Goedenmiddagquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de brand bon Munsterhuis.
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.quote:
Ah, dat is ook zuur jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.
Zeker omdat hij ook veel oldtimers heeft/had.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker omdat hij ook veel oldtimers heeft/had.
Dat rooie ding op m'n Flickr paginaquote:
In Hilversum zit Krooymans... die heeft een compleet Ferrari museum in z'n kelder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.
Mannen met een tongpiercing is een no noquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik las iets over tongpiercings in het vorige topic.. Ik heb een tongpiercing
Echt hequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat rooie ding op m'n Flickr pagina
[..]
In Hilversum zit Krooymans... die heeft een compleet Ferrari museum in z'n kelder.
Als daar ooit zoiets gebeurt.....
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik las iets over tongpiercings in het vorige topic.. Ik heb een tongpiercing
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mannen met een tongpiercing is een no no
Idd, rilquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mannen met een tongpiercing is een no no
een hele mooiequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben een vrouw
Dat snap ik, maar dat van die mannen werd besproken in vorig topic dus vandaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben een vrouw
Ja ook dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, ril. Maar bij vrouwen boven een bepaalde leeftijd ook. Vind dat echt zo'n puberale piercing, net als navelpiercings
.
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja ook dat!
Ik denk dat die van mij eruit gaat zodra ik zwanger word
gelukkig ben ik al 32quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.
Ik wil dan ook zwanger worden voor mn 28equote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.
Navelpiercings kunnen best geil zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, ril. Maar bij vrouwen boven een bepaalde leeftijd ook. Vind dat echt zo'n puberale piercing, net als navelpiercings
.
Kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Navelpiercings kunnen best geil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |