SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Next fight will be in January 2013. Opponent will be announced shortly. This fight will blow your minds!!
Nu maar hopen dat hij niet weer geblesseerd raakt...quote:
Thiago Alves?quote:
Ik denk en hoop Thiago Alves.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Thiago Alves?
Dan Hardy??
Josh Koscheck???
Demian Maia????
Dat was het oorspronkelijke plan, maar ging niet door. Kos zou de slechtste matchup voor Siyar zijn denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik denk en hoop Thiago Alves.
twitter:ForrestGriffin twitterde op woensdag 19-09-2012 om 07:03:53RT @Cyrusb2: @ForrestGriffin do u get "run Forrest run" a lot? Yes but I enjoy running so its ok reageer retweet
quote:Mir latest main event injury
September 18, 2012
In what is beginning to be the norm in the world of Zuffa, another fighter must pull out of the main event due to an injury. This time its Frank Mir as he was set to face Daniel Cormier in a Strikeforce event that was set for Oklahoma City in November.
MMA Junkie reports that Mir may have knee injury which caused him to pull out. The spate of recent injuries has caused Zuffa to scramble and book events on the fly. With about 6 weeks out, Strikeforce still has time to find a replacement for Mir.
Payout Perspective:
Another injury, another replacement must be found. Mir was going to be the first UFC crossover to Strikeforce but we will see if Mir’s replacement will be another UFC Heavyweight. At least with the latest main event injury, there is time to find a suitable replacement from either UFC or Strikeforce.
Je moet nog even je pick voor Stann vs Bisping doen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart, ik kan die picks normaal gezien niet posten als ik niet de hele lijst volledig heb ingevuld.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je moet nog even je pick voor Stann vs Bisping doen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]Ducken, flikker toch een eind heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mir is arrogant genoeg om te denken dat hij wel over Cormier heen loopt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Raar, ik dacht idd dat ik de hele lijst had ingevuld. Weet niet of ik vanavond nog achter de pc kom maar zal even kijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je moet nog even je pick voor Stann vs Bisping doen.
Awesome!quote:
Kan Keith Kizer wel een leuk auto'tje voor kopenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef THEFXR het volgende:
Chavez Jr. tests positive for marijuana
His purse was $ 3 mil and NSAC takes 30% =900k fine!![]()
of heel veel drugstestjesquote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kan Keith Kizer wel een leuk auto'tje voor kopen
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef StefanW het volgende:
[..]
Raar, ik dacht idd dat ik de hele lijst had ingevuld. Weet niet of ik vanavond nog achter de pc kom maar zal even kijken
Ik ga mee.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
Jon Jones (c) vs Vitor Belfort
Joseph Benavidez vs Demetrious Johnson
Michael Bisping vs Brian Stann
Matt Hamill vs Roger Hollett
Cub Swanson vs Charles Oliveira
Dit denk ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ook meequote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien moet hij de titel verplicht aan zich voorbij laten gaan en wordt dit een fraude spel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
Eerlijk gezegd, denk ik dat Jones wel wint van Belfort, maar ik hoop toch zooooooo....
Maar de weighins moeten nog komen en ik vond Jones na de presser een paar keer een beetje een zorgzame indruk maken.
(iets zit hem toch niet lekker)
Hij had ook aardig wat moeite om Belfort recht in de ogen te kijken maar hij deed wel zijn best dit keerquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
Eerlijk gezegd, denk ik dat Jones wel wint van Belfort, maar ik hoop toch zooooooo....
Maar de weighins moeten nog komen en ik vond Jones na de presser een paar keer een beetje een zorgzame indruk maken.
(iets zit hem toch niet lekker)
Laatst zei je toch dat die theorie ontkracht wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Fenomeno het volgende:
Jones met baard, hopen dat mijn theorie voor hem ook gaat gelden
Ja klopt, was met Nelson/Herman volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Laatst zei je toch dat die theorie ontkracht was?
Haha ja klopt, nja nu kun je jezelf het tegendeel bewijzen :pquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ja klopt, was met Nelson/Herman volgens mij
Hij heeft wel Jon Jones verslagen hequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef THEFXR het volgende:
LOL, iedereen gaat voor Hamill, ringrust van 2 jaar
op DQquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij heeft wel Jon Jones verslagen he
dat deed ie dan beter als dat ie ooit praten zalquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, maar hij was wel aan het winnen voordat Jones met die illegal elbow kwam.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:03 schreef PennyWise84 het volgende:
[..]
dat deed ie dan beter als dat ie ooit praten zal
je weet toch, ringrust is real, Dana says so....quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij heeft wel Jon Jones verslagen he
Maar dat is één jaar, geen twee. En Hamill heeft al 13 UFC fights gehad, Hollett nog geen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je weet toch, ringrust is real, Dana says so....
hij zag er vet uit, leek net of ie niet gecut had.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar dat is één jaar, geen twee. En Hamill heeft al 13 UFC fights gehad, Hollett nog geen.
De meesten verliezen in hun UFC-debuut. En Hollett is nog een Canadees ook.
Als ik de afweging maak ga ik toch zeker voor Hamill, desnoods met een lay 'n praytje.
We zullen zien, misschien is Hollett wel een goeie vechter maar ken hem verder niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zag er vet uit, leek net of ie niet gecut had.
Ik zou niet weten waarom wij haters zouden moeten haten.. ik vind het wel leuk dat jij maar max 4/5 kan halen zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
weten we eigenlijk wel zeker dat Belfort straks in die kooi staat en niet THE HULK?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom wij haters zouden moeten haten.. ik vind het wel leuk dat jij maar max 4/5 kan halen zo
Puur nattie jonge, heeft het adres van die ranch van het paarden vlees van Overeem gekregenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weten we eigenlijk wel zeker dat Belfort straks in die kooi staat en niet THE HULK?![]()
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand die voor mij een tientje op belfort wil zetten?
Hoogste wat je kan krijgen is 7.71..quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:31 schreef THEFXR het volgende:
wie heeft er geld op Belfort? (13x de inzet terug)
Trolling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, maar hij was wel aan het winnen voordat Jones met die illegal elbow kwam.
nu wel,ja, toen de odds uitkwamen was het 13xquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoogste wat je kan krijgen is 7.71..
Nee, ik identificeer mezelf meer met Sherlock.quote:
Daar twijfel ik nog het meest over, misschien gaat hij wel weer snoeihard KOquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef THEFXR het volgende:
veel gaan er ook voor bisping, alleen komt hij net terug van een knieoperatie.
Ronde 4 zou ik sowieso niet op rekenen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Zit te denken of ik nog ga wedden op de ronde waarin Jones wint.. 2, 3 of 4..
Nee 3 denk ik..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ronde 4 zou ik sowieso niet op rekenen.
Bisping is de enige echte contender in MW. Sonnen leek wel een speelgoedje waar hij mee aan het spelen was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:34 schreef THEFXR het volgende:
veel gaan er ook voor bisping, alleen komt hij net terug van een knieoperatie.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Bisping is de enige echte contender in MW. Sonnen leek wel een speelgoedje waar hij mee aan het spelen was.
Zijn nooit boven 9 geweest..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu wel,ja, toen de odds uitkwamen was het 13x
Jones is slow starter, zou voor 3 of 4 gaan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Zit te denken of ik nog ga wedden op de ronde waarin Jones wint.. 2, 3 of 4..
If I didn't think I could beat him, I would never have taken the fight," Belfort explained earlier this week to Yahoo! Sports. "I didn't say it would be easy to beat him. He is very talented, very good at what he does. But I see openings.”quote:
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef incognitoomuch het volgende:
wil ik TUF gaan downloaden @ mma-torrents.com
Account geblocked:
If you donate $20 then we will re-enable your account, remove any previous warnings and reset your upload/download then give you 10gb upload to get you started, this system is automated so please follow the instructions if you need help please contact the administrator![]()
Hmm, heb die odds nooit bij bookies gezien, heb het even teruggekocht en hoogste wat ze online voor Belfort gegeven hebben is net iets minder dan 9quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
If I didn't think I could beat him, I would never have taken the fight," Belfort explained earlier this week to Yahoo! Sports. "I didn't say it would be easy to beat him. He is very talented, very good at what he does. But I see openings.”
The prophets in Vegas disagree and have given Belfort odds of 13-1, not that this has deterred the fighter.
http://latino.foxnews.com(...)ts-could-steal-show/
Ik heb niks gedoneerd voor 2 jaar zon beetje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
ik gebruik besttorrents
ooh, wist niet dat het verplicht was, heb geen invite, bij besttorrents moet je alleen een goede ratio houdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik heb niks gedoneerd voor 2 jaar zon beetje.
Maar dat ze dat op zo'n schofterige manier aanpakken...
Ach, helemaal overheen gelezen.. Spreek jullie over ongeveer een uurtjequote:
waar is de rest?quote:Op zondag 23 september 2012 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
Ik vind Hettes vs. Brimage wel een leuke match-up. Denk dat Hettes de sub pakt.
quote:Op zondag 23 september 2012 02:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geo is aan het hakken op een hardcorefeestje en Taz is denk ik in slaap gevallen
PRESENT! Nouja, bijna dan.quote:
zeker, gasten hebben veel capaciteit, als ze maar bij een goed kamp zitten!quote:Op zondag 23 september 2012 02:34 schreef Hooidraad het volgende:
Wel netjes van Brimage, die was tijdens TUF niet geweldig maar hij heeft heel wat vooruitgang geboekt.
Daar ben ik, ik kan alleen het event kopen?quote:
http://www.ufc.tv/ufc/event/prelims/1675quote:Op zondag 23 september 2012 02:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar ben ik, ik kan alleen het event kopen?
Oh dat is een geldige afkorting? ik dacht alleen DUIquote:
Sorry man, ik weet hoeveel werk dat isquote:Op zondag 23 september 2012 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Helemaal voor niks copy/paste gedaan
RSI dankzij jou.quote:Op zondag 23 september 2012 02:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sorry man, ik weet hoeveel werk dat is![]()
Bedank die jongen even danquote:Op zondag 23 september 2012 02:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sorry man, ik weet hoeveel werk dat is![]()
Mazzel.quote:Op zondag 23 september 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Yoooo mma matties.
Goeeten uit Eindhovennnn!
Wan pillen frestijn gier man! Idnereen strak. Ik gs weer srtampennnnn houde he
Hahaha geeeeeoquote:Op zondag 23 september 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Yoooo mma matties.
Hey Geonaldo, ik zet hem ook net aan, lekker gehakt?quote:Op zondag 23 september 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Yoooo mma matties.
nieuwquote:Op zondag 23 september 2012 03:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier of een kloontje van Chester?
quote:Op zondag 23 september 2012 03:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
Oke, dan zeg ik Vinny by Sub, om het spannend te houden
Ik vroeg me ook af waarom the fuck die TD als je al zo gedomineerd werd op de grond in de eerste rondequote:Op zondag 23 september 2012 03:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Welke knaap gaat er nou expres naar de guard van een sub expert
Inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 03:51 schreef Fenomeno het volgende:
Dumbest gameplan of 2012 award goes to...
ME kijken natuurlijk!quote:Op zondag 23 september 2012 04:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Pfoe, zal ik gaan tukken of ME kijken?
Tough choices man
Je bent niet de enigequote:Op zondag 23 september 2012 04:34 schreef Hooidraad het volgende:
Ik begin te gapen, lichaam laat me niet in de steek.
quote:Op zondag 23 september 2012 05:04 schreef Geo4kant het volgende:
BP boombookshakw te room! Broer misseojk dus nog ff munte opcyipe en dan hnaar huis.aar vet feedt hey, uf. Ook vet?
Hahahahaha, ja is vet hoorquote:Op zondag 23 september 2012 05:04 schreef Geo4kant het volgende:
BP boombookshakw te room! Broer misseojk dus nog ff munte opcyipe en dan hnaar huis.aar vet feedt hey, uf. Ook vet?
Denk ik ook.quote:
Denk dat ze tegen elkaar moeten, Andy gaat eerst tegen Bonnar terwijl eigenlijk van plan was om een half jaar niet te vechten. Dus na de Bonnar fight zal hij wel een tijdje vrijaf nemen.quote:Op zondag 23 september 2012 05:15 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Bisping vs Weidman next? Of krijgt één van de twee onmiddellijk AS?
Had ik ook niet verwacht bij deze.quote:Op zondag 23 september 2012 05:15 schreef AFCNiels het volgende:
Dit was voor mij nou niet echt het hoogtepunt van de aveond
Iemand moet het doen...quote:Op zondag 23 september 2012 05:47 schreef Hooidraad het volgende:
Begint het Just Bleed-volk weer boo te roepen
Jup, ik vond hem eerlijk gezegd altijd al ondergewaardeerd. Al is het wel jammer dat ie geen echte finisher is.quote:
Inderdaad, maar dat blijf je houden in de lagere gewichtsklasses.quote:Op zondag 23 september 2012 05:59 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Jup, ik vond hem eerlijk gezegd altijd al ondergewaardeerd. Al is het wel jammer dat ie geen echte finisher is.
Ja, Cecil?quote:
Ik heb nog nooit zo weinig vertrouwen gehad in een tegenstander van Jonesquote:Op zondag 23 september 2012 06:04 schreef Cardizzle14 het volgende:
Tegen beter weten in, WAR VITORRR
Of tenzij Vitor wint, dan krijgen we er nog wel 3 vol denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 05:42 schreef Hooidraad het volgende:
We krijgen het topic niet eens vol vannacht. Tenzij Geo snel thuis komt.
Alsof hij dat morgen nog zou herinnerenquote:Op zondag 23 september 2012 06:08 schreef Hooidraad het volgende:
Geo komt niet meeposten, is bang voor spoilers.
Ik zeg Cormier op 205 tegen LHW champ.quote:Op zondag 23 september 2012 06:41 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zou Bones heel graag eens tegen een heavyweight willen zien die niet bang is om een paar meppen uit te delen.
[..]
MM/JoeB was juist een geweldig gevecht man, had alles. Fight van Hamill was pas kut.quote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef Lesnar het volgende:
Tof event, Bisping goeie win erbij, ook leuk voor Matt Hamil. Vitor was close, maar hij verloor van de toekomstige GOAT.
ik loop niet zo warm voor dwergvechten, dus flyweight hoeft van mij niet. Dan liever super HW
AS heb ik ook vaker die trappen zien makenquote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef vivelafete het volgende:
Redelijk nice event! Iig lekker om weer eens een UFC te zien, was te lang geleden.
Nice win voor Swanson! Die verlate reactie bij die KO was wel apart om te zien. Bodyshots![]()
Hamill - Hollett, boring as fuck, as aspected
Bisping - All American, nice fight. Had gehoopt dat Stann iets meer power bracht. Enkele schitterende takedowns en verdiende overwinning voor Bisping. Vrees wel dat hij (eventueel) tegen Andy gigantisch overklast gaat worden, maar ja, wie niet?
Mighty Mouse - Benavidez, weet niet of Rogan het nog benoemd heeft maar: WAT EEN SPEED! Mooie overwinning voor MM, gun het die gast ook wel.
Edit: Die boos bij dit gevecht![]()
Main event. Tja, niet echt verrassend. Had wel wat explosieve aanvallen van Vitor willen zien, zoals hij in de 4e (of was het de 5e) ronde wel een keer deed. Nu was het precies wat Jones goed uitkomt. Blijf een hekel hebben aan die directe trappen op de knie en die maniertjes van Jones bij het begin van het gevecht.
Al met al: Genoten van een redelijk event!
Bedoelde dat ook niet echt specifiek voor Jones, ik heb in het algemeen een hekel aan die verschrikkelijke trappen direct op de knie.quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
AS heb ik ook vaker die trappen zien maken
op straat ben ik er wel fan, mocht ik ze moeten uitdelen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:18 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Bedoelde dat ook niet echt specifiek voor Jones, ik heb in het algemeen een hekel aan die verschrikkelijke trappen direct op de knie.
Silva ben ik trouwens ook niet echt fan van
"Aspected"?quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef vivelafete het volgende:
Hamill - Hollett, boring as fuck, as aspected
Ik zie 'm, ik hoef niet zo nodig bij dat kamp. Heb jij wel ambities?quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef n00cL30n het volgende:
Oh ja; Geo3kant, Happel, Haywire, hadden jullie het bericht op MMAPlayground al gezien?
Heeft dat meerwaarde?quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef n00cL30n het volgende:
Oh ja; Geo3kant, Happel, Haywire, hadden jullie het bericht op MMAPlayground al gezien?
Neuh, was wel even benieuwd wat jullie zouden gaan doen.quote:Op maandag 24 september 2012 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie 'm, ik hoef niet zo nodig bij dat kamp. Heb jij wel ambities?
Net wat ik zei, geen meerwaarde/ambities om dat kamp te joinen. Maar was erg benieuwd naar jullie reactie hierop.quote:Op maandag 24 september 2012 10:52 schreef E.H. het volgende:
[..]
Heeft dat meerwaarde?
Wel weer een goede score.
[ afbeelding ]
Vanmorgen pas alles kunnen kijken, ik zat echt te schreeuwen toen hij hem aanzette! Voor de rest had Belfort (helaas) zoals verwacht weinig in te brengen. Ik vraag me af wie @ 205 nog een bedreiging voor Jones kan vormen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef n00cL30n het volgende:
Kennelijk zat deze heel erg goed, want blessure gaat flink wezen. (Nerve damage)
Jones heeft toegegeven dat hij het voelde 'poppen'.
Oeps, beetje sloom. As expected natuurlijk, was er niet helemaal bij.quote:Op maandag 24 september 2012 00:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
"Aspected"?
What's the aspect on that?
Ik denk dat je "expected" bedoeld in dit geval? ("zoals verwacht"?)
Weer een Zuffa titlefight die niet door kan gaanquote:
Cormier!quote:Op maandag 24 september 2012 15:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Vanmorgen pas alles kunnen kijken, ik zat echt te schreeuwen toen hij hem aanzette! Voor de rest had Belfort (helaas) zoals verwacht weinig in te brengen. Ik vraag me af wie @ 205 nog een bedreiging voor Jones kan vormen.
godver de tering, tyfusquote:
lijdenquote:Op maandag 24 september 2012 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver de tering, tyfus![]()
WTF is going on at ZUFFA????
![]()
![]()
![]()
gaan ze falliet ofzo? ze weten dat veel mensen hier schade door leiden!
Hallo klein meisje.. ik heb lekkere salmiak ballen.. wil je likken?quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat vinden meisjes wel geil, bel ze op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |