Inderdaad, dit itt een Wiggins deze tourquote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Gitank2 het volgende:
Martin echt alles gegeven, altijd mooi om te zien hoe ze dan even compleet moeten bijkomen.
KIA the power to surprisequote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef Panthera. het volgende:
En NOS naar de reclame op het moment dat Martin en Phinney elkaar ontmoeten
Balen voor hem, was goed op weg.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:15 schreef TheArt het volgende:
Pinotti heeft idd zijn sleutelbeen gebroken.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Balen voor hem, was goed op weg.
Ik heb trouwens de eerste inzending voor onze versie van "Call me maybe" binnen:
Whahahahahahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de eerste inzending voor onze versie van "Call me maybe" binnen:
En bedankt...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Athene?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef TheArt het volgende:
WK 2016 definitief naar Qatar, Doha om precies te zijn.
Tweede wat bekend is geworden is dat de organisatie van Ponferrada (WK 2014) geldproblemen heeft en 30 dagen uitstel krijgt om aan zijn contractuele verplichtingen te voldoen.
al een indicatie wat het parcours wordt?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:44 schreef TheArt het volgende:
WK 2016 definitief naar Qatar, Doha om precies te zijn.
Tweede wat bekend is geworden is dat de organisatie van Ponferrada (WK 2014) geldproblemen heeft en 30 dagen uitstel krijgt om aan zijn contractuele verplichtingen te voldoen.
De nieuwe jojomen is opgestaan, in een andere sport nog welquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Syntix het volgende:
Dikke faal weer van de NOS door te zeggen dat Wiggins en Canchelara (?) de echte concurrenten zijn van Martin. De NOS vergeet ff de #3 van de OS, Chris Froome![]()
Van Qatar?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al een indicatie wat het parcours wordt?
Dat wordt idd 260 km waaier rijden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Van Qatar?
Vlak, dat kan niet anders. Het enige beetje reliëf (103 meter hoogste punt) dat ze hebben, ligt midden in de woestijn op zo'n 70 kilometer van Doha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |