Mwoah, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
Ben ik de enige die normale seks zo hoog heeft staan?
Ik hou ook wel van normale seks hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
TS?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan best dominant en sadistisch zijn TS.. wanna try
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.quote:
Lieve seks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
Ik had 0%quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.
Tsja, wat is "normaal"? Ik vind normale seks als in; man boven, vrouw onder met veel liefde en teder ook echt niet verkeerd, al kwam ik daar op 18% ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 54%, maar ik heb er al 3 gezien die niet boven 25% uitkomen.
Oh daar houd ik ook wel van hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
ik kan je koosnaampje hier toch niet noemenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
TS?
Sinds wanneer noem jij mij zo?
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van normale seks hoor.
Lief en teder
Je noemt mij meestal gitaarboy toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan je koosnaampje hier toch niet noemen
Hoe kan dat?quote:
Nagels in de rug krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.Ik ben gewoon vaak tevreden met gewone seks. Ik hou wel van ruig en haren trekken, op de billen slaan, m'n inmiddels lange nagels in z'n rug te zetten.
I likequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog beetje van de oude stempel ... Maar ik wil wel dingen proberen.Ik ben gewoon vaak tevreden met gewone seks. Ik hou wel van ruig en haren trekken, op de billen slaan, m'n inmiddels lange nagels in z'n rug te zetten.
Is het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nagels in de rug krijgenIk zie dat altijd als een soort compliment
Jij begint niet aan seks voor de muizenvallen, knuppels, zwepen, kaarsen, touwen en ducttape klaarliggen?quote:
en in mijn hoofd bunnyquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je noemt mij meestal gitaarboy toch?
Dat jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nagels in de rug krijgenIk zie dat altijd als een soort compliment
Whahaha ... jij bent echt een beetje bang geworden dat je een hossel opmerking maakt.quote:
Ja, zo vat ik het dan ook opquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook.Iig, zo bedoel ik het wel ... Dan is het gewoon heel lekker.
Ghehehequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en in mijn hoofd bunny
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahaha ... jij bent echt een beetje bang geworden dat je een hossel opmerking maakt.
Soms vind ik het gewoon geil om rode striemen achter te laten ... Zo van: jij bent van mij en iedereen mag/moet het weten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, zo vat ik het dan ook op
Hoeft niet hoor.quote:
Oh ik ben ook tevreden met gewone seks hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vind ik het gewoon geil om rode striemen achter te laten ... Zo van: jij bent van mij en iedereen mag/moet het weten.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Ik hou van dierlijke seks, als ik het een omschrijving mag geven. Wild, ruig en lekker in de natuur.
Amen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Ik hou van dierlijke seks, als ik het een omschrijving mag geven. Wild, ruig en lekker in de natuur.
En natuur hebben we hier genoegquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Zeg dat er een kat aan je rug hing, maar dat 'ie naar beneden gleed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HahahahaZo heb ik er ook een keer een gehad ja
Ging 2 weken later een keer zwemmen met m'n pa en m'n broertjes die toen nog 7 waren
"Wat zijn die rode krassen op jouw rug?"
Leg het maar uit aan twee zevenjarigen
Nee, helemaal niet. Ik was ook verbaasd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Jij haalt altijd alles uit de kast?
Ik ben altijd hard.quote:
Ex heeft alles meegenomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij begint niet aan seks voor de muizenvallen, knuppels, zwepen, kaarsen, touwen en ducttape klaarliggen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Dan had 'ie de nagels wel ver uit elkaar en hing 'ie wel lang aan m'n rugquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg dat er een kat aan je rug hing, maar dat 'ie naar beneden gleed.
Dat vind ik leuk met zuigzoentjes. Al heb ik meestal niet door, ik probeer gewoon geen geluid te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vind ik het gewoon geil om rode striemen achter te laten ... Zo van: jij bent van mij en iedereen mag/moet het weten.
Wat had je allemaal in huis dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik was ook verbaasd.
[..]
Ik ben altijd hard.
[..]
Ex heeft alles meegenomen.
En nog niks nieuw gekocht.
Alsof kinderen van 7 dat door hebben ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan had 'ie de nagels wel ver uit elkaar en hing 'ie wel lang aan m'n rug
Dat vind ik ook leuk, maar ik wil het dan in de nek doen en dat mag nooit van mijn vriendjes.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk met zuigzoentjes. Al heb ik meestal niet door, ik probeer gewoon geen geluid te maken.Maar als ik dan achteraf zo'n rode plek zie vind ik dat wel geil.
Ze hebben zelf een kat en wel eens krasjes op de armenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof kinderen van 7 dat door hebben ...
Hier ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente hierHeel veel bos en heuvels
Messen? Tijdens seks?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwepen, touwen, boeien, messen, the usual.
Wat een mietjes. Ik doe dat gewoon in de hitte van zo'n moment, klagen mag die achteraf. Maar dat doet die gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk, maar ik wil het dan in de nek doen en dat mag nooit van mijn vriendjes.
Heel gewoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zekerquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun je leuke dingen doen, dat wel
The usual zegt ie dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Messen, whut? Om te krassen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit dus. Al had ik geen 80%quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat mij met m'n 80% sadist ofzo, toch echt wat te ver
Ik ook niet. Ex gejat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets in huis.Alleen boeien.
Fruitquote:
Ja, soort van.quote:
Ja toch?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The usual zegt ie dan.Ik wou net zeggen, subboy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heb ze vaker als dominant gebruikt hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, soort van.
Was voornamelijk voor haar. Ze wilde graag dat ik dat deed. Ik ben de rotste niet.
[..]
Ja toch?
[..]
Ik wou net zeggen, subboy.
Wow ... Heftig. Ik zou dat nooit kunnen ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, soort van.
Was voornamelijk voor haar. Ze wilde graag dat ik dat deed. Ik ben de rotste niet.
[..]
Ja toch?
[..]
Ik wou net zeggen, subboy.
Ik zeg maar zo: iedereen zijn ding.quote:
vast welquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel boeien en touw ... En een zweep, maar die is eigenlijk niet voor seks. Nooit geprobeerd of 'ie daarvoor geschikt is.
Wijze woorden, ik sluit me er maar bij aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: iedereen zijn ding.
Ik leg het je zaterdag wel uit.quote:
Ik plaag je maar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ze vaker als dominant gebruikt hoor
Zij wilt niet naar mij toekomen voor mij spullen te brengen (ook niet halverwege) en ze wilt t ook niet opsturen. Ik heb geen tijd om 'even'' 2x140km te reizen.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Nu moet ik 4 lange dagen met m'n schieuwnierigheid zitten. Wel een uitdaging.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik leg het je zaterdag wel uit.
[..]
Ik plaag je maar.
Dat ze het niet wilt brengen kan ik begrijpen met die afstand, maar waarom niet opsturen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij wilt niet naar mij toekomen voor mij spullen te brengen (ook niet halverwege) en ze wilt t ook niet opsturen. Ik heb geen tijd om 'even'' 2x140km te reizen.
Kun je zaterdag wel je zweep uit proberenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Nu moet ik 4 lange dagen met m'n schieuwnierigheid zitten. Wel een uitdaging.
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Nu moet ik 4 lange dagen met m'n schieuwnierigheid zitten. Wel een uitdaging.
Paardrijden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel boeien en touw ... En een zweep, maar die is eigenlijk niet voor seks. Nooit geprobeerd of 'ie daarvoor geschikt is.
Sja, ze vroeg of ik het wilde doen. Ik ben niet iemand die snel nee zegt, dus ja...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow ... Heftig. Ik zou dat nooit kunnen ...
Wees eens niet zo lui, ik ben nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
Pff een quiz van 7 pagina's dat jullie daar zin in hebben.
Meestal daag ik mensen intellectueel uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Roy, wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je zaterdag wel je zweep uit proberen
Klinkt ouderwets. Jij valt zeker op oude mannen uit Katwijk?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:31 schreef Myraela het volgende:
Zwepen zijn overrated, gewoon met een leren riem.
Het antwoord heb je al.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees eens niet zo lui, ik ben nieuwsgierig.
Heloef is ontzettend into degradation toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het antwoord heb je al.
Heloef scoort overal 0%
Hij is te lui voor seks
TR gemaakt, racisme.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het antwoord heb je al.
Heloef scoort overal 0%
Hij is te lui voor seks
Ja Mirnequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat jij je met liefde in de boeien laat slaan door Fera zodat ze jou met haar zweep kan bewerken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal daag ik mensen intellectueel uit.
[..]
Roy, wat denk je wel niet van me?
[..]
Klinkt ouderwets. Jij valt zeker op oude mannen uit Katwijk?
Ja ik ook, maar nu moet ik het wel en zij niet. En allebei tot halverwege wil ze ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ze het niet wilt brengen kan ik begrijpen met die afstand, maar waarom niet opsturen?
[..]
Het antwoord heb je al.
Heloef scoort overal 0%
Hij is te lui voor seks
[..]
Het antwoord heb je al.
Heloef scoort overal 0%
Hij is te lui voor seks
Zo oud is die ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klinkt ouderwets. Jij valt zeker op oude mannen uit Katwijk?
Ik ben meer dom dan sub, jwt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat jij je met liefde in de boeien laat slaan door Fera zodat ze jou met haar zweep kan bewerken.
Oehquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mijn gekleurde medemens.
Ik heb zelfs de naam van 1 op mijn arm staan
quote:
Voor jou misschien, ik geef me altijd voor de volle 100%quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he.Gewoon op je rug liggen en klaar, zoveel moeite is dat toch niet.
Wel met je shirt nog aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he.Gewoon op je rug liggen en klaar, zoveel moeite is dat toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |