realey sad! I like my jobs verry much!:D so now I gonna eat a pizza! jummie!:D
Oh realey?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Moet echt huilen
Als je zo creatief bent, verveel je je toch nooit?
Ik kreeg diarree van al die foutenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Moet echt huilen
Als je zo creatief bent, verveel je je toch nooit?
Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Je kunt helemaal niet alles uit je verleden op prive zetten.
Je kunt alleen maar vanaf dit moment op prive zetten, de rest blijft gewoon openbaar
Of weet iemand een oplossing dat je wel alles prive krijgt?
Wel, https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy --> Limit the Audience for Past Postsquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Je kunt helemaal niet alles uit je verleden op prive zetten.
Je kunt alleen maar vanaf dit moment op prive zetten, de rest blijft gewoon openbaar
Of weet iemand een oplossing dat je wel alles prive krijgt?
Meteen verwijderen man, dit soort mensen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Miguell het volgende:
Er zit bij mij een persoon op gezichtboek dat letterlijk iedere tering foto van zijn tering familie erop zet. Bijvoorbeeld; zijn kind heeft de waterpokken, zie je twee weken lang foto's van dat arme meisje dat langzaam verandert in een zombie. Elke woensdag om 12 het flauwe grapje dat de week door midden gezaagd wordt. Zijn vriendin, die op elke foto chagie kijkt en de kinder beet houdt met de titel: ''mijn alles''.
STERF!!!!!
Lol, sinds wanneer is 'kennissen' hetzelfde als 'friends of friends'?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... bij elk item krijg je zo'n pijltje waar je kunt aanpassen voor wie het zichtbaar is.
[ afbeelding ]
Niet gelijk haten
Que? Waar zie je dat staan?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Lol, sinds wanneer is 'kennissen' hetzelfde als 'friends of friends'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |