Goed, en daar?quote:
Klinkt leuk! Wat heb je daar gedaan? Weekendje weg?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik help je een handje
[..]
Heeeeeeeeerlijk weekend gehad in Keulen
Ik help graag hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik kan wel een vloot wingers gebruiken ja
Ja we zijn naar een concert van joss stone geweest op zondag, en toen gelijk maar de zaterdag en maandag er aan vast geplaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Wat heb je daar gedaan? Weekendje weg?
Prima, en jij?quote:
Serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Had Stief er weer GHB ingedaan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond. Wijntje viel wel wat zwaar
.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond. Wijntje viel wel wat zwaar
.
Keulen is een leuke stad jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik help je een handje
[..]
Heeeeeeeeerlijk weekend gehad in Keulen
Wat heeft Stief ermee te makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had Stief er weer GHB ingedaan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef Sammers het volgende:
SerieusMet mij gaat het ook prima.
Nou mooi. Hier gaat alles eigenlijk perfect. Maarre, genoeg over mij. Hoe is het met jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ja vorige keer was ik in een middag wel weer uitgekeken, was nu jammer dat het weekend om wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Keulen is een leuke stad ja
Tevens hoi
You drive me crazy.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou mooi. Hier gaat alles eigenlijk perfect. Maarre, genoeg over mij. Hoe is het met jou dan?
Omdat ik hem daar wel voor aan zie.quote:
Dat effect heb ik op vrouwen.quote:
Hij zit in Dortmundquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik hem daar wel voor aan zie.
En hadden jullie niet kortstondig gedate ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |