Mwoah, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
Ben ik de enige die normale seks zo hoog heeft staan?
Ik hou ook wel van normale seks hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
TS?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan best dominant en sadistisch zijn TS.. wanna try
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.quote:
Lieve seks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
Ik had 0%quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.
Tsja, wat is "normaal"? Ik vind normale seks als in; man boven, vrouw onder met veel liefde en teder ook echt niet verkeerd, al kwam ik daar op 18% ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.
Oh daar houd ik ook wel van hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
ik kan je koosnaampje hier toch niet noemenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
TS?
Sinds wanneer noem jij mij zo?
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van normale seks hoor.
Lief en teder
Je noemt mij meestal gitaarboy toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan je koosnaampje hier toch niet noemen
Hoe kan dat?quote:
Nagels in de rug krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.Ik ben gewoon vaak tevreden met gewone seks. Ik hou wel van ruig en haren trekken, op de billen slaan, m'n inmiddels lange nagels in z'n rug te zetten.
I likequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.Ik ben gewoon vaak tevreden met gewone seks. Ik hou wel van ruig en haren trekken, op de billen slaan, m'n inmiddels lange nagels in z'n rug te zetten.
Is het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nagels in de rug krijgenIk zie dat altijd als een soort compliment
Jij begint niet aan seks voor de muizenvallen, knuppels, zwepen, kaarsen, touwen en ducttape klaarliggen?quote:
en in mijn hoofd bunnyquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je noemt mij meestal gitaarboy toch?
Dat jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nagels in de rug krijgenIk zie dat altijd als een soort compliment
Whahaha ... jij bent echt een beetje bang geworden dat je een hossel opmerking maakt.quote:
Ja, zo vat ik het dan ook opquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook.Iig, zo bedoel ik het wel ... Dan is het gewoon heel lekker.
Ghehehequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en in mijn hoofd bunny
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahaha ... jij bent echt een beetje bang geworden dat je een hossel opmerking maakt.
Soms vind ik het gewoon geil om rode striemen achter te laten ... Zo van: jij bent van mij en iedereen mag/moet het weten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, zo vat ik het dan ook op
Hoeft niet hoor.quote:
Oh ik ben ook tevreden met gewone seks hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vind ik het gewoon geil om rode striemen achter te laten ... Zo van: jij bent van mij en iedereen mag/moet het weten.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Ik hou van dierlijke seks, als ik het een omschrijving mag geven. Wild, ruig en lekker in de natuur.
Amen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Ik hou van dierlijke seks, als ik het een omschrijving mag geven. Wild, ruig en lekker in de natuur.
En natuur hebben we hier genoegquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Zeg dat er een kat aan je rug hing, maar dat 'ie naar beneden gleed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HahahahaZo heb ik er ook een keer een gehad ja
Ging 2 weken later een keer zwemmen met m'n pa en m'n broertjes die toen nog 7 waren
"Wat zijn die rode krassen op jouw rug?"
Leg het maar uit aan twee zevenjarigen
Nee, helemaal niet. Ik was ook verbaasd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Jij haalt altijd alles uit de kast?
Ik ben altijd hard.quote:
Ex heeft alles meegenomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij begint niet aan seks voor de muizenvallen, knuppels, zwepen, kaarsen, touwen en ducttape klaarliggen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Dan had 'ie de nagels wel ver uit elkaar en hing 'ie wel lang aan m'n rugquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg dat er een kat aan je rug hing, maar dat 'ie naar beneden gleed.
Dat vind ik leuk met zuigzoentjes. Al heb ik meestal niet door, ik probeer gewoon geen geluid te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vind ik het gewoon geil om rode striemen achter te laten ... Zo van: jij bent van mij en iedereen mag/moet het weten.
Wat had je allemaal in huis dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik was ook verbaasd.
[..]
Ik ben altijd hard.
[..]
Ex heeft alles meegenomen.
En nog niks nieuw gekocht.
Alsof kinderen van 7 dat door hebben ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan had 'ie de nagels wel ver uit elkaar en hing 'ie wel lang aan m'n rug
Dat vind ik ook leuk, maar ik wil het dan in de nek doen en dat mag nooit van mijn vriendjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk met zuigzoentjes. Al heb ik meestal niet door, ik probeer gewoon geen geluid te maken.Maar als ik dan achteraf zo'n rode plek zie vind ik dat wel geil.
Ze hebben zelf een kat en wel eens krasjes op de armenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof kinderen van 7 dat door hebben ...
Hier ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente hierHeel veel bos en heuvels
Messen? Tijdens seks?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwepen, touwen, boeien, messen, the usual.
Wat een mietjes. Ik doe dat gewoon in de hitte van zo'n moment, klagen mag die achteraf. Maar dat doet die gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk, maar ik wil het dan in de nek doen en dat mag nooit van mijn vriendjes.
Heel gewoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zekerquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun je leuke dingen doen, dat wel
The usual zegt ie dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Messen, whut? Om te krassen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit dus. Al had ik geen 80%quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat mij met m'n 80% sadist ofzo, toch echt wat te ver
Ik ook niet. Ex gejat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets in huis.Alleen boeien.
Fruitquote:
Ja, soort van.quote:
Ja toch?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The usual zegt ie dan.Ik wou net zeggen, subboy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heb ze vaker als dominant gebruikt hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, soort van.
Was voornamelijk voor haar. Ze wilde graag dat ik dat deed. Ik ben de rotste niet.
[..]
Ja toch?
[..]
Ik wou net zeggen, subboy.
Wow ... Heftig. Ik zou dat nooit kunnen ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, soort van.
Was voornamelijk voor haar. Ze wilde graag dat ik dat deed. Ik ben de rotste niet.
[..]
Ja toch?
[..]
Ik wou net zeggen, subboy.
Ik zeg maar zo: iedereen zijn ding.quote:
vast welquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel boeien en touw ... En een zweep, maar die is eigenlijk niet voor seks. Nooit geprobeerd of 'ie daarvoor geschikt is.
Wijze woorden, ik sluit me er maar bij aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: iedereen zijn ding.
Ik leg het je zaterdag wel uit.quote:
Ik plaag je maar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ze vaker als dominant gebruikt hoor
Zij wilt niet naar mij toekomen voor mij spullen te brengen (ook niet halverwege) en ze wilt t ook niet opsturen. Ik heb geen tijd om 'even'' 2x140km te reizen.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Nu moet ik 4 lange dagen met m'n schieuwnierigheid zitten. Wel een uitdaging.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik leg het je zaterdag wel uit.
[..]
Ik plaag je maar.
Dat ze het niet wilt brengen kan ik begrijpen met die afstand, maar waarom niet opsturen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij wilt niet naar mij toekomen voor mij spullen te brengen (ook niet halverwege) en ze wilt t ook niet opsturen. Ik heb geen tijd om 'even'' 2x140km te reizen.
Kun je zaterdag wel je zweep uit proberenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Nu moet ik 4 lange dagen met m'n schieuwnierigheid zitten. Wel een uitdaging.
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Nu moet ik 4 lange dagen met m'n schieuwnierigheid zitten. Wel een uitdaging.
Paardrijden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel boeien en touw ... En een zweep, maar die is eigenlijk niet voor seks. Nooit geprobeerd of 'ie daarvoor geschikt is.
Sja, ze vroeg of ik het wilde doen. Ik ben niet iemand die snel nee zegt, dus ja...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow ... Heftig. Ik zou dat nooit kunnen ...
Wees eens niet zo lui, ik ben nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
Pff een quiz van 7 pagina's dat jullie daar zin in hebben.
Meestal daag ik mensen intellectueel uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Roy, wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je zaterdag wel je zweep uit proberen
Klinkt ouderwets. Jij valt zeker op oude mannen uit Katwijk?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef Myraela het volgende:
Zwepen zijn overrated, gewoon met een leren riem.
Het antwoord heb je al.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees eens niet zo lui, ik ben nieuwsgierig.
Heloef is ontzettend into degradation toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het antwoord heb je al.
Heloef scoort overal 0%
Hij is te lui voor seks
TR gemaakt, racisme.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het antwoord heb je al.
Heloef scoort overal 0%
Hij is te lui voor seks
Ja Mirnequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat jij je met liefde in de boeien laat slaan door Fera zodat ze jou met haar zweep kan bewerken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal daag ik mensen intellectueel uit.
[..]
Roy, wat denk je wel niet van me?
[..]
Klinkt ouderwets. Jij valt zeker op oude mannen uit Katwijk?
Ja ik ook, maar nu moet ik het wel en zij niet. En allebei tot halverwege wil ze ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ze het niet wilt brengen kan ik begrijpen met die afstand, maar waarom niet opsturen?
[..]
Het antwoord heb je al.
Heloef scoort overal 0%
Hij is te lui voor seks
[..]
Het antwoord heb je al.
Heloef scoort overal 0%
Hij is te lui voor seks
Zo oud is die ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klinkt ouderwets. Jij valt zeker op oude mannen uit Katwijk?
Ik ben meer dom dan sub, jwt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat jij je met liefde in de boeien laat slaan door Fera zodat ze jou met haar zweep kan bewerken.
Oehquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mijn gekleurde medemens.
Ik heb zelfs de naam van 1 op mijn arm staan
quote:
Voor jou misschien, ik geef me altijd voor de volle 100%quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he.Gewoon op je rug liggen en klaar, zoveel moeite is dat toch niet.
Wel met je shirt nog aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is ontzettend into degradation toch?
Niemand zei dat het zo makkelijk was, ik dacht nog dat ik dingen moest doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mond dicht en incasserenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga voor allebei.quote:
Vernederen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben niet zo sterk qua terminologie.
Het is een traditionele zweep uit Hongarije, wordt wel gebruikt, maar niet om paarden meer te slaan. Wel om van die klappen in de lucht te geven, gepaard met sierlijke bewegingen. Ik heb wel een kleintje, die is voor kinderen van ongv. 3 jaar oud, maar hij is puur ter decoratie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paardrijden?
Dat volstaat prima.
[..]
Sja, ze vroeg of ik het wilde doen. Ik ben niet iemand die snel nee zegt, dus ja...
En van het een komt het ander, he?
Oh hell fucking yeah.quote:
What the ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat jij je met liefde in de boeien laat slaan door Fera zodat ze jou met haar zweep kan bewerken.
Goede match, ik heb een heel hoge dominantiescorequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
What the ...
Als je net had gekeken zag je dat ik heel erg submissive ben ... Ik zal wel switchen, maar niet zo makkelijk.
Kom op, de kans om kaneel een keer flink af te rossen kan je toch niet laten lopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
What the ...
Als je net had gekeken zag je dat ik heel erg submissive ben ... Ik zal wel switchen, maar niet zo makkelijk.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op, de kans om kaneel een keer flink af te rossen kan je toch niet laten lopen.
Waarom zou ik dat willen? Kaneel is lief ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op, de kans om kaneel een keer flink af te rossen kan je toch niet laten lopen.
Ja zo komt ie nu over jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Kaneel is lief ...
Kaneel is kei lief. En hij heeft een baardje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar dat merk ik zaterdag wel. Voor de zekerheid zal ik niet met 'm mee naar huis gaan.quote:
Dat is sowieso een pré.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kaneel is kei lief. En hij heeft een baardje.
Wie zou Kaneel nou willen af rossen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik lul maar wat hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar dat merk ik zaterdag wel. Voor de zekerheid zal ik niet met 'm mee naar huis gaan.
O, zo'n lange Indiana Jones zweep? Daar heb ik maar 1 keer mee gewerkt en dat was geen onverdeeld succes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een traditionele zweep uit Hongarije, wordt wel gebruikt, maar niet om paarden meer te slaan. Wel om van die klappen in de lucht te geven, gepaard met sierlijke bewegingen. Ik heb wel een kleintje, die is voor kinderen van ongv. 3 jaar oud, maar hij is puur ter decoratie.
Jongen, ik ken je toch.quote:
Nouja Royquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Myra weet het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kaneel is kei lief. En hij heeft een baardje.
Omdat hij badass is.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:51 schreef Myraela het volgende:
Tevens heeft Kaneel een hele grote genotsstaaf.
Meets.quote:
Would hit hard.quote:
Tijd voor een meetquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo groot als die van Twi.
[..]
Meets.
Rare gewaarwording wel. Je komt thuis en je huis is leeg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij badass is.
Met zijn messenset die zijn ex heeft gejat.
Community.quote:
Die is niet te evenaren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo groot als die van Twi.
Serieus wut? Wat een bitch. Ik mag hopen dat je haar goed afgetuigd hebtquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare gewaarwording wel. Je komt thuis en je huis is leeg.
Ik had tenminste mijn bank en mijn de meeste comics nog.
Nog zo'n pré. Ik bof maar dit weekend.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:51 schreef Myraela het volgende:
Tevens heeft Kaneel een hele grote genotsstaaf.
Ja, ga je al voelen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog zo'n pré. Ik bof maar dit weekend.
Dunnow.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag ook niet klagen met mijn genotstaaf
/einde hosselbericht
Heeft je moeder een interview gegeven aan Shownieuws?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare gewaarwording wel. Je komt thuis en je huis is leeg.
Ik had tenminste mijn bank en mijn de meeste comics nog.
't Is eerder wanhoop dan hossel gozerquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
/einde hosselbericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ow, en mijn pc had ik ook nog. Maar zou gek zijn als ze die had meegenomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus wut? Wat een bitch. Ik mag hopen dat je haar goed afgetuigd hebt
Mannen die dit over zichzelf zeggen hebben meestal een kleintje maar herhalen maar vaak genoeg dat de grote niet uitmaakt en dat het best wel meevalt, gewoon zodat ze het zelf gaan geloven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
/einde hosselbericht
Owmy.quote:
Neen, mijn mammie is met mij naar de Ikea gereden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft je moeder een interview gegeven aan Shownieuws?
[ afbeelding ]
You like?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owmy.
[..]
Neen, mijn mammie is met mij naar de Ikea gereden.
Wat mag jij oook niet?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is eerder wanhoop dan hossel gozerIk ben wel de drummer van de FOK SEX SC band jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie geeft een neuk om drummers? Gitaristen schijnen de chickmagneten te zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat mag jij oook niet?
[..]
Ik ben wel de drummer van de FOK SEX SC band ja
Kijk maar in KPD.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen die dit over zichzelf zeggen hebben meestal een kleintje maar herhalen maar vaak genoeg dat de grote niet uitmaakt en dat het best wel meevalt, gewoon zodat ze het zelf gaan geloven.
Je had het over je staaf ... Denk eens na. Je kan het!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat mag jij oook niet?
[..]
Ik ben wel de drummer van de FOK SEX SC band ja
Als de rest van de persoon niet tof is, dan maakt die lul niet uit hoor.quote:
Vond ik van mijn ex ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, en mijn pc had ik ook nog. Maar zou gek zijn als ze die had meegenomen.
Ach, ik had het meeste toch niet willen houden wegens de herinneringen. Het blijft ten slotte maar materieel bezit. Ik vond haar houding en gedrag verder veel stuitender.
Geloof kquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als de rest van de persoon niet tof is, dan maakt die lul niet uit hoor.
Ik post niks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef Fera het volgende:
Waarom post iedereen zijn lul? Dan zijn er geen verassingen meer op de wereld.
Ik ken alleen Planet Hell wat in die context past, verder gaat het veel over emotie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
My heart will always beat your naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame \m/
Wie zegt dat metal altijd over duivels enzo gaat?
Ja, toen had ik weer bestek, tafels en pannen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
You like?
Applaus voor je lieve moeder.![]()
![]()
Ik ben niet zo helder vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had het over je staaf ... Denk eens na. Je kan het!
quote:
Ik ken genoeg meiden die drummers leuk vinden. En zonder drummer geen eckte rock/metal bandquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk om drummers? Gitaristen schijnen de chickmagneten te zijn
Sorry.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit over mijn lul.
Kaneel daarin tegen.
Jij hebt dat ding neer gezet als een bulldozer in een broek.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, toen had ik weer bestek, tafels en pannen.
Daarna met paps naar de Media Markt gereden voor een tv. Dvd speler, cd speler en radio ergens opgetrommeld. Bed gekregen van mijn zwager die ging samenwonen met mijn zusje. Iedereen hielp me.
En ik weet niet. Nog nooit gehad.
Ik ken een drummerchick.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken genoeg meiden die drummers leuk vinden. En zonder drummer geen eckte rock/metal band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou Mirne, ik dacht ik doe eens actief.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Eens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken genoeg meiden die drummers leuk vinden. En zonder drummer geen eckte rock/metal band
Woon jij toevallig in Apeldoorn?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Apeldoorn?
Eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
Op de meet moeten we eigenlijk iedereen matchen aan de hand van die test en dan wat plezier maken.
Goed planquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
Op de meet moeten we eigenlijk iedereen matchen aan de hand van die test en dan wat plezier maken.
Begin eerst maar dit weekend op de pré-meet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
Maar je bent een FOK!neger. Dan heb je gewoon een enorme schwanz.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding neer gezet als een bulldozer in een broek.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
![]()
Super! Toen ik ging samenwonen kregen we ook steun van alle kanten, echt ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
Hmm, onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou Mirne, ik dacht ik doe eens actief.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
H&M werkt verslavend ... Ik vind de najaarscollectie echt leuk, past precies in mijn stijl. Dat komt niet zo heel vaak voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
Ik moest aan dit shirtje denken. Ik heb teveel op de H&M site gehangen de afgelopen maanden.
[ afbeelding ]
Godverdomme Myr.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begin eerst maar dit weekend op de pré-meet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
Oh, ik ben verbaasd. Goed lijstje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou Mirne, ik dacht ik doe eens actief.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begin eerst maar dit weekend op de pré-meet.
Ja ik moest alles heel theoretisch gezien invullen. Dus ik weet het eigenlijk ook niet.quote:
Ja, ik vind het ook verslavend.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
H&M werkt verslavend ... Ik vind de najaarscollectie echt leuk, past precies in mijn stijl. Dat komt niet zo heel vaak voor.
Sja, dat is waar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik moest alles heel theoretisch gezien invullen. Dus ik weet het eigenlijk ook niet.
Jij bent nog onsubtieler dan Twi. Die zat ook al van: He Kaneel, je moet Flips hosselen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, ik help je een beetje. Niet subtiel genoeg?
Godverdommequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:08 schreef GSbrder het volgende:
Je snapt niet hoe die kinderen in Bangladesh het kunnen maken voor ¤19,90.
Mijn koffie wat doe jequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:08 schreef GSbrder het volgende:
Ooit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat is waar.
Wanneer ga je het ondervinden?
Ja, dan zie je zo'n aanbieding of kortingscode en denk je meteen: "Omg, nu kopen". Ik leef nu van geleend geld, dan mag ik eigenlijk niks kopen ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook verslavend.Collectie is erg tof ja, maar ik moet even niets meer kopen. Soms kan ik me niet inhouden omdat het ook gewoon zo goedkoop is allemaal.
Ik geef het ook weer terug via de Humana bak.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:08 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef het ook weer terug via de Humana bak.
Je weet dat we dan alles willen horen, he?quote:
En wat gebruikt de rest als versterkers?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Deze moet wel mee naar elke gig hoor jongens!
[ afbeelding ]
Ik heb een trui met "Girls like drummers" er op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
Ik moest aan dit shirtje denken. Ik heb teveel op de H&M site gehangen de afgelopen maanden.
[ afbeelding ]
Ook maar het testje gemaaktquote:Experimental
96%
Exhibitionist / Voyeur
89%
Switch
61%
Dominant
57%
Degradation
50%
Sadist
39%
Bondage
39%
Vanilla
36%
Masochist
36%
Submissive
21%
Heldquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En wat gebruikt de rest als versterkers?
Zo iets:quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat we dan alles willen horen, he?
Van seconde 1 tot 30.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo iets:
18:34:54: My penis is entering the vagina
18:35:09 Done
Je afleiden van het chattenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn koffie wat doe je
Joh, als ik haar lastig wil vallen, bel ik haar gewoonquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je afleiden van het chatten.
Al gegoogled door plaagbellers?
Jij ook al zo exhibitionistisch?quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef het ook weer terug via de Humana bak.
Niet zo gek veel maar wel naar veel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor experimenten heb je al gedaan?
Ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tamashii? Zullen wij zaterdag ook meeten?
Mensen van FOK! hebben me seks zien hebben, natuurlijk ben ik datquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al zo exhibitionistisch?![]()
En verder natuurlijk Experimenteren met Eddarawen.
En ons niet laten meegenietenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joh, als ik haar lastig wil vallen, bel ik haar gewoon
Geen voorspel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo iets:
18:34:54: My penis is entering the vagina
18:35:09 Done
Kut, al weer vergeten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen van FOK! hebben me seks zien hebben, natuurlijk ben ik dat
Te lui voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen voorspel?
Geen naknuffelen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
Nu zie ik het weer helemaal voor me, Loka.
quote:
Wat was er zo erg aan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
Nu zie ik het weer helemaal voor me, Loka.
Klinkt spannond!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal ik haar lastigvallen en het opnemen?
in totaal 5 gesprekken..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je afleiden van het chatten.
Al gegoogled door plaagbellers?
doe maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal ik haar lastigvallen en het opnemen?
Deze vrouw begrijpt me.quote:
Niet gekquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in totaal 5 gesprekken..
2 die ik moest hebben![]()
1 die vroeg wat ik aan had![]()
en 2 die dom aan het zeuren waren
Heel goed.quote:
Mooi meisje he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Nieuwe H&M gids binnen. Met Lana Del Rey op de cover. Ik is verliefd.
Ik ga zo eens online snuffelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Et tu, Brutequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi meisje he.Ik ga al die dingen kopen ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaa.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Ik dacht even dat het S_O was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze vrouw begrijpt me.
[ afbeelding ]
WAT?!quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
navondWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het S_O was.
Ik koop alleen duurzaam en verantwoord.quote:
Ik zal morgenochtend eens kijken of ik een foto kan maken van de zonsopkomstquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mooi..ik word daar blij van
Pffft. Af en toe ben je zo'n lekker wijf he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik koop alleen duurzaam en verantwoord.
Dat moet ik ook nog een keer doen voor mijn 101 doelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal morgenochtend eens kijken of ik een foto kan maken van de zonsopkomst
Normaal kom ik er nooit aan toe, maar morgen weer met OVquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog een keer doen voor mijn 101 doelen
Aangenaamquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Mooi.. Trouwens.. (ik ken je nog niet).. Ik ben Grijsbaard. Aangenaam kennis te maken..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het S_O was.
Als je met lekker doelt op lekker en met wijf op ding, dan jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft. Af en toe ben je zo'n lekker wijf he.![]()
Ja echt absoluut geweldig en je bent heel tof enzo, maar niet iedereen heeft zoveel geld. Mooi dat jij het ergens aan uitgeeft waarbij het ook nog goed terecht komt, maar ik ga geen 100 euro voor een jurkje uitgeven met een merkje terwijl ik zo'n zelfde jurkje ook voor 20 euro kan kopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je met lekker doelt op lekker en met wijf op ding, dan ja.
De naaisters van mijn maathemden verdienen 50% meer dan vergelijkbare werkneemsters die voor de H&M naaien.
Dus eigenlijk gun je mensen in India geen eerlijk loonquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja echt absoluut geweldig en je bent heel tof enzo, maar niet iedereen heeft zoveel geld. Mooi dat jij het ergens aan uitgeeft waarbij het ook nog goed terecht komt, maar ik ga geen 100 euro voor een jurkje uitgeven met een merkje terwijl ik zo'n zelfde jurkje ook voor 20 euro kan kopen.
Gewoon een echte hollandse studentequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gun je mensen in India geen eerlijk loon.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als ik het soortgelijke jurkje heb voor 20 euro, ik daarvoor kies. Maar vaak genoeg koop ik ook jurkjes van 70/80 euro en die maaksters hebben het vast beter, maar ik zie niet in waarom ik al mijn geld daaraan zou moeten besteden als het dus ook gewoon voor een klein bedrag kan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gun je mensen in India geen eerlijk loon.
Heb er één gehad, voor stage. Toen liep ik standaard in pakquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef JJH het volgende:
Ik wou dat ik geld had voor maathemden.
Zaterdag wel weer eens shoppen.
Die zijn doorgaans niet zo linksquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een echte hollandse studente
Ik ook niet, ik ben hier vanwege Kaneel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
Iemand zei dat ik hier even moest kijken...
Vreemd eigenlijk, want ik heb helemaal geen sex
Nee maar studenten hebben niet zoveel geld om dure kleding te kopen. Over het algemeenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zijn doorgaans niet zo links.
Ik nog nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er één gehad, voor stage. Toen liep ik standaard in pak
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er één gehad, voor stage. Toen liep ik standaard in pak
maar je fantaseert er misschien wel over, of iets in die buurtquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
Join the clubquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
Omdat je dus niet de eerlijke prijs betaalt. Vergelijk het met biologische kippen, scharrelkippen en bio-industriequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat als ik het soortgelijke jurkje heb voor 20 euro, ik daarvoor kies. Maar vaak genoeg koop ik ook jurkjes van 70/80 euro en die maaksters hebben het vast beter, maar ik zie niet in waarom ik al mijn geld daaraan zou moeten besteden als het dus ook gewoon voor een klein bedrag kan.
Working-class ook niet echt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee maar studenten hebben niet zoveel geld om dure kleding te kopen. Over het algemeen
Dat is wel vet, en dan bij een Mc gaan zitten ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik stel voor dat iedereen naar de meet komt gewoon netjes gekleed komt (lees: pak etc.)
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik stel voor dat iedereen naar de meet komt gewoon netjes gekleed komt (lees: pak etc.)
Werkelijk geniaalquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel vet, en dan bij een Mc gaan zitten ofzo
Houd zaterdag je telefoon bij de hand.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Oh men .. mannen in pak![]()
(sommige dan)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel vet, en dan bij een Mc gaan zitten ofzo
Kleine correctie: die geven de voorkeur aan veel kleding boven weinig, maar duurzame kledingquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee maar studenten hebben niet zoveel geld om dure kleding te kopen. Over het algemeen
Je moest even doorlezen zodat je een vloot wingers in actie kon zien. Doe er je voordeel mee!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
Wat is er zaterdag?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Houd zaterdag je telefoon bij de hand.
Zit wat in..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kleine correctie: die geven de voorkeur aan veel kleding boven weinig, maar duurzame kleding
Dan moet je ze wel heel bewust uitkiezen. Want de meeste merkkleding maakt van dezelfde goedkope krachten gebruik, alleen vangen ze er zelf meer geld op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je met lekker doelt op lekker en met wijf op ding, dan ja.
De naaisters van mijn maathemden verdienen 50% meer dan vergelijkbare werkneemsters die voor de H&M naaien.
VOOR!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Jup, daar zal jij vast niet aan doen. En ik weer wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat je dus niet de eerlijke prijs betaalt. Vergelijk het met biologische kippen, scharrelkippen en bio-industrie.
Klopt. Kleinschalige ateliers zijn vaak beter dan grote merken en die zijn weer net wat beter dan de Primarss en Bristolsquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel heel bewust uitkiezen. Want de meeste merkkleding maakt van dezelfde goedkope krachten gebruik, alleen vangen ze er zelf meer geld op.
Ik eet vanavond vegetarisch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, daar zal jij vast niet aan doen. En ik weer wel.Zo heeft iedereen wel wat he. Persoonlijk geef ik geen fuck om mensen op die manier.
Inb4 Myr met:quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Kleinschalige ateliers zijn vaak beter dan grote merken en die zijn weer net wat beter dan de Primarss en Bristols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |