SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen daar al door vond ik het een geslaagde aflevering.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering weer! Moest erg lachen om “So I can be Cheney to your Bush?” “I'd rather be landing strip"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:36 schreef babette21 het volgende:
De overige liedjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette, bedankt voor de komende nummers. Ze spreken me allemaal aan, dat is iets nieuws
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 00:01:06 ]
Dit. Met als aanvulling:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef dollce het volgende:
+
Santana
Single Kurt
Single Rachel
Furt-scene![]()
![]()
Het acteerwerk van Chris/Lea/Naya
-
Blaine die Kurt de schuld geeft van z'n vreemdgaan
Blaine in het algemeen
+/- oftewel, wat boeit het:
Marley/Jake/Kitty
Will/Emma
Ze zijn nog niet getrouwd. En ze zijn ook (nog) niet uit elkaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:28 schreef Lithia het volgende:
Is Will en Emma nu uit elkaar?Ze zijn toch getrouwd en hij is maar een paar maanden weg toch?
De reden waarom ik in de war ben is dat iedereen een relatiebreuk heeft en dat Will/Emma gezellig meezingen bij dat laatste liedje.
Helemaal mee eens, waardeloos karakter. Will en Finn kunnen het waarschijnlijk zo goed met elkaar vinden omdat ze zo gezellig samen kunnen huilen...quote:Will leeft nog steeds in een fantasiewereld heb ik het gevoel.Hm vind ik een jankbal en vooral omdat hij wat ouder en wijzer is en soms nog onrealistischere visies heeft dan de meeste kinderen daar.
Volgens mij hebben de meeste mensen IRL eerder geen dan wel een droom. Ik word altijd een beetje onpasselijk van dat dromen-geblaat. Zal wel iets Amerikaans zijn ("I have a dream.....").quote:Fin zijn situatie is begrijpelijk voor veel mensen die niet weten wat ze in hun leven moeten doen. Soms gaat niet alles zoals in films/series waar iedereen een droom heeft en of ook maar iets wat hen cht leuk lijkt om te doen.
Waar moet ze spijt van hebben, ze heeft toch niets verkeerd gedaan?quote:Ik vind het terecht dat Rachel boos is, maar ze gaf geen seintje dat ze ook maar enigszins spijt had van die zoen.
Die Kitty? Ja, mag die alsjeblieft weg?quote:Grootste minpunt, die chronisch ongestelde cheerleader.![]()
Ik vond dat ze haar in die eerste scene anders behoorlijk toegetakeld hadden!quote:die make-up van santana,
Alright, ik herinnerde me een hele aflevering over vragen om te gaan trouwen enzo, vandaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet getrouwd. En ze zijn ook (nog) niet uit elkaar.
eens en dat met Finn ben ik gedeeltelijk mee eens. Ik vind Finn niet zo'n echte jankbal eigenlijk.quote:Helemaal mee eens, waardeloos karakter. Will en Finn kunnen het waarschijnlijk zo goed met elkaar vinden omdat ze zo gezellig samen kunnen huilen...
[..]
Volgens mij hebben de meeste mensen IRL eerder geen dan wel een droom. Ik word altijd een beetje onpasselijk van dat dromen-geblaat. Zal wel iets Amerikaans zijn ("I have a dream.....").
Ik vind iemand anders zoenen niet echt netjes. Daar mag je best wel sorry zeggen. Of het terecht is, onterecht is, etc ging me er niet om. Nu krijgt Finn alleen maar schuld en dat was het.quote:Waar moet ze spijt van hebben, ze heeft toch niets verkeerd gedaan?
Ja, die.quote:Die Kitty? Ja, mag die alsjeblieft weg?
Een meningsverschil dusquote:Ik vond dat ze haar in die eerste scene anders behoorlijk toegetakeld hadden!
Het was uit, ze hadden elkaar vier maanden niet gezien of gesproken. Niks mis met 'n beetje in het rond zoenen, lijkt mij. Dat het nu alsnog voorbij is wordt volgens mij ook niet als de schuld van n van de twee gezien, maar meer (nogmaals) als het besef dat ze allebei iets anders willen wat (nu) niet matched.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:56 schreef Lithia het volgende:
Ik vind iemand anders zoenen niet echt netjes. Daar mag je best wel sorry zeggen. Of het terecht is, onterecht is, etc ging me er niet om. Nu krijgt Finn alleen maar schuld en dat was het.
Toen hij aankwam, gedroegen ze zich prima als een normaal stelletje. Als dat niet gebeurd was, dan zou ik met je eens zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het was uit, ze hadden elkaar vier maanden niet gezien of gesproken. Niks mis met 'n beetje in het rond zoenen, lijkt mij. Dat het nu alsnog voorbij is wordt volgens mij ook niet als de schuld van n van de twee gezien, maar meer (nogmaals) als het besef dat ze allebei iets anders willen wat (nu) niet matched.
Toen hij voor de deur stond of de volgende ochtend, nadat ze de hele nacht niks gezegd hadden? Toen ze het eenmaal een soort van uitgepraat hadden (als in "Finn's plannen zijn veranderd, nou dan proberen we er hier weer gewoon wat van te maken") leken ze wel weer een stel ja. Maar ik had de indruk dat dat de 2.0 versie was (of in hun geval de 3.0 of 4.0... ik ben de tel kwijtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Toen hij aankwam, gedroegen ze zich prima als een normaal stelletje. Als dat niet gebeurd was, dan zou ik met je eens zijn.
Ik heb geen idee wat je met het laatste bedoelt, dus daar blijf ik stil over.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Toen hij voor de deur stond of de volgende ochtend, nadat ze de hele nacht niks gezegd hadden? Toen ze het eenmaal een soort van uitgepraat hadden (als in "Finn's plannen zijn veranderd, nou dan proberen we er hier weer gewoon wat van te maken") leken ze wel weer een stel ja. Maar ik had de indruk dat dat de 2.0 versie was (of in hun geval de 3.0 of 4.0... ik ben de tel kwijt).
Toen Finn t uitmaakte bracht hij het niet als uitmaken maar elkaar wat ruimte geven. Zo pakte Rachel het op. Dus toen Brody liet merken dat hij haar leuk vond..zei ze dat ze nog met Finn bezig was. Net toen ze het opgaf en inging op Brody kwam Finn terug. En toen gingen ze er beiden, vooral Rachel, vanuit dat ze gewoon door konden waar ze geindigd waren. En toen kwamen de problemen pasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je met het laatste bedoelt, dus daar blijf ik stil over.
Maaruh, niet alleen dat, maar het knuffelen, zoenen (en nog vele andere dingen wat in de huidige en de vorige afleveringen gebeurde. Het zou totaal anders geweest zijn als het al uit was heb ik het gevoel). In deze aflevering deden ze alsof er niets gebeurd is. De hele situatie was 'awkward' toen hij op bezoek kwam, maar de serie gaf geen enkele indruk dat het al uit was.
Bedankt voor het beamen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toen Finn t uitmaakte bracht hij het niet als uitmaken maar elkaar wat ruimte geven. Zo pakte Rachel het op. Dus toen Brody liet merken dat hij haar leuk vond..zei ze dat ze nog met Finn bezig was. Net toen ze het opgaf en inging op Brody kwam Finn terug. En toen gingen ze er beiden, vooral Rachel, vanuit dat ze gewoon door konden waar ze geindigd waren. En toen kwamen de problemen pas
Des te handiger is het om zo veel mogelijk koppels uit elkaar te trappen in n aflevering dan een heleboel afleveringen vol met gehuil.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
Bleh wat een saaie aflevering. Ik keek omdat ik ergens las dat Santana terug zou komen maar daar heb ik nu spijt van. Zo compleet voorspelbaar, nergens iets te bekennen wat op humor leek en alleen maar de focus op die irritante portmanteau-koppels.
Dat krijgen we alsnog wel, ze moeten allemaal ook weer bij elkaar komen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Des te handiger is het om zo veel mogelijk koppels uit elkaar te trappen in n aflevering dan een heleboel afleveringen vol met gehuil.
Ik verdenk Ryan Murphy ervan dat 'ie Mitt Romney en de zijnen nog even op de hak wil nemenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Des te handiger is het om zo veel mogelijk koppels uit elkaar te trappen in n aflevering dan een heleboel afleveringen vol met gehuil.
Ik denk dat die scene met Kitty in dat restaurant en kleding (wtf), grappig moest voorstellen.
Ik heb een hele maand om te bidden dat het een beetje mee gaat vallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat krijgen we alsnog wel, ze moeten allemaal ook weer bij elkaar komen natuurlijk.
Een maand hiatus? Honkbal weer zeker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb een hele maand om te bidden dat het een beetje mee gaat vallen.
De 11e en de 18e zijn geloof ik debatten tussen Obama en Romney. De rest weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een maand hiatus? Honkbal weer zeker.
Go Giants!
Zoals er al werd beschreven gingen Finn en Rachel er beiden vanuit dat het ''uitmaken'' van 3x22 niet betekende dat het officieel uit ging, maar dat ze elkaar wat meer ruimte zouden geven. Dus toen ze elkaar zagen dachten ze dat ze op dezelfde toon verder zouden kunnen gaan. Echter had Finn helemaal niks laten horen in die maanden, en had Rachel net toegegeven aan Brody's avanches. Dus toen maakte Rachel het volwassen besluit om het echt uit te maken. Niet heel slim gebracht door de schrijvers maar zo vatte ik t opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat krijgen we alsnog wel, ze moeten allemaal ook weer bij elkaar komen natuurlijk.
Ik vond het vooral schrijnend dat Finn en Rachel alwr uit elkaar moesten gaan, dat hebben ze aan het einde van S3 ook al gedaan. Gelukkig deed Rachel het deze keer, maar daarvoor deden ze gewoon alsof er niets gebeurd was. Bleh
.
Ik vond het ook totaal nergens op slaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
Die scene in breadsticks is een youtube grapje dat al heel oud is
waarbij ze dat ooit echt uit hebben gehaald bij een gelovig meisje als prank
(nou ja er was niet eerst ook een meeting maar ze was met vrienden en ze was heel bang om achter gelaten te worden etc en toen ze ging plassen of zoiets hebben die snel allemaal lege kleren neer gelegd zodat zij dacht etc)
ik denk dat de makers het gewoon een briljante grap vonden en er iets mee wilde doen
wat ik dan persoonlijk nogal lame vind... bedenk je eigen dingen
Glee doet dat heel vaak.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat de makers het gewoon een briljante grap vonden en er iets mee wilde doen
Ik hoopte dat Santana all lima heights zou gaan! Dat ze die Kitty eens even aan zou pakken. Maar dat viel tegen..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
Die scene in breadsticks is een youtube grapje dat al heel oud is
waarbij ze dat ooit echt uit hebben gehaald bij een gelovig meisje als prank
(nou ja er was niet eerst ook een meeting maar ze was met vrienden en ze was heel bang om achter gelaten te worden etc en toen ze ging plassen of zoiets hebben die snel allemaal lege kleren neer gelegd zodat zij dacht etc)
het leek in ieder geval heel erg op hoe hij live zingt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Blaines nummer live? Want dit was de eerste keer dat ik door zijn stem en emotie wel een beetje geraakt werd en het ook niet klonk alsof het computergegenereerd was.
Ze wordt volwassen...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Santana all lima heights zou gaan! Dat ze die Kitty eens even aan zou pakken. Maar dat viel tegen..
Als je die interview ooit eens terugvindt, zou je het willen delen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:51 schreef babette21 het volgende:
(al dacht ik in een interview met een van de schrijvers toch echt gelezen te hebben dat het cht uit was)
Kan nu niet copy/pasten (want: telefoon) maar heb het bewuste stukje + de link eerder gepost, in het vorige topic op 18 sept.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je die interview ooit eens terugvindt, zou je het willen delen?
Het ging mij niet om visies en wie gelijk heeft, maar om de schrijvers. Er zijn te veel dingen wat je op kan noemen om als bewijs te hebben. Als het niet het geval is, dan ben ik stiekem benieuwd naar hun gedachtegang, want ik vind het erg misleidend voor een series wat erg direct is.
Stomme nieuwsgierigheid van me.
Ja, toen ik even de flashback zag van seizoen 1 vond ik Rachel wel meer Rachel. Nu is ze ineens zo glamorous terwijl ze toen altijd een hele aparte stijl had.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef dollce het volgende:
Op zich zong die dat TD best goed, maar ik word bij Blaine altijd zo afgeleid door die bekken die die trekt tijdens het zingen.
Ben ik trouwens de enige die Rachel Berry in Lea Michele vind veranderen?
Dat vond ik ook, en ik denk ook dat het de bedoeling was. Maar ik vond het wel een aangename verandering van de normale robot-blaine die me qua emotie vaak vrij weinig doet (er is meer voor nodig dan puppy-ogen en je wenkbrauwen op standje zieligquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:08 schreef babette21 het volgende:
Ik vond Teenage Dream vooral een beetje ongemakkelijk.
Nope. Ik had wel bedacht dat ik deze Rachel leuker vind (al was die leipo van het begin eigenlijk wel heel grappig - maar goed, toen was Glee ook nog een comedy), maar het was nog niet tot me doorgedrongen dat we tegenwoordig inderdaad gewoon naar Lea kijken. Goeie constatering!quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef dollce het volgende:
Heb ik ook. Vooral haar kleding en make-up en dergelijke zijn sinds 4x01 opeens omgeslagen. In seizoen 3 leek ze soms al wel wat volwassener maar in seizoen 4 viel het me meteen op. Vind het overigens niet erg. Zo'n grote stad kan een grote invloed hebben op iemand als Rachel. Ik merk het ook bij Kurt, al is het bij hem iets minder duidelijk zichtbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef dollce het volgende:
Volgens mij was dat ook het doel van de make-over aflevering; dat ze legitiem Rachel konden doen veranderenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb ik ook. Vooral haar kleding en make-up en dergelijke zijn sinds 4x01 opeens omgeslagen. In seizoen 3 leek ze soms al wel wat volwassener maar in seizoen 4 viel het me meteen op. Vind het overigens niet erg. Zo'n grote stad kan een grote invloed hebben op iemand als Rachel. Ik merk het ook bij Kurt, al is het bij hem iets minder duidelijk zichtbaar.
Die indruk had ik ook. Dat was op zich ook een slimme zet, gewoon hup in n keer. Verschil was wel erg duidelijk met die flashback tijdens The Scientist: wat een guppy was ze toen nog!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:38 schreef ejiraM het volgende:
Volgens mij was dat ook het doel van de make-over aflevering; dat ze legitiem Rachel konden doen veranderenIk vind haar er ook leuker van worden ja!
Yep, noticed!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef DanielleM het volgende:
Iemand anders al opgevallen dat Brittany's oorbellen op mysterieuze wijze verdwijnen tijdens 'Mine'?
Mijn kater zorgde er juist voor dat ik hem stocijns heb zitten kijken en een dag later nog eens, omdat ik geen idee had wat er was gebeurdquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:56 schreef Catwoman1986 het volgende:
Wow ik vind het een erg toffe aflevering. En wellicht komt het door mijn kater, dan ben ik altijd extra snel emotioneel, maar ik heb wel een paar keer mee zitten huilen; oa bij Brittany. Ben ook erg onder de indruk van Finn en Rachel!
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mijn kater zorgde er juist voor dat ik hem stocijns heb zitten kijken en een dag later nog eens, omdat ik geen idee had wat er was gebeurd
Je hebt het weer helemaal verkeerd begrepenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Renesite het volgende:
Er schijnt iets te zijn met president gebeuren in Amerika.
Honkbal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef Tjik het volgende:
Waarom is de volgende afl. pas in november?
Je kunt ook gewoon het honkbal gaan kijken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:58 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Bah, nu moeten we lang wachten
Yep, heb nu bijna alle afleveringen weer gezienquote:
Great, nog meer personagesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef DanielleM het volgende:
American Idol’s Jessica Sanchez Joins Glee Season 4 For Recurring Role — It’s Official!
WTF.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Las gister een roddel dat Sue, Finns nieuwe love interest wordt![]()
Ik hoop dat laatste. Die nieuwe voegen vrij weinig toe. Die Kitty is vreselijk irritant en vervelend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef babette21 het volgende:
Eenmalige renie... of wordt de gang langzaam weer compleet?!?
Lijkt wel erg geshopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig vergeten ze de oude vertrouwde ex-seniors nog niet helemaal:
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook! Maar hij komt van Dianna's twitter, dus zal toch wel echt zijn (neem ik aan?!)...quote:
Mercedes mag van mij wel wegblijven, misselijk dingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat Puck Mercedes en Santana op het tweede plan staan terwijl Rachel en Kurt wel elke week meedoen. Hadden ze eerlijker kunnen verdelen misschien komt dat nog.
I love Jessica Sanchez!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef DanielleM het volgende:
American Idol’s Jessica Sanchez Joins Glee Season 4 For Recurring Role — It’s Official!
[ afbeelding ]
TV Line confirmed that the American Idol Season 11 runner-up will join Season 4 of the sassy musical show for a recurring role.
It’s not yet certain who Jessica will play. Some speculate she could be a new love interest for Finn (Cory Monteith), but we’re pretty certain the 16-year-old songstress will sing up a storm at McKinley High or another rival school.
Goed plan hoor, nog meer karakters.![]()
![]()
Wel de enige die ook echt thuishoort op de middelbare schoolVolgens mij is de gemiddelde leeftijd van de cast inmiddels 26 ofzo.
Die van mij ook niet, schreeuwlelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Beide optredens doen me helemaal niks, mijn stem zou ze niet krijgen.
Mij ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Beide optredens doen me helemaal niks, mijn stem zou ze niet krijgen.
Die's niet zo moeilijk te verzinnen, gezien de looks. Mooi toch hoe zoiets dan ook meteen een gerucht is in plaats van een (zeer waarschijnlijk?) inkoppertjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef DanielleM het volgende:
Op twitter gaat ook het gerucht de ronde dat zij het zusje van Santana zou gaan spelen.
haha, iedereen zit echt zo op die foto van 'ok, leuk, maak die foto nou maar' en dan heb je Mark met z'n blije kop hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig vergeten ze de oude vertrouwde ex-seniors nog niet helemaal:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:26 schreef babette21 het volgende:
nieuwe promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hoop dat er snel een nieuw album uitkomt. Ideale muziek om mee te blren op de snelwegquote:
Ik creer ze altijd gewoon zelf, ben helemaal up to date (met The Scientist op repeat)quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoop dat er snel een nieuw album uitkomt. Ideale muziek om mee te blren op de snelweg
Ik kan ze niet vindenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik creer ze altijd gewoon zelf, ben helemaal up to date (met The Scientist op repeat)
Ik vis ze gewoon van youtube, werkt primaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vindenOok niet op Spotify
[me=Maraca]wil Americano/Dance Again[/me]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |