Goed, en daar?quote:
Klinkt leuk! Wat heb je daar gedaan? Weekendje weg?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik help je een handje
[..]
Heeeeeeeeerlijk weekend gehad in Keulen
Ik help graag hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik kan wel een vloot wingers gebruiken ja
Ja we zijn naar een concert van joss stone geweest op zondag, en toen gelijk maar de zaterdag en maandag er aan vast geplaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Wat heb je daar gedaan? Weekendje weg?
Prima, en jij?quote:
Serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Had Stief er weer GHB ingedaan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond. Wijntje viel wel wat zwaar
.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond. Wijntje viel wel wat zwaar
.
Keulen is een leuke stad jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik help je een handje
[..]
Heeeeeeeeerlijk weekend gehad in Keulen
Wat heeft Stief ermee te makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had Stief er weer GHB ingedaan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef Sammers het volgende:
SerieusMet mij gaat het ook prima.
Nou mooi. Hier gaat alles eigenlijk perfect. Maarre, genoeg over mij. Hoe is het met jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ja vorige keer was ik in een middag wel weer uitgekeken, was nu jammer dat het weekend om wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Keulen is een leuke stad ja
Tevens hoi
You drive me crazy.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou mooi. Hier gaat alles eigenlijk perfect. Maarre, genoeg over mij. Hoe is het met jou dan?
Omdat ik hem daar wel voor aan zie.quote:
Dat effect heb ik op vrouwen.quote:
Hij zit in Dortmundquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik hem daar wel voor aan zie.
En hadden jullie niet kortstondig gedate ofzo?
Is het niet: ''I just can't sleep''?quote:
Ik ben een echte britney fan, dat snap je wel hequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is het niet: ''I just can't sleep''?![]()
Daarnaast maak ik ze ook aan het lachen. Je bent het levende voorbeeld dat het echt werkt.quote:
Schuimpjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, heb maar weer es een zak strooigoed gehaald (voor dit jaar wel genoeg ook)
Nu al?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, heb maar weer es een zak strooigoed gehaald (voor dit jaar wel genoeg ook)
Natuurlijk snap ik dat! Wie niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben een echte britney fan, dat snap je wel he
Je bent echt ergquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarnaast maak ik ze ook aan het lachen. Je bent het levende voorbeeld dat het echt werkt.
Daten?quote:
Vijftien Ajax-hooligans opgepaktquote:De politie in Duitsland heeft dinsdag in aanloop naar de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Borussia Dortmund vijftien Ajax-supporters aangehouden in de binnenstad van Dortmund. Volgens de politie gaat het om potentiële oproerkraaiers.
In de stad is veel politie op de been om confrontaties tussen Nederlandse en Duitse supporters te voorkomen. Een mars van de Ajax-fans is uit voorzorg verboden. Volgens de Duitse politie hebben dergelijke marsen een 'groot potentieel risico'. Voetbalfans worden opgeroepen per openbaar vervoer naar het stadion te gaan.
Zo'n 3200 Ajax-supporters wonen de wedstrijd voor de Champions League dinsdagavond bij. Naar verwachting zijn ook tientallen fans zonder kaartje naar de stad gekomen. De politie controleerde al bij de grens op mogelijke stadionverboden en drugssmokkel.
Ik weet. Maar toch vind ik het zonde.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, September is sinterklaastijd, je weet
Van de schuimpjes?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik weet. Maar toch vind ik het zonde.
Helaas krijg ik mijn (hopelijk) cadeau volgend jaar pasquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, September is sinterklaastijd, je weet
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef AirwiN het volgende:
Daarnaast maak ik ze ook aan het lachen. Je bent het levende voorbeeld dat het echt werkt.
Voetbalhooligansquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stevenmac mag de wedstrijd bekijken vanuit de bajes.
Vijftien Ajax-hooligans opgepakt
[..]
Vijftien Ajax-hooligans opgepakt
Wat voor cadeau?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas krijg ik mijn (hopelijk) cadeau volgend jaar pas
En dat is?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas krijg ik mijn (hopelijk) cadeau volgend jaar pas
Ja, dat klopt wel iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso voetbal
Waar voetbal is, heb je altijd dit soort ellende
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het nu al donker genoeg
Ja, altijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso de feestdagen zijn altijd gezellig
Dat effect heb ik ook wel op vrouwen.quote:
Welk effect heb je niet op vrouwen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat effect heb ik ook wel op vrouwen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Familie en vrienden en cadeautjes en lekker eten en zo veel meer
Die sinterklaas/kerst liedjes in de supermarkt elke dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso de feestdagen zijn altijd gezellig
Allemaal dingen die je het hele jaar door kan doen. Mensen die daar enkel op feestdagen oog voor hebben, begrijp ik echt niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Familie en vrienden en cadeautjes en lekker eten en zo veel meer
Ik vervloek de Top 2000. SR vind ik wel altijd tof!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die sinterklaas/kerst liedjes in de supermarkt elke dag
En natuurlijk de radio eeuwige top 2000 of zo
Instant walging als ze mij zien.quote:
Waar is die dit jaar ergens?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vervloek de Top 2000. SR vind ik wel altijd tof!
Dat zou ik graag vaker doen, helaas is dat door de rest van het jaar te veel moeite naar het schijnt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal dingen die je het hele jaar door kan doen. Mensen die daar enkel op feestdagen oog voor hebben, begrijp ik echt niet.
Ik dacht in Leiden? Of Enschede..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar is die dit jaar ergens?
Zeggen je vrienden en familie dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat zou ik graag vaker doen, helaas is dat door de rest van het jaar te veel moeite naar het schijnt.
Ik moet me elk jaar weer afvragen waar ik dit keer terecht kom met oud en nieuw. Meestal nergensquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Myraela het volgende:
Feestdagen zijn afschuwelijk. Familie.
Houd me weg van de dagen dat ik gewoon met vrienden kan zijn.
Leiden was vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht in Leiden? Of Enschede..
Daar komt het wel op neer. Vinden ze te veel geregel. Maar dat geld ook voor de feestdagen. In het geval van vrienden dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeggen je vrienden en familie dat?
Fijne vrienden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Daar komt het wel op neer. Vinden ze te veel geregel. Maar dat geld ook voor de feestdagen. In het geval van vrienden dan.
Ohja, klopt. Volgensmij is het Enschede dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden was vorig jaar.
Daar heb ik toen Heloef, C_A, CM, Murdera, Joysa, Naatje, Pinda, Dagoduck, VH en Stefanhaan ontmoet.
Super. Kan dr zelf ook geen touw meer aan vastknopen.quote:
Enschede is me te ver weg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Volgensmij is het Enschede dan.
In Eindhoven heb ik me prima vermaakt toen
3 minuten stilte te lang?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dacht effe dat fok kapot was
Het spijt me, maar de kat gaat telkens in beeld zittenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dacht effe dat fok kapot was
Misschien moet je ze vaker te eten gevenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het spijt me, maar de kat gaat telkens in beeld zitten
Het is een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moet je ze vaker te eten geven
Ow ja, die ken ik. Verzorg nu de kat van m'n moeder nu ze een paar daagjes weg is en zij is absoluut ook een aandachtshoerquote:
Dat gebeurd hier dus ook, begint te jammeren als ie niet geaaid word en wil altijd op schoot.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ja, die ken ik. Verzorg nu de kat van m'n moeder nu ze een paar daagjes weg is en zij is absoluut ook een aandachtshoer
Maar wel heel lief verder, ze loopt me de hele tijd achterna, zelfs als ik alleen maar even naar de wc moet
Enschedequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar is die dit jaar ergens?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Regen. En wind
.
Ik ga zo met een boek in bed liggen denk ik, lekker warm, luisteren naar de regen.
Dat begrijp je verkeerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meet bij jou thuis dus, begrijp ik?
*kijkje neemt*quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
Wtf, is de hele SC naar SEX verhuisd?
Een poes is een kat, maar een kat is niet perse een poes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Kimberliedje het volgende:
Oei oei, de poes en kat zijn weer eens aan t stoeien hoor.
Vliegen de plukken haar rond, of valt dat nog wel mee?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Kimberliedje het volgende:
Oei oei, de poes en kat zijn weer eens aan t stoeien hoor.
Ik heb wel zin in dit jaar O&N.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet me elk jaar weer afvragen waar ik dit keer terecht kom met oud en nieuw. Meestal nergens
Heb je je 901's al ingeslagen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in dit jaar O&N.Normaal doe ik ook wel iets, maar met vrienden is het toch anders.
Ik moest alleen Kaneel even stalken. Er zitten daar teveel huismoeders.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
Wtf, is de hele SC naar SEX verhuisd?
Tisda?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je 901's al ingeslagen?
Gelukkig niet, poes naar buiten gevlucht. Kat jammert weer wat af.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vliegen de plukken haar rond, of valt dat nog wel mee?
1 toch? Bijna tweequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest alleen Kaneel even stalken. Er zitten daar teveel huismoeders.
Als je de connectie tussen O&N en 901 niet weet te maken ben je een lief kind.quote:
Ik hoi ook van jou.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest alleen Kaneel even stalken. Er zitten daar teveel huismoeders.
Vuurwerk? Daar ben ik namelijk bang voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je de connectie tussen O&N en 901 niet weet te maken ben je een lief kind.
Hahaquote:
Hopelijk inclusief carrière en sociaal leven. Dan valt dat hele huismoeder zijn nog wel mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Wacht maar tot je zelf zover bent
.
Ik hoop het voor je. Ik moet er zelf niet aan denken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopelijk inclusief carrière en sociaal leven. Dan valt dat hele huismoeder zijn nog wel mee.
Ik de komende tijd ook nog niet, misschien over 10 jaar. En dan eentje die nooit piept of huilt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik moet er zelf niet aan denken.
Neem een robot.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik de komende tijd ook nog niet, misschien over 10 jaar. En dan eentje die nooit piept of huilt.
Ben nu alweer leuk filmpjes aan het kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vuurwerk? Daar ben ik namelijk bang voor.
Of een autistquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik de komende tijd ook nog niet, misschien over 10 jaar. En dan eentje die nooit piept of huilt.
Tom steekt een vuurwerkje af?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben nu alweer leuk filmpjes aan het kijken.
Neem een slang.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tom steekt een vuurwerkje af?
[..]
Maar janken deed ik nooit als kindquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liever niet, lijkt me erg lastig om dat van je kind te accepteren.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar janken deed ik nooit als kind
Nou buiten dat.. Het ene kind met autisme is het andere niet.. Makkelijk is anders maar je houdt toch van je kind.. En mijn ouders hebben het ook niet makkelijk gehad met mij als ntquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar janken deed ik nooit als kind
Mijn ouders wel met mij, ze waren toch niet thuis dus ze hadden ook nooit last van mequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou buiten dat.. Het ene kind met autisme is het andere niet.. Makkelijk is anders maar je houdt toch van je kind.. En mijn ouders hebben het ook niet makkelijk gehad met mij als ntZoals ze dat noemen
Ik was altijd een supermakkelijk kind. Een beetje te makkelijk en te naiefquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou buiten dat.. Het ene kind met autisme is het andere niet.. Makkelijk is anders maar je houdt toch van je kind.. En mijn ouders hebben het ook niet makkelijk gehad met mij als ntZoals ze dat noemen
Echt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, eigenlijk bijna de hele dag behalve tijdens het autorijden.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?Lijkt me wel vervelend.
Mij kon je gewoon op een kleedje zetten en dan vermaakte ik me wel, of ging ik slapen. (werkt nog steeds)
Huilbaby jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij kon je gewoon op een kleedje zetten en dan vermaakte ik me wel, of ging ik slapen. (werkt nog steeds)
Zo was ik ook. Mijn zusje was een huilbaby.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopelijk regent het nog steeds bij jequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
Bij mij ook niet.
En nu ga ik lekker onder de dekens m'n boek lezen.
Dan mag je wel op mijn babys passen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind ze altijd wel heel schattig en lief
Wat? Kinderen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind ze altijd wel heel schattig en lief
Awwquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag je wel op mijn babys passen.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Kinderen.. Ik moet er niet aan denken! Nu niet, nooit niet.
Komt in orde. Eerst een mevrouw stokje vinden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww
Geef maar een seintje als het zover is dan.
Zeker zeker weten. Ik heb een 8 jaar jonger broertje waar ik me kapot aan erger.quote:
Van die kleine peutertjes vooral, van een jaar of 2-3quote:
Zeg in ieder geval nooit nooitquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zeker zeker weten. Ik heb een 8 jaar jonger broertje waar ik me kapot aan erger.
Sowieso ben ik slecht met kinderen.
Ik heb gewoon echt niks met kinderen. Pas vanaf de pubertijd vind ik ze leuk worden, als je een beetje fatsoenlijke gesprekken met ze kunt voeren. Ik ben niet zo koetsjiekoeterigquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die kleine peutertjes vooral, van een jaar of 2-3
Maar langer dan een halve dag voor ze moeten zorgen, mwah, zou ik niet trekken.
Ik heb nooit kinderen gewild, en daar gaat een partnerquote:
Hoe weet je nu al dat je er geen tijd voor hebt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb nooit kinderen gewild, en daar gaat een partner
geen verandering in brengen. Ga m'n kind niet in een
dagverblijf stouwen omdat ik dr geen tijd voor heb
Jij wilt wel kinderen, Sammers?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je er geen tijd voor hebt?
Je bent nog enorm jong. Ik heb ook nog kinderen gewild, en nog steeds niet. Maar misschien past het over 10 jaar wel in mijn leven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb nooit kinderen gewild, en daar gaat een partner
geen verandering in brengen. Ga m'n kind niet in een
dagverblijf stouwen omdat ik dr geen tijd voor heb
Omdat ik iemand ben die graag bezig is en liever niet thuis zit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je er geen tijd voor hebt?
Ik vind het voor even best wel leuk, als ze niet té klein zijn want met baby's kan ik helemaal nietsquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt niks met kinderen. Pas vanaf de pubertijd vind ik ze leuk worden, als je een beetje fatsoenlijke gesprekken met ze kunt voeren. Ik ben niet zo koetsjiekoeterig
Ben er nog niet helemaal uit. Ligt natuurlijk ook aan m'n (toekomstigequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wilt wel kinderen, Sammers?
Dat heb ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ik geen kinderen wil. Huisvaders enzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat ik iemand ben die graag bezig is en liever niet thuis zit.
Tja, ik zit er gewoon echt niet op te wachten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent nog enorm jong. Ik heb ook nog kinderen gewild, en nog steeds niet. Maar misschien past het over 10 jaar wel in mijn leven.
Is een optie maar ik vind niet dat ik dat kan verwachten van iemand die daar ook geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ik geen kinderen wil. Huisvaders enzo
Ik wil liever geen kinderen. Daar heb ik wel zo m'n redenen voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal uit. Ligt natuurlijk ook aan m'n (toekomstige) partner. In ieder geval wil ik mijn kind dan een stabiele omgeving kunnen bieden, en er financieel goed voor staan. En jij?
Wie zegt dat hij daar ook geen zin in heeft?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Is een optie maar ik vind niet dat ik dat kan verwachten van iemand die daar ook geen zin in heeft.
Wat zijn die redenen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil liever geen kinderen. Daar heb ik wel zo m'n redenen voor.
Stel datquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij daar ook geen zin in heeft?
Daar zou ik pas gek van worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ik geen kinderen wil. Huisvaders enzo
Je bent 18 (toch?). Ik denk dat het te vroeg is om nu je ergens in vast te pinnen. Je weet maar nooitquote:
Ik ook ja. Maar ik heb me er ook al tijden bij neergelegd dat ik geen kinderen ga hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil liever geen kinderen. Daar heb ik wel zo m'n redenen voor.
Omdat ik een man wil die ook ambitie heeft. Zou het niet erg vinden als hij thuis werkt of niet fulltime wilt werken. Maar liefst gewoon kinderopvang of een oppas.quote:
Klopt dat ben ik. Tja, dat doe ik in dit geval nou eenmaal wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent 18 (toch?). Ik denk dat het te vroeg is om nu je ergens in vast te pinnen. Je weet maar nooit
Nja, ik weet het niet hoor. Is het nu te vroeg voorquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik een man wil die ook ambitie heeft. Zou het niet erg vinden als hij thuis werkt of niet fulltime wilt werken. Maar liefst gewoon kinderopvang of een oppas.
Kan altijd nog een wonder gebeuren? Dus ga er maar niet vanuit dat het 100% onmogelijk isquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja. Maar ik heb me er ook al tijden bij neergelegd dat ik geen kinderen ga hebben eigenlijk.
Okequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg ik liever niet. Niet nu in elk geval
In het geval dat ik ze zou kunnen krijgen op een natuurlijke manier, wil absoluut geen behandelingen daarvoor, vind ik dat ik ook wel eerst een wat stabieler en evenwichtiger persoon moet wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan altijd nog een wonder gebeuren? Dus ga er maar niet vanuit dat het 100% onmogelijk is
Waarom wil je daar geen behandelingen voor?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het geval dat ik ze zou kunnen krijgen op een natuurlijke manier, wil absoluut geen behandelingen daarvoor, vind ik dat ik ook wel eerst een wat stabieler en evenwichtiger persoon moet worden
Ik wil er gewoon liever niet mee knoeien, van mij mag het natuurlijk komen als ik eraan toe zou zijn of anders maar helemaal niet. Het is niet een recht ofzo om een kind te hebben, als het niet voor mij weggelegd is hoeft het ook eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wil je daar geen behandelingen voor?
Dat kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon liever niet mee knoeien, van mij mag het natuurlijk komen als ik eraan toe zou zijn of anders maar helemaal niet. Het is niet een recht ofzo om een kind te hebben, als het niet voor mij weggelegd is hoeft het ook eigenlijk niet meer.
Ik wil wel huisdieren die kinderen krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen.
Zou wel zonde zijn straks, geen kleine Lokjes en Newbies.
Konijnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil wel huisdieren die kinderen krijgen
Konijntjes![]()
Katjes
Vandaag op de terugweg van Neeltje Jans zag ik me daar toch een zooi konijnen in de berm de hele tijd niet normaalquote:
Had jij de babyfoto van ons konijn al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag op de terugweg van Neeltje Jans zag ik me daar toch een zooi konijnen in de berm de hele tijd niet normaal
Ik heb er minstens 50 geteld, en ze zaten daar allemaal gewoon op hun gemak te neukenen eten
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had jij de babyfoto van ons konijn al gezien?Liggen er nou peuken in dat bakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Nee, dat is biks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liggen er nou peuken in dat bakje?
Dat ging er aan vooraf waarschijnlijkquote:
Ahhhhh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag op de terugweg van Neeltje Jans zag ik me daar toch een zooi konijnen in de berm de hele tijd niet normaal
Ik heb er minstens 50 geteld, en ze zaten daar allemaal gewoon op hun gemak te hupsen en eten
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had jij de babyfoto van ons konijn al gezien?Wat een poepie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf het is niet eens half 10 man!
Maar slaap ze!![]()
Moe van het kiten, en morgen vroeg d'r uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf het is niet eens half 10 man!
Maar slaap ze!![]()
Hetzelfde als bij jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is het daar bij Eindhoven? Hier begint het al echt af te koelen/haatwinter.
Bbrrr ga weg met je kou!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
Kouder weer
Handig als je snel bezweet raakt in de zomer.
10-15 is aangenaam, 20-25 is lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kou is minder dan 5 graden C ofzo, 10-15 is prima.
Fijn, kan het bier naar buiten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kou is minder dan 5 graden C ofzo, 10-15 is prima.
Dit O wijze grootheer!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
10-15 is aangenaam, 20-25 is lekker
Ik heb geen cv. Dus ik moet weer onder mijn dekentje gaan kruipen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
Kouder weer
Handig als je snel bezweet raakt in de zomer.
Geen cv? Wat voor een doos woon jij in?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen cv. Dus ik moet weer onder mijn dekentje gaan kruipen.
Minder nakend rondlopen. ';(
Geen cv, ik voel met je meequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen cv. Dus ik moet weer onder mijn dekentje gaan kruipen.
Minder nakend rondlopen. ';(
Oud huis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen cv? Wat voor een doos woon jij in?
Als je maar niet aan mijn pener voelt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen cv, ik voel met je mee
Zal wel een ijsblokje zijn nuquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oud huis.
[..]
Als je maar niet aan mijn pener voelt.
Hm zeker dinsdag avondquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt een beetje dood hier
Ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal wel een ijsblokje zijn nu
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, de sex is ook een beetje drooggevallen
nee, alweer want shoarmaquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je stinkt nog steeds uit je giegel
Hola koffiequote:
nee, dat moet dan je snorhaartje zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik toch een wat penetrantere lijkengeur oppikte deze keer
Die is anders nog springlevend hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat moet dan je snorhaartje zijn denk ik
Nja, ik denk dat het erg ongezond is om aan jou te hangen, wordt nooit gewassen enzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is anders nog springlevend hoor
Nou niet je eigen onreinheid op mij gaan projecteren gaarne dank u welquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat het erg ongezond is om aan jou te hangen, wordt nooit gewassen enzo.
Niks onreinheid aan deze zijde. Net vers gedoucht en alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou niet je eigen onreinheid op mij gaan projecteren gaarne dank u wel
Laat eens ruiken dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks onreinheid aan deze zijde. Net vers gedoucht en alles.
k zou niet weten hoequote:
ik kom de bank niet meer af tenzij noodzakelijkquote:
Met bank en al danquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom de bank niet meer af tenzij noodzakelijk
die past niet eens door de deur heenquote:
Door het raam danquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die past niet eens door de deur heen
neuh, laat dat glas maar lekker er in zittenquote:
Dan moet ik maar bij je langs komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, laat dat glas maar lekker er in zitten
Ja, een zoet drankjequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:47 schreef Evie het volgende:
Ik wil een glaasje wijn, iemand anders ook iets?
mits ik mn adres aan je geef. Maar dat gaat m ook niet wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet ik maar bij je langs komen
Je werkt niet echt mee...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mits ik mn adres aan je geef. Maar dat gaat m ook niet worden
Een dikke joint zou tof zijn, maar aangezien ik mijn adres niet weg geef, draai ik m zelf welquote:
Nevah!quote:
tuurlijk wel. Ik reageer hier op je, dat is al heel watquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
Geen adres, geen 06, helemaal niks. Zo kan het nooit wat worden
Zijn er mensen waar je niet op reageert?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Ik reageer hier op je, dat is al heel wat
Bier graagquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:47 schreef Evie het volgende:
Ik wil een glaasje wijn, iemand anders ook iets?
jup, maar ik noem geen namenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn er mensen waar je niet op reageert?
Nee, dat zou wel een beetje raar wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup, maar ik noem geen namen
Sommige mensen hebben het gewoon met bepaalde acties enorm verneukt voor zichzelfquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel een beetje raar worden.
Lekker rustigquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het gewoon met bepaalde acties enorm verneukt voor zichzelf
En wanneer ik iemand niet meer moet, krijgt diegene nooit geen aandacht meer van mij
Acties op FOK! of ook daarbuiten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het gewoon met bepaalde acties enorm verneukt voor zichzelf
En wanneer ik iemand niet meer moet, krijgt diegene nooit geen aandacht meer van mij
try mequote:
Ik reageer wel op jou hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ìk reageer op niemand hier. Bitches.
beidequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Acties op FOK! of ook daarbuiten?
Dat gevoel heb ik met sommige andere mensen en heb ik waarschijnlijk een jaar geleden iets lomps gezegd ofzo
Op mijn werk ook al snotterende mensenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klote, ik begin weer strontverkouden te worden, en mn oorpijn begint gelijk weer..
nja, ik werd vandaag ook omringd door grieperige collega's.. erg fijn dat je probeert te werken hoor, maar ondertussen steek je het hele bedrijf en alle klanten aan.. Horeca/catering: de plek om te gaan werken wanneer je ziek bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op mijn werk ook al snotterende mensen. Beter blijven ze meteen thuis zodat ik niet word aangestoken
Bij ons vorige week 1, deze week de chef, ik ben benieuwd wie er daarna aan beurt is want beide waren vandaag gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik werd vandaag ook omringd door grieperige collega's.. erg fijn dat je probeert te werken hoor, maar ondertussen steek je het hele bedrijf en alle klanten aan.. Horeca/catering: de plek om te gaan werken wanneer je ziek bent
Lekker harder harderquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DRANKje zei ik nog.... pets pets op je billetjes
ja nja, aan de andere kant, ik ga morgen ook gewoon werken, want niet werken is niet betaald krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij ons vorige week 1, deze week de chef, ik ben benieuwd wie er daarna aan beurt is want beide waren vandaag gewoon aan het werk
Hm ik had kunnen weten dat je wel van sm zo houdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Lekker harder harderNoem je dat nou een tik?
Uitzendbureau? Wel lekker dan, al kuchend en roggelend boven andermans voedselquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja nja, aan de andere kant, ik ga morgen ook gewoon werken, want niet werken is niet betaald krijgen
jupquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik had kunnen weten dat je wel van sm zo houden.
[..]
Uitzendbureau? Wel lekker dan, al kuchend en roggelend boven andermans voedsel
Naja, dat zal ook eerlijk klinken terwijl ik mijn broodje naar binnen werkquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jupzo goed geregeld joh, dat ziek zijn bij uitzendkrachten
En ik kuch en rochel niet, ik snotter
nee hoor, jij zal er niks van horenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja, dat zal ook eerlijk klinken terwijl ik mijn broodje naar binnen werk
Zal ik je warm knuffelen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor, jij zal er niks van horen
mn ogen zijn heel waterig en mn neus drupt
en ik heb t koud!!
Zodat jij lekker de rest van de week ziek thuis kan zitten en mij de schuld kan geven zeker?quote:
Neuh, als ik zo vatbaar was dan zat ik al te snotterenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zodat jij lekker de rest van de week ziek thuis kan zitten en mij de schuld kan geven zeker?
Mijn bacillen muteren en maken een dodelijk virus waardoor de hele wereld uitsterftquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, als ik zo vatbaar was dan zat ik al te snotteren.
Noesquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn bacillen muteren en maken een dodelijk virus waardoor de hele wereld uitsterft
resistent enzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Noes, vuile mutaties! Kill it with fire!
Dat ik uitsterf wil niet zeggen dat de ziekte mee uitsterft hequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok dan gooien we je wel naar de zon
Snel een quarantaine opzetten voordat de zombieplaag uitbreektquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik uitsterf wil niet zeggen dat de ziekte mee uitsterft he![]()
inmiddels heb ik natuurlijk van alles besmet enzo
Te laat.. morgen leven er nog maar 23 mensen.. de dag erop geen meerquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snel een quarantaine opzetten voordat de zombieplaag uitbreekt
Hm kan ik nog snel even losgaan voordat ik sterfquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Te laat.. morgen leven er nog maar 23 mensen.. de dag erop geen meer
toch best aardig dat ik nog waarschuw enzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm kan ik nog snel even losgaan voordat ik sterf
Ja, ik ben je heel erg dankbaar, Ik ga nu snel moordend en rovend door de buurt. Trusten en tot morgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toch best aardig dat ik nog waarschuw enzo
Have fun enzo. Ik ga ff american dad kijken ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ben je heel erg dankbaar, Ik ga nu snel moordend en rovend door de buurt. Trusten en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |