abonnement Unibet Coolblue
pi_117490227
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because simple is bad!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:35:41 #127
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117492374
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:00:43 #128
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117573677
Nu pas de kans gehad 4x03 te kijken, hij was weer heel wat leuker dan de vorige Britney aflevering. Ik vind het leven in NY nog steeds het hoogtepunt ( en ik geef toe dat dat DE reden is dat ik kijk, sinds de NY karakters het interessants zijn ), maar de New Directions waren minder irritant deze aflevering. Leuk om Finn weer te zien, al vind ik Brody ook erg cool :)

Ondertussen wel erg benieuwd naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babette, bedankt voor de komende nummers. Ze spreken me allemaal aan, dat is iets nieuws :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117620102
+
Santana
Single Kurt
Single Rachel
Furt-scene O+ O+
Het acteerwerk van Chris/Lea/Naya

-
Blaine die Kurt de schuld geeft van z'n vreemdgaan
Blaine in het algemeen

+/- oftewel, wat boeit het:
Marley/Jake/Kitty
Will/Emma
I tried to tease it, but i just pissed it off
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:26:32 #130
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117621253
Aaah wat een lekkere comedy is Glee toch! ;)
All kidding aside: geen slechte aflevering, maar idd met wat ups en downs.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef dollce het volgende:
+
Santana
Single Kurt
Single Rachel
Furt-scene O+ O+
Het acteerwerk van Chris/Lea/Naya

-
Blaine die Kurt de schuld geeft van z'n vreemdgaan
Blaine in het algemeen

+/- oftewel, wat boeit het:
Marley/Jake/Kitty
Will/Emma
Dit. Met als aanvulling:
+ Het acteerwerk + de zang van Heather (wat een sprong vooruit ineens!)
+ The Scientist (en Don't Speak, en Mine)

- Het gejank van Finn (ik wilde hem slaan... en dat heb ik toch niet zo snel)
- Finn in het algemeen
- De verdeling NY/Ohio (net even teveel liedjes in de eerste 20 minuten, en te weinig Santana overall)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:41:09 #131
88233 Steve
Still the best.
pi_117631955
Blij dat al die koppels uit elkaar zijn. :s).
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:28:42 #132
333374 Lithia
Too serious
pi_117633398
Is Will en Emma nu uit elkaar? :? Ze zijn toch getrouwd en hij is maar een paar maanden weg toch?
De reden waarom ik in de war ben is dat iedereen een relatiebreuk heeft en dat Will/Emma gezellig meezingen bij dat laatste liedje. Ik vind het zo misplaatst, want ze hebben nog niet eens een lange afstandsrelatie en de rest heeft het maandenlang ervaren en lieten hun gevolg zien.
Will leeft nog steeds in een fantasiewereld heb ik het gevoel. :') Hém vind ik een jankbal en vooral omdat hij wat ouder en wijzer is en soms nog onrealistischere visies heeft dan de meeste kinderen daar.
*stampvoet* "maar ik WIL dat je meegaat, kan me niets schelen of je alleen een paar maanden naar het plafond gaat staren :( "

Het duurt seizoenen lang om uberhaupt een relatie te krijgen, maar hier gaat iedereen, tegelijk uit elkaar. Allemaal in één aflevering.
Oja, misschien 4 afleveringen, want ze bouwden het subtiel op.
Mja, weinig mensen willen een seizoen vol met drama hebben, tenminste, alleen geruzie.

Blaine en die piano. O+ wow, ik vond het zo mooi hoe intensief het was. Ook in het begin, dat hij van die lange pauzes nam. Daarna begon hij steeds emotioneler te worden en toen begon de rest het ook op te vallen. Erg mooi gedaan en een interessante keuze van het liedje.

Fin zijn situatie is begrijpelijk voor veel mensen die niet weten wat ze in hun leven moeten doen. Soms gaat niet alles zoals in films/series waar iedereen een droom heeft en of ook maar iets wat hen écht leuk lijkt om te doen. Kurt kon ook niet zijn droom waarmaken, maar uiteindelijk heeft hij toch iets kunnen vinden. Nu hopen dat Finn iets vindt.

Ik vind het terecht dat Rachel boos is, maar ze gaf geen seintje dat ze ook maar enigszins spijt had van die zoen. Misschien in dat liedje voor ze allemaal naar bed gingen om te slapen, maar ik weet het niet. Kon het niet zien. Misschien heb ik het gemist.

Grootste minpunt, die chronisch ongestelde cheerleader. :') Moet ze een soort van comic relief zijn? Een soort dat je alleen maar moet haten omdat het kan? Ik hoop dat ze later een persoonlijkheid ontwikkeld, want ik begrijp niet wat de schrijvers hiermee willen bereiken.

Deze aflevering was een tornado vol met emoties en het was erg goed gedaan. Veel dingen gebeuren en ik vond dat ze netjes evenveel aandacht gaven aan iedere stelletje die uit elkaar gaat. Een nette balans. Iedereen ging goed los dit keer. De scenario's, dat sommige mensen onder het spotlicht staan en soms niet, sommige kleding, die make-up van santana O+ , bepaalde camerahoeken. love it. Mja, met mooie scenario's enzo was Glee altijd goed in vind ik.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:45:54 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117633928
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:28 schreef Lithia het volgende:
Is Will en Emma nu uit elkaar? :? Ze zijn toch getrouwd en hij is maar een paar maanden weg toch?
De reden waarom ik in de war ben is dat iedereen een relatiebreuk heeft en dat Will/Emma gezellig meezingen bij dat laatste liedje.
Ze zijn nog niet getrouwd. En ze zijn ook (nog) niet uit elkaar.

quote:
Will leeft nog steeds in een fantasiewereld heb ik het gevoel. :') Hém vind ik een jankbal en vooral omdat hij wat ouder en wijzer is en soms nog onrealistischere visies heeft dan de meeste kinderen daar.
Helemaal mee eens, waardeloos karakter. Will en Finn kunnen het waarschijnlijk zo goed met elkaar vinden omdat ze zo gezellig samen kunnen huilen... :')

quote:
Fin zijn situatie is begrijpelijk voor veel mensen die niet weten wat ze in hun leven moeten doen. Soms gaat niet alles zoals in films/series waar iedereen een droom heeft en of ook maar iets wat hen écht leuk lijkt om te doen.
Volgens mij hebben de meeste mensen IRL eerder geen dan wel een droom. Ik word altijd een beetje onpasselijk van dat dromen-geblaat. Zal wel iets Amerikaans zijn ("I have a dream.....").

quote:
Ik vind het terecht dat Rachel boos is, maar ze gaf geen seintje dat ze ook maar enigszins spijt had van die zoen.
Waar moet ze spijt van hebben, ze heeft toch niets verkeerd gedaan?

quote:
Grootste minpunt, die chronisch ongestelde cheerleader. :')
Die Kitty? Ja, mag die alsjeblieft weg?

quote:
die make-up van santana O+ ,
Ik vond dat ze haar in die eerste scene anders behoorlijk toegetakeld hadden! :o
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:56:02 #134
333374 Lithia
Too serious
pi_117634295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:45 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet getrouwd. En ze zijn ook (nog) niet uit elkaar.

Alright, ik herinnerde me een hele aflevering over vragen om te gaan trouwen enzo, vandaar. :P
quote:
Helemaal mee eens, waardeloos karakter. Will en Finn kunnen het waarschijnlijk zo goed met elkaar vinden omdat ze zo gezellig samen kunnen huilen... :')

[..]

Volgens mij hebben de meeste mensen IRL eerder geen dan wel een droom. Ik word altijd een beetje onpasselijk van dat dromen-geblaat. Zal wel iets Amerikaans zijn ("I have a dream.....").

eens en dat met Finn ben ik gedeeltelijk mee eens. Ik vind Finn niet zo'n echte jankbal eigenlijk.

quote:
Waar moet ze spijt van hebben, ze heeft toch niets verkeerd gedaan?
Ik vind iemand anders zoenen niet echt netjes. Daar mag je best wel sorry zeggen. Of het terecht is, onterecht is, etc ging me er niet om. Nu krijgt Finn alleen maar schuld en dat was het.
Bovendien, vooral in series als deze, maken mensen het al uit als mensen, andere mensen gaan zoenen.
Dunno, ik verwachtte een klein seintje. Een hele kleine hint. iets ;(

quote:
Die Kitty? Ja, mag die alsjeblieft weg?

Ja, die. :r

quote:
Ik vond dat ze haar in die eerste scene anders behoorlijk toegetakeld hadden! :o
Een meningsverschil dus :P
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:08:10 #135
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117634673
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:56 schreef Lithia het volgende:
Ik vind iemand anders zoenen niet echt netjes. Daar mag je best wel sorry zeggen. Of het terecht is, onterecht is, etc ging me er niet om. Nu krijgt Finn alleen maar schuld en dat was het.
Het was uit, ze hadden elkaar vier maanden niet gezien of gesproken. Niks mis met 'n beetje in het rond zoenen, lijkt mij. Dat het nu alsnog voorbij is wordt volgens mij ook niet als de schuld van één van de twee gezien, maar meer (nogmaals) als het besef dat ze allebei iets anders willen wat (nu) niet matched.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:09:44 #136
88233 Steve
Still the best.
pi_117634724
They were on a break!
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:24:29 #137
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117635169
Ik vond het een van de betere Glee afleveringen van de serie. Als ze dat Kitty gedoe achterwege hadden gehouden was het helemaal top geweest. Snap ook niet welke kant ze nou op willen daar. Ja, een nieuwe love triangle daar..maarja..been there, done that imo.

Don't Speak was mijn favoriete nummer als zo ook het laatste nummer. Maar vooral Don't Speak was prachtig gedaan. Wat een acteerwerk ook van Lea, Chris en Naya deze aflevering. Mooi van Rachel hoe ze het uitmaakte. Ik vind haar erg leuk met Finn, maar Finn moet eerst aan zichzelf werken voordat die relatie ooit nog vooruit kan komen. Wel triest..voor hun beiden. Geen van beiden hebben echt ''schuld''. De situatie is voor hun allebei gewoon vervelend.

Over ''Klaine''....tja. Ik snap Blaine dat hij soms eenzaam is, en Kurt had er wat meer moeite in kunnen stoppen, maar om dan maar meteen vreemd te gaan? Praat erover dan. Ga naar NY. En niet na NY gaan nadat je bent vreemdgegaan..erg flauw van Blaine dat hij Kurt de schuld gaf ; verre van eerlijk. Ja, de afstand kan lastig zijn maar het is niet onmogelijk. Ben in ieder geval benieuwd hoe dat zich verder ontwikkeld. Gelukkig hebben Rachel en Kurt elkaar tenminste! En hun beiden single...is ook wel mooi. Leukste personages van de serie.

De Santana/Brittan break up vond ik natuurlijk ook triest, maar het had iets minder impact. Het acteerwerk van Naya redde dat een beetje. Ik heb gewoon niks met Brittany. Ik probeer haar telkens weer leuk te gaan vinden, maar het lukt me gewoon niet. Ik hoop dat Santana lekker naar NY gaat ook op den duur!

En ik kan nu al wel raden dat Finn het baantje van Will over gaat nemen wanneer hij vertrekt. Ik gok overigens niet dat Will en Emma uit elkaar gaan. Maar Will is echt vervelend hoor..pff. Fijn dat je die baan wil..wees blij dat Emma daar geen problemen mee heeft. Maar om haar dan meteen mee te sleuren?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:47:17 #138
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_117635861
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef Steve het volgende:
They were on a break!
_O-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:03:07 #139
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117636384
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef Steve het volgende:
They were on a break!
_O-

En niet eens voor frozen yogurt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:18:28 #140
333374 Lithia
Too serious
pi_117636891
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:08 schreef babette21 het volgende:

[..]

Het was uit, ze hadden elkaar vier maanden niet gezien of gesproken. Niks mis met 'n beetje in het rond zoenen, lijkt mij. Dat het nu alsnog voorbij is wordt volgens mij ook niet als de schuld van één van de twee gezien, maar meer (nogmaals) als het besef dat ze allebei iets anders willen wat (nu) niet matched.
Toen hij aankwam, gedroegen ze zich prima als een normaal stelletje. Als dat niet gebeurd was, dan zou ik met je eens zijn.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:26:36 #141
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117637167
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Lithia het volgende:

[..]

Toen hij aankwam, gedroegen ze zich prima als een normaal stelletje. Als dat niet gebeurd was, dan zou ik met je eens zijn.
Toen hij voor de deur stond of de volgende ochtend, nadat ze de hele nacht niks gezegd hadden? Toen ze het eenmaal een soort van uitgepraat hadden (als in "Finn's plannen zijn veranderd, nou dan proberen we er hier weer gewoon wat van te maken") leken ze wel weer een stel ja. Maar ik had de indruk dat dat de 2.0 versie was (of in hun geval de 3.0 of 4.0... ik ben de tel kwijt :') ).
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:03:19 #142
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117641600
35 dagen wachten -O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:05:09 #143
333374 Lithia
Too serious
pi_117641694
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef babette21 het volgende:

[..]

Toen hij voor de deur stond of de volgende ochtend, nadat ze de hele nacht niks gezegd hadden? Toen ze het eenmaal een soort van uitgepraat hadden (als in "Finn's plannen zijn veranderd, nou dan proberen we er hier weer gewoon wat van te maken") leken ze wel weer een stel ja. Maar ik had de indruk dat dat de 2.0 versie was (of in hun geval de 3.0 of 4.0... ik ben de tel kwijt :') ).
Ik heb geen idee wat je met het laatste bedoelt, dus daar blijf ik stil over. :@

Maaruh, niet alleen dat, maar het knuffelen, zoenen (en nog vele andere dingen wat in de huidige en de vorige afleveringen gebeurde. Het zou totaal anders geweest zijn als het al uit was heb ik het gevoel). In deze aflevering deden ze alsof er niets gebeurd is. De hele situatie was 'awkward' toen hij op bezoek kwam, maar de serie gaf geen enkele indruk dat het al uit was.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:41:26 #144
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_117643232
Bleh wat een saaie aflevering. Ik keek omdat ik ergens las dat Santana terug zou komen maar daar heb ik nu spijt van. Zo compleet voorspelbaar, nergens iets te bekennen wat op humor leek en alleen maar de focus op die irritante portmanteau-koppels.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_117643302
Leuke aflevering! Het acteerwerk van vooral Lea was ijzersterk! Heb genoten!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:58:19 #146
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117643969
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je met het laatste bedoelt, dus daar blijf ik stil over. :@

Maaruh, niet alleen dat, maar het knuffelen, zoenen (en nog vele andere dingen wat in de huidige en de vorige afleveringen gebeurde. Het zou totaal anders geweest zijn als het al uit was heb ik het gevoel). In deze aflevering deden ze alsof er niets gebeurd is. De hele situatie was 'awkward' toen hij op bezoek kwam, maar de serie gaf geen enkele indruk dat het al uit was.
Toen Finn t uitmaakte bracht hij het niet als uitmaken maar elkaar wat ruimte geven. Zo pakte Rachel het op. Dus toen Brody liet merken dat hij haar leuk vond..zei ze dat ze nog met Finn bezig was. Net toen ze het opgaf en inging op Brody kwam Finn terug. En toen gingen ze er beiden, vooral Rachel, vanuit dat ze gewoon door konden waar ze geëindigd waren. En toen kwamen de problemen pas :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:09:35 #147
333374 Lithia
Too serious
pi_117644451
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Toen Finn t uitmaakte bracht hij het niet als uitmaken maar elkaar wat ruimte geven. Zo pakte Rachel het op. Dus toen Brody liet merken dat hij haar leuk vond..zei ze dat ze nog met Finn bezig was. Net toen ze het opgaf en inging op Brody kwam Finn terug. En toen gingen ze er beiden, vooral Rachel, vanuit dat ze gewoon door konden waar ze geëindigd waren. En toen kwamen de problemen pas :P
Bedankt voor het beamen. *O*
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:11:43 #148
333374 Lithia
Too serious
pi_117644546
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
Bleh wat een saaie aflevering. Ik keek omdat ik ergens las dat Santana terug zou komen maar daar heb ik nu spijt van. Zo compleet voorspelbaar, nergens iets te bekennen wat op humor leek en alleen maar de focus op die irritante portmanteau-koppels.
Des te handiger is het om zo veel mogelijk koppels uit elkaar te trappen in één aflevering dan een heleboel afleveringen vol met gehuil.
Ik denk dat die scene met Kitty in dat restaurant en kleding (wtf), grappig moest voorstellen. :')
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:14:12 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_117644631
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef Lithia het volgende:

[..]

Des te handiger is het om zo veel mogelijk koppels uit elkaar te trappen in één aflevering dan een heleboel afleveringen vol met gehuil.
Dat krijgen we alsnog wel, ze moeten allemaal ook weer bij elkaar komen natuurlijk :').

Ik vond het vooral schrijnend dat Finn en Rachel alwéér uit elkaar moesten gaan, dat hebben ze aan het einde van S3 ook al gedaan. Gelukkig deed Rachel het deze keer, maar daarvoor deden ze gewoon alsof er niets gebeurd was :?. Bleh :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:16:11 #150
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117644719
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef Lithia het volgende:

[..]

Des te handiger is het om zo veel mogelijk koppels uit elkaar te trappen in één aflevering dan een heleboel afleveringen vol met gehuil.
Ik denk dat die scene met Kitty in dat restaurant en kleding (wtf), grappig moest voorstellen. :')
Ik verdenk Ryan Murphy ervan dat 'ie Mitt Romney en de zijnen nog even op de hak wil nemen :P
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')