Jazeker wel, maar ze raden aan meerdere opdrachtgevers bij elkaar te rapen voor meer zekerheid. Mijn vader werkt momenteel al 2 jaar voor dezelfde opdrachtgever, en dat is zijn enige. Foute informatie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef beerten het volgende:
Even uit mijn hoofd mag je als zzp-er niet uitsluitend ende alleen voor 1 opdrachtgever werken.
Volgens mij kan dat nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar ze raden aan meerdere opdrachtgevers bij elkaar te rapen voor meer zekerheid. Mijn vader werkt momenteel al 2 jaar voor dezelfde opdrachtgever, en dat is zijn enige.
Haal inderdaad dingen door elkaar nu, mijn excuses. Hij werkt voor dezelfde werkgever, maar steeds voor andere fabrieken, anders zou het inderdaad als loondienst gezien worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat nietfiscaal dingetje.
Van Selectvracht ofzo? Die komen altijd aanrijden in ouwe barrels.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef DroogDok het volgende:
Je ziet het wel veel, ZZP pakketbezorgers, lijkt me geen vetpot.
ook die voor post-nl rijden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van Selectvracht ofzo? Die komen altijd aanrijden in ouwe barrels.
Lijkt me idd geen vetpot.
Bedankt, dit is een goede indicatie en reden om het toch maar niet te doen. Ik zal morgen bij het gesprek iig. erg op mijn hoede zijn *Kan nog wel eens impulsieve acties hebben wat dit betreft*.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:04 schreef Leandra het volgende:
Reken op een prijs per km van minimaal ¤ 0,50 voor je auto, (brandstof, verzekering, onderhoud, afschrijving enz.) dus als daar nog eens ¤ 0,50 per km voor jou bovenop komt dan heb je sowieso al ¤ 250= bruto per dag nodig.
Van die ¤ 0,50 per km voor jou ben je al minimaal de helft kwijt aan administratie en belastingen, dus dan kom je op een kwartje per km voor jezelf.
Dat is ¤ 62,50 per dag, nog geen ¤ 8,= per uur en je draagt alle risico's zelf.
Denk je dat ik daar op ga wachten ? Dan wacht ik liever op de dag dat heel holland...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou nog maar even wachten tot de plannen van een komend kabinet bekend gaan worden.
ja, dat willen best veel mensen. Daarom betaalt het zo kudt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:27 schreef Meike26 het volgende:
Nee, ik heb geen ambitie om op de vrachtwagen te gaan rijden. Dat lijkt me sowieso onbegonnen werk nu er nog steeds zoveel concurrentie is door de Oost-Europese chauffeurs die hier heen komen. Dat is niet te doen.
En dat is dus ook niet wat ik wil, heerlijk om auto te rijden, maar ik zou mij kapot vervelen als ik 5 km achter 1 vrachtwagen blijf hangen omdat ik hem niet mag inhalen. Laat mij maar lekker mini-trucken in een bestelwagentje, wel het leventje, niet het gezeur met ATB (ArbeidsTijdenBesluit) en overige certificaten.
Wat jij wilt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar op ga wachten ? Dan wacht ik liever op de dag dat heel holland...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |