Goed, en daar?quote:
Klinkt leuk! Wat heb je daar gedaan? Weekendje weg?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik help je een handje
[..]
Heeeeeeeeerlijk weekend gehad in Keulen
Ik help graag hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik kan wel een vloot wingers gebruiken ja
Ja we zijn naar een concert van joss stone geweest op zondag, en toen gelijk maar de zaterdag en maandag er aan vast geplaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Wat heb je daar gedaan? Weekendje weg?
Prima, en jij?quote:
Serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Had Stief er weer GHB ingedaan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond. Wijntje viel wel wat zwaar
.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond. Wijntje viel wel wat zwaar
.
Keulen is een leuke stad jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik help je een handje
[..]
Heeeeeeeeerlijk weekend gehad in Keulen
Wat heeft Stief ermee te makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had Stief er weer GHB ingedaan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef Sammers het volgende:
SerieusMet mij gaat het ook prima.
Nou mooi. Hier gaat alles eigenlijk perfect. Maarre, genoeg over mij. Hoe is het met jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ja vorige keer was ik in een middag wel weer uitgekeken, was nu jammer dat het weekend om wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Keulen is een leuke stad ja
Tevens hoi
You drive me crazy.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou mooi. Hier gaat alles eigenlijk perfect. Maarre, genoeg over mij. Hoe is het met jou dan?
Omdat ik hem daar wel voor aan zie.quote:
Dat effect heb ik op vrouwen.quote:
Hij zit in Dortmundquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik hem daar wel voor aan zie.
En hadden jullie niet kortstondig gedate ofzo?
Is het niet: ''I just can't sleep''?quote:
Ik ben een echte britney fan, dat snap je wel hequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is het niet: ''I just can't sleep''?![]()
Daarnaast maak ik ze ook aan het lachen. Je bent het levende voorbeeld dat het echt werkt.quote:
Schuimpjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, heb maar weer es een zak strooigoed gehaald (voor dit jaar wel genoeg ook)
Nu al?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, heb maar weer es een zak strooigoed gehaald (voor dit jaar wel genoeg ook)
Natuurlijk snap ik dat! Wie niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben een echte britney fan, dat snap je wel he
Je bent echt ergquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarnaast maak ik ze ook aan het lachen. Je bent het levende voorbeeld dat het echt werkt.
Daten?quote:
Vijftien Ajax-hooligans opgepaktquote:De politie in Duitsland heeft dinsdag in aanloop naar de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Borussia Dortmund vijftien Ajax-supporters aangehouden in de binnenstad van Dortmund. Volgens de politie gaat het om potentiële oproerkraaiers.
In de stad is veel politie op de been om confrontaties tussen Nederlandse en Duitse supporters te voorkomen. Een mars van de Ajax-fans is uit voorzorg verboden. Volgens de Duitse politie hebben dergelijke marsen een 'groot potentieel risico'. Voetbalfans worden opgeroepen per openbaar vervoer naar het stadion te gaan.
Zo'n 3200 Ajax-supporters wonen de wedstrijd voor de Champions League dinsdagavond bij. Naar verwachting zijn ook tientallen fans zonder kaartje naar de stad gekomen. De politie controleerde al bij de grens op mogelijke stadionverboden en drugssmokkel.
Ik weet. Maar toch vind ik het zonde.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, September is sinterklaastijd, je weet
Van de schuimpjes?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik weet. Maar toch vind ik het zonde.
Helaas krijg ik mijn (hopelijk) cadeau volgend jaar pasquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, September is sinterklaastijd, je weet
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef AirwiN het volgende:
Daarnaast maak ik ze ook aan het lachen. Je bent het levende voorbeeld dat het echt werkt.
Voetbalhooligansquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stevenmac mag de wedstrijd bekijken vanuit de bajes.
Vijftien Ajax-hooligans opgepakt
[..]
Vijftien Ajax-hooligans opgepakt
Wat voor cadeau?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas krijg ik mijn (hopelijk) cadeau volgend jaar pas
En dat is?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas krijg ik mijn (hopelijk) cadeau volgend jaar pas
Ja, dat klopt wel iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso voetbal
Waar voetbal is, heb je altijd dit soort ellende
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het nu al donker genoeg
Ja, altijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso de feestdagen zijn altijd gezellig
Dat effect heb ik ook wel op vrouwen.quote:
Welk effect heb je niet op vrouwen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat effect heb ik ook wel op vrouwen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Familie en vrienden en cadeautjes en lekker eten en zo veel meer
Die sinterklaas/kerst liedjes in de supermarkt elke dagquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso de feestdagen zijn altijd gezellig
Allemaal dingen die je het hele jaar door kan doen. Mensen die daar enkel op feestdagen oog voor hebben, begrijp ik echt niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Familie en vrienden en cadeautjes en lekker eten en zo veel meer
Ik vervloek de Top 2000. SR vind ik wel altijd tof!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die sinterklaas/kerst liedjes in de supermarkt elke dag
En natuurlijk de radio eeuwige top 2000 of zo
Instant walging als ze mij zien.quote:
Waar is die dit jaar ergens?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vervloek de Top 2000. SR vind ik wel altijd tof!
Dat zou ik graag vaker doen, helaas is dat door de rest van het jaar te veel moeite naar het schijnt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal dingen die je het hele jaar door kan doen. Mensen die daar enkel op feestdagen oog voor hebben, begrijp ik echt niet.
Ik dacht in Leiden? Of Enschede..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar is die dit jaar ergens?
Zeggen je vrienden en familie dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat zou ik graag vaker doen, helaas is dat door de rest van het jaar te veel moeite naar het schijnt.
Ik moet me elk jaar weer afvragen waar ik dit keer terecht kom met oud en nieuw. Meestal nergensquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Myraela het volgende:
Feestdagen zijn afschuwelijk. Familie.
Houd me weg van de dagen dat ik gewoon met vrienden kan zijn.
Leiden was vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht in Leiden? Of Enschede..
Daar komt het wel op neer. Vinden ze te veel geregel. Maar dat geld ook voor de feestdagen. In het geval van vrienden dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeggen je vrienden en familie dat?
Fijne vrienden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Daar komt het wel op neer. Vinden ze te veel geregel. Maar dat geld ook voor de feestdagen. In het geval van vrienden dan.
Ohja, klopt. Volgensmij is het Enschede dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden was vorig jaar.
Daar heb ik toen Heloef, C_A, CM, Murdera, Joysa, Naatje, Pinda, Dagoduck, VH en Stefanhaan ontmoet.
Super. Kan dr zelf ook geen touw meer aan vastknopen.quote:
Enschede is me te ver weg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Volgensmij is het Enschede dan.
In Eindhoven heb ik me prima vermaakt toen
3 minuten stilte te lang?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dacht effe dat fok kapot was
Het spijt me, maar de kat gaat telkens in beeld zittenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dacht effe dat fok kapot was
Misschien moet je ze vaker te eten gevenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het spijt me, maar de kat gaat telkens in beeld zitten
Het is een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moet je ze vaker te eten geven
Ow ja, die ken ik. Verzorg nu de kat van m'n moeder nu ze een paar daagjes weg is en zij is absoluut ook een aandachtshoerquote:
Dat gebeurd hier dus ook, begint te jammeren als ie niet geaaid word en wil altijd op schoot.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ja, die ken ik. Verzorg nu de kat van m'n moeder nu ze een paar daagjes weg is en zij is absoluut ook een aandachtshoer
Maar wel heel lief verder, ze loopt me de hele tijd achterna, zelfs als ik alleen maar even naar de wc moet
Enschedequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar is die dit jaar ergens?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Regen. En wind
.
Ik ga zo met een boek in bed liggen denk ik, lekker warm, luisteren naar de regen.
Dat begrijp je verkeerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meet bij jou thuis dus, begrijp ik?
*kijkje neemt*quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
Wtf, is de hele SC naar SEX verhuisd?
Een poes is een kat, maar een kat is niet perse een poes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Kimberliedje het volgende:
Oei oei, de poes en kat zijn weer eens aan t stoeien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |